/Norgetråden/

Grönnstilkutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ULmJupKttK8
twitter.com/AnonBabble

Jeg liker disse fugleutgavene fåvhæ

Til teknisk analyse-hanreien

youtube.com/watch?v=ULmJupKttK8

Bare jeg som vil suge en liten feminin kuk?

ja

Ja det er nok bare deg, og det inni hodet ditt fordi det finnes ikke noen '''''''''''''feminine'''''''''''' kuker i verden.

Jeg elsker Akari!

Helvete firekanalen er tregt på mobil.

jeg
er
i
KJEMPEFORM

LLH antar at 3-5% av Norges befolkning er homo, bifil eller lignende. Norgetråden har vel rundt 50 "faste" norske deltakere. Dersom vi antar av /Norgetråden/ er et representativt utvalg av den nasjonale befolkningen bor det da være et sted mellom 1 og 3 personer i tråden med slik seksuell legning. Om vi antar at fordelingen mellom homser, lesbiske, biseksuelle og "annet" er jevn (vanskelig å finne gode tall her) vil det da gi oss mellom 0,25 og 0,75 biseksuelle i denne tråden. Siden det er vanskelig å dele opp mennesker rundt vi opp til 1. Altså er du sannsynligvis, basert på fordelingen ellers i befolkningen, den eneste i tråden som vil suge en liten feminin penis.

Men tok du med variabelen at brevet mitt ikke var seriost?

Brever jenter i norgetråden?

Om brevet var seriost eller ikke endrer ingen ting. Tallene sier uansett at det sannsynligvis ikke er mer enn en (1) person i tråden som er tiltrukket til "feminine peniser", de sier ingenting om hvem denne personen er.

Selvsagt ikke, hvorfor skulle de det?

LLH antar at ca 50% av Norges befolkning er jente eller lignende. Norgetråden har vel rundt 50 "faste" norske deltakere. Dersom vi antar av /Norgetråden/ er et representativt utvalg av den nasjonale befolkningen bor det da være et sted mellom 24 og 26 personer i tråden med slik kjonn. Om vi antar at fordelingen mellom jenter og gutter er jevn (vanskelig å finne gode tall her) vil det da gi oss mellom 25 og 75 jenter i denne tråden. Siden det er vanskelig å dele opp mennesker rundt vi opp til 50. Altså er du sannsynligvis, basert på fordelingen ellers i befolkningen, den eneste i tråden som er en gutt.

>Altså er du sannsynligvis, basert på fordelingen ellers i befolkningen, den eneste i tråden som vil suge en liten feminin penis.

Jeg cherrypicker litt, men her antyder du på at jeg er den som er homofil

Tvilsomt fåvæ. Hvis jeg skal være generös, så har det sikkert vært jenter her en gang i tiden, men de stikker nok til helvete tilbake til Instagram-sirkelrunken sin rimelig fort.

ej elska gamle menn, til faen med livet mitt

Du glemte å justere for konstanten OP, og det at det ikke finnes jenter.

Hvorfor har jeg ignorert dette albumet i flere år?
Det er jo dritbra
Helvete

>fåvæ
ka meinte han me dette?

...

...

>han tok aldri åletesten

litterært avskum

>folk nevner Liberstad og prater om hvor kringlete det er i forrige tråd
>sjekker det ut
>man kan kjope tomt (1000 m2) for 35.000 kr

Fortell meg hvorfor dette ikke er dritkult?

Synes det blir for lite mangfold fåvæ

nei gjǿr du det? jajaja

...

e nyhomse, ver så snill og forklar mej

Det er "dritkult" helt til de begynner å innföre liberalistlovverk som er i strid med det norske lovverket så kommer staten og arresterer alle.

Du må henge mer i miljǿet.

fåvæ = desu

Sporsmålet var "er jeg den eneste som vil suge en feminin kuk", selvsagt antyder jeg at du er bifil når du selv har informert om det i sporsmålet. Om det stemmer eller ikke endrer ikke tallene.

LLH har ingen tall på hvor stor andel av befolkningen som er kvinner. 4kanalen selv hevder at ca. 70% av besokende er menn, basert på det bor det være ca. 15 kvinner som regelmessig besoker tråden, da forutsatt at tråden er representativ for demografien på nettsiden.

Nei? Les innlegget mitt en gang til. OP er som kjent homofil, og vi vet at han eksisterer siden tråden eksisterer. Vi har kommet frem til at det er 1-3 med unormal legning i tråden, og kun en bifil, det er da mulig at den bifile er OP, at OP eksisterer uavhengig av den bifile (2 LHBosv.) og at det finnes en tredje hittil ukjent person med unormal legning. Vi kan selvfolgelig heller ikke utelukke at tråden ikke er representativ for norsk demografi og at flertallet er degenererte undermennesker. Kjonn er fullstendig utelatt fra beregningen, så om jenter finnes eller ikke er irrelevant.

Fordi det er like kult og realistisk som å kjope deg en adelstittel i Skottland eller tomt på månen.

ja
vet du om ein bra norsk hookup-side med gamle menn?

Hvordan foles det å ikke være blant de kule gutta?

Du må nok definere variablene dine bedre til neste gang, autismen din er for svak. D-

>han vet ikke om sensorering av fåvæ og familie

Hvis du kjope Kebab du stotte ISIS, Hillary, kommunism og Islam

Selvfölgelig vet jeg det desu senpai

Jeg har allerede tilbakevist dette argumentet.

og mora di også

>liberstad
Hahah hva faen er det jeg leser. Er de virkelig så naive at de bare tror de kan ta seg til rette og sette egne spilleregler på norsk jord?

Håper egentlig at de "får lov", slik at vi kan få et prakteksempel på at komplett individualisme slettes ikke er så utopisk som de liberale (norsk betydning) skal ha det til.

>var utro mot jven min i helga
>gått rundt med en kjip folelse siden

Hva gjor man?

De kommer aldri til å "få lov", fordi å "få lov" impliserer at noen kan lage en ny stat på norsk jord uten reaksjon.

Og en stat hadde ikke vært definert som monopol på vold hvis det hadde vært greit.

e danska eigentlig berre nederlendske norgeboos? landet ligger ikkje engang på skandinavia for faen

Slutter umiddelbart å være degenerert, slår opp med JVen siden du ikke er moden nok til å være i et forhold og henger deg.

Du er ærlig med dama di din tufs.

Forsov meg til eksamen idag
HAHAH! Jaja, kom jo frem i tide, hvertfall. Fy faen!

Spör meg hva som helst om antikk Gresk religion, da, gutta.

Utroskapet var visst en tabbe sdm

Det er vel en eller annen som håper å selge lite verdifulle eiendommer til lettlurte idealister, og så le hele veien til banken. Staten kommer jo til å kreve inn skatter og avgifter uansett, og det samme gjelder vel kommunen som området tilhǿrerer med mindre de klarer å opprette egen kommune. I så fall slipper de vel i beste fall unna kommunale utgifter, helt til kommunen går konkurs eller ikke oppfyller statlig pålagte oppgaver.

Hvor mye tok zevs i benkpress?

få dej ein gutekjærast

Skal de lage en egen stat da, eller er det bare en hippiekommune med liberalistverdier? Det er mange sære hippiekommuner der ute, ser ikke hvorfor denne skal være noe annerledes.

Hvilke likheter er det mellom gresk religion, norron (korrekt) religion og kristendom? Har en av religionene stjålet konsepter fra en eller flere andre eller utviklet alle tre seg uavhengig av de andre religionene på sin tid?

du har to valg.

1: slå opp med jv-en.
2: bli en hanrei. (du kan ikke klage på at hun puler andre hvis du gjǿr det selv.)

Ja men liberalistverdier er jo praktisk talt bare null regulering på marked, og null skatt.

Og dette kommer ikke til å skje, fordi de må skatte alt arbeid de gjör, og de må betale avgifter på alt de importerer eller selger til den norske staten.

e han /vårfyr/?

Nei.

>atheist pagan
?

ingen som faktisk trur på det tullet der vet du
det er bare lek og moro

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!

tror du undervurderer hvor gal Varg er

Hvorfor vræl?

Men om du ikke gjor noe arbeid annet enn å forsorge deg selv? altså selvforsyning.

t. austegd

det er bare tull at du må være kristen for å være en moralsk person

Sammenslåing av kommuner er det verste påfunnet som noen har kommet med i Norges historie.

Zevs kunne nok löfte det meste

Den beste likheten med Norrönt er at både Prometevs og Loke er skapninger som henger med gudene, selv om de er av en anen natur.
Til slutt går ting så langt at hövdingguden får dem lenket til et fjell/hule, og et dyr torturerer dem
Snorre fremstiller også Norrön skapelse som at det kommer ut av kaos, i likhet med den greske ideen.
Så er det jo selvfölgelig dette med dyreoffer, og det at begge deler var opptatt av forskjellige diktekunster

Om noen har "stjålet" er kanskje litt feil å si, men det er en viss påvirkning her og der
og vi kan heller ikke si at norrönt utviklet set uavhengig, da det tok veldig lang tid för norrönt ble skrevet ned
En anen likhet, som muligens vitner om påvirkning er Ouroboros, som er en drage som biter seg selv i halen for å forme en sirkel, symbol på evighet.

Kristendom ble lett innfört i hellas, da de var allerede ganske kjent med ideen om menesker som var barn av guder. Kristendommen har også brukt greske myter og tekster som et slags grunnlag for kultur. Bare se på Dantes Gudommelige Komedie, en kristen tekst som tar inn så masse som mulig av gresk og romersk historie/kultur. Dette var han ikke alene om, da Kristendomen ikke greide å blomstre för det ble godtatt av Romerske Keiser Konstantin.
Det er også en del ting som er typisk kristendom idag, slik som at engler har fuglevinger, eller at helgener har glorie.

Vet ikke helt hva mer jeg kan si om ting kristendom stjal eller ga til gresk, men håper det ga deg en pekepinn

>dfn ej bor i möre og romsdal og vi sleppe å vere med i det nye vestlandsfylket

tja, kanskje fordi FYLKET MITT SLUTTER Å EKSISTERE, GLOBALISTENE VANT!

>Men om du ikke gjor noe arbeid annet enn å forsorge deg selv? altså selvforsyning.

Dette kommer jo ikke til å skje i praksis.

Er du fra Aust-Agder? Hvem faen bryr seg Aust-Agder er ikke relevant uansett, bare ved å bli et Agder kan vi oppnå noen relevans.

Mekk Agder Greit Igjen

>relevanse
>relevant
jeg bryr meg ikke om å være et storfylke

Så hun blir lei seg bare fordi jeg vil lette på min egen samvittighet? Virker egoistisk sdm. Hun jeg hadde utuktig samleie med er også i et forhold, så sjansen er tilnærmet null for at dette kommer ut.
>slå opp
Blir nok dette, men venter til etter nyttår.
Hvor får man en vellykket eiendomsmogulguttevenn?

Jeg bare leker med tanken. Om alle som bor i "liberstad" mer eller mindre forsorger seg selv og resten som må gjores for å opprettholde mini-samfunnet deres gjores gjennom samarbeid så kan det vel i teorien gå? så lenge det ikke er noe arbeid som må skattes så er det vel lovlig?

>Så hun blir lei seg bare fordi jeg vil lette på min egen samvittighet?

Nei, så ho kan velge selv om ho vil fortsette å være sammen med den utro ræva di.

Ho fortjener bedre enn å være sammen med noen som ikke klarer å kontrollere snoppen sin.

På et eller annet tidspunkt så kommer noen til å måtte ha kontakt med omverdenen, enten det er for å kjöpe bensin til aggregat eller hva nå enn det er.

Tilogmed Amishene i Amerika klarer ikke å være fullstendig isolert fra storsamfunnet og da tviler jeg på at noen autistiske idealister nordpå klarer det heller.

Da er det jo ikke veldig funksjonelt forskjellig fra andre hippie- og kult-steder.

Er fyren hennes en cuck, eller er det en sjanse for at du får tennene dine slått inn om det kommer ut?

For ikke å snakke om helsevesen. Tviler på at de blir boende der på trass om de får kreft eller noe annet skjer.

Om de ikke har noe særlig av verdi å selge til omverdenen vil de jo ikke gå i pluss okonomisk sett heller.

Tanken om å skape et helt nytt samfunn med (i deres syn) de rette verdiene er forsåvidt fint, men å gjemme seg i en hule og stikke fingrene i orene for å stenge ut omverdenen er bare tussete. Da bor man heller jobbe for å endre det som er.

Sylvi er sot. SOT!

>trenger hjelp
>juden

Sylvi er SOET

SOET

Sant nok.

Nei, man må nok gå vekk fra liberalismen og hyperindividualismen for at det skal fungere, og da blir vel poenget for mange borte.

>dfn ingen konservativ jv som kan bære fram vakre norske barn

"vakre"

God ettermiddag.

Hva mente du med det Abdullahi?

>konservativ
Med tanke på hvor godtatt innvandring er, blir ikke det å fortsette med det det som er konservativt?

Kommer jo litt ann på hva du legger i ordet konservativt da. Innvandringen til Norge begynte under Vietnam-krigen.

clips.twitch.
tv/ice_poseidon/ZealousJellyfishFailFish

autismen er sterk gutta

Prover du å få visninger på videoen din svenne?

Nei, for det har aldri vært en sak som konservative partier eller mennesker står for.

hvem middag blir det i dag?

Kommer nok til å slå opp med henne selv, ikke nodvendig å hive mer ved på bålet.
Har aldri mott ham, men ser ut som en ålreit fyr på facebook. Han er nokså hoy og tynn, mens jeg er rundt like hoy og har loftet i fire år, så sjansen for å få trynet gnidd i asfalten er liten.