Hva er deres personlige meninger om fraværsprosenten? +om du fordyper deg/ ser fra flere perspektiver. :)

Hva er deres personlige meninger om fraværsprosenten? +om du fordyper deg/ ser fra flere perspektiver. :)

Other urls found in this thread:

gyazo.com/3ce94d40d286965d4f3472b256eabc38
twitter.com/SFWRedditGifs

Poster norske nudes per gode komentar :)

I grunn er låven en dårlig ide. Men alle undommene som står imot denne låven akuratt nå er retarda feminist marxist kommunister.

haha låve

sorry er litt brisen så språket er ikkje helt på plass

...

Jeg tipper at 99 % av alle elevene som "protesterer" bare bruker det som unnskyldning for å ikke dra på skolen.

Folk ser bare halve delen av den nye loven, sånn "å nei 10% fravær" men andre deler av loven er også at det blir lettere å få gyldig fravær enn det som det var før. Er bare en lov om skulk, og ikke annen fravær.

Hvis du faktisk går inn på for eksempel facebook siden til Sosialistisk Ungdom og ser hva de står får så trur eg de faktisk mener det. De er faktisk bare tilbakestående.

Personlig synes jeg at det funker som det er nå, det er ikke vanskelig å møte opp.

...

Likegreit å forberede seg på arbeidslivets virkelighet allerede i tenårene. Hadde jeg hatt like mye fravær nå som på videregående så hadde jeg aldri fått jobb.

Du har kanskje rett. Jeg prøver å unngå de Facebook-gruppene i størst mulig grad.

Nei, skjønner ikke greia med å måtte bli såpass mongoklikk. Å møtte møte opp på skolen i ny og ne er jo ikke akkurat det verste i verden

Jeg slet veldig med å møte opp da jeg gikk på skolen.. bestod i alle "fag" med 50% fravær.

...

Jeg liker ideen av en fraværs prosent fordi det vi har akkurat nå er evertfall shit, men jeg syns personlig at 10 er lavt. Kanskje 15 hadde paset bedre?

eks: om en gutt / jente blir mobbet, så må de gå til sykolog og få godskjennelse. men om om mobbeofferet ikke tørr og snakke om det til noen. hva gjør man da. (for folk med psykiske lidelser skal få godskjennelse, som ikke teller på fraværet)

Kjempe godt poeng

enig, men liker best sånn som den er nå (20). det hadde hjulpe bedre om helsesøster var der oftere og bedre oppfølging av lærere. (noen lærere er gode, andre ikke så ..)

Kanskje det tvinger dem til å faktisk oppsøke psykolog? Noen som man strengt tatt burde gjøre dersom man ikke er kapabel til å gå på skolen.

Er det 20 prosent fraværs grense akkurat nå?

Takk! ^^

skolen jeg går er det det ja ^^ lærene har ikke sutte % enda, så blir nok etter sommer.

Godt påeng! Men man må være forsiktig med å pushe folk som blir mobbet. noen av dem kan være depressive, umotivert osv.. tror det hjelper mest i det tilfeller at folk inkluderer hverandre uten om å måtte oppsøke venner/ sykehus ^^

Flere nudes?

Den er ikke sammenlignbar med andre land, av ulike årsaker.
Derfor ingen grunn til å få vaksinasjonsautisme

Slik er det i arbeidslivet også, og livet generelt. Mange ungdommer blir sparket i trynet av virkeligheten når de er ferdig med skolen.

...

Ser den. men hva tror dere er hoved grunnen til at folk skulker da?

sup

*grunnen

...

Du kaller det et bra svar du må jo være tilbakestående

...

...

nei bare baiter litt

...

Så sykt norsk...

...

That is mad niggerish

Bullshit caca-dookie. Staten skal ha totalitær kontroll. Siste Soviet stat much? Hvor ble det av type problematikk, som å studere i nabofylket? Så selv om man kan sitte hjemme, samt følge alt av undervisning via video og internets, så er dette nå ikke godt nok? Fuck statan. Fuck Arbeiterpartiet og alle deres lakeier.

Jeg skulket fordi jeg var dritlei av skole.

...

Aldri hørt om norsk neger ?

GROSS.

Hva heter hun?

Hvis det er en lov som bare påvirker de som skulker kan man like godt sette grensa til 0%.

Nei?
(Captcha, FJELL)

> norske jenter
> poster aper
Bitch pls

har 0% i fravær jeg, mener at det finnes ting som er mer alvorlig enn fravæar på vgs

Husker ikke, bilder jeg fant på en blogg en gang

KEK

...

...

hahahaha

NORWAY!

You stop letting in ragheads this fucking instant. Start burning Churches you bastards. It's time to get good.

And don't pretend you don't understand. You know what you did.

...

er det bare 1 samefg somposter alt ell_

Burning Mosques would make more sense these days.

Norsk jente, så ikke tråden blir angrepet av aper, slik landet vårt er blitt.

Noen wins fra Skedsmo/Rælingen?

Nei

...

Norway seems cool as fuck tbh they just need to stop with the Muslims and shit. Sweden, Germany, and England are too far gone to be saved though.

sweden yes

Vi har et land fyllt av deilige villige blondiner, og du foretrekker grå-knær som hun der? Revurder livet ditt, aids-hjerne.

Ingen vits å hjømme seg, Anders finner deg

Is it true that norwegians
are either Mohammad or inbred?

Ida

idgaf tbh, gonna move to canada once i'm done wit my free edycation muhaha

...

Fristende. hvor er ho fra ?
gyazo.com/3ce94d40d286965d4f3472b256eabc38

...

Nice one nor/b/ro; fuck den abe-elsker.

...

Bærum, men hun var deiligere før, fått en liten chub med årene

jaa!

Replying like a faggot to, other peoples posts.

We are doing what we can, to keep from being Sweden. No one here wants to end up like those fucktards.

bad den.. ho ser ganske naturlig ut da^^

Her er ett bilde av den ene puppen hennes, enjoy bro

Nope. Not in any way.

...

You must be thinking of Sweden.

Ønsket alle innvandrerne måtte gjennom denne først :)

...

Ooh takk man ^^

rosa blogger det hmm

my bruddas !! stay tru too ur colors man !!

Checked. KEK

Wrong thread. That is more along the lines of what Swedes would enjoy.

This is my favorite Norskey tbh

nope

Rekt and checked

det er ho ninja blogg dama, er det ikke ?

Np brur, hvor er hun fra?

Arendal ^^

There is a reason this faggot is hiding down in France atm. He fucked most of the BM scene over, going for that popish fame. The old black circle was a secret, and his claim to fame ended up with a lot of people going to jail. Fuck that greasy little faggot. Snitchey little faggot, that is truly what Dvarg is.

We called him Dvask Svikerfjes, back in the day.

Hei Norge, i'll come live with you guys from september onwards. (Studying for 6 months) teach me how to make a fool out of myself in Norwegian.