Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=czfukNlFYIQ
cse.chalmers.se/edu/course/TDA540/lab9/
aftonbladet.se/nyheter/article24047786.ab
youtu.be/8xsVaBk9o84
twitter.com/NSFWRedditGif

först för finland

>känslan när smeten är så kletig att du inte får ut den ur bunken
#barabagarsaker

youtube.com/watch?v=czfukNlFYIQ
>i en grav den lilla vilar
>hon kom aldrig hem till mor
;________;

Vad spelar ni JUST NU?

Java IntelliJ

Chick-fil-A

...

IVLSoft Baking Simulator 2016

rätt bra grafik men missnöjd med att man måste betala massa shekels för att låsa upp ingredienser, DLC en skit

löl av löl

Det rasligt heliga kriget såklart.

lippuanne pitää säästää että sivu pysyy pystyssä

...

...

kys you're self family

totaler krieg: kriegshammer

Vad kodar du min vän?

spel är för pöka jak är inte pök

...

Grov Bildstöld 5

Sitter i lobbyn i väntan på nästa rejs.

...

Kollar på singsing ström

cse.chalmers.se/edu/course/TDA540/lab9/

Världen av Krigskraft


Ska göra Provet av Tapperhet Heroisk nu

a-user jag måste kissa!

blir nästan äcklad av att vi tar en tråd som gjordes timmar innan bildgräns favä

>Cuckokraterna

>han tror helt ärligt att SD skulle sitta i riksdagen om dem gick helt nordfront
SD är rumsrent, det är därför dem får röster.

>dkn man kunde ha gjort så mycket bättre från sig medan man studerade men var lat och ofta bakfull

hots

spelade infinity wars för nån timme sen
är typ det bästa digitala kortspelet och är nästan lika dött som sverigetråden när sidf är klar med den

>målet är att få röster

åh herregud, inte undra på att 6 år i riksdagen renderat i precis ingenting

>dem
Abdul...

VAD HÄNDRR IKVÄLL GRABBAR

Ingen bryr sig.

>inte spela Skuggiversum
>inte duellera mot japanska autister på daglig basis
kom på min nivå famalam

Lämnad för Död 2

vilken ras?

försöker att inte begå självmord

Målet med alla politiska partier är att få röster, oavsett vad man säger. De partier som inte bryr sig om det blir inte stora.

Lag fort 2

lycka till

täs sen kulttuurieron huomaa taas mämmissä ketään ei kyllä kiinnoistais mitä kukaan pelaa tälleen mutta täällä taitaa vaan olla ruottalaisia jonneja juu oon kännissä

BOKSTAVLIGEN min man. Gör ungefär samma program just nu

Ai kännissä?

>politiska partier vill ha röster

whoa...

joo mut siis osaan ruotsii kuiteskin ja aina kun tuun tänne niin mietin että ei mämmi niin homojonneboxi ookkaan kun vertaa tänne

>vilken ras
Beastmen

Länka din uppgift så man kan jämföra. Min behöver inte ens ha animationer för projektilerna

Europa universalis 4

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>whoa...

woah...

Vilken politisk ideologi är objektivt bäst?

>superkladdig kaka med päronglasyr

Utseende: skit/10
Smak: SEGER/HELL

0-4 flytta till rinkeby
5-9 flytta till sundsvall

>osaan ruotsii
todennäköistä

>Bästmen

>päronglasyr
lät gri vi

>333
HELL SEGER KAMRAT!!!

addendum
Kladdighet: superlim/10
Svårighet att baka: Jag har ingen aning vad jag håller på med/10
Du har dålig smak favä

har testat kuggiversum dvs underkäntiversum och det är nästan lika tråkigt som hs

bara att attackera och blockera med vaniljvarelser i baserade oändlighetskrigen är djupare än hela hs

>dkn man pratade med en snubbe i spelet(då man faktiskt kan chatta med sin motsåndare då spelet inte antar att man är tre år gammal och med lätt till gråt) som hade fått 140 wins med en arenalek innan han gav upp innan den tredje förlusten pga uttråkning
och den leken har typ 4 sällsynta och en episk för att använda härdstenterminologi

>tips svenskdora

>dkn är nu sugen på kladdkaka

Minotaurer en gud

meinaan vaan että olen varma että puolet ainakin noista on vielä varmaan ylä-asteella

meillä se taitaa olla niin et meidän lapsoset menee ylikselle

lugn nu, fetto

>aftonbladet.se/nyheter/article24047786.ab
HELL SEGER

haista vittua muttakuono :D

>dkn ingen nasse fv

Universitets judarna tillåter inte ickebehöriga att se sidan så skickar allt som en bild istället

...

>"'Mångfald' = folkmord på vita."
>"VIDRIGT av er att göra narr av våra nordiska traditioner så där."
>"Det är att göra våld på våra traditioner."
>"Fan jag spyr."

Kan någon förklara hur dessa kommentarer är """"rasistiska"""" MOT pojken?

Kuinka saatanan vanha olet, tai oletko semmoinen valkoroska joka sai lapsen kun ite ole lapsi?

En ole niin varma. Suurin osa niiden nimihomista ovat 25-30.

youtu.be/8xsVaBk9o84

no en tiiä onko ruotsissa ihan perus että aikuiset ottaa osaa tollaseen ihquun galluppiin mutta uskoisin että aikuiset on miehii ja sillei, juon viinaa

Jag har försökt läsa det flera gånger men jag fattar fan inte. Tror inte att detta är svenska, grabbar.

me takaisin karjalan hurri!

...

>ögonbrynen
Vrf?

...

Vettefan vad det är, ser ut som att någon slog runt på tangentbordet och la till "ä" ofta

eikun siis meinaan vaan että iskee kova epävarmuus teidän täysi-ikäisyydestä, meillä taas kaikki lapset menee ylilaudalle

Detta är den genomsnittliga sverigetrådsbrevaren.

f1 snygg jue!!

ai siis tajusinko oikein että puolet teistä on jotain 40v turkkilaisia ja loput on sitten jotain lapsia?

voihan jukra

...

>dkn jag duschade och tog på mig mössa innan håret torkade pga akut ärende så för att inte se ut som en seriemördare nu i efterhand så vattenkammade jag mig och nu ser jag ut som den där killen i kostym som recenserar snabbmat

blandad donk

tässä suurin osa nimihomoista

Fan du gör ett riktigt coolt ju, använder krediter o sånt. T.o.m lite om uppdelning på trådar, vi har inte ens gått igenom det. Går första java-kursen på chalmers.
Demonstration 19:e, hur känns det?

Du har iaf en 4-manna grupp, min labbpolare e efterbliven och kan inte svenska/matte/programmering så har fått göra de senaste 5-6 programmeringslabbarna själv

>samtidigt i nbög-sverigetråden

ska nog ta och lägga mig, upp och jobba imorrn vettu

>nu ser jag ut som den där killen i kostym som recenserar snabbmat

De flesta på bilden stack för över 2 år sedan.
Bara Fbanon är 40.

ska lägga mig med, min frus son vill att vi ska åka till marknaden imorgon

vif mann1, är vår andra java-kurs + att alla i min grupp vet vad de gör. Vi har fått ett fungerande spel så ska bara fixa in så det finns mer enheter, tiles och torn osv

>min frus son

grattis ödlan till huvudrollen i nya star wars-trilogin

Du har tur att du inte har något som dat043 som förstakurs iaf, var fan drygaste kursen jag haft

Knulla Jan "KÖP MIN BOK ELLER MEMORISERA ALLA FUNKTIONER" Skansholm

>dkn man är kvar

tottakai ne huomiohuora nimihomot laittaa pärstänsä nyymisivustolle, hyvä että sentään aikusii

mä mahdan vaikuttaa aika lapselta kun valitan kaikesta mutta ei haittaa

>libanon åker till hemlandet för att """""plugga""""" dvs gifta sig med sin elvaåriga harmynta kusin

poesi