/Norgetråden/

linerleutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=dFSo_9DcwnA
youtube.com/watch?v=F-1yiGohCTc
youtu.be/
japantimes.co.jp/news/2016/09/16/national/social-issues/sexless-japan-almost-half-young-men-women-virgins-survey/
twitter.com/NSFWRedditVideo

/balt/

youtube.com/watch?v=dFSo_9DcwnA

Tredje for sötnoser.

Deuxième

femte for alkohol

eg e bare ein liten fuggel

Skål!

Nå ble jeg jævlig kåt

sorry rådyrmannen, så ikke brevet ditt for etter at jeg hadde brevet tråd, legger meg flat, du skal få den neste

Hvem /pels/ her? Lurer litt på å bli furry siden det virker som et spennende miljo.

Nei, nå har jeg fått nok, faen så sur jeg er!

>pussy pad
>smith machine

Fy faen det der er degenerert.

DRIT OG DRA OP!

Jeg sa jo at jeg skulle lage Og dessuten er det uansett ingen jævla vits i å lage når vi bare er på side 4

Helvete heller

påminnelse om at sorvestlandsdialekten er en av de peneste i hele norge
t, lorenskog

...

>dfn ingen kjæreste

hvorfor er det bare hanreier som kommer seg på underhuset?

underhuset huser undermennesker

>hanreier

>overgrep begått over internett
dette jævla landet

slutt no å krangl om dette slǿkke jævla ordet

Hva synes dere om at to tullepartier prover å velte regjeringen over en """""klimaavgift""""" som ikke vil ha noen påvirkning på klimaet?

jeg synes vi bor gå over til et slags system der de som faktisk blir valgt faktisk får litt makt og evne til å gjore noe
det vi har nå er utrolig ineffektivt

>jeg synes vi bor gå over til et slags system der de som faktisk blir valgt faktisk får litt makt og evne til å gjore noe

subtilt pro-diktaturbrev

du tok meg

Jeg vil gjerne takke alle dere nykommere for at dere har kvelt all liv ut av tråden og erstattet det med konsentrert kreft. Tusen takk!

Bare hyggelig famalam.

Jeg er 22 år gammel, har aldri hatt en jv eller i det hele tatt en kvinnelig venn, og jeg er også jomfru.

er du meg men ett år inn i fremtiden?

Noen som har tips for å prokastinere mindre? Er et problem som odelegger både for sosialt liv og studier. Klarer ikke mer. Foler meg som en zombie som bare går gjennom dagene for å unngå å gjore arbeid. En drone. Fy faen gutta... hjelp

Antageligvis, da jeg svarte akkurat det samme til en lik post for ett år siden.

youtube.com/watch?v=F-1yiGohCTc

Brev mindre om degenerasjon på nettet

Gjör det ikke bedre at jeg har ADHD og ADD og klarer faen ikke å konsentrere meg når jeg faktisk gjör det. Tenker på alt mulig annet enn det jeg gjör til de grader at jeg ofte ikke klarer å gjöre enkle saker.

Jeg klarte å sette kaffekanna på kode når jeg skulle trakte kaffe i dag fordi jeg ikke tenker klart noen tid på dagen. Fy faen

ta selvmord

Trinn 1: Få penger fra NAV
Trinn 2: Bruk pengene fra NAV til selvmedisiniering med ulovlige substanser
Trinn 3: ????
Trinn 4: Profitt

Har du fått piller? Det kan vistnok hjelpe veldig mye ifǿlge folk jeg har snakket med som har fått det. Det har bivirkninger da.

jeg er en ugift barnlos mann som onanerer til anime

Fengende!

Uansett trenger du faen ikke lage ny når vi er på side 4
Faen heller, det sa jeg forrige gang også, hvorfor er det så jævla viktig å fyre opp en ny side med en gang?

Gikk på concerta för, men fölte at det gjorde meg til en zombie.

I tillegg har familien min hatt problemer med hjertet. Er litt redd for å ta amfetaminlignende piller av den grunn.

fy faen...

Det kan vel være risikabelt ja. Kjenner noen som lett blǿr neseblod der det bare begynte å renne som en foss. Du får bare veie fordeler og ulemper.

jeg har aldri gått på noen medisiner og jeg får ustoppelige tilfeldige neseblodninger hver gang det blir varmt ute

Misunner deg ikke. Eneste gangen jeg har blǿdd neseblod er to dråper etter et fall på trampoline da jeg moste nesen min inn i kneet.

lyst på sjokkis gutta

gidder noen kjǿpe for meg?

Nå må dere dra på kiwi å kjope litt kos

privatiser nav!

Har allerede vært på Joker

youtu.be/
Ykgw21PnPM0?t=19m10s

Du tar for deg eventuelle mål eller bare gjoremål som å gjore en enkelt oppgave, og hver gang du tenker på det så starter du med det tvert og gir det er forsok. Vanligvis det som skjer etter en 20 minutter er at man frivillig fortsetter. Hvertfall i mitt tilfelle.

Joker er en bondeknol butikk fåvæ

Dra dit du horer hjemme, Per Gynt.
japantimes.co.jp/news/2016/09/16/national/social-issues/sexless-japan-almost-half-young-men-women-virgins-survey/

Men joker er den nærmeste butikken.
Orker ikke å ta bussen

hvorfor ringer hun inn til programmet til en kvinnehater?
fy faen...

Burde jeg droppe å runke i dag siden jeg har eksamen i morgen?

eksamen i hva?
hvorfor gidder du?
hvem faen bryr seg?

>Eksamen på lordag

Javel ja...

Hun veit bare ikke hvordan man "spiller spillet" i skandinavia. Flaut å se Molly le så hardt av noe så umorsomt bare fordi ei jente sa det også, forovrig.

Har tynne blodårer og blor som en foss til tider. Du kan gå til legen for å svi av no greier så ordner det seg, men har ikke gjort det selv. Skjer så sjeldent at jeg ikke gidder å betale for det.

Er jo litt kjipt når det skjer på steder der det ikke er papir tilgjengelig, men på pluss-siden ser du ekstremt badass ut om det skjer mens du trener.

Nå må dere hylle seier

hele dagen hver dag

mælte einkvan "heil siger"?

Hyll seier!

>Hun veit bare ikke hvordan man "spiller spillet" i skandinavia.

Helt ærlig talt så har hun jo rett. Problemet er jo at ho pröver å få det til å se ut som det er et problem med mannfolka, men det er det ikke. Det er et problem kulturen generelt.

Jeg har prövd å slå av en prat med tilfeldige jenter som jeg har syns har vært tiltrekkende og spört om de har vært med på å ta en kaffe en dag, men det er samme regla hver gang. Du får et stygt blikk, og så kommer de som regel med utsagn som "Ser det ut som jobben min er et sted å spörre om sånt?"

Helt ærlig talt så får kvinnfolk bare skylde seg selv.

it's hard to be a nissemann

So much pjatt with you Hansi!

nå må dere skru av pc-en og kose med jv-en

...

rasshöl...

Fy faen.....

nei det vil ǿdelegge uptimen min

Men vi avtalte jo at vi ikke skulle se film for rundt klokka åtte? Det er jo en hel time til!?

Haha, nei. Hun kan dra til helvete.

Aldri få dere jv, gutta, det er ikke verdt det.

j...

>snakker med knuset på FB
>spor hvilke fag hun skal ta til neste år
>"Ja, har meldt meg opp:)"

Hun vil ikke engang si hvilke fordi hun tror jeg er et creep som bare har tenkt å ta det samme...

Drep... meg...

Skal spille litt Mount & blade Napoleonic wars gutta

bare skriv "hvem fag?" da vel,

Men jv-en min er PÅ pcn

Slutt å få knus, det er så enkelt.

hvorfor blir ikke bare jentene i norgetråden sammen med guttene?

godt lei denne typen brev desu

de er jo syke fitter som ligger syltynt an.

Fordi det er jo åpenbart ingen jenter her, og hvis det i det hele tatt hadde vært det, så vet vi jo alle at jenter ikke vil ha kjellerboende autister som kjærester.

Eier det, men har aldri faktisk spilt det. Bre hundrevis med timer i Krigsbande. Men i kveld skal jeg drepe det nye målet i Slåmann.

Knasker i meg noen chorizo polser med sennep og lok til
Slurker ivrig i meg noen ol bokser fra AASS

>hvem
Uansett, hvis hun ikke vil si det, så vil jeg ikke mase.

Snakker du om...

bare*

>Jaså, er det veslekjæresten min som kommer

Hva mente han med dette?

...

Hvis du hadde vært en sotpai, hvem kjent brever ville du helst ha blitt jv-en til?

>nå skal jeg penetrere den lille guttefitta di helt frem til påske

Hva mente han med dette?

fugleanon

Norgeboo

>dfn ingen kone

eg e berra ein lidan gut eg, men eg gjar så godt eg kan

får du det te?