NEDERDRAAD
Chocoladeletter-editie
Welkom: Nederlanders en Vlamingen
Niet welkom: de rest
NEDERDRAAD
Chocoladeletter-editie
Welkom: Nederlanders en Vlamingen
Niet welkom: de rest
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtu.be
trouw.nl
maatschappijenveiligheid.nl
desu-usergeneratedcontent.xyz
twitter.com
>noemt een naam van een veroordeelde zonder uitleg
Ja, hier kan ik dus niks mee.
Ja, man.
Laten we leken die niks afweten van het recht mee beslissen.
Puik plan.
bijen zijn dom
(herpaal)
Hij heeft niets verkeerd gedaan, integendeel zelfs.
Hij heeft een nichterige homo vermoord, en daarom heb ik sympathie voor hem.
Gaat dit mis dan in landen die juryrechtspraak hebben? Je lijkt nu je mening meer op je onderbuik te baseren dan op harde feiten. Je maakt mijn mening nu ridicuul maar het feit dat veel landen dit doen en het verstandig vinden doet al aangeven dat op z'n minst dit idee serieus genomen wordt.
>hij heeft iemand vermoord
>niets verkeerd gedaan
verdomme ik had het helemaal uitgetypt met mijn momentele gedachtes
vanaf nu is dit de editie:
onderwerp, NEDERDRAAD
Ik wou dat ik een stamkroeg had waar ik op dit moment met mensen die ik goed ken dronken aan het worden was maar in plaats daarvan zit ik maar nutteloos te schijtpalen -editie
Welkom: Kroegtijgers
Niet welkom: clubgangers
IJGEN VoLK EERST
hoekig hoor
Geesteszieken aub
alle homo's moeten dood
youtube.com
ik zal aan je denken de volgende keer dat ik mijn vriendje z'n plasser aanraak met de mijne
Ga werken aan je PWS
>normaaltjes zijn nu aan het uitgaan en hebben het kankergezellig
>jij zit te palen op een hindoestaans vingerverfpraatpaal
Had je maar eerder moeten zijn.
Ik heb zelfs dat plaatje moeten maken terwijl de oude draad al over de 310 palen had.
kkracist
ik ben ook allochtoon dus dan mag het ;)
Ik ben geen homo, maar zie wel homo's als mensen.
Geesteszieke mensen ja
>Gaat dit mis dan in landen die juryrechtspraak hebben?
Nou, ja.
Een recent voorbeeld is de zaak-Scott in de staat South Carolina in Verenigde Staten waarin één jurylid een veroordeling tegenhoudt, terwijl alle feiten wijzen dat de verdachte in strijd met het recht heeft gehandeld.
>elke keer als ik mijn hand door mijn haren doe heb ik 5+ haartjes op mijn handen
ik geef mezelf 1 jaar jongens
nog een jaar en dan ga ik er achterlijk uitzien (ja ja dat zie ik nu ook al grappig)
Ik heb net met lief gepraat, was haar al drie weken mis gelopen.
Ben daarom blij dat ik lekker thuis zit.
Het blijven mensen.
Ja maar ze horen niet dezelfde rechten hebben als niet-geesteszieke mensen
ALLE HOMO'S EEN NEKSCHOT
zal ik maar gewoon een keertje naar het lokale cafe lopen en een biertje bestellen als ik weer zo'n avond heb? moet je dan ook met mensen praten of gaan ze met jou praten?
Ze zijn niet geestesziek.
GODVERDOMME JONGENS IK WORD KAAL EN IK BEN PAS 20
...
Ik ga altijd met vrienden, maar ik woon dan ook op een plek waar ze geen kroegen hebben.
Nog een goed voorbeeld is bijvoorbeeld OJ Simpson, een zaak waarbij zowat iedere jurist het eens was dat hij schuldig was, maar hij werd toch vrijgesproken door de jury omdat hij een soort nationale held was.
Juryrechtspraak is veel te gevoelig voor de gevoelens van de mensen tegenover de verdachte. Als iemand knap is, bekend is of veel sociale aanzien heeft wordt hij veel eerder vrijgesproken dan iemand die onverzorgd, lelijk en arm is.
Och hebben we hier te maken met een speciaal sneeuwvlokje? Heel de draad (behalve geesteszieke zelf) haat homo's.
Als homo moet ik zeggen dat dat liedje wel vangerig is eigenlijk. Is dat een beat van Eminem?
Vergeet niet, horizontaal voor aandacht en verticaal als je geen pootje bent
Jij bent niet de hele draad. Ja, die aandachtsflikker is irritant, maar niet alle homo's zijn zo.
Echt wel
Opkankeren uit deze draad nieuwvriend ga je vaders piemel zuigen
>Ik ga altijd met vrienden
ik heb maar erg weinig vaste vrienden dus die zijn ook niet altijd beschikbaar maar als ik naar het café ga is het inderdaad ook altijd in gezelschap van anderen dus ik weet niet hoe dat gaat, alleen naar het café gaan.
Dit is aas
/alleen/
youtube.com
(ɔˆ 3(ˆ⌣ˆc) Hallo iedereen
Ik ben weer terug op mena en zal daar voortaan mijn naaktfoto's met tijdstempel palen omdat er hier niet zo aardig tegen mij gedaan werd
Maar als ik dronken ben zal ik het af en toe (met tijdstempel omdat ik weet dat niet iedereen mij kent) doen
(˶◡‿◡)(´ `) Liefde voor de niet-moslims hier
Sorry maar ik ben best wel een oudflikker en ben de nederdraad uitgegroeid (〃´∀`〃)ε`●)chu
(Raptor zal altijd van mij zijn)
Dit nummer moet wel kontpijn genereren. Heerlijk.
>Ik ben een meisje en ga hier niet mijn naaktfoto's palen omdat ik geen aandacht kreeg
De nederdraad is het minst obit-draad dat ik bezoek en dat wil ik zo houden, dus opkankeren.
Hypocriet, je haat moslims maar je zit het liefst tussen moslims.
Net als een meid die ik ken die negers haat maar altijd een neger neukt.
boeie
(´・(oo)・`) *knor knor*
Nou de echte reden is omda ik weet dat ik daar heel erg gemist zou worden dus vandaar ( ̄(●●) ̄)
:3 deutsch en mena wordt het hem voor mij
Maar als ik weer weggepest wordt van mena kom ik weer terug
Precies
...
Er is dan ook een reden dat ik al zeker 6 maanden niet uit gegaan ben.
Als je weggepest word mag je hier ook wegblijven.
PAAL JE BUIK SLET (ik doe aan rollenspel ik meen dit misschien niet echt)
Juryrechtspraak is verre van geweldig, dat beweer ik niet, maar de voorbeelden die je nu aanhaalt zijn nogal bekend aangezien er mensen waarvan we vinden dat ze schuldig hadden moeten zijn vrijgesproken worden. Jury nullification ligt bijv. ook op de loer. Maar jury's zijn juist goed omdat ze dichter tegen de "iets meer vrijlaten dan veroordeeld hadden moeten worden" kant hangt ipv. de "meer veroordeeld dan hadden moeten worden" kant hangt. Jury's zijn er vooral om de schuldige te beschermen, soms ook te beschermen tegen het te ver rijken van de overheid. Als een regel van de overheid belachelijk is kan jury nullification helpen.
In Nederland worden veel rechtszaken eigenlijk aardig snel gedaan in een routinematige manier (van wat ik gelezen heb, ben wat een leek wat dit onderwerp aangaat). Het is geen ramp dat er meer aandacht wordt besteed aan zaken, en als iemand door een jury schuldig wordt bevonden terwijl hij overduidelijk onschuldig is zijn er ook in Amerika nog manieren om hem toch vrij te krijgen, maar dat komt minder voor dan vrijpleiten.
Perfect is het niet, dat geef ik toe, het heeft zijn fouten, maar ik denk wel dat het beter is, maar moet nu echt even gaan, ben weer te snel een discussie aangegaan.
ヾ(`ε´)ノ Maar hier in de nederdraad zitten ook heel veel moslims bah yakkes
(๑•̀ㅁ•́๑) Ieuw vieze moslim
Ga maar je Frau Fatima slaan maar van mij en alle andere blanke vrouwen b.l.i.j.f je af!
...
>Maar hier in de nederdraad zitten ook heel veel moslims bah yakkes
Er zitten er hier geen, alleen 18 jarige blanke gastjes die "stoer" willen doen
>dvw je je niet voor kan doen als moslim omdat je uit een boerendorp komt en niet weet hoe ze spreken
Alleen arabier is moslim
De rest miemt maar een beetje
Je wilt de mocro piemel ik weet het
paal dan in /brit/ als je veel (Jij)'s wilt
>geen
Dit is niet waar oetz
Dat is het wel
Ik ben wel een moslim dus er zit er minimaal 1
Jij doet alsof
(。T ω T。) Het gaat mij niet zo zeer daar om maar meer om de sfeer snap je wel
(。•́︿•̀。) Ik wil gewoon in een draad kunnen zitten zonder moslims en zonder boze mensen met haat in hun hart
╮( ˘ 、 ˘ )╭ Hmmm
ヽ( ̄~ ̄ )ノ Hmmmmmmmhmmmm
Oké dan
._. Niet nu
(⇀‸↼‶) Ik wil toch echt ergens kunnen palen waar mensen mij aardig vinden >.>
Een andere keer :3
Ik ga er over nadenken of ik hier zal palen of in mena. Er liggen nog wat verhuis dozen in mena :3 volgende week weten jullie definitief antwoord
>Ik wil toch echt ergens kunnen palen waar mensen mij aardig vinden
hmm.... wat vind je van sjinezen?
Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie het opgaven?
Ik denk niet dat ik ooit nog ergens thuis hoor, misschien wordt het tijd voor een kluizenaars bestaan ergens in de rimboe
>alsof
Ik zie mezelf als moslim, het CBS telt me als moslim, als ik in het nieuws kom ben ik een "moslim".
Ik dacht het gisteren.
Maar vandaag zei lief dat ik haar als vd moest zien
Nee "Kutmarokkaan" of "Jongen met licht getinte huid", niet moslim.
moslims vragen niet om naaktfotos dat zou haram zijn neem ik aan, ik wil, ik ben blank en redelijk bezopen
waar zijn de naakts
Aub zend wat naaktfoto's want je bent echt een lekker ding
Ik zou je doen
Het beeld dat jij schetst van een jury die juist een verdachte beschermd is in mijn ervaring helemaal fout. Het publiek heeft vaak al een mening klaar over een mogelijke verdachte voordat een rechtszaak heeft plaatsgevonden. Als het om een grote zaak gaat, zoals kindermisbruik, dan zal een jury snel geneigd zijn om een verdachte te veroordelen voor het geval dat, ook al is het bewijs niet toereikend.
De Nederlandse rechter is ZEKER niet geneigd om iemand te veroordelen als de aanklacht niet voldoende bewezen kan worden, onze wet is gebaseerd op de leer van Blackstone, beter tien schuldigen vrijgesproken dan één onschuldige gestraft, en een strafrechter moet zich ook aan de wet houden, en een verdachte vrijspreken als het delict niet voldoet aan de elementen en bestandsdelen van het wetsartikel dat het strafbaar stelt.
>Kutnormaaltje probeert zich voor te doen als een van ons
Ik ben een van ons
KERSTMUZIEK
hoi een van ons ik ben anoniem
Hoi een van ons. Ik pas op het kasteel van Sinterklaas.
Hoi Anoniem
Staat de kachel al aan voor de oude man?
nooit vergeten dit is vlaamse grond!
Zekers te weten. Mag ook wel het is hier namelijk kanker koud.
2 baarnpunten
Oh jij!
(*˘︶˘*).。.:* tandjes brandschoon!
Haartjes gekamt (ik douche in de ochtend altijd maar ik kam het alsnog eventjes door voor het slapen gaan)
Oogcréme gesmeerd
Nachtcréme
Geplast
00:15 dus hoogstens tijd om zsm naar bed te gaan.
(´。• ᵕ •。`) Vriendelijke mensen
(Maar sommigen zijn eng - zoals hong kong-kun bijvoorbeeld volgens mij paalt hij hier ook)
( ̄ε ̄@) Heb geduld
(。T ω T。) Ugh je laat me voelen alsof ik een object ben...
Ik ben een mens met gevoelens
(´ω`) Haha ja vind je me knap? Ik ben puur ( ゚o⌒)
~~~
Tevens wens ik jullie allemaal een goede nachtrust, zelfs arabier en die user die maar zijn vrouw die hij mishandelt blijft palen (・ω
0:25* :3 srry
ik wil gewoon een buikje zien is dat nou zo veel gevraagd
Ik zal nog even wat hardere info erbij zoeken, dit is een van dat soort onderwerpen waar ik eens wat over gelezen heb maar niet meer weet waar, maar dit artikel van trouw is wel interessant, maar ik moet nog even onderzoeken waar ze de bronnen vandaan hebben.
>In Amerika spreken jury’s verdachten vaker vrij dan rechters. Waarschijnlijk omdat rechters een vast beslissingsstramien hebben. Zij gaan meer af op het vooronderzoek en zijn minder ontvankelijk voor afwijkende interpretaties. Juryleden gaan meer af op wat getuigen te berde brengen en staan kritischer tegenover de opsporingsmethoden. De jury geeft de verdachte eerder het voordeel van de twijfel.
Nederland is niet vrij van rechterlijke dwalingen, jury's ook niet. Punt is dat bij juryrechtspraak elke zaak voor die jury de eerste is en dus minder systematisch afgehandeld wordt. Zou jij wellicht aan kunnen tonen dat jury's meer geneigd zijn om mensen te veroordelen? Want ik snap dat enkele zaken een interessant beeld geven hiervan, maar het blijft nogal anekdotisch.
maatschappijenveiligheid.nl
Een ander probleem dat ik in een andere discussie eens aangestipt heb is het feit dat in Nederland veel advocaten in deeltijd ook rechters zijn, iets wat voor belangenverstrengeling zorgt. Mocht er juryrechtspraak zijn dan is het niet langer de advocaat die het besluit maakt en ontvankelijk is voor belangensverstrengeling maar de jury.
Jongens..
Het is gelukt.
12300 woorden heeft het gekost verspreid over 2 deelvragen.
Mijn hoofdvraag is beantwoord en mijn PWS is zo goed als klaar.
Ik hoef alleen maar een nawoord en een conclusie te schrijven morgen.
En een voorblad met een inhoudsopgave maar dat is alleen opmaak
Ik hoop dat jullie trots op mij zijn.
Straks als ik dit ga presenteren in maart zal niemand er voor mij zijn namelijk ;_;
Alleen maar docenten en ouders van andere leerlingen.
dit is echt een kanker mongool dit
Gewoon negeren.
>presenteren
Eng oetz.
kondig je wel de locatie en datum/tijd aan zodat we allemaal kunnen komen kijken
krijg nou de kenker
wat is deze
desu-usergeneratedcontent.xyz
Laten we hopen dat het een keer voor nederdraad zal zijn ipv voor een woestijn generaal
Waarom is het hier zo kanker dood?
I watched this movie
It was disappointing
>(Maar sommigen zijn eng - zoals hong kong-kun bijvoorbeeld volgens mij paalt hij hier ook)
praat NOOIT meer schijt over die flikker
What did you not like about it? Perhaps the whole orangist/statist struggle is a bit boring? I mean, that is a pretty Dutch thing.
ik weet niet zo goed wat je verwachtte van de befaamde regisseur roel reiné bekend van Dood Race 1 én 2
When I watch a Russian or a Korean movie I can get a real sense of drama from the battle scenes.In this case, half the movie was people getting mulch thrown onto them.
Maybe I didn't appreciate the politics the way I should have.
net 3 pilletjes mdma gekocht hihi
vinden jullie mij een degeneraat
>>>/gent/
I saw it more as a pretty realistic and intense way of describing naval combat in this era combined with a sense of Dutch politics and history in this time period. Not much drama no, there is some, but if like me you prefer the historic element and not so much the dramatic one it is much better.
It might not be the best epic movie around, I give you that, but it is good that we Dutch finally have something to go with to tell our story and to bring back an important part of our national history, even though these events did not shape Europe as much as others.