granmeisutgaven
forrige:
granmeisutgaven
forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
nettavisen.no
johncons-mirror.blogspot.no
youtube.com
twitter.com
Forst for lommemannen
Dromte at jeg hadde en jv i natt
Nei eg e no ein trist litan gut eg.
JEG ER I KJEMPEFORM
dæven...
flott utgave fåvæ
Jeg likte den forrige utgaven bedre.
KANKE LIGGE KANKE STÅ KANKE LOPE KANKE GÅ VRIIIIIIR MEG AOM OOOORM MM JEG ER I KJEMPEFORM
Jeg syntes disse fugleutgavene har gått for langt. Det var göy i starten, men nå syntes jeg det bare er degenerert.
Nå har alle sauene fått frokost gutta
På tide å spise frokost selv
Blir en halv pose Smash fåvæ
Det var noen lange klǿr den lille fuglen hadde, er den farlig?
Gutta, nå skal jeg sammenligne Norge med USA, og så kan vi alle se hva vi kommer frem til.
Oslo = New York City. Den mest relevante byen i landet, som får mye dritt for sine problemer men er stadig det beste stedet i landet å bo på.
Bergen = Los Angeles. God musikk og TV men folket, folket...den hvite befolkningen er alle nu-males, hanrei-henriks, og feminister. Dette gjör at hvite kvinnfolk i Bergen stadig söker seg til mörkhudede menn, som det finnes ganske mange av nå.
Nordland = Northeast. Utenfor Bergen er dette stedet fullt av nu-males og betamenn. Alle stemmer rödt og grönnt og har stygg dialekt.
Sörnorge = Sörstatene. Mange kristne idioter og rasister
Östlandet (ikke) Oslo er vel litt sånn Midwest tenker jeg
heng deg jævla hanrei
Trondelag = Texas
Men jeg er ikke fra Bergen
Nummer 20 for 10 DTD Gutta
wew
Har de rett?
topp kjeks
Selvfolgelig. Hvorfor ellers ville de tatt seg bryet med å lage et slikt bilde? Du må nesten ha rett om du brever noe sånt på internet.
Jeg har alltid likt forlöper trilogien selv om de fleste hater den, men dette her er rett og slett feil.
aldri brev her igjen, fy faen... verste jeg har sett
dette her er jo ikke engang et argument
>alle brev må være argumenter
hva mente han med dette
hvis tråden ikke har noen argumenter er jo alt meningslöst
du er som han polakken som bare kommenterer "wew" og "hahah" litt hvor som helst
vi har allerede tilbakevist det
Ser ut som du leter etter likheter der de ikke finnes. Oslo er jo greit nok, selv om det kan diskuteres om det er det beste stedet å bo. Jeg ville heller sagt at Oslo er som en blanding av New York, Los Angeles og Bagdad. Vi har hele filmindustrien like utenfor byen. Og vi har de verste ghettoene.
wew
fin stråmann, du er veldig kul :)
kan noen mekke meg en big mac fåvæ?
I just moved to Norway and to my surprise none of the Sup Forums stereotypes are true. A random stranger helped me today because he noticed I was speaking English.
Thanks Norway.
FY FAEN. Nå har det gått for langt. Hvor mye skal vi tilpasse våre samfunn til de som kommer hit? Det er de som må tilpasse seg oss, ikke omvendt. Det er de som har kommet hit, og da får de faen meg innrette seg etter hvordan vi har det. Så nå skal muslimer kunne få lån med null rente? Er dette enda et virkemiddel i hvitt folkemord? Er det enda en måte å lure nordmenn til å konvertere til Islam på? Er det sånn at vi nå skal få ökonimiske fordeler dersom vi konverterer til Islam? FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN. FY FAEN.
nettavisen.no
where are you from?
Hvor er du fra?
nå må dere ta ut islamske lån
where are du fra
>Blant funnene er at ni av ti synes det er problematisk at det ikke er rentefri lån i Norge
Problematisk er det verste ordet.
I'm from Canada
Håper du er av europeisk avstamming.
Såkalte islamske lån er funksjonelt identiske med fastrentelån med fastspikret tilbakebetalingstid. Man betaler nǿyaktig det samme (eller litt mer for å kompensere for ulempen for banken).
>avstamming
Not sure what this means, sorry. I'll take a guess and say it means descent, in that case yes I am of european descent.
alright good
lol hahaha wew
Er du polsk, bor du i polen eller bruker du vpn?
kommer an på hvem spor :^)
t. degeneranon
Næh drit å dra da mannj, Trondelag e jo tidenes plass.
Hvordan kan norske menn konkurrere?
...
Nordmenn er velkomne
Vi önsker ikke å snakke med andre enn nordmenn.
Kæm har sakt at Texas itj e en goplass?
Godt poeng, men satan da mannj, vi e itj nå våpenelsken--Vent litt, vi e jo d.
Satan, kanskje vi e texas.
etter amerikansk lov er samer "hvite" og dermed ikke en minoritet
Eksamen om to timer, gutta.
privatiser eksamen fåvæ
Fåvæ, vi hjelper hverandre når noen trenger det. Vi er ikke helt autistiske
Fy faen...
Mulig det, men hor på navnet. Dette er ikke akseptabelt. Vi MÅ betale mest mulig renter til banken for at de skal overleve. Ti tusenvis av arbeidsplasser trenger dem
ny tråd gutta
guri malla...
Nå må du henge deg
Fy faen...
Har du sett deg i speilet noen gang?
>litterært hele tråden er megmeger fra /norgetråden/
Det er så rart uten flagg
Er gakk-gakk bedre enn pip-pip?
Nei, pip-pip er sotest.
Du er velkommen til å prǿve deg.
To helt forskjellige ting.
Gakk-gakk flyter rundt på vannet og pip-pip sitter i et tre eller på en busk.
fråks er best ...
Hva er P når I=2 og U=12
14
24
Haha glonjtæ fy fasan... Dæ pekkæ nerri brokæ nar vetjn læn se attover
Fy faen...
Hahaha, han fant tråden.
FOR MANGE FUGLER!!!!
SLUTT MED FUGLETRÅDENE
JEG SÅ NETTOP HITCHCOCKS THE BIRDS OG ORKER IKKE ALLE DISSE FUGLEBREVERNE
RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
Hvem er dette?
>oppdager Ribsskog for forste gang
>"haha det her er bare agn sant"
>et titalls brev om dagen
Fy faen ja. Haha.
han har funnet den för for lenge siden og er veldig klar over denne tråden, det er jo ikke förste gang vi diskuterer ribsskog
Det tok han bare et par år, jeg er imponert.
Har fulgt bloggen hans i over åtte år nå, og i forsten trodde jeg det samme, men det gikk fort opp for meg at alt var sant. På den tida var han uansett mye mer kokko. Alt som skjedde rundt han var mafian/Illuminati og han anmeldte alt og alle til politiet i Drammen for "online trakassering".
Her er noen fine klassikere:
>antyder
>dfn den overste posten der var min
>to my surprise none of the Sup Forums stereotypes are true.
det er egentlig morsomt at så mange autister skaper et verdenssyn basert på hva Sup Forums forteller dem
det gir oss anoner litt makt
>dfn den nest siste er min
faderullan...
Hadde han et poeng her?
>ellers så skal jeg gjelle dere
Hva mente han med dette?
Nå er det vel ikke politiet sin jobb å hjelpe mennesker med paranoia og tvangsforestillinger?
>han har holdt på med dette i mer enn 9 år
altså fy faen... bare... fy faen...
Vrev fjeset ditt når "O" fungere på Sup Forums men ikkje her
Regner nesten med at Baron Ribskog finner denne tråden med programmet sitt så mye som det linkes til bloggen hans i dag.
Tenk deg om han en dag setter seg ned og finner ut at alt er i hodet hans? At han en dag skjonner at det finnes ingen "mafia", hvordan ville det foltes? Ville det forandret noe?
>31317 blogginnlegg
>136025 bilder på flickr
Han skal ha for innsatsen.