Sverigetråden - Svenska kvinnor <3 upplagan

...

Other urls found in this thread:

svd.se/svenska-nazister-harmar-is/om/ledare
flashback.org/t2791482
svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/do-vissa-konsseparerade-badtider-diskriminerar
gov.uk/government/speeches/a-definition-of-antisemitism
nordfront.se/storbritannien-infor-en-ny-definition-av-antisemitism.smr
friatider.se/brittisk-nazigruppering-f-rbjuds
nordfront.se/officiellt-uttalande-fran-national-action.smr
nyheter24.se/nyheter/brott-straff/870648-hogerextrema-demonstrerar-utanfor-ahlens-lucia-var-en-vit-kvinna
en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Teutoburg_Forest
twitter.com/SFWRedditGifs

Den här tar vi

brevar

>Svenska kvinnor

Har /svt/ uttalat sig om detta än?

svd.se/svenska-nazister-harmar-is/om/ledare

Är lite sen på bollen.

vad ser de?

Bokstavligen alla där älskar stor svart kuk

...

where are the refugees sweden, where?!!!!

Begå självmord

flashback.org/t2791482
>Att man uppmanar folk att göra saker på egen hand kan ju vara för att de säljer klistermärken osv på sin hemsida. Så det är väl både en uppmuntran att köpa för att stödja organisationen ekonomiskt och en för att propagera för organisationen och dess sak. Skulle vara intressant att se när och var någon från NMR skulle ha uppmanat till detta, och inte bara en lös hänvisning till en tredje part.

Inte för att det hade varit något fel med att ta till grövre metoder. Det är precis det som behövs. Tyvärr är NMR alldeles för cuckade för att ens överväga det.

Damn, what a racist picture.

>Syftet är att öka simkunnighet
Det motiveras av att Stockholms stads syfte med de särskilda öppettiderna är att möjliggöra för kvinnor, som vanligtvis inte kan vara med på simaktiviteter på grund av religiösa eller kulturella skäl, att få lära sig att simma. Badet har de separata kvinnotiderna utöver ordinarie öppettider eller när det vanligtvis är få besökare på badet. Enbart kvinnor jobbar under dessa tider.
>sverige
lmao

svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/do-vissa-konsseparerade-badtider-diskriminerar

>Taktiken att uppmana sympatisörer att begå våldshandlingar på egen hand, utan central koordinering eller ordergivning, känns igen. Det är samma strategi som IS följer
Tunt, jävligt tunt
på vilket sätt harmar de IS, ledarlösa motståndet är inget nytt inom de militanta nationalistiska kretsarna, speciellt i USA är detta befäst sedan länge

gov.uk/government/speeches/a-definition-of-antisemitism
BARA KNULLA UPP MIN Ö

...

Bokstavligen shariabadhus

hur lätt är det att knula kristpajer?

Herre jävlar vad groteska svenska """kvinnor""" är. Vad fan är det för fel på era gener? Inte en enda där är över 5/10. Var detta verkligen det bästa de hade att lyfta fram?

Axel...

Känns ganska skönt att inte bo i """"stor"""" britannien.

Hell seger!

>dkn är hungrig men orkar inte äta något

Nej verkligen inte. Men vad fan, kolla bilderna. De ser ju för jävliga ut. Valfri basisk slyna hade passat bättre än de där """kvinnorna"""

Fattar du inte hur patetisk du är, Axel?

svenska kvinnor är bokstavligen inte attraktiva för fem öre

Som exempel på antisemitism nämns bland annat:

>Kritik av staten Israel.

>Att påstå att judar kontrollerar media, ekonomi, myndigheter eller andra sociala institutioner.

>Att tillskriva judar skuld för handlingar som begås av en grupp judar eller en enskild jude.

>Att förneka eller vara kritisk mot förintelsen.

>Att påstå att judar hittat på eller överdrivit förintelsen.

>Att påstå att judar är mer lojala mot Israel än mot andra nationer som de är bosatta i.

>Att påstå att staten Israel är rasistisk.

>Att använda bilder eller symboler som visar klassisk antisemitism, som påståenden om att judarna mördade Jesus.

>Att jämföra Israel med Tredje riket.

>Att hålla judarna ansvariga för handlingar utförda av staten Israel.

nordfront.se/storbritannien-infor-en-ny-definition-av-antisemitism.smr

Alla fina svenska kvinnor tillhör Jamal.

>som påståenden om att judarna mördade Jesus.
>dkn kristendomen nu är olaglig

Det är du som är patetisk som tror att jag är en röding bara för att jag inte törstar likt en enorm beta direkt från /r9k/. För helvete människa ha lite standard.

Döda dig själv.

>dkn bara regn hos mig ända sen den dan du for

friatider.se/brittisk-nazigruppering-f-rbjuds

Jamal kan bättre favä

>heh... 2/10 skulle inte smälla

...

Och hanrejerna viker sig för systemet istället för att gå under jorden och påbörja KAMPEN på allvar. Fy fan vilken patetisk organisation.

nordfront.se/officiellt-uttalande-fran-national-action.smr

Bränn in den här loggan i era hjärnor och glöm aldrig förrädarna i National Action.

>istället för att gå under jorden och påbörja KAMPEN på allvar.
du menar som NMR som tänker ställa upp i nästa val?

Detta är ju jättebra ^^ nu får vi 25% till och är PRAGMAAAAAAAAAAAAAAAAATISKA

brb, ska rösta för NATO och emot Putin (tillsammans med Mattias under uppsyn av EXPO, lappläggandet övervakat av World Zionist Congress så deras 600k till Ekeroth inte var bortkastade shekels)

t. en fiktiv JÅ

t. 2: glöm inte att heja på mig när jag förbjuder Le Högerextremistpartier tillsammans med centerfåran och Alice-Bahs Näthatarlagstiftning, på biografer Våren 2017

Klart jag hade knulat med de flesta där men jag tänker inte sitta och låssas att de ser bra ut för det gör de inte. Absolut inget jag hade velat ta hem till familjen om man säger så.

Hur reagera femtekolonnare babbar på d1a? Eller har media hetsat mot unga svenskar?

NMR följer lagen till 100%

Varför skriver du som en autist? Alltså om vi glömmer bort ämnet för en sekund, varför skriver du som en rabiat Sven-Torsten, 43 år som precis kom hit från blixtbakåt?

>NMR följer lagen till 100%
"kampen kräver mer än ord"

NMR har inte förbjudits och klassats som en terrororganisation. Det har National Action.

de har lärt sig att inte ta betet

>NMR har inte förbjudits och klassats som en terrororganisation
"och?"

De kanske skulle sikta på det, skuldavskrivning och lägenhet till varenda medlem som behöver det ju.

Det finns inget som tyder på att NMR kommer välja samma väg som NA när de väl förbjuds.

...

... sade UNGSVENSKARNA när de ritar - återigen kopierandes danskarna - Muhammed som Lucia år 2016 (!) :^(

vila i bitar baserade stureplansbackslick

Hur kan vita kvinnor ens mäta sig?

så de är hanrejer som inte vill "påbörja KAMPEN på allvar"

Men alla deras ansvariga utgivare för tidningen blir dömda till fängelse, år efter år.

Så uppenbarligen följer de inte svensk lagstiftning!

de kan de inte och kommer aldrig göra

>MAINSTREAM MEDIA

>muslimer är fredliga
>om en muslim inte är fredlig, då är den personen inte muslim
hmmm

NA har förbjudits och kan inte längre försöka ta makten via fredliga medel.
NMR har ännu inte förbjudits.

Är du trög?

de tog upp det på Sverigesradio P3 precis under nyheterna
Ungsvenskarnas ledare fick även komma till tals

>kan inte längre försöka ta makten via fredliga medel
om vi bortser från att de inte kan göra det ändå så läste jag ganska snabbt att de tänker ju bara byta namn så att de kan fortsätta
så jo?

>SD tror att man kan assimilera detta

>när Ungsvenskarnas ___nyaste___ toppar åker på skärgårdsfest för 20 000 kr massage-och-drinkkväll
>tillsammans med ex-ledarinnan Maria från Kasselstrandåren

>detta är okej så länge man hetsar emot Putin och som fortsättning på Reinfeldt-Löfvén förnekar existensen av folkslag
>SD är ju ändå enligt JÅ själv bara socialkonservativa numera

Att Trump plötsligt framstår som Mahatma Gandhi eller Hitler - båda erkännandes det man på sin tid kallade för Ras, samt sina respektive folk kämpandes för självständighet - blir ironiskt

>Hama Al-Shakarji

kan inte argumentera mot så där vass logik favä

Aulus, varför gifte du dig med en germansk kvinna? De öppnar benen för alla som frågar.

>hos mor och fikar
>säger att jag mår dåligt
>tror jag kommer vara död om 2 år
>mor börjar gråta
>säger att hon ska ringa psyket
>hehe mm jag skoja bara hejdå mamma
så gick jag hem

>dkn ingen germansk krigarfv

>Högerextrema demonstrerar utanför Åhléns: "Lucia var en vit kvinna"
nyheter24.se/nyheter/brott-straff/870648-hogerextrema-demonstrerar-utanfor-ahlens-lucia-var-en-vit-kvinna

>psyket

Om du vill heema den sista livsglädjen du har kanske...

>iställer för att ta sitt jävla ansvar som mor så vill hon ringa psyket och låta någon annan fixa det
Fy fan för svenska kvinnor.

Jävla fikus

undra hur det kändes att marschera med runt 4-5 tusen andra romerska soldater och veta att man skulle sprida upplysningen till de barbariska germanerna?

what can i do in göteborg?
there are too many niggers here btw

haha glömde nämna att de 20 000 kronorna var ur Stockholms Stad och smögs med, t. flashback

>en rabiat Sven-Torsten, 43 år som precis kom hit från blixtbakåt?

>folk/lands/rasförrädaren använder på fullaste allvar "Flashback" som en FÖROLÄMPNING

bita den hand som föder en favä; är du anlitad av Correct The Record?

ATTENTION PLEASE

GIVE A (YOU) TO HIM AND LET'S MAKE A NEW RECORD

THANKS FOR YOUR COLLABORATION!

VILKA ABSOLUTA GALNINGAR

jump in front of a tram

but i need to go to work in the morning and i dont want to get fined for breaking a tram

d1a
jävla hora

Undrar hur det kändes att bli TOTALT BLÅST ÅT HELVETE av det URGERMANSKA BARBARIET

HELL FUCKING SEGER

>skatt är stöld
>inte verklig jagjagmagi


T U S E N
K R O N O R

F Ö R

E N

S A B L A

B A D T U N N A

>BLÅST ÅT HELVETE av det URGERMANSKA BARBARIET
det skedde ju bara efter att halva riket börjat kollapsa favä

d-De kommer fortfarande inte få särlagar ;)))

Inget personligt, barbar.

>dkn bitter och ful

>oironiskt vara en "bara min specifika tidsperiod av imperiets historia är äkta"-cuck

Det svenska barbariet är det enda ursvenska.
VI SKA DRA FRAM PÅ VÅRA GATOR OCH TORG, GENOM VÅRA STÄDER OCH VÅR LANDSBYGD OCH FIENDERNA KOMMER ATT DARRA. NÄR STORMEN VÄL HAR LAGT SIG KOMMER VI INTE ATT BEHÖVA SJUNGA OM FORNSTORA DAGAR DÅ KOMMER VI ATT LEVA I DEM
I ETT SVENSKT SVERIGE ETT SVERIGE SOM FÖRBLIR SVENSKT!

>går ut
>kolsvart då belysningen är avstängd
>se inga människor
>fullmåne

>>kolsvart då belysningen är avstängd
>>belysningen är avstängd
libanon på med flaggan

>specifika tidsperiod
handlar ju om vad som är imponerande och inte favä

Nä de håller på och gräver i mitt område så jag antar att det har med det att göra

Rom var imponerande. Att ett par primitiva barbariska stammar kunde totalkrossa 3 romerska legioner är ännu mer imponerande.

skönt ju, när man är utomhus och det är helt tomt på ljud och människor
känns som man är den enda överlevaren ifrån någon katastrof

:3

>kunde totalkrossa 3 romerska legioner
beror ju på hur många barbarerna var
dock är ju plundringen av Rom ganska imponerande

>jag hoppas ni alla dör må Allah straffa er osv
>ha en fin kväll :)

hur funkar bitcoin?

t. vill donera till cringeiga patreons mm utan att ge kreditkort

Vad är grejen med det, röker ni fegisar ens crack?

>dkn man aldrig kommer att få leva ut sina sexuella fantasier

;3

en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_the_Teutoburg_Forest

sluta med detta