/nederdraad/

eer de miemgod editie

Other urls found in this thread:

elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/12/verhofstadt-ukip-veroorzaakt-moorden-aleppo-418041/
elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/12/vrouwen-worden-verbannen-uit-franse-moslimwijken-417777/
nos.nl/op3/artikel/2148329-peter-werd-misbruikt-door-z-n-oma-het-was-monsterachtig.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

Mohammed

Sneeuw wanneer?

er een einde aan knopen

>geforceerde Sup Forums miem
>geen welkom/niet welkom
>geen moeite voor een leuke OP
slechte draad zeg

>autisme

Hang jezelf op.

>komt in nederdraad
>gaat tegen autisten schelden

Dat is hetzelfde als dat je Marokkanen gaat uitschelden in Marokko

>weer geen stage kunnen vinden
>heb nu een jaar verspild
in s-september vind ik wel iets t-toch jongens

Jezus Christus, tot twee maal toe, lees het evangelie van Johannes

Daar is niks ridicuul aan. De Rooms-Katholieke Kerk beweert vandaag nog altijd dat mochten zij de Katharen niet uitgeroeid hebben, hun ideeëngoed zich over de wereld ging verspreiden, en dat hevige weerstand t.o.v. de voortplanting één van de hoofdpunten van hun gedachtengoed was.

Daarom ook dat de Bulgaarse bogumili homosexualiteit tolereerden, omdat er geen voortplanting uit kon voortkomen. Zij steunden op dezelfde passages uit het Nieuwe Testament.

Hopelijk niet meer in december, ik heb mijn paddenstoelenbedje niet opgegoten.

Ga terug naar waar je vandaan bent gekomen aub

Stage? Voor wat dan?

misschien over 2 weken? In ieder geval wordt het geleidelijk aan kouder.

>vandaag 22 geworden
Nog 8 jaartjes en dan ben ik een tovenaar.

ik studeer biomiemgie

Ga je kont verhuren

>bijna vakantie

JOEPIE

>Als je die mening tot in het ridicule doortrekt is God antinatalist, en dan zou het niet echt logisch zijn dat hij ons gemaakt heeft.

Bingo. Hij heeft onze ziel gemaakt, maar niet ons lichaam.

mooie tekening

Maar ik ben niet homo.

Bedankt
Ik ben goed in kunst vervalsen

morgen lachen om de user die naar australië gaat en daar gekatvist wordt door een 50-jarige Steve

Ik heb weer een nieuwe tekenfilm nodig oetz.

Dit is toch wel het perfecte weer hiervoor

Ik ben dan ook geen kathaar, maar dat iets onderdrukt is betekent nog niet dat het waar is. Ik denk dat binnen de juiste context je die zinsnede zou moeten lezen. Zonder verder begrip citeren kan zelfs een atheïst.

Drifters is wel leuk.

>australië user
>noord-korea user

Biologie is vrij algemeen en ik vindt het vreemd dat je dan geen stage-plek kan vinden als het zo algemeen is.

Ik moet nog 3 jaar.

>ik vindt
het is niet dat ik geen plek heb kunnen vinden het is dat ik nergens voor aangenomen ben; dus heb geen plek kunnen vinden die mij wilt ;_;

>wees volwassen mensch
>kijk tekenfilmpjes

zulk een decadentie

>Ik moet nog 3 jaar.
Volhouden zo, laat de succubi je tovenaarskracht niet stelen.

Volwassen menschen die op 4kan palen hebben geen recht van spreken.

nieuwe zakmonsters seizoen heeft leuke meisjes

elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/12/verhofstadt-ukip-veroorzaakt-moorden-aleppo-418041/

Jullie mening hierover?

*kantelt deukhoed*

Wanneer in Nederland?

elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/12/vrouwen-worden-verbannen-uit-franse-moslimwijken-417777/

>impliceren dat sjineze tekenfilms kijken niet deukhoed waardig is

>tekenfilmpjesmankinderen gebruiken drogredenen

hoe voorspelbaar

>de nederdraad
>volwassen
Dit activeert wel mijn amandelen

>moorden aleppo
Rebellen willen ontsnappen doen zich voor als burgers. Worden vermoord, westerse media onder leiding van rapporten van het SOHR (wat een gast is die in Engeland woont en al sinds 2000 niet meer in Syrië is geweest).

Ik vermoed niet dat de SAA een willekeurig huis binnenvalt en daar vrouw en kinderen neerschiet. Zal wel ingewikkelder zijn dan dat.

Wat UKIP er dan mee te maken heeft, geen flauw idee. Maar het wordt gewoon gebruikt voor politieke agendas te pushen

>"waarom doe je zoo normal? wiet je wel woar je bent? et is ier de nederdraaid gatverdekkie iederien is ier anieme fen en autismes"

...

Die Verhofstadt kan kanker krijgen. Er zullen altijd burger slachtoffers vallen in oorlogen en vooral in grote steden en je kan de Syrische regering niet kwalijk nemen dat ze de terroristen met harde hand uit zo'n belangerijke stad willen verwijderen.

En dat de Russen daar zijn is op uitnodiging van de Syrische regering.

>dvw al 10 dagen geen wiet

*vind ik leuk*
#politiekbewust

Dit lijkt me enorm oncomfortabel voor Rutte. Wie heeft ooit gedacht dat die stoel comfortabel zou zitten?
Is dit Poetins manier van politici onder druk te zetten?

>>>/global/rules/3

nos.nl/op3/artikel/2148329-peter-werd-misbruikt-door-z-n-oma-het-was-monsterachtig.html

wie hier ook /verkracht door oma/

...

>dvw 158 dagen

Bekijk mijn enkels

>pushen
VLAAMSE RUIT

Ik ben echt aan het dromen van een zakje wiet. En gewoon heel de dag stoned zijn

>dvw ik nooit meer wiet zal roken en dat ik hier blij om ben omdat ik me zo volop kan concentreren op de positieve zaken die er wel om doen in dit leven

Herhalende cijfers

>stoned

>Ik ben echt aan het dromen van een zakje wiet. En gewoon heel de dag stoned zijn

>legaliseer de wiet nu
>het geneest kanker
>het is absoluut niet verslavend

aub dat bespaart mij veel naft

wiet maakt je lethargisch

waarom zouden jullie dit willen, anonnen?

Dagelijkse herrinering nerderlanders zijn turks

dagelijkse herinnering dat je niet welkom bent hier
ERUIT NU

Het leven voelt zo nutteloos, nuchter.

Zijn Protestanten altijd zo een zielige hoorndragers geweest?

fout en dit zei ik je vannacht ook al, vetzak

Ga oh denneboom zingen voor een gratisk hamburger ofzo vetzak

>protestanten
AHAHAHHAJAHAJAJJAHAHAJAHAHHAHA

>dvw dit het plan was
>dvw even weinig motivatie en veel meer stress
>dvw geweigerd om met een redelijk qt wijf te gaan smoren een tijdje geleden en nog steeds geen serieuze vd

Doe gewoon zoals ik, drink elke dag minstens een liter alcohol.

GOEDE paal

>zoek kjoetie op op smoelenboek
>geboren in 2000
neug ik kan de sirenes al horen

16 is legaal in nederland

Herhalende cijfers voor sneeuw binnen 2 weken

>te laat voor het tijdperk van kolonisatie
>te vroeg geboren voor ruimteontdekking
>net op tijd geboren voor de nieuwe generatie van turbosletten

Zou wiet al legaal zijn, moest wallonië niet bestaan?

Als je bij ons was gebleven..

Neen, Vlaanderen is 75% politiek centrum-rechts of zelf rechtser. Wiet zal hier nooit legaal zijn, gedegenereerde flikker.

Bekijk ze

j-ja maar ik ben 23

>dvw 22 of 23 maar eigenlijk al zo oud dat je altijd moet nadenken hoe oud je bent

Gedegenereerd, daar kan ik met leven, maar flikker!?

extreem kut gevoel dit ik ken het maar al te goed

Ik zei,
herhalende cijfers voor sneeuw binnen 2 weken

nog even volhouden, anoniempje

>dvw drugs verslaafd

>wanneer je beseft dat je leven voorbij is en deze grijze pap een voorbode is van de volgende
40 jaar van je grijs leven

hoe ontkom ik aan die voel? ik wil weer plezier hebben in het leven.

dit jaar geen sneeuw

drugs

Dat is waar. Antinatalisme lijkt echter erg hoekig maar het is lang geen nieuwe gedachte. Je moet beschouwen dat meer dan 99.99% van de tijd dat de mens als op Aarde rondloopt, er niemand over twijfelde dat het hier niet erg prettig verblijven is. De wereld is gemaakt voor de beesten, en slechts de enkelen die zich echt beestachtig gedroegen voelden zich hier thuis. Zo is uiteindelijk de adel geschapen, de sterksten, de wreedsten, de bloeddorstigsten, zij werden per definitie de rijksten en machtigsten. Als de mensenziel de wereld de eerste keer aanschouwt echter is ze nog puur onschuldig, ook de ziel van een psychopaat of moordenaar.

Er is een constant innerlijk gevecht tussen de verlangens van de ziel en de verzuchtingen van het lichaam.

Drugs is geen oplossing. Investeer je tijd in de roopil en zoek een vd.

>impliceren dat ik al niet zoveel tijd in de roodpil heb gestoken dat ik je bijles zou kunnen geven

Wat een hoer is die Verafstoot toch eigenlijk.

de roodpil is een van de dingen die je verdrietig maakt omdat je ziet hoe lelijk de wereld eigenlijk is.

Waarom zijn er zo machtig veel lelgen in de draad?

>Investeer je tijd in de roopil
>zoek een vd.
Wat zijn tegenstrijdigheden?

>Wat zijn tegenstrijdigheden?
BELGen in een NEDERdraad

NEDERLANDSTALIGEdraad

>Wat een hoer is die Verafstoot toch eigenlijk.
Verhofstadt is gebaseerd en ik zal op hem stemmen omdat hij voor meer Europa zal zorgen.

Laatste kans dan.
Herhalende cijfers voor binnen 2 weken sneeuw

Jullie taaltje kun je eigenlijk geen Nederlands noemen

Kunnen we met zekerheid zeggen dat de 11stedentocht nooit meer georganiseerd zal worden?

Test