/mämmi/

Suomi on suurvalta -painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rX1o7LtvfmA
youtube.com/watch?v=lilFz9tmyCM
youtube.com/watch?v=eQ0QRjA75B8
youtube.com/watch?v=1QuxtND_NQg
youtube.com/watch?v=oKVW14ORZIU
twitter.com/SFWRedditGifs

Jahas, se olis perjantai

youtube.com/watch?v=rX1o7LtvfmA

Vittu eka! Tai toka.

Tää.
Aijon hakea kaljaa kaupasta ihan vitusti.

neljäs tai viides

...

Ärsyynnyin.

vittu mikä paska biisi pahoitin mieleni ajatukselle että mämmin autistit kuuntelis tällästä normo paskaa

youtube.com/watch?v=lilFz9tmyCM

Mikko Hyppönen on jumalani.

>joku f-secure.virus.exe

Pahotatko mieles siitä että kuuntelen tätä :3

youtube.com/watch?v=eQ0QRjA75B8

...

joo aika

Joskus tunnen oloni niin ekstraksi, että teen savusilmän ja keinotekoiset vain rahastaakseni ihmiset ulos Sears -liikkeestä muutamaksi tunniksi

Entäs tää?

youtube.com/watch?v=1QuxtND_NQg

En tiiä kyl

muw

oispa kiisu :3

Hehe.

jee mun paketti on tuol Posti Logistiikkakeskus 01010

joo, ihan tyhmiä ja epäinhimillisä noi natsit

Oispa

Oispa :3

Se ois tossa HKI-Vantaa lentokentän kupeessa, niin lähellä ja niin kaukana

Sillä keinon. Saankohan minä minun FFn kun tilasin sen keskiviikkona? Oon ihan Postin armoilla.

joo eiks se oo toi jumbon vieressä missä on toi varia amis? asun 10km sisällä siitä

Mitäs epäinhimillistä on omiensa etujen ajamisessa?

Kyllä säkin omaa perhettäs tuet ennemmin kuin vieraan perhettä vaikka takku ootkin.

LAKUPIIPPU

Tuu tänne niin näytän sulle kassit

Et koskaan.

Ei se ihan Jumbon vieressä oo, vähän siitä länteen Kehä 3:sta ja se näkyy kallion päällä

no lähellä kuiteski, viimeks loju siel sen kaks viikkoo, jospa nyt kävis tuuri ja tulis tänään

google maps/earthin 3D taloissa on muuten siisti uus renderöinti, semmonen tilt shift tyyppinen lataus effekti

extreme näyte kun ei ehtinyt vielä ladata melkeen mitään mun huonolla netillä

huutokikatusta

ei mutta tosiaan alkaa näyttää aika uskottavalta

Homo kissa aivasti naamalleni

Kaveri on siellä lajittelijana, toivottavasti ei satu sun paketti kouraan + huono päivä

Peloittaa mihin vittuun tuo Googlen maailmanrakennusprojekti johtaa

Aivasta takasin >:3

en tiiä mut kiva katella

...

Apua saatana ne on käyny kuvailemassa mun kämppiä heinäkuussa 2009 VOI JUMALAUTA MISSÄ MUN FOLIOHATTU ON

Ne tietää missä sä asut !

juuh koht voi pelaa GTA Helsinki

VITTTUUUUUUUU

Tää. Mun ikkunaverhoki näkyy.
RÄÄÄÄ

ei hitsin vitsi että osaa olla hyvät graffat

Vois lopettaa whatsappin käytön.
Ja luottokortin...

Täältä on haettu kaljoja yleisurheilija alennuksella aikoinaan. Tulee ihan kyynel silmäkulmaan

Ois muuten ihan kivat kaupungin rakentelu peliin

kelatkaa joku semmone strategia peli tossa, aik siistii

Ne on koostettu ilmakuvista

eiku se on sekotus ihmisten tekemistä ja tietokoneen streetview+sateliitti yhdistelystä

esim. tukholmalla ei oo 3D rakennuksii kun ei oo autisteja jotka ois menny tekee

Kuvissa yleensä on

ei noi ennen näyttäny noin hyvältä, kyl toi uus renderöinti parantaa aika paljon

Joni ja Make siinä ovella odottelemassa et sais vähän ES

Olen väsinud

Näi paskalta apple maps näyttää

Haluun mennä sänkyyn mut sängyllä on kiisu ja kainalossa on kiisu ja mä oon sängyllä

nukuin ehkä 4h mut näin peräti unta ja oon yhä selvinpäin

sillee helpottunut fiilis

laita kuvat kiisuista

Kuulostaa liikaa metsältä intissä triggered

Juuh

jaa pöytäkone päätti sammua eikä enää käynnisty

koottu vuonna 2008, onkohan tässä nyt poweri sökönä vai biosin paristo vai koko emo

jaksaakohan tätä enää korjailla

joo se on se komponentti

t. tietäjä

oispa onnellinen ja iloinen ja naurattais ja hymyilisin kuin joku hymypoika

lisätiedot: emo välähtää ja tuulettimet pyörähtää kerran

Tuleeko koneeseen yhtäään virtaa? Pyörähtääkö tuulettimet ollenkaan kun laitat virran päälle?

Juu elikkäs sit lähtee vaan kokeileen poissulku tekniikalla et mikä mättää, ottaa muistia pois palikka kerrallaan ja sit näytönohjainta jne jne

Ja sit viimesenä BIOS paristoa irti ja takasin ja jos ei lähe käyntiin nii kokeillaan uudella paristolla, ne on about 2-5e kpl

joo näin pelkäsinki, siinäpä viikonloppulle puuhastelua

toivottavasti corsairin poweri ja SSD on ehjät, kaikki muu joutaiski kaatikselle

cyka blyat idi nahui nyt vittu testaat vaan jos se virsalähde toimii omillaan ja tuut sit takas mämmiin

En tiedä kuinka vanha poweri sulla on mut siinä saattaa kusta joku 12v rail esim. jos ei muualta vikaa löydy ja se voi myös tarkottaa sitä et 12v railin kans on menny prossu myös

Tää on cx600 ja oisko se vuodelt -12 tms. Nyt ku googlettelin ni ei tää mikään idiootinvarma olekaan vaan aika paljon hajoilee.

Nyt taas kiitän itteäni miten idioottimaisesti oon vedelly piuhat ku pitäis päästä kaikkialle käsiks :D ei juma

Nukuin vaan 4h ja sekin oli huonolaatusta unta. Vitun vittu.

Juu en usko et se ois virtalähde, noi nimittäin poksahtaa kokonaan yleensä ja sulla menee kuitenki jonku verrran virtaa perille, BIOS paristo vois olla raato jos sitä ei oo kertaakaa vaihdettu -08 jälkee. Yleensä ne paukkuu siinä 5 vuoden paikkeilla jos konetta sammutellaan välillä niinku normikäytössä, jos on kokoajan päällä nii kestää pidempään

Sammuttanu joka yöks ja ollu viikkojakin kii toisinaan. Eli tuossa se vika varmaan on. Tää cr2032 kolmen voltin paristo maksaa näköjään prismas 0,95€ et taidan kokeilla ennen ku rupeen osia irrottelee.

ITEHÄN

herra techspertti kyllä se ihan helposti voi olla virtalähde

Juu toki mutta noi corsairit cx/hx sarjalaiset tuppaa poksahtelemaan ihan kokonaan ilman mitään elonmerkkejä.

mulla just on tossa laatikossa tuo CX600M joka aiheutti just tasan ton minkä toi nyymi kuvailee ongelmakseen

vaihoin semmoseen super floweriin ja rupes toimii normaalisti

Jep voi olla se 12V raili niinku aikasemmin mainitsin mut vähä kyl epäilen, pariston vaihto on joka tapauksessa ajankohtanen ja ei mikään tykillä kärpästä ratkasu kun se tosiaan voi olla se helvetin vanha paristo.

Mul on vähän paskanen setuppi kans sillee et vaan yks muisti kampa eikä emoon oo integroitu GPUta tai mitää ylimääräst lojumassa nurkissa. Eli jos toi paristonvaihdos ei auta nii tää menee varmaan kierrätykseen.

Mul on corsair CX600M kun toi vanha fossiili toimii vielä toistaseks, sitä varten siis et jos hajoo niin voin vaihtaa. Oliko huono ostos?

Ei se mikään takuuvarma pommi ole, on vaan corsairin heikommasta päästä

Juu on se vanha jo et ei siihen kannata edes varaosia lähtee metsästämää.

Mä en jaksa enää

nyt anteeksi juon vettä (viinaa)

No etkä juo

youtube.com/watch?v=oKVW14ORZIU

おはいよう!

meen nyt nukkumaan ja kun herään niin sen paketin on paras olla perillä, jos ei niin saatte viikonlopun kuulla kui posti ei osaa tehä yhtään mitään

>Lähetys on lajiteltu.2.12.2016 klo 05:04Posti Logistiikkakeskus 01010

Tänään pitäis mennä ihmistenilmoille tapaamaan paria kaveria ja oon nukkunu 4h ja juon tällä hetkellä viinaa. Juuh.

Juuh

>Lähetys on noudettavissa.
>posti aukeaa alkon mukana 20 min päästä

Samit. Mun aknevoide tuli.

Kebu vai pitsu?

Kebabpitsu

Molemmat

Suomi nousuun kun turvapaikanhakijat tekevät kaarnaveneitä!