/skandi/

De tre lande udgave

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tzln6GO4yHY
youtube.com/watch?v=uB7ZdGQ-kws
conservapedia.com/Atheism_and_autism
norden.org/no/aktuelt/nyheter/faeroeerne-bliver-ikke-fuldgyldigt-medlem-af-nordisk-raad
svenska.yle.fi/artikel/2016/11/27/den-hapnadsvackande-forklaringen-till-att-inga-norrman-vill-till-finland
twitter.com/SFWRedditImages

forst for animerede skolepiger

This is my thread.

Du är nu min flickvän ;3

u-uanstændigt!!!~

Så söt~

...

>at blive så rovsur over animerede skolepiger at man laver så autistisk et diagram

Är du en söt tjej eller?

where is finland

ja, men du har sikkert en penis, penisser er ulækre!

foj.

oispa tötö öttöä

...

>finsk
ingen taler dit ungo bungo sprog, sne-abe

oispa sinä

jag skulle fugga din legopussi igen onegai~

...

åh nej den pædofile lebbe weeb er tilbage

t. jaloux hanreje der aldrig vil slippe af med sin klamme tissemand

Hvorfor er Finland ikke med din fucking lego.

youtube.com/watch?v=tzln6GO4yHY

laleh är rätt söt favä

Finland er baltisk!!!

dräp dig själv hanrej

Skandinavien: danmark, norge og sverige
Norden: skandinavien + island og finland

praise tengri

>använda ordet hanrej

>babben blir avtryckt

Asetroende norden hvornår?

>han er anti-dansk
asetro har ingen plads i norden, det er for LARP-autister i USA der tuder om "muh viking heritage" uden at vide en skid om nordisk kultur de sidste 1000 år.

...

>han tror hellre på öken historier.

>har inget att argumentera med
>blir sur och visar sin rövsmärta

Herregud, varför försöker babbar ens.

>>han er anti-dansk
danmark blev grundlagt af gorm den gamle, en asetroende mand
intet er mere dansk end asetroen

grundtvigiansk lutheranisme er så langt fra oprindelig levantinsk gnosticisme som man kan komme.

Paulus formåede allerede i det forste århundree at ændre kristendommen fra "orkenhistorier" til en tro der kunne appellere til (hvide) grækere, og senere til (hvide) romere. Næste trin er katolicismen som gjorde det endnu mere europæisk, så kom Luther og gjorde det til en germansk tro, og til sidst fik vi en 100% dansk grundtvigiansk-lutheranisme som har defineret dansk kultur de sidste 200 år.

Asetro har ikke været relevant I danmark i over tusinde år, og har intet at gore med danmark nu om dage. Det er en myte at vi har noget som helst til fælles med vikinger, og det er ikke engang en særligt gammel myte, den blev opfundet med nationalromantikken.

>han försvarar öken religonen
Du är inte seriös eller?

...

fortæller dig bare nogle fakta som du sikkert ikke er klar over, siden du droppede ud af gymnasiet.

>fakta
Du menar eget tycke? Detta är ingen jävla fakta. Ren fakta är att vi har varit asatrogen och sen kom öken råttorna och fick fäste här i norden. Du sitter och försvarar dem för ingen bättre anledning.

Nordisk kultur har været gennemsyret af kristendom i tusinde år. Hvis du tog til en anden tidslinje hvor kristendommen aldrig kom til Norden ville du ikke kunne genkende dit land. At fornægte dette er at være anti-faktuel. Norden er 100% kristen, og er det på en måde der intet har at gore med Mellemosten.

>dansken fortsätter att försvara öken religonen

>svensken fortsætter med at være selv-hadende og naiv
Du ville jo ikke engang overleve i en vikinge kultur, den velfærdsstat du tjener dine neetbux på er en kristen institution.

kuollut lanka

...

FINLAND BLÅST TIL HELVETE

danmark

What does this mean?

which nordic country you'd like to live in if you had to move

> If you should choose to live in another nordic country, which one would you choose
> Only a lower single digit number of scandis would choose Finland

I like how nobody answered Greenland or Faroe Islands.

>han tilbeder en jode på en pind

Er dette bekreftelse på hvilker land vi i norden ser på som nærmest oss selv?
Dansker -> Sverige
Svensker -> Norge
Nordmenn -> Danmark
Finner -> Sverige

>nobody answered Greenland or Faroe Islands.

most likely wasn't even an option.

>mine hvide guder

Tror du at dere ville fått over mer enn 0.01 prosent (1 meme-tulling som synes det var et morosomt svar)

youtube.com/watch?v=uB7ZdGQ-kws

Neekerit ja ählämit vittuun Suomesta.

Sissy Nordic boys

>antyder
Fuck af. Kun autister gir en fuck når
det kommer til religion.

>t. autist
conservapedia.com/Atheism_and_autism

>stþ þú kannt ekki góða dönsku eða norsku og vilt ekki gera þig að fífli í þessum þráðum

Kan jeg lege med I?

> antyder
Avfyrer ordet >impliserer deg?

>tþ þú kannt ekki góða dönsku eða norsku og vilt ekki gera þig að fífli í þessum þráðum

Skriv på nynorsk :) Ingen her veit korleis korrekt nynorsk ser ut.

Gränsen till att man inte förstår vad du skriver om jag ska vara helt ärlig.

>giv mig opmærksomhed, jeg er islænder og kan ikke tale dansk selvom jeg lærte det i folkeskolen

Forstod ikke den siste setninga. Vil du prove igjen på et språk som gir mening?

Tack

...

Alle barne hader dansk in skole

>stþ þú kannt ekki góða dönsku eða norsku og vilt ekki gera þig að fífli í þessum þráðum
stþ du kan ikke god nok dansk eller norsk vil ikke gjore deg til en idiot(?) i denne tråden

Er stþ en forkortelse? Hvor nærme var jeg?

Glemte og.

stþ(dfn?) når du kan ikke god nok dansk eller norsk og vil ikke gjore deg til en idiot (fifli som i engelsk fool?) i denne tråden.

Jeg valgte å studere norsk og ikke icelandic fordi det er for vanskelig for meg.

Jeg tror at jeg blir bedre på norsk, men når jeg lytter til norsk tale det ofte hores rart å meg.

>jeg er ikke kristen, jeg har nemlig læst Dawkins og Hitchens. Jeg er oplyst nu.

>2016
>inte vara muslim

...

>jeg grupperer muslimer og kristen sammen, fordi begge grupper er imod min gudlose liberalisme. Vi priser og takker dig Frie Marked og usynlige hånd. Fri hashen!

norden.org/no/aktuelt/nyheter/faeroeerne-bliver-ikke-fuldgyldigt-medlem-af-nordisk-raad

Faroe Islands are apparently not n*rdick enough to be a equal member of the nordic council.
Some politicians now talking about leaving the nordic cooperation thing in protests.

Harra Lokke spælir Christian ellivti, men einasti munurin nú er, at sambandspolitikkur er deyður. Tað verður gott við egnari grundlóg í 2020. Danskir politikarar bara nokta og nokta, og tað fer at enda við loysing.

>furries dont have containment board
>banned all places but containment board
Can't compute. Giver ingen mening.

Not in Scandinavia.

Jeg ville sgu helst til Norge > Finland > Island > Sverige, hvis jeg skulle flytte fra Danskerland.

>nationalromantikken
Precis. Den bästa perioden i Nordens historia.

> Danmark, landet som klager over at Sverige tar imot for mange flyktninger fordi de vil flytte ditt selv.

Ja?

sjovt nok også den periode Grundtvig etablerede den pure danske udgave af lutheranisme.

svenska.yle.fi/artikel/2016/11/27/den-hapnadsvackande-forklaringen-till-att-inga-norrman-vill-till-finland

Hva mente vi med dette?

...

Intressant.

Det er bare skadekontroll. Forklarer ikke hvorfor dansker og svensker ikke har lyst til å dra til Finland i like stor grad.

Jeg er på hojskole

Då håpar eg at du ikkje er låg :)

hvad betyder låg?

>These "countries" claim to be "different"
>They all speak the same language

Att flytta till Finland är som att flytta till en liten svensk by där alla talar konstigt.

ja

lav, motsatt av hoy tror jeg.

t. Strok i sidemål på vgs

hvad kalder man det når man myrder en amerikaner?
et massemord

Varför vill finnar flytta till Sverige?

>norske """""jokes"""""

bedste venner forevigt (-:

jag trodde fan att mer danskar ville till norge hellre än till sverige

>conservapedia
jesus, og så siger man at de liberale har "safe spaces"