/nederdraad/

Geen draad editie

Welkom: Iedereen
Niet welkom:

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0JfsuQ2FK5v
youtube.com/watch?v=9N3Y5-iqYxI
twitter.com/AnonBabble

Ik ga dadelijk effe naar de jumbo in m'n tussenuur, ik heb zin in iets lekkers wat zal ik kope

Spakenburgshart, Fanta aardbei en garnalen maaltijdsalade

Waar zijn alle slettebakken?

Enige slettebak is je moeder

Jij bent zelf een slettebak

Bestaat het leven na afstuderen alleen maar uit werken en slapen?

En feesten, neuken, vakantie, zuipen enz.

soo Duutsch ees juust Aengliisch wiidt pseuudo-Germaan spellignt aand duuble voweels

ook ook moonki waants banaan

Dus drank en seks zijn de enige lichtpuntjes verder?
Vakantie is ook maar een paar keer per jaar.

Guode poste

ja

En heeft iedereen daar vrede mee?

Nu ja, als je ouder wordt zie je toch dat het uitgaansleven niet meer is dan een oppervlakkige bedoeling

Dat zie ik nu ook wel, ik ben alleen bang dat er verder niet zo veel te doen is waar ik echt met passie mee bezig kan zijn.

Je moet vooral nu leven en doen wat je nu graag doet. De rest komt vanzelf wel

...

Ligt aan wat je wil doen. Ik heb een paar hobby's waar ik mij bezig mee houd. Sinds ik werk is het leven niet veel veranderd behalve dat ik net wat minder tijd, maar veel meer geld heb.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Jongens wat is dit? Waarom hebben wij hier nooit een meisje gehad die tetten paalde?

Overal oetz maar niet hier

Ik kan wel mijn mantieten palen als je wil

Ik zie alleen een besneden lul

Ik kan mij nog wel een meisje herinneren dat haar voetjes paalde

Maar ik weet niet wat ik wil doen. Al mijn hele leven zit ik met zo'n gevoel dat er iets is wat ik graag wil doen maar niet weet wat. Veel van mijn vrijetijdsbesteding voelt gewoon als een soort afleiding van dat gevoel.

Tetten
Ik ben een mijsje

>voetjes vergelijken met tetten
Er staat echt een tijdstempel meneertje en je weet wat dit betekent

Dat alle generalen schattigtaartjes hebben behalve wij

>Dat alle generalen schattigtaartjes hebben behalve wij
Begrijpelijk oetz

Ja doe

Er zit een rasmix koppetje naast me. in de trein en ze praten portugees
Wat een kankertaal zeg

b-merk Spaans

>Dat alle generalen schattigtaartjes hebben behalve wij

de lelgen jagen ze weg

Sorry meisjes zijn altijd bang van mij

het is ook echt een dikke negerin en een 'jongen' met een kort staartje op zn hoofd

Ik ben sgattig, wat zeur je nou?

>dvw geen lelgische qts

Hallo mijn naam is Niiiinnnoooo

er is niks mis met een manknot

>dvw er meisjes zijn die het leuk vinden om autistjes te pesten door te zeggen dat ze je leuk vinden om te kijken hoe je reageert
h-houd op dit is niet grappig

Alles is mis met een manknot. Echter was dit een staartje, en geen knot. Wat net zo erg is

vrouwen zijn echt wreed oetz

mannen zijn weliswaar gewelddadig maar vrouwen krabben je hart open en gooien er zoutzuur op

>Alles is mis met een manknot.

je bent duidelijk obsessief bezig met een ouderwets begrip van mannelijkheid

niet gezond

>mannen zijn weliswaar gewelddadig maar vrouwen krabben je hart open en gooien er zoutzuur op
>je bent duidelijk obsessief bezig met een ouderwets begrip van mannelijkheid

koek

>geen nu-man zijn

Ik heb al 5 dagen niet geschoren, telt dat ook?

Karel Kanker Kani's bleeeeh

Je moet wel wat meer doen dan alleen 5 dagen niet scheren om volwaardig nu-man teworden.

ik ga kibbeling halen, willen jullie ook wat?

Sgool is saai

Ja, graag

Er is hier nooit een schattigtaart geweest om feg te jagen. Wees blij dat wij het hier vrijhouden van draken

Kankerhond nu wil ik ook

ik rechts

ik

Het erge was nog, mijn maat stond erbij toen ze dat riep :((((((((((
Kankervrouwen
ze is zo'n beetje de grootste slet van de school

>Erdogan: "Turkey entered Syria to end al-Assad’s rule"
>Kremlin asks Turkey to explain Erdogan's remark about toppling Assad

Erdogan gaat weer de neuk worden uitgeblazen

In mijn klas zat een autist genwamd nino. Ik vond hem wel interessant maar heb nooit echt met hem gepraat omdat ik zelf ook een autist was.

Schattig.

>dvw geen hondknot in mijn kont

...

>dvw ik als Drollander een keer een meisje uit de nederdraad verjaagt heb omdat ik het gepaal van haar makeup zat was.

absoluut duivels

RACISME

Ben ik links? >;3

"""""""""""""""""M i j z j e"""""""""""""""""

>verjaagt

Als je dat wilt >;p

wie /zin in december/ hier?

vieze zandaap

>visboer was al gesloten

kanker

goed nieuws man
het is morgen al

en jullie moeten allemaal oprotten naar Sup Forums trouwens

>>visboer was al gesloten

Maar het is letterlijk nog geen 14:00.

>en jullie moeten allemaal oprotten naar Sup Forums trouwens

Ga jij dan terug naar Rooddhet?

mijn klas autist heette damian. hij heeft in de 4 jaar dat we op school hebben gezeten (jaja vmbo) werkelijk minder dan 10 woorden gezegd in de klas. als de leraren iets vroegen aan damian dan bleef hij ze gewoon aanstaren en zei niks, totdat de leraar opgaf. hij heeft ook nooit spreekbeurten enzo hoeven doen waarschijnlijk omdat hij autisme vrijstelling ofzo kreeg. ik ging vaak bij hem zitten omdat ik hem interessant vond, hij zat altijd andere tekens voor het alfabet te verzinnen waardoor we een codetaal hadden bedacht en ik begreep het. we praatten met elkaar door op papier in codetaal te schrijven maar dat schoot niet erg op. als hij dan echt iets zei was zijn stem heel raar, alsof er voor het eerst een jaren iets uit zijn mond komt, met zijn stem die telkens overslaat. ik wou graag vrienden met hem worden maar er viel gewoon echt niet met hem te praten.

>vmbo

ahahah

w-wel theoretische leerweg hoor

Oost-Brabant > West-Brabant

>Ga jij dan terug naar Rooddhet?

alsof klagen over autistenplaatjes (die op Sup Forums horen) roodhet is

kots > schijt

>alsof klagen over autistenplaatjes (die op Sup Forums horen) roodhet is

Ja, al sinds het begin van de Rooddhetinvasie van een aantal jaar geleden.

Ehh.. hoi?

tijdige herinnering aan het feit dat roodhet, een plek vol met mankleuters, dol is op animé en het palen ervan zou toejuichen

Wat is 4kant dan kanker autist?

>roodhet
>een plek vol met mankleuters

Is Netherlands good country without racism, xenophobia and homophobia ? :3

N-no
But the best on it of all nations :3

waarom zijn koerden zo kut?

nou?

>de zandaap praat nog steeds over een denkbeeldige Koerd

lmke

doe er wat mee
of niet

vocaroo.com/i/s0JfsuQ2FK5v

ik vraag het jullie

een plek voor intellectueel debat

geen ruimte voor kinderachtige tekeningen (die overigens gemaakt zijn voor maagden, door maagden)

Ik heb geen idee, buiten het besnijden van meisjes om, wat ontzettend kut is, vind ik het wel een degelijk volk.

LETTERLIJK EEN KEK

>koerden
>degelijk

het zijn veredelde, stationaire zigeuners

>het zijn veredelde, stationaire zigeuners

Vind het wel knap van ze dat ze tegen alle macht in proberen zichzelf stand te houden tegen de rest van de wereld.

Het zijn ten minste geen Arabieren.

Dit oetz

...

>tegen alle macht

Je bedoelt dat je het knap vindt dat ze met enorm veel hulp van de Amerikanen ISIS hebben kunnen terugslaan? Daar is helemaal niets knap aan.

Ben jij toevallig een Koerd? Ik vind het knap dat Koerden nooit in hun geschiedenis een staat hebben kunnen vormen. Zelfs Armenen konden dat.

Ik zei proberen, of het lukt of niet is even niet de vraag, ze hebben de welwillendheid om het te doen.

Of het hen lukt of dat het hen niet lukt is een tweede vraag. Nee, ik ben geen Koerd, maar ik denk wel dat ze een staat verdienen.
Door een samenkomst van geschiedenis is het hen niet voor een langere periode gelukt. Zo is het lot van een volk ingeklemd tussen een groot aantal veel sterkere volkeren.

Je zei tegen alle macht in. Dat is onzin. Ze zijn in stand gehouden door onder andere de Amerikanen. Het is een zwakzinning volk, ze hebben nooit iets van waarde kunnen produceren. Het zijn geboren verraders (net als Armenen eigenlijk), en compleet incompetent in elk opzicht van het woord.

Ik heb het over meer dan enkel de recente geschiedenis vriend.
Hoeveel probeersels van Koerdische staten zijn wel niet aangevallen en weer neergeslagen door haar (Turkse, Arabische of Iraanse) buren?
Elke keer als het hen ook maar even voor de wind ging kwam er iemand om ze neer te slaan, het hele lijstje Koerdische staten is klein, klein oppervlak en heel kortlevend.

ROEKOE!!! ROEKOE!!! ROEKOE!!!
youtube.com/watch?v=9N3Y5-iqYxI

En terecht. Ze horen geen staat te hebben. Staatsvorming hoort te verlopen zonder invloed van grootmachten aan de andere kant van de wereld (of zelfs in de buurt - dan krijg je misbaksels zoals België), en zoals je zegt weerhouden de regionale machten de Koerden van het creëren van een staat. Een groep mongolen zou ergens in Friesland ook geen staat kunnen creëren (daar zou Nederland een stokje voor steken), dus waarom zou een groep mongolen dat in het Midden-Oosten wel mogen doen?

Omdat een staat een weerspiegeling zou moeten zijn van het volk dat erin woont en hun wensen, dit is het idee dat ons (terecht) zo veel staten gegeven heeft in de wereld.
We hebben gelukkig het idee opgegeven dat macht en recht gelijk staan. Mochten de Friezen een staat willen (en dat willen ze niet) dan moeten ze die ook krijgen, net zoals de Kosovaren een staat verdienen.

Richt je niet op het feit dat de Amerikanen ze steunen, richt je op het feit dat ieder volk een land verdient waar het zichzelf vertegenwoordigd voelt.