/Norgetråden/

knulledukke-utgave

forrige

Other urls found in this thread:

nrk.no/kultur/trump-karet-til-arets-person-1.13263927
foto.vg.no/galleri/14316
aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Norske-idrettsstjerner-har-angst-for-fremtiden---Jeg-kunne-sitte-med-tarer-i-oynene-utenfor-jobben-og-skjelve-227080b.html
document.no/2016/11/25/alliansenlysglimt-er-mot-israel/
itromso.no/nyheter/2016/10/07/Maren-19-etterlyser-orgasme-i-Aftenposten-13611744.ece
diskusjon.no/index.php?showtopic=1381370
radio.therightstuff.biz/2016/12/06/the-daily-shoah-114-j-e-w-s-always-lie/
no.wikipedia.org/wiki/Anders_Lange
twitter.com/SFWRedditImages

for handikappede trådstartere

FORST FOR GJENINNFORING AV JODEPARAGRAFEN

velfortjent fåvæ

FJERDE FOR TRUMP!
nrk.no/kultur/trump-karet-til-arets-person-1.13263927

fjerde for fremtiden

foto.vg.no/galleri/14316

Fy faen...

Hvor er det /norgetråden/ får nyhetene ifra?

Sup Forums

går ned til torget og spor folk hva som skjer

/news/ så klart!

aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Norske-idrettsstjerner-har-angst-for-fremtiden---Jeg-kunne-sitte-med-tarer-i-oynene-utenfor-jobben-og-skjelve-227080b.html

HVORFOR KAN IKKE NOEN TENKE PÅ DE STAKKARS IDRETSSTJERNENE VÅRE??

INGEN

JV

INGEN

JV

INGEN

JV!!!!!!!!!

Are you norwiggers open for business? I believe there are some nice ladies waiting to be colonized in your area.

no

Sup Forums
breitbart
daily stormer
friatider
document.no
stormfront

Skal möte ei jente jeg har chattet en del med siden hun er på besok i byen min (av andre grunner enn meg altså). Tips?

Kjop kondomer

du skal få et veldig godt superhemmelig tipps av meg: bare vær dæ sjol

Du glemte den viktigste av alle: InfoWars.

Horer ikke på Alex Jones, han er en galning. Tror du ikke jeg er smart nok til å se det?

...

Husker jeg fikk kjeft av en kompis fordi jeg hadde likt friatider på jodeboka

>"""""""""""""""""""""""""""kompis""""""""""""""""""""""""""""""

>liker friatider på fjesboka
Nå er jeg forvirret, hvilket megmegnivå er vi på?

...

Er det innafor å bruke belte på 125kg markloft? Er så vanskelig å bruke magen skikkelig uten det

antyder du at det er noe feil med å like friatider på fjesboken?

nei, det er ulovlig.

De gamle damene som gjor pilates på andre siden av treningstudioet ler av deg hvis du gjor det.

eg e ein gut

ok, da jobber jeg meg opp til 4 plater forst

brev link, har lyst å lese

Bruk belte hvis du foler det

>document.no
document.no/2016/11/25/alliansenlysglimt-er-mot-israel/
Nei fy faen...

itromso.no/nyheter/2016/10/07/Maren-19-etterlyser-orgasme-i-Aftenposten-13611744.ece

Server alkohol og vær en selv

Tenkte jeg skulle prove de neste ukene hvert fall, kanskje det blir lettere å bruke magen skikkelig selv uten belte da. Er så vanskelig å presse når du ikke har noe å presse mot liksom

Jeg bruker fjesboka kun for nyheter, har sluttet å folge omtrent alle jeg kjenner på jodeboka så min "feed" kun er relevant info. Anbefaler alle å gjore det samme, for nå har jodeboka faktisk litt nyttig og ikke bare en evig strom av seflies. Dermed har jeg likt friatider på jodeboka.

Ja, jeg har ikke pratet med han så mye siden, nei.

hva hjelper belte med egentlig?

Å holde ryggen stiv. Man strammer jo musklene i ryggen, men man skal også presse ut magen og det er lettere å presse ut magen når du har belte på.

Haha ja livet ja...fy faen...

Ville dere ha godtatt en jv som hadde dysleksi, dyskalkuli eller andre utfordringer i hverdagen?

>eller andre utfordringer i hverdagen?
Jeg tenker rullestol.

Om hun er koselig og liker meg er ikke dyskalkuli et problem.

Rullestol er avtale-knekker.

Hvorfor er rullestol en avtale-knekker, om hun ellers er koselig og liker deg?

Ikke dysleksi, det er irriterende. Men dyskalkuli kunne jeg oversett. Vet ikke hva andre utfordringer skulle vært.

Dysleksi hadde nok vært frustrerende

hvorfor hater alle her i tråden folk med dysleksi?

Fordi dere er dumme.

Jenter i rullestol er jo koselig.
diskusjon.no/index.php?showtopic=1381370

Ja. Du kan sikkert gjette hva.

Bare om hun hadde store pupper, og fin fitte.

jeg har ikke dysleksi

Det er helt innafor. Folk som har grenser for når det er lov har ikke peiling.

tenker at det kan være dårlige gener å gi mine potensielle avkom

Er det fordi en må bruke fjesboka for å dele ting på fjesboka?

Gjor ikke det men det er irriterende så jeg vil ikke være sammen med ei som har det.

...

>dfn ingen rullestoljv med store pupper og fin fitte

Siden rullestol legger ekstreme begrensninger på hva det er fysisk mulig å gjore. Sex er kanskje mulig, men ting som sykling, seiling og fjellturer er tilnærmet umulig å gjennomfore uten bein. En jente med hjul ville aldri kommet seg inn der jeg bor, og vil trenge spesiell tilrettelegging til så ufattelig mange ting. Jeg vil ikke bruke livet mitt på å være hjelpepleier for et menneske som bare kan bruke halve kroppen.

Du vet at fjesboka bare mater deg med "nyheter" den tror du vil like, ikke sant?

Ja, blant annet.

forstegangstjenesten ja... haha... fy faen...

> Dyskalkuli er greit, men dyslexi er ikke
Hva faen?

>Ville dere ha godtatt en jv som hadde dysleksi, dyskalkuli eller andre utfordringer i hverdagen?

Det eneste jeg ikke kan akseptere hos et kvinnfolk er en utörstelig trang til å være utro. Det meste annet kan man leve med.

nedlegging av tråden til nyttår ja...haha...fy FAEN...

Så trangsynt du er.

> dysleksi, dyskalkuli

Hun er et ganske svakt menneske hvis hun gjemmer seg bak dette. Det heter latskap og liten vilje til å gjennomfore og jobbe for det man ikke får på solvplate.

Hva annet?

Taco til frokost jenter.

Da gjor jeg det

Tenkte jeg skulle begynne på middagen snart.

>dfn begynner å skrive O istedenfor Ö i tekstmeldinger pga denne tråden

>dyskalkuli

Hva faen for megmeg-greie er dette. Nesten som glutenallergi, et påfunn for å gjore seg "spesiell" og "interessant".

haha helt enig normissbroder jeg er også en normiss
>dfn begynner å si til min jv at hun skal sitte i en rullestol mens hun suger kuken pin

Har du skrevet "fåvæ" enda?

hva faen er problemet ditt?

Hvordan er det trangsynt å erkjenne de utfordringene som kommer med det å sitte i rullestol? Mener du også det er trangsynt å si at blinde eller dove trenger tilrettelegging for å fungere godt i hverdagen?

Hva faen, sverigeanon?

tror du blander ordene "autist" og "normiss"

Når er den nye norgetråd podcasten ute?

Dette her fåvæ. Denne rullestolbesettelsen til enkelte kommer jeg aldri til å skjonne.

kom ut i går
radio.therightstuff.biz/2016/12/06/the-daily-shoah-114-j-e-w-s-always-lie/

Anders Lange var en absolutt legende

«Ingen stemmerett til negre», «Stopp blandede ekteskap», «Hver nasjon en rase», «Ingen u-hjelp til de sorte»

no.wikipedia.org/wiki/Anders_Lange

>Under andre verdenskrig var Anders Lange motstandsmann

>legende

"nei" om han hadde tenkt dyptgående om det du sier han sa der, så hadde han sluttet seg til NS

t. Vidkun

Vi trenger litt sånt i dag

nei jeg mener den som sverigeanon og rulleautisten lager da...

lmao kringlefant

fy faen...

Denne rasismen kan du spare oss for!

Nazistene hadde ingenting her å gjore. De var hverken invitert eller onsket av folket. Fåvæ er tyskere en bastardrase blandet av hunere, romere, germanere, mongoler og slavere. Også våger de å komme her og snakke om rase-renhet og det germanske folks overlegenhet, mens de samtidig ikke lar oss styre oss selv.

>han ville ikke ha kjempet for Norge som en egenrådig nasjonalstat mot en fremmed innvaderende styrke

Er du for EU også, eller?

Hva tenker tråden om janteloven?

t. kommunist som forsoker med åte

93nde for henrettelse av landssvikere.

uk elsker norge!

forstålig at de som ikke har ansvar for tenkingen gjor det, soldater gjor alltid som de blir fortalt, men ideologene og andre, som han som ble brevet, burde visst bedre og ledet vei.
og nei såklart er jeg ikke for eu, din kronidiot.

Nittitfemte for at norsk nasjonalisme og nazibooisme ikke er kompatible.

Nittisjette for bedre dod enn rod

t.person som ikke forstår at NS var mindre enn 3% av befolkningen