/mämmi/

iskuri -painos

Other urls found in this thread:

iskuri.net/index.php?prof=987103&inr=23&s=0&osp=1&hsp=2
iskuri.net/index.php?prof=1042108&inr=1&s=0&osp=1&hsp=2&oika=23&imin=16&imax=40&kau=1052&kaupl=1
youtube.com/watch?v=poTBPJ0QH74
youtu.be/-nXnl2kFe3U
youtube.com/watch?v=3gHHq-pUuSQ
youtube.com/watch?v=PhDr0KoIq70
twitter.com/SFWRedditImages

tuplat

Soome.

Riplat

mun shampoossa lukee ''for external use only'', mitä ne meinas tällä?

hienosti tehty olen ylpeys

Tsekkasin

Vittuku sais ees aikaseks pelattua videopelejä.

pakko aina pistää joku viesti pirun äkkiä ettei balttispämmerit saa ekaa

ja tuplathan on aina mielessä

Ensimmäinen postaus sisään sille et juutalaiset sisään uuniin.

joo mulla on kunnon PC joka jaksais

mutta aina kun meen steamiin niin en löydä vittu yhtään mitään mitä haluun pelata, ei kinosta joku vitun watchdogs 2 etc.

eikä myöskään mikkää weaboo paska, ei vaan kiinnosta

ja vielä kallu

hienosti tehty olen ylpeys

Jos vaikka kävis onnittelee tätä miestä.

Itelläkin Steamissa bauttiarallaa 200 peliä josta pelannut ehkä 20. Sen lisäksi konsoleita enemmän kuin sormia ja niille kirjastot mutta emmä niitäkään. Hyvä esimerkki on toi Xbox jolle varmaan 25 peliä, fyysisiä, mutta pelannut vain paria.

Tästä jollekin /mämmi/läiselle tytyilijä

olen vuoden liian vanha, ei kyllä haittaa

Vähän aikaa raksutti mutta sitten tajusin että toihan on jätkä. Ilmankos on tollanen into imea kyrpää.

Vittu kun sais kouluhommat tehtyä niin pääsis pelaamaan videopelejä

Tää kans.

>äitin kanssakin voi nussia

ei saatana...

EEEI MITÄ VITTUA SEIS

Ei sovellu suolihuuhteluun.

...

Hyi, vaikuttaa erittäin homolta

aawwoo ::DD

kys

Oispa fasismi rasismi

Itella Smartpost

Hernekeitto on yllättävän täyttävää jtp

Ite heitän sinne aina paketin jauhelihaa

Oispa demokraattinen utopia missä kaikki rakastaa kaikkia ja aseet heitetään roskiin.

Pekoni tai kinkku suikaleet toimii kans

Juu pekonia laitoin ennen joskus, hyväähän se on

Siis miten helvetin paljon sä oikeen syöt? Itelle riittää tällainen yks purkki tätä ilman mitään lisäyksiä ja lopussa tekee tiukkaa syödä. Ei, en ole hiiri.

Syön jonkun verran ja pistän jääkaappiin ja syön myöhemmin. Kaks kolme päivää riippuen nälästä

Ite hyvin harvoin lämmitän mitään uudelleen.

Juu ei sitä purkkia oo tarkotus yksinään vetää, siinä on se standardi 3-4 "annosta"

Minkähän takia muuten leffoissa aina viilletään kämmeneen, kun pitää tehdä joku verijuttu? Eiks kämmen oo vähän ikävä, kun sul pitää kuitenkin tarttua kaikkiin setteihin? Kuvittelis et kyynärvarsi, niinku kämmenselän puolelta, ois paljon parempi. En oo kyl ekspertti.

Tossa purkissa sanotaan, et siitä tulee 2 annosta. 435g purkki. En oo niitä isoja koskaan ostanu.

Koska kämmenellä kätellään.

Näyttää paljon dramaattisemmalta. Se haavakaan ei parane kun koko ajan hikeä ja kaikkea paskaa kun tekee ns. mitä vaan.

Totta kai oikeasti kannattais viiltää just jonnekin käsivarren takapuolelle ja sit sitoa hyvin.

pitäis jaksaa lähteä kaupun gille ostamaan viina ja voi leivän teko tarpeet

nostelin painoja ja nyt vuodan hikeä ja mietin jaksanko mennä suihkuun vai käynkö vain suoraan hakemassa kontin kaljaa

mikset skipannu painojen nostelua ja nostellu vaan sitä kaljakonttia. voi hyvänen aika tässä olisi säästetty aikaa ja vaivaa

menee gainssit jos haet kiljaa

juu mutta tulee kiva olo

Kertokaas kuinka hyvältä teidän paras orgasmi on tuntunu?

Tuli vaan mietittyä että pitäisköhän sen olla parempi, kun mun paras on tasoa
> tuulenvire metsässä kivana päivänä

>mulla on työpaikka
>tyttöystävä
>yliopistossa
>hyvät perhesuhteet
>silti haluun vaan enemmän ja enemmän
>en oo tyytyväinen mihinkään
>kaupan päälle tunnen olevani moraaliton paska
Nyymit, miksi musta on tullu näin korruptoitunut?

>>en oo tyytyväinen mihinkään
ihmisyys

>kaupan päälle tunnen olevani moraaliton paska
nykyaika

Jalat on ainakin lähtenyt alta ja tärisyttänyt. Suosittelen kookkaiden pitkulaisten asioiden sijoittamista anukseen.

Onko toi iskuri minkä tason saitti? En oo koskaan kuullukaan, mitä porukkaa siellä pyörii, onko joku täältä saanu pimpsaa sieltä?

Siltä et kyrpä lähtee irti ja lantio vie itseään kohti kattoa, kun runkkasin sillä kertaa sängyssä.

Kylhä toi yks postas siitä sen 7h edgettämis sessiosta, jonka jälkeen reidet yms oli niin kipeenä, et ei voinu tuntiin liikkua ja makas tuolissaan spermasena, ennen kuin mönki suihkuun makaamaan.

Otin talvitakin esiin ja taskut oli täynnä kortsuja. Mistähän ne on tuonne ilmestyneet.

>rotta ropettaa netissä normoa
säälittävää

Paljon feikkejä, jokunen oikea mut ne on tasoa
iskuri.net/index.php?prof=987103&inr=23&s=0&osp=1&hsp=2

Kerran viestittelin jollekin muijalle, mut sit se paljastu feikiksi. Kännissä laitoin viestiä parille homolle ja oisin päässy panee niitä, mut sit alko kuvottamaan koko ajatus kun laskuhumala iski.

Olin ihan avuttomana kun lantio kirjaimellisesti liikkui tahdosta riippumatta.

Joo siis mulle käy aika usein toi että lanteet alkaa liikkua ittestään, sillon ennen orkkua kun on kunnolla kiihottunu. Mut se on vaan jännää, ei se hyvältä tunnu.

jaa aika normi settiä itellä
t. ei-runkkaus-maisteri

Mulla on suunnitelma:
Hankin työpaikan ruoka apu apustajana, suostuttelen jonkun söpön ansan ilmoittavan itsensä kaupungille vammaisena ja keplottelen itseni sen henkilökohtaiseks apustajaks ja aina kun lähen käymään siellä niin harrastetaankin kovaa seksiä.
Tulos: saan työpaikan josta saa rahaa ja saan päivittäistä seksiä, ansa saa valtiolta autismirahaa ja se saa himoamaansa kyrpää päivittäin.
Omasta mielestä aika 5/5 suunnitelma. Tavallaan saisin rahaa siitä että käyn päivittäisissä panohommissa.

mulla on kaikki noi paitsi tyttöystävän tilalla irtoseksiä ja oon aika pahasti masentunut alkkis jtp

Pullukkaa oli tarjolla Kuopiossa pari kuukautta sit.
iskuri.net/index.php?prof=1042108&inr=1&s=0&osp=1&hsp=2&oika=23&imin=16&imax=40&kau=1052&kaupl=1

Pajapäissäni runkkasin sormet perseessä, lauetessa päästelin ääniä vaikka yritin olla hiljaa ja hetki meni ennenku pystyin taas liikuttamaan jalkoja, sit piti mennä sohvalle lojumaan pariksi tunniksi

Löysin nuoren yh-äidin joka tahtoo seksiä. Se vois jopa ollakin aito ilmotus, mut en tiä uskaltaisko yh-mammaa painaa.

youtube.com/watch?v=poTBPJ0QH74

eli toisin sanoen oisit

GIGOLO

Aika perus, nekrut harrastaa samantasosia, muija paksuks mahdollisimman monta kertaa ja sit eletään tuilla ja lapsilisillä.

Saunan takaa kuulemma löytyy ansoja, mee kattomaan

Miks /mämmiläiset tuntuu olevan niin katkeria kaikesta?

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.

Onhan siinä ne omat homoseksuaaliset konnotaationsa mutta kyllä se on vaan fakta että pepputouhujen avulla se mieskin saa kovimmat kiksinsä.

Sen jälkeen se on sitten vaan kiinni ihmisen omasta epävarmuudesta että kohteleeko kehoaan omana työkalunaan jota voi huoletta käyttää just sillä tavalla kun haluaa saadakseen aikaan mitä itse haluaa vai pureskeleeko sormenkynsiään kauhun vallassa ja elättelee homopelkoisia ajatusrakennelmia tai sitten vaihtoehtoisesti mielikuvia Taivasmielikuvitusystävän rankaisusta.

> yhteiskunta: hylkää sut
> kaverit: hylkää sut
> naiset: hylkää sut
Niin, miksiköhän

Homo neekerihuora siis

>implikoi, että tuo ei ole edes vähää oma vika

Varmaan on jo valmiiksi hintti jos kuumottelee että oman sormen perseeseen tunkeminen tekis kenestäkään hinaria. Samalla logiikallahan runkkaaminen olis homoa.

En implikoinut. Vaikka olis 100% oma vika kaikissa kohdissa, niin se saa silti katkeraksi.

Oispatukseni rikkoo z-akselin.

juuh

Miksi sä teet tän mulle?

Koska laskuhumala on paras ja masennus.

anime

kuuntelen Love Live Sunshine OST.

Melko tiukkaa paskaa.

Punapilleröikää mut, mikä on pahinta mitä voi käydä jos panee seksinhaluista yh-mammaa?

Kumi aina tottakai, ja se tuskin tahtois toista riesaa.

Sä oot kuin pieni lapsi.
Kuuntele tää youtu.be/-nXnl2kFe3U

You

Kokeilin just sitoa itteni sillee et yhessä asennossa dildo menee syvälle perseeseen ja on ikävä olla, ja toisessa asennossa lenkki kassien ympärillä vetää ja puristaa ja silloinkin on ikävä olla. Kikkelin tyvessä on sitten kiinni vibraattori tosi heikolla. Ei toiminut niin hyvin kuin aattelin et toimis, 3/5, ainakin tuli yritettyä.

runkkasin ja kävin sit kusella ja kyrpää kirvelee

Mulla sama usein

...

Sulla ei oo kamat päässyt kunnolla poistumaan kikkelistä. Runkkausasento on saattanut olla huono tai sit oot vedelly kuivalla ja puristanut kikkeliä kovaa --> Kamaa jää sisälle. Pitää aina muistaa antaa lantion ja lantionpohjan lihasten sykkiä jotta sälä lentää kunnolla ulos. Kögel-mikälie liikkeiden tekeminen auttaa kans.

>kuse ennen runkkaamista
>hirvee kusen haju, litinä ja lotina ja käsi kusessa

>kuse runkkamisen jälkeen
>vitunmoiset kirvelyt
Juuh ei näillä korteilla voi voittaa.

Mistä tää muuten johtuu? Jos juo kaljaa kirvely on aina 10x pahempi.

mä kusen aina runkun jälkeen että saa kaiken pois, muuten sieltä valuu viimesiä tippoja seuraavina tunteina

TEE SE HÄSSELI

*huilu soi*

fi fu fi fu fi fi fi fi fu fi fu fi fu fi fi fi fi fu

youtube.com/watch?v=3gHHq-pUuSQ

taidan olla jonne kun höhötin

ok naurahdin tossa HEIL-kohdassa. jos tää olis perus der untergang -remiksi niin tää ois paskaa

...

WTF I LOVE EESTI NOW
youtube.com/watch?v=PhDr0KoIq70

siinä on about yhtä läpijuostu maa ku puola