NEDERDRAAD

Zo mannen hoe is jullie ochtend heb wel beetje kater

Welkom: iedereen

Other urls found in this thread:

youtu.be/XXlZfc1TrD0
youtube.com/watch?v=lSBBv43iQGg&index=30&list=PLHzRMeENt1ZEsfJNLPsZX9m61uKS72n4G
youtube.com/watch?v=eRCNeBjrFuc
twitter.com/NSFWRedditGif

Nico Nico Nii~

hoi

1 for /Balt/

Goeienavond allemaal

Het is ochtend zeg ik net

Nee man avond hier. Doe niet zo intolerant tegen anderstijdzonigen.

Het is ochtend. Als je daar niet mee kan leven moet je maar een andere draad maken voor jou tijdzone

Maar hoe kan ik nou voor vrijheid zijn zowel economisch als sociaal, maar wel flink tegen die rare moskeeën zijn die als paddenstoelen de grond uit schieten. Het is hun liberaal recht om die moskee's te bouwen zonder Staats belemmering, maar ik vind het toch helemaal niets.

Hetzelfde geldt voor de burqa.


Moet ik dan toch maar toegeven dat ik hypocriet ben,,? Tja dat moet dan maar.

>hoe is jullie ochtend
Voel me kut, omdat ik weereens dom ben geweest en veel te veel geld aan een hoer heb uitgegeven.

En nu dus weer aan het werk, gelukkig wel met lekkere muziek

youtu.be/XXlZfc1TrD0

Nederlanders = voor mijn kusen.

je ben mijn nederkusen :3

Goedemorgen

Best geil man wat heb je van of voor er gekocht

Heeft iemand nog de video waar iemand de nederdraad kamer op cytube introduceert? Ik weet dat hij bruin of zwart was, volgens mij herinnering een Inder maar het kan ook Tyrone geweest zijn.

BADR DE KANKER UITGEBLAZEN

idd alle marokschijts terug naar istanboel

*Constantinopel

Een paar uurtjes plezier met haar.

Hoe duur is dat?

Zoek op jijbuis, sokpopneger nederdraad

Ik was €500 kwijt

Daar vind ik alleen
youtube.com/watch?v=lSBBv43iQGg&index=30&list=PLHzRMeENt1ZEsfJNLPsZX9m61uKS72n4G

Misschien was de video voor cytube verwijderd of is privaat

Lekker wakker worden zo

Dat is wel erg duur, kon je geen dame vinden die het voor niks doet? Hebben hetero's niet iets zoals grindr?
Wat heb je allemaal gedaan dat het zo duur was?

godver de kanker dat is een hoop geld voor een hoer.
wat heb je precies gedaan dan?

Ja maar dat werk niet voor mij, helaas.

Het was wel een goede, met een strak lichaam.
We hebben geëxperimenteerd met haar als mijn meesteres

Details aub

>lelijk meisje gezoend waar iedereen bij was

Had je maar geen kankernormaaltje moeten zijn

Ze was min of meer mijn eerste zoen, maar je hebt gelijk, ik moet voorzichtiger zijn

Ik heb de cytubeversie nog nooit gezien
Betwijfel of die er is

Ik wil niet opstaan ik wil niet aan mijn verslag werken en ik wil niet nar stage morgen.

Woef woef :3
*kwispelt staart*

Aan het werk user, ik geloof in je!

Ik mowet eerst opstaan, ontbijten en mijn koffie drinken oetz

*pakt knuppel*

Het begon normaal, lekker praten met elkaar, met wat geflirt natuurlijk en langzaam ging er wat kleding uit.
Daarna spelen met haar poesje en mijn jongeheer, waarna het echte werk kwam.
Voorbinddildo werd aangetrokken, ik kreeg een halsband om en ze begon mijn gezicht te berijden. Zweepjes kwamen te voorschijn en ik werd goed op mijn plaats gezet, waardoor ik een een geweldig hoogte punt kreeg waarbij ik haar onderkwakte.

Geen tijd te verliezen dan.

nyaaaa :333
*geeft kopje*

geloof je ook in mij?

België

help er zit iets hards in mijn broek

Een Belg in je broek, wat nu.

Natuurlijk schatje

Natuurlijk niet

Basically Badr Hari was kicking Rico's ass, although Rico did counter a couple of them, it was clear Rico was badly hurt because he started wobbling on his legs after a monstrous right hook.

He clinched him to rest, and the referee called for a stop to seperate them. That's when Badr relaxed to save his muscles from souring up. That moment, Rico followed up with an illegitimate knee to the gap between his shoulder and arm.

Given his relaxed stance, Badr was not able to reduce the impact, and that kinda fucked up his right arm. From this distance I could see a swelling on his shoulder and a twisted bone on his upper right arm. The veins really popped up when his coach started wrapping his arms.

Cheap blow by Rico. But both fighters handled it like professionals. If the fight continued, I think that signature Moroccan pitbull-aggression would have completely eaten up Rico by now. Only a Slavic fighter born in the gulag can keep his shit stoic when facing it. It is similar to Mexican fighters in a way, but I find Moroccan fighters less ¨fighters with heart¨ but more fighters with intent to murder.

Iedereen weet dat Badr veel beter. Badr Hari is een leeuw, Rico is een schaap.

Wat is er nou leuk aan vechten :(

Ja hoor, de kampioen die Badr zijn armpjes breekt als takjes is een schaap.

Dat betekent dat Badr een grasprietje is die opgegeten wordt door een schaap.

>discussiëren met zandnegers

dus werd je nog in je kont geneukt door de voorbinddildo of zat die daar maar voor de sier?

Wacht, dit doet me denken aan een kopieerpasta. Die met Trump en het debat. Kan hem alleen niet meer terug vinden.

Goed gemiemd.

Rico was een grap, een schande, hij was aan het bloeden. Daarom moest hij Badr's arm breken nadat de scheids hem vertelde om los te laten.

Zielige tatta's zien dit als een overwinning.

Nog nooit zulke slechte verliezers gezien oetz.

Walen zijn oké

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Precies.
Iedereen weet toch dat trapboksen barbaars is.
Geen reden om je op te winden over de uitslag van een dom spelletje.

BADR WAS BETER

>dvw wel super lief en schattig knuffelmartertje om mij in mijn strakke vossenjongenskutje te yiffen terwijl hij aan mijn halsbandje trekt en mij een brave jongen noemt

Waarom heeft ie dan verloren?

Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies.

Terug naar Marokko met jou.

>dvw Universum 6

...

als een jongen dat voor mij zou doen zou ik het wel leuk vinden hoor.

Dat was haar speeltje, die zat zij af te trekken en in mijn gezicht te slaan

>zielige tatta's die moeten valsevlaggen

tatta aub

Wat is dit?

Had je niet liever die dildo ook voor zijn echte doel willen gebruiken?

even niet op dit paaltje reageren

niet

even niet

dit paaltje

tje reageren

wanneer krijg je meestal een kerstpakket? ik heb vernomen dat ik op mijn stage een kerstpakket zal krijgen.

0,5 punt
0,4 punt

How do you lads feel about Geert being found guilty?

Om eerlijk te zijn, nee.

Gaan jullie nog overstappen van zorgverzekering?

ja dat kan gewoon echt niet het is gewoon ronduit schandalig ik heb er geen woorden voor

maar vond je het wel leuk, zo'n dildo tegen je gezicht? Wat als het een echte piemel was geweest?

Weertje, niet?

I honestly don't give a fuck. Apparently the outside media thinks otherwise and can't stop talking about it.

>mgw ik nog bij de zorgverzekering van papa en mama zit

welke zorgverzekering gaan we dit jaar miemen heren?

dat mag toch helemaal niet meer vanaf je 18de?
ben jij soms M I N D E R J A R I G?

ja mag wel

met kerst :^)

Ik wil de zorgverzekering van Zilverenkruis nemen met een eigen risico van €885.
Maandelijkse premie bedraagt 71 euro maar het is wel een budgetpolis.

Aan de ene kant durf ik wel een eigen risico van 885 euro te nemen maar aan de andere kant ook weer niet.
Ik wil gewoon een lagere premie godverdomme! ;(

>hij moet zijn zorgverzekering zelf betalen

Doe het alsjeblieft en werk jezelf alleen maar verder de problemen in kankerjong

Dat was niet het leukste, maar het dominante aspect maakte het wel spannend. Ik zat tegelijkertijd wel met haar poesje te spelen, wat het beter maakte.
Echte lullen maken mij slap.

youtube.com/watch?v=eRCNeBjrFuc

>dvw mijn mammie het allemaal voor me regelt

Hoe werk ik mijzelf in de problemen met een lagere premie?

Ik ben de afgelopen jaren niet meer in een ziekenhuis geweest behalve voor een anale fissuur.

En ik ben nog jong dus zoveel risico loop ik toch niet.

>reageren op geestjeziek

@68503980
Bang om een keer in elkaar geslagen te worden? Begrijpelijk

>me

nog zo'n foutje en je bent weg

Wat is er mis met me in die zin?

Is het dan zo moeilijk om zorgverzekeringen te vergelijken met zorgkiezer of independer?

Ik heb voor dit jaar 1500 euro kunnen declareren via de aanvullende verzekering van VGZ voor mijn beugel dus het is best wel handig om een beetje te anticiperen wat voor kosten je in 2017 mogelijk gaat maken.

Maar ja als mama en papa alles betalen hoeft dat natuurlijk niet xd