Jag står inte ut! Detta land var det bästa landet på jorden en gång...

Jag står inte ut! Detta land var det bästa landet på jorden en gång. Nu har det blivit det värsta och kan jämföras med länder i Mellanöstern. Det här landet suger. Jag vill bara dö. Detta land är fördömt och det kommer aldrig bli bra igen. Hur ska jag begå självmord?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mJ36huw50yM
twitter.com/NSFWRedditVideo

Gör inte det, de vänder nog vid nästa val.
Om inte, gå med i revolutionen som lär spraka.

om SD får 20 procent eller något kommer det inte förändra ett skit. Inte revolution häller. Vi är ett folk som är dömda till att dö ut.

Hej TS! Vart i Sverige befinner du dig, funderade på om vi skulle ta livet av oss i sällskap av varandra. Du är ingen turre-burre va?

Stockholm och nej ingen kebabbsvarvare.

Are swedes really as cucked as everyone says or is that an over exaggeration? I don't even see your guy's women with foreigners.

hi OP. I have been studying in sweden for 6 months now. Even i think that immigrants are horrible. I live in the cheapest apartments of my town cuz i am poor. Those fucktards wont stop stealing and damaging shit. But i have never seen any swede complaining irl about this. why dont ethnic swedes fuck them up? if it was my country we would have fucked them pretty good by now.

Hoppa från balkongen med pianotråd runt halsen

jag funderar på flytta till Australien eller Nya Zeeland :/

oh harumph harah oh the good old days oh immigration oh back in my day we'd oh me oh my i'd this and that and this and that

Pluggar i Luleå. Har inte träffat en enda kebab-bagare här uppe sen jag började för 4 årsedan. Flytta till Norrland och vänta på förändring som föreslog.

Vart får man tag i pianotråd vid denna tidpunkt? har du som man kan få låna?

cuz we sweedes are all dead inside and dont care.

Haha jag pluggar också i luleå

Hur är b-rudarna norrut? Får man ligga något?

we are jsut as cucked as pol says.

ITT: Cuck business being discussed.

The world laughs at you, Sweden.

Yes
No one has the balls. We're cucking eachother. Half of us are SJW who are afraid they'll be branded as Racists and the otherhalf are Racists afraid to be branded as SJW.

It's a real clusterfuck.

American here.
Can you guys take 1 for the team and start fucking muslim women so you can taint the religion and anger the men?

No thx, only white women for me!

Mindre bra. Har legat med en 7/10 rödtåtte senaste året. Mycket bättre än så blir det inte. Alla är rätt sex-sugna dock eftersom det inte finns ett skit att göra här haha

i am not a degenerete

Don't do it Erik!

Swedes don't even get to fuck their own women. Are you paying attention? They're not called cucks for no reason.

What do you Swedes think of Acnekun?
youtube.com/watch?v=mJ36huw50yM

>Cucksterfuck

Norrlandsbrudar är dom snyggaste brudarna. Problemet är att många flyttar till Stockholm.

Hehe ofan. Ibland är det viktigare att bara få ligga än att ligga med en 9/10 :D

Vem fan bryr sig ändå om att få ligg? Bara kortsiktig lycka.

How? They stay inside all the time and the few times you see them in public they are covered from head to toe with sheets.

80% of them (no joke) can't even speak English, let alone Swedish.

Ibland behöver man lite lycka för stunden :)

some guy near my house attacked a school with a knife. one guy stood up to them. he got killed by cops in the end tho.

han är en hjälte på riktigt.

this was in sweden btw

Pluggade i Lund 2011-2012, då hade jag en 9/10 blondin med 10/10 röv. Hon var rätt störd, men vem fan bryr sig. Blev för mycket med alla blattar. Man kunde inte ens gå ut och supa bort ångesten över plugget. De bara sökte gräl konstant.

Så nu sitter man i andra delen av landet istället

I once asked a guy if the whole cuckold thing was an exaggeration.

He didn't know what cuckold mean, so I explained.

No joke, he literally said "Ahhh you mean helig treenighet!"

I asked him what that mean in English, nearly shit myself laughing so hard.

Fuck you, Sweden.

begå självmord

Det är bara ungdomar, fulla med testosteron, som är rabiata nog att utföra något sånt.

Ah fan vad drygt :( Va samma här i Borås. Visst det händer fortfarande mkt skit här, men blattarna bråkar mest med varandra och polisen nu :)

Allt jag gör med min tid för tillfället är bara att supa konstant för att dämpa ångesten. Hur kan man hitta lycka överhuvud taget i denna tid?

Sweden cucked up bad.

Stem på SD, det skal jeg.

Hey, remember when Sweden didn't suck? Back when it was called Denmark?

Mycket rom och trevliga vänner!

SD räcker ju inte.

De är riktigt jävla tama och ändå tog det 12 år innan de fick något att säga till om.

SD har en liknande syn på sandnegrarna som de invandrarvänliga partierna i resten av Norden.

Ehum?

istället för att ge upp använd ditt liv till att göra sverige stort igen.

shit crossed denmark to get here, you're not helping.