Sverigetråden - VIF upplagan

>tråden faller av och ingen gjorde ny

VIFIF

Other urls found in this thread:

metro.se/nyheter/anna-hagwall-sd-misshandlade-kvinnor-ska-inte-gnalla-sa-mycket/EVHngo!buKRNjSWrmVYI/
friatider.se/svensk-liberal-har-konverterat-till-islam-mitt-namn-r-karim
touch.metro.se/quiz/testa-dig-kan-du-de-svara-orden-pa-arets-hogskoleprov/EVHpjD!u9I1109Mtm2/
nordfront.se/var-vag-punkt-5.smr
twitter.com/AnonBabble

föll
menade föll av

Nej vi faller av och hann göra en innan det hände! Tråden är alltid uppe 24/7.

Tur att du fixade det

99 år för självständighet imorgon
svenne

Du har fortfarande chansen att gottgöra det, bara du säger förlåt och kommer tillbaka.

>Hesa Fredrik

Just det, det är måndag klockan 15:00.

>dkn jonte igen.
t. avinstallerade gentoo och använder w10 för första gången.
ganska bra.

>känner en vibration som fick huset att skaka
>sekunden efter tjuter flyglarmet
B-blev rädd där grabbar

RYSSEN?!?! SNÄLLA TA ÖVER OCH RÄDDA GÖTEBORG FRÅN ALLT DRÄGG SOM BOR HÄR

GöteborgsT när?

>dkn sover i 15 timmar
gäsp vad gott :3 döda mig

Varför gav ni finland till ryssarna so lätt, kriget i 1809 var ett stor bara knulla min skit upp av kungen och armén.

>dkn ingen Chiaki-fv

ah uh jag vill

ba ra s äga at jak

jaa

jak e pök

Kungen hade alt fokus på den evige danen istället och underskattade ryssen. Misstag var gjorda.

Vi hade redan en GöteborgsT tidigare i år.
Folk snackade om att de ville ha en StockholmsT snart också.

Varför får man aldrig reda på det?

Jag är nog en av de få i tråden som inte är extremt autistiska.

>antyder att du är bjuden

Eviga dansken tog kniven mot norden och stack den rakt in varje gång vi kunde bli stort igen.

>dkn man rakar sig och ser plötsligt ut som en bebis

>Varför får man aldrig reda på det?
För att du har inte ens varigt här i ett halvår.

>dkn rakar och ser dubbel hakan sticker ut och bebisansikte kommer fram

varför är jag så autistisk?

Undrar om du verkligen är autistisk och inte bara kanal jagjag-autistisk, dvs. inte alls.

Undrar jag också.

har autistiska drag favä

>inga tjejer har söta kjolar och strumpor ivl
>tjejer ser hellre ut som horor än söta flickor

Vad gick fel

Är inte övertygad, tror mest det är saker du intalar dig själv, en självdiagnos är inte att lita på.

hmmmmmm....

jaja vi ser dina jodelbrev user

hell fucking seger!!!

>känslan när din hjärna sitter och skriker galenskaper på dig så fort du inte distraherar den

Orkar inte favä

...

>försöker somna
>"hej kommer du ihåg varenda sak som gick fel i ditt liv? jo jag har dragit den säkert 500 gånger nu, men en gång till gör väl inte illa"

Breva riktiga funderare

Hahahaha vad fan?!!! Breva svaren!

Jag vill försäkra om att jag inte brevar cuckbrev på jodel!
T. iPadjodelanon

Vad sägs som den gamla godingen
>VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR? VAD HÄNDER NÄR MAN DÖR?

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

...

>LIVE: Anna Hagwall utesluts ur SD efter antisemitiska uttalanden.


SD kommer rädda oss eller hur var det

Ända sättet att övervinna de tankarna är att acceptera dina misstag och försöka lära sig av dem

Om SD var öppet antisemitiskt skulle deras opinion rasa.

>fortfarande 25%
LMFAO

påminn mig inte

Tur är så ställer hjärnan aldrig den frågan. Jag vet att när man dör så slutar man existera helt enkelt.

Jo men hjärnan vägrar acceptera det och tar upp det ändå.

Hagvall är dum i huvudet och det är inte första gången hon har visat prov på det.

Bara bra att hon utesluts.

>cuckbrevare
ta ditt liv mann1

De sa väl knappast att det var på grund av antisemitiska uttalanden. Men vad fan hon var ju helt jävla pantad, har du läst den motionen eller? Synd att någon så korkad ska nå så högt upp i organisationen bara. Visar att SD är väldigt omoget.

>eller den där gången någon frågade chans på dig i mellanstadiet och du trodde att det var på skämt och sade nej men kanske det inte var på skämt och hon satt på toan och grät
Hatar när det händer favä

Detta.

Cuckbrevare är den absolut värsta cancern i tråden.

*brrtttff*

det är vårt driv till att lära sig av misstag som leder till ältande. Att tänka på jobbiga situationer om och om och om igen för att se vad man skulle kunna gjort annorlunda.

Acceptans är det viktiga.

Är ni dumma i huvudet? Hur är det fel att vilja att svensk media ska ägas av svenskar och inte av utländska storbanker och familjer?

Är väl så att de vuxit såpass mycket på relativt kort tid och haft svårt att fylla positioner.

Ingen bryr sig Asgeir

SD är inte antisemiter om du trodde det.

Jag tycker dock inte hon sa något som betyder att on måste uteslutas men SD och Jimmie är ängsliga för vad media tycker om dem av något skäl

Dräp dig själv Sven Minfrusson.

hon är pantad och det har stått klart länge.

onödigt att ha pantade personer i sin riksdagsgrupp.

metro.se/nyheter/anna-hagwall-sd-misshandlade-kvinnor-ska-inte-gnalla-sa-mycket/EVHngo!buKRNjSWrmVYI/

>SD

>dkn ingen fv

Vad är fel med det uttalandet?

Tycker inte att det är fel men jag är del av en extremt liten minoritet

Vilken idiot som helst kan se att vi har problem, det är inte det vi har politiker till. Vi har dem för att driva igenom bra lösningar på problemen och hennes var extremt illa genomtänkt.

"fv"

Ja det var det jag menade med omoget.

Hade Trump varit lika feg och brytt sig lika mycket om media som SD gör så hade han aldrig vunnit. Ni SDare är patetiska. Ni skiter ner er så fort media säger något elakt om er.

Media är ett av de största problemen. Att begränsa vissa anti-svenska gruppers inflytande genom media är en väldigt bra lösning.

Att lägga skulden på offret i något som kan vara så komplicerat som ett förhållande är att visa upp en djup oförståelse för hur det är att vara fast i en skadlig relation.

Bokstavligen byggd för st sv

På tal om cuckbrevare :^)
friatider.se/svensk-liberal-har-konverterat-till-islam-mitt-namn-r-karim

Gillar du att bli slagen? Nej? Lämna mannen då.

Oj vad svårt det var. Dumma jävla vitknekt.

touch.metro.se/quiz/testa-dig-kan-du-de-svara-orden-pa-arets-hogskoleprov/EVHpjD!u9I1109Mtm2/
Hur många ord klara ni?

du kan inte jämföra usa med sverige ditt jävla riksmongo.

cirka en av tio sjuköverröstare stödde trump och bara cirka tre av tio sd väljare stödde trump.

hade trump varit partiledare för sd så hade de i bästa fall legat kvar i periferin som ett 4-5% parti utan framtid.

>dkn det för varje tjej går 20 killar eftersom invandrare oftast är män

Sverige är nya Kina

Det handlar mindre om partifärg än om hur hanrejad man är
Bevisligen finns en hel del SDare som inte är hanrejade på det sättet
Problemet är ju att ledningen är det, och är skiträdda för att bli stämplade som dåliga goyim mer än de redan är

>metro.se

>68269568
Dåligt bete

Det är just därför som ni svennar kommer dö ut. Och jag njuter av varje sekund. Ett mer tappat folk har jag aldrig någonsin beskådat. Snälla lägg er ner och dö.

Det finns inga större fjantar än SD. Till och med F! har mer stake än dem.

Hon kanske hotas med våld?

Ja men hur? Att dra någon sorts etnicitetskvotering är ingen vidare lösning hörredu. Ska vi gentesta folk i mediebranschen? Hur vet man vilken etnicitet som är vilken? Vart drar man gränsen?

Samma med familj. Hur avgör man om någon tillhör samma familj? Är det efternamnet som gäller? DNA-test där med? Vad gör man om två kusiner blir konkurrenter, ska den ena tidningen tas bort?

Det är så dumt.

Jaha det är du igen stayhardjuggen.

stayhardjuggen....

Undrar om den här blatterollspelande Axeln har någon hobby.

Hur är det ett bete? Gillar du inte att bli slagen så är det väl ganska dumt att vara tillsammans med en man som slår dig?

"Han kommer döda mig om jag lämnar" är en typisk "snälla tyck synd om mig" grej som slagna kvinnor säger. Det är en dum jävla ursäkt och ett hån mot alla kvinnor som faktiskt lämnar sina män istället för att vara kvar i ett destruktivt förhållande och vinna sympatipoäng.

Snälla abdul
Till och med kvinnor kan lyckas ha stake om de har hela jävla etablissemanget i ryggen. Har du någonsin sett en uppförsbacke? Eller nerförsbacke? Vet du skillnaden?

Icke-argument. Vi vet redan vilka familjer som är judiska och vilka mediakoncerner som ägs av dessa.

Har stormbögarna hela etablissemanget i ryggen? Hade Trump det? Sluta komma med ursäkter för folkförrädare, Dakka. SD är en cancer som måste utrotas.

fourchan() {
local v=$1;
if [[ -z "$v" ]]; then
echo "usage: fourchan ";
return 1;
fi
curl -s "$v" | tr -d '\n' | grep -o 'href="//[a-zA-Z]*.4cdn.org/[a-zA-Z0-9]*/[0-9]*.[^\"]*" target=' | sed 's/^.*\/\/\([^\"]*\).*$/\http\:\/\/\1/g' | sed -n 'g;n;p' | xargs -P16 wget -q -nc
}

delar med mig av min indiska kodsnipp till Er linuxautister i tråden

>Problemet är ju att ledningen är det, och är skiträdda för att bli stämplade som dåliga goyim mer än de redan är

Det är inte mer konstigt än att i dagens läge så krävs en del pragmatism.

SD kommer garanterat inte få egen majoritet i nästa val, och det är högst tveksamt att de ens skulle kunna få det 2022. Ha i åtanke att vi typ bara har haft ett parti med egen majoritet cirka tre gånger sedan år 1900.

Ska SD då kunna få något inflytande överhuvudtaget så MÅSTE ett samarbete till. Idag är det enda realistiska samarbetet med Moderaterna (och eventuellt KD).
Då kan inte SD framstå som vilket stolleparti som helst.

Denna strategi har funkar bra för Dansk Folkeparti, Fremskrittspartier och Sannfinländarna och det kommer funka bra i Sverige också. Ha i åtanke att Dansk Folkeparti förändrade hela det danska debattklimatet i grunden och till och med de danska sossarna låter numera nästan som Sverigedemokrater.

>och det är högst tveksamt att de ens skulle kunna få det 2022
Precis, och då kommer ni svenskar redan vara borta ur spelet.
>Ska SD då kunna få något inflytande överhuvudtaget så MÅSTE ett samarbete till.
Nej. De måste dra åt helvete och deras supportrar måste släppa drömmen om parlamentarisk förändring och seger via kompromiss och mellanmjölkighet.

SD är en föredetta rörelse som gjorts till halvmesyr av (((infiltratörer))) och påtryckningar utifrån och inifrån för att bli mer acceptabelt bland svenska folket.

Med det sagt: vi lär inte se NMR i riksdagen 2018 om vi fortsätter med den här takten.

Sluta upp med ditt jävla dividerande och konkurrerande, blattehora. Oavsett vad vi behöver göra med det här landet så har du inget med det att göra.

@68269853
Jag pratade inte med dig stayhardjuggen

Dkn ingen fv med twintails

Att du kallar det ett icke-argument är skrattretande. Vad skriver man då i lagtexten? "Förbjud Bonnier". Där tar du bort rättssäkerheten, vilket är något av det viktigaste vi har, bara för att lösa ett problem under en kortare period innan en konkurrent tar över. Vilka är dina konkreta förslag? Internering och deportation eller?

Sverige är redan dött och det enda SD kommer åstadkomma är bild relaterad, om ens det. Tack och lov kommer de flesta invandrare inte att assimileras och anamma er destruktiva skitkultur.

Kör upp en midsommarstånd i röven Sven Minfrusson.

>blatterollspelande stormhanrejavsnitt

det är en och samma person som gör det i varenda tråd. det är förmodligen samma user som spammar ner tråden med cuckbrev varenda dag.

>5. Att vår massmedia ska ägas av medborgare i det nya Norden. Utländsk såväl som inhemsk media som agerar folkfientligt ska kunna förbjudas. Ett alltför koncentrerat ägande måste motverkas.
nordfront.se/var-vag-punkt-5.smr

Det är inte lönt att debattera rättssäkerhet med stormnissar för de skiter fullständigt i den.

Jag rollspelar inte. Att du är för hjärnskadad för att se vad som händer med ditt land får stå för dig. Fy fan vad tragiskt.

Har bokstavligen ALDRIG cuckbrevat, inte ens ironiskt. Döda dig själv.

SD i nuläget är ett nödvändigt delmål, precis som många av de andra nationalistiska eller "nationalistiska" rörelserna på kontinenten. Men man ska inte få för sig att de är någon endlösung på problemet.

Man ser idag att flera partier rör sig i ett antal frågor mot SD, och att diskursen har ändrats radikalt sedan valet 2014. Vi får se hur klimatet har ändrats 2018.