Sverigetråden - Nattupplagan

>införe död tråd

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1ezeWwTUztH
youtube.com/watch?v=pdd9b47x67M
youtube.com/watch?v=Nb3okem4OCk
twitter.com/NSFWRedditVideo

Död åt 2d!

>hata på Yotsuba

Nej nu jävlar

huh? Färgteman?

Dåligt bete min vän.

>dkn sett varenda 2d som är värt att titta på

Bra. Nu kan du begå livet av dig

dags att börja läsa visual novels då

Vaaaaaaaaaa är mina wow-brev i den förra tråden fortfarande inte borttagna? Det trodde verkligen inte om våra städare, men jag kan plocka bort dem själv så att du får lite njutning åtminstone.

Det kan ta upp till 24 timmar innan städis ger sig på en.

t. talar från erfarenhet.

Nej nu får det vara nog med easy mode. Måste prova nåt nytt. Det får bli turkiska.

t. språkmanianon.

snälla lär dig vilket annat språk som h elst förutom t*rkiska

nauczyłes sie juz polskiego?

>dkn min mamma började lära sig turkiska efter ha åkt på semester där själv 3 gånger

Vet inte riktigt vad jag ska tro om det hela...

...

bra?

vocaroo.com/i/s1ezeWwTUztH

Inte särskilt kanske. Förstår inte alls vad du menar.

>"Jag försöker inte visa mig modrk eller nånting som genom att säga namnet så det här"

?
Det tog ett par genomlyssningar för mig att få fram det här.

"Jag försöker inte visa mim aldrick allan nånting sånt genom att namnet så det här"

varför då?

kan prata rövarspråket med och en massa språk jag hittade på när jag var bebis.

Hur lagar man en trasig samvaro?

Jag har i stort sett ingen relation till mina föräldrar, har aldrig haft men bor hemma fortfarande. De är objektivt bra föräldrar men jag vill bara inte göra något. Jag vill inte jobba, jag vill inte göra något av mitt liv. Det är jobbigt och jag är patetisk och har inga framtidsvyer eller planer. Jag har inte ens en plan för morgondagen och jag vet inte ens vad jag gjorde idag.

Kommer allt lösa sig eller hur funkar det?

godnatt

Alla problem löser sig när man dör.

Skapar nya problem för andra.

Som löser sig när...?

KAMPRAPPORT FRÅN KAMPGRUPP 13
Idag har vi studerat vetenskap. Vi satt på ms paint och gjorde infografer hela dagen. Låt oss nu se om smartskallarna på gymnasiet kan bortförklara dessa!
HELL SEGER

Man försöker hinna med det man ska ha gjort i livet och sen dör man.

Så tänk igenom vad du vill göra, hur viktig varje grej är och när du bör göra den grejen för att du ska hinna.

Det första du bör göra är att försöka reda ut detta, för i ett fritt samhälle är det faktiskt ingen annan som kommer fixa det åt dig.

KAMPRAPPORT FRÅN KAMPGRUPP 7C

Efter flera veckor så har ledningen äntligen kommit fram till ett beslut:

Ola-Conny ska stå för ölen när vi firar Hitlers födelsedag. Om ni vill åka med till Tyskland så prata med honom innan måndag. Vi kommer dessutom behöva fler kugghjulsflaggor för att dekorera lokalen med. Ola-Conny har dessutom tagit på sig ansvaret att vara ambassadör i Tyskland när vi tar över Norden (vilket förhoppningsvis kommer hända snart)

HELL SEGER

gonatt! :3

>faktiskt försöka uppnå något med sitt liv

till vilket ändamål?

gonatt, puss o kram :3

j-jag ser dina trosor!!!

Detta favä. Varje gång nån dör blir man ju påmind om att man själv ska dö. Ganska bra motivator att få tummen ur häcken favä.

Jag har ingenting jag behöver göra.

Jag känner inga påtryckningar inifrån, bara från föräldrar och samhället. Jag har ingen motivation till någonting förutom att sitta hemma och spela datta

det är känslorna, tankarna och sinnesintrycken man upplever och får andra att uppleva på vägen som gör skillnaden.

Hur tänker du när du blir motiverad att ta itu med livet när nån dör? Att du kommer sitta i en spel-lobby när du är död och ångra att du inte gjorde mer medans du levde?

Vad för skillnad? Kan hålla med om att det är lika bra att göra det som känns bra medans det varar, men om någon skillnad vet jag inte om det gör.

Ok. Jag är precis tvärtom. De enda motivatorerna jag har är inifrån. Bryr mig inte om vad som anses bra eller fint, bryr mig bara om mina egna obsessioner.

Sånt är nog betydligt mer påfrestande för föräldrar som önskar att deras barn kopierar värden utifrån så kanske är du mer lyckligt lottad än mig i det avseendet.

>mitt liv är misslyckat
>jag är lyckligt lottad
Hmmmm....

Jag blir påmind att det finns saker jag är nyfiken på som jag inte har gjort än och som jag inte är i situation eller har nog med kunskap eller färdigheter för att göra.

Det är det som är hela skillnaden. Om ditt liv bara handlar om att förpassa tiden du har eller om den gör någon skillnad för folks tankar, känsloliv och förnimmelser.

Som skapar nya problem när?

Problem är bra. Då får du en ursäkt att lära dig något nytt. De flesta är lata så de skulle aldrig göra det om de inte fick en ursäkt.

När människor fortplantar sig.

Sluta upp med detdär. Livet handlar om att samla på sig max med pengar så man kan känna sig överlägsen andra. Därmed basta.

Du kan inte säga att ett liv är misslyckat utan att samtidigt ange vilka måttstockar du använder för att mäta ett livs värde.

mm, doftande klövermumsare mästarras rapporterar in

Daglig påminnelse att om du inte kysst en söt portugisiska på stortån så har du inte levt livet till fullo.

>kyssa bajshudingars fötter

Nej tack, lämnar sånt till påven.

>fotfetischister

Er det noen av dere som vet hvor jeg kan se denne svenske filmen i brukbar kvalitet på nettet?

Filmen heter "Miffo" og er fra 2003.

>Har du hört?? user där borta gillar fötter.

mannen
torrents
lmao

>vaniljbögar

skrattar åt era liv

God natt mina älskade anons. Sov gott.

>mitt ansikte när jag fick syn på bilden.

...

Extremt långt ifrån vanilj men 3dfötter och fotbögar är patetiska.

fotbögeri är så vaniljit det bara blir ju

Fötter är den sofistikerade mannens fetish. Jag förstår att den vanliga pöbeln inte kan begripa sig på den kvinnliga fotens skönhet.

...

>mitt

hej abdul

...

Jag efter promenad i går kväll.

se

...

:^)

Har färdigt runkat nu, tänker verkligen sova

Va? Jag menade att mitt ansiktsuttryck kunde liknas vid kattens. Fast jag är trött så jag kanske missförstod ditt missförstånd.

>färdigt runkat

mehmet.....

>Va?
>Fast

mahmoud...

du skrev rätt

bara ignorera babben

>mehmet

ataturk.....

>babben

stormsnorre...

>dkn ingen varm sommar med fötter på vift

>dödade tråden

vocarooa något på svenska, babbesvin.

mm senare
måste sova nu

fötter är kroppens port till andevärlden.

äsch det lät inte så romantiskt eller filosofiskt som jag tänkt mig. jag borde nog sova.

ses om 20 minuter

hej igen

en liten fråga

hur fan sover man?

>fågelburen städad
>löprundan av klarad
>frukost käkad

in i duschen och sen handla. kommer ägna dagen mest åt att läsa och städa lägenheten. vad ska ni göra idag vänner?

>trump fortsätter göra rallyn efter han har blivit utvald
topp mys

ljudböcker eller föreläsningar med avslappnande bakgrundsljud

vad annars?

...

Swedes

>furniture sellers cucks
ya blew it.

also, these aren't funny when edited. ruins the whole point.

Thats a former lebanese minister

ingen bryr sig

inte ett argument

Nog med bajsbrevandet. Lägg dig ner och släck ögonen med youtube.com/watch?v=pdd9b47x67M och youtube.com/watch?v=Nb3okem4OCk spelandes i bakgrunden.

>inser att man både tröttat på tråden igen och att man bidragit till att hålla den vid liv genom att breva i den
>brevar utanför tråden i kanalen
>inser det är mycket, mycket svårare att beta (You)s utanför tråden
>kommer tillbaka till tråden
Hej

>jv(Du)k

Tråden har ingen själ eller kreativitet längre. Allt är bara upprepning. Men (Du)en är bra.

hur får man en asiatisk pv i det här landet?

pröva i de finsktalande regionerna

fika?

>dkn man vaknar arg
Usel morgon på er.

>dkn ingen pv
Kill me, Pete

>dkn man vaknar efter en dröm om HON och livet som aldrig blev av

Här sitter man istället... kvarlämnad, ensam och bortglömd.

detta är den enda bilden av denna sort jag någonsin kommer svara på

Döda mig, Pete.

den bra sorten menar jag

>40 döda i turkland
vrf bryr sig ingen

>160 döda i nigeria
vrf bryr sig ingen