Sverigetråd & Drogtråd

Sverigetråd & Drogtråd

Bor ni nära Uppsala eller? Några som prövat något mer än weed? Tänker mig LSD, svampar etc? Vore kul att ha en dialog med några svenskar angående droger då 99% av alla fittor som snackar engelska här snackar skit, själv har jag aldrig prövat något mer än weed, är jävligt sugen på LSD dock. Tankar? Upplevelser? Let's go boys.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cj2l9q9Y1Io
twitter.com/SFWRedditGifs

nej snälla gör det inte, spela Zsnes istället.

>Zsnes

HAHA, äre så?

ELLER! så går du hem och tänker över ditt liv.

kör E före LSD mannen

torskade överdos för 2 månader sen 17 år har tatt det mesta fråga bara län

Snygga dubs

Södermanlandsbög checkar in

Hur är LSD fan? Går det att beskriva? Är det värt?

lol

Jasså? Slår det för hårt annars?

thanks man

>Alice (vänster)
>Skyler (höger)

blatte?
din tattuering?...

neger?

lugn nu, är ljuset från lampan

går knappt att beskriva men jag skulle köra på det, lätt en utav mina favoriter kan nästan säga att det ändrade mitt liv/tankesätt. om du gillar ''trippy'' kör på DMT sjukate som finns

svensk men annars äre launa

>cont
allt ologiskt blir logiskt med ett ologiskt tänkande bästa sättet jag kan förklara, ursäkta min stavning om något är fel kek

Kan ni inte bara sluta med de här jävla pundartrådarna

HAHA fan låter ju helt underbart. tror man behöver rätt inställning till det. vill bara se crazy shit och slappna av really, verkar fett nice

röker du weed ur bong eller? föredrar faktiskt det. tycker joint slösar för mycket och bong slår en som en jävla tåg, det är en fråga till alla btw,

>hur röker ni?

gå tillbaka till minecraft plz, jävla gnällande på er nykterister

helst bong men rökte gås nästan hela tiden, kan inte röka atm pga pissprov torskar jag igen blir det behandlingshem och skit, inte värt tbh. inte så mycket inställning som alla tror med lsd mest stämmning umgänge och plats som spelar mest roll :)

vart bor du mannen? inte nära stockholm/uppsala trakten alltså?

LSD är fint, 1P-LSD är nästan lika najs. Svamp blir jag så jävla dålig i magen av, men annars är det bra skit.

>Slayer
Ja för helvete!

uppväxt i husby bor i en liten skit stad som heter hjo 30 min från skövde

Stor glasbong, jämt och ständigt. De få tillfällen jag rullar är när jag inte kan dra med mig en bong till var jag nu ska röka.
>Välj alla bilder med gräs

sick trips man, nice, själv äre Uppsala som gäller, nära stockholm indeed

LSD gentemot svamp, vad skulle du föredra och varför? svamp verkar mer naturligt på något sätt och LSD verkar på något sätt mer aggressivt, men kan ha fel haha

Kan ju tillägga att skillnaden mellan LSD och 1P-LSD uppfattar jag som så liten, att det inte går att avgöra om det är placebo/nocebo eller att jag _faktiskt_ blir lite mer jittery under come upen.

fet fet, aja ska gitta nu hoppas att jag hjälpte till lite iaf :D

hare gött

fan härligt med ordentlig glasbong. döper du dina bongs eller? är det bara jag som gillar det personligt HAHA, har format lite av en kultur med min bästa vän så, nya namn på vardagliga saker växer fram mid-highs ganska ofta

Jag skulle säga tvärt om. Riktig syra ger en känsla av total välvilja. Det känns som att LSD får universum att meddela att allt är chill, svamp är i min mening lite mer skruvat, men inte nödvändigtvis starkare eller svagare. Det känns lite mer mörkt. Svamp är svårare att dosera då koncentrationen psilocybin varierar från enskild fruktkropp till nästa. Tar du syra kan du ta en lapp och vara säker på att det kommer duga för en första trip, förutsatt att du har fått bra grejer.

Att röka lite gräs mot slutet (7-9ish timmar in) är riktigt nice, men se till att hålla koll på hur mycket du röker och var beredd på att de två drogerna kommer förstärka varandra så ta mindre än vad du brukar.

Inte döpt min nuvarande älskling. Den förra fick heta Rastaman för att den var töntigt rastafärgad, men den nya känns mer industriell och mindre personlig. Den är betydligt bättre däremot.
Har även en liten som heter the Dude, från Big Lebowski

riktigt bra skrivet fan, tack för det. ska försöka ladda upp en sjukt roligt video jag gjort när jag var stenad, vette fan hur dock

HAHA jag visste det, man döper fan sin bong det är standard.

>listening to ABBA
>this thread comes up
Hälsningar från Latinamerika.

youtube.com/watch?v=cj2l9q9Y1Io

jävla gosigt, hur är latinamerika? behandlar folket dig bättre än här?