NEDERDRAAD CONTINUED

NEDERDRAAD CONTINUED

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=BONkmepTCXE
twitter.com/SFWRedditImages

Susanne Mittelberg

...

Ahh vandaag was t een goeie dag
Gister de laaste examen Scheikunde (HAVO) gehad en nu fuucking dronken en gezellig bij de kroeg met mn niggas
Ik krijg gwn gratis alcohol omdat ik 15 ben LMAO

zij is kankergeil

hah jij weer, denk je dat je havo hebt gehaald?

en ohja

zwartgallig

Zijn al die flikkers uit 070 nog aanwezig?

thanks joris

Ja sorry tis tering makkelijk
Er zijn gwn geen goede threads op Sup Forums nu dus tis leuk om reacties te krijgen

geen probleem kerel

...

mwahh sommige examens waren kut tho, hoorde dat sk ook schijt was, maar diegene had er niet voor geleerd hahaha
ik doe zelf e&m

:D

hahah, geil man
ik moet eerlijk zeggen dat ze echt een mooi meisje is

Hey, femanon hier :)

Heeft ze ook naakt foto's of alleen tease ?

wauw, perfect?

sure thing honey

waarom deze foto?

...

Sc naam

Ik ken die trol ergens van

net alsof ze die geeft, laat staan je accepteert

slettebak

Ahh voor mij viel wel mee ik had zon 4 uur per examen geleerd
Scheikunde was veel makkelijker dan gedacht
Wiskunde B was echt tering moeilijk
Ik kreeg er letterlijk hoofdpijn van

Sc naam

058 kutjes hier?

...

nogh meer

ja hoorde het, begon wel makkelijk maar tweede stuk was aids

tfw zaterdag biertoernooi op voetbal vereniging
tfw 10 uur eerste match

tfw slaapritme verziekt en ik waarschijnlijk maar 4 uur zal slapen

040 bitches hier?

mods mods mods
>underage fag

merel munoz heet ze trouwens

Gelukkig ben jij geen nieuwflikker

> Autist die mods roept en denkt dat ze wat doen

is dat in groningen?

En wie hapt er ;)

Godverdomme wat is het druk in Eindhoven

Lol nice

Sc

Ik vond de stuk met de kettingregel en shit waarschijnlijk het middenstuk het kutst

Gezellig draadje hier.

Kzie wel te weinig kanker.
Bij deze m'n bijdrage

Oei spot de vluchteling, altijd leuk!

Als jij het mysterie van deze meid (+ idioot die deze foto's normaliter post) wil oplossen dan ben je meer dan welkom

Jodenneus

Kan beter spot de autochtoon doen dan ben je langer bezig tegenwoordig. Kanker tijden.

meeeer facebook namen met nudesss pls

Feest op de vereniging gaat ook door tot 11, en heb daarna nog een b-day party van een vriendin. CL finale is er ook nog dus heb ook geen tijd voor een powernap tussendoor ofzo.

Meh, morgen even cardio in de sportschool en wat melatonine, plus paar biertjes met vrienden en misschien slaap ik als een blok.

hmm zit niet zo vaak op Sup Forums dus dit is de eerste keer dat ik deze fotos zie. Waarschijnlijk is ze een studente en iemand zit dr gewoon te trollen door een beetje fotos te posten. Niet echt een 'interessant' mysterie hahaha

Nee man gewoon een gram pep in je neus duwen, niks aan het handje.

Gooi weg die welker want die kanker pep is lekker

Ja dat kan ook, die is wel lastig hoor
godverdomme

wat een leuk leven toch hey!

laat wel zien hoe sterk je in je schoentjes staat als je hiet zo befaamd je verhaaltjes staat te vertellen over je aankomende avontuurtjes.

Lekker multiculti tegenwoordig. Gaat perfect met culturen die nog minder ver zijn dan de kanker middeleeuwen.

Precies, als we maar aardig voor elkaar zijn
>aardig voor elkaar
>aardig

Is er überhaupt een antwoord nodig op een retorische vraag? ;)

Ik ga ook nog eens 2 weken weg in de zomer en ben zojuist aangenomen voor een goedbetaalde full-time baan!

Kankerflikker

4 uur slaap weeeeehhh
Groei iets

Kankerbeta

Idem

Nog nooit pep gedaan, alleen sos en xtc. Zie wel wat de avond brengt, zal wel weer wat gebruikt worden.

ik ben zo blij voor je ! zie ik je in lloret?
of ben je zo gay dat je appelhof gaat. kut tiener.

die heupjes tho :o

Het is je vergeven. Er is iemand die post blijkbaar al jaren, bijna elke dag, deze foto's van die meid met de vraag "what are your thoughts on her?" Verder nooit met context en reageert nooit inhoudelijk op vragen :p

Kan uit de foto's niet echt opmaken waar ze vandaan komt. Misschien Delft of Leiden? Gezien het bruggetje over de gracht... Oh well

Gaat er nog iemand kankersletten met sc namen op deze kkndraad knallen of hoe zit dat?

Wil namelijk nog ff met m'n kleine pikkie spelen en die kanker verhalen over verjaardagen en kantines helpen die bepaald. Kk zeg we zijn op Sup Forums.

Meer

Doe maar rustig hoor. Laat vooral zien hoe sterk je in je schoentjes staat door je zelfcontrole online te verliezen. Ga lekker terug naar je shota-thread anders.

Iemand die paddos wilt kopen? Drop ff je nummer. App ik je morgen

Pep is heerlijk. Jaren verslaafd aan geweest. Nooit spijt.

Hoe is dat nou eigenlijk? Deel je ervaringen?

zelfcontrole? hmmm

ik zit hier heerlijk rustig aan een glas wijn.
en het zegt denk ik al genoeg dat ik (gelukkig) niet weet wat shota is.

LSD is toffer

Dat een WAJONG zulke luxe kan bieden hé

Mijn neger.


Gvd lijkt wel de bridge club hier man,
Socializeren doe je maar op Facebook stelletje kankermongolen. Tijd voor tieten van Nederlandsche sletten en/of hoeren

youtube.com/watch?v=BONkmepTCXE

...

Kan wel mijn ervaring delen.. Ging er nogal fout op, een minuut leek een kwartier te duren en alles zag er anders uit. Was gelukkig weg na een uur of 3, maar dat voelde dus veel langer

Heb nooit psychedelische shit gedaan. Alleen 2cb, maar weet niet of dat echt telt. Lijkt me wel kankervet en staat op m'n bucket list.

ik ben nog nooit verder geweest dan synthetische wiet door een crackpijp roken, waar ik kanker hard bad op ging en serieus dacht dat ik dood ging omdat mn hart sneller klopte dan het aantal RPM van max verstappens autootje

>don't do drugs kids

...

Chill gevoel. Lachen. Visueel overal patronen en kleuren.

wajong? oei...

ik ben zo gezegend dat ik op het hbo zit en papa en mammie rijk zijn, sorry

Doen voor je 30ste. Klinkt gay maar je gaat je hele leven anders zien :)

this is the french flag, u fag

Xtc, lovedrug. Probeer dat eens :)

Je bent gewoon een pussy.

ja maar ze versnijden die shit toch altijd zo? Ik heb geen zin om in een psychose te raken door een tabletje en de helft van mijn "cognitieve capaciteiten" te verliezen

Ken die tijd-mindfuck van 2cb.

> Gezegend
> HBO

Niet verder kunnen komen dan HBO ondanks je particuliere vooropleiding, lol

>french

U mean a white flag?

Drop je nummer.

wel leuk tho, op het bevrijdingsfestival werd mn ex gedrogeerd (groningen) en ging ze mij lastigvallen, leuke ervaring

...

Fucking watje. Doe je shit waar je zelf voor kiest en dan zeiken van "uuuuh het is zo zwaar".

Ok I'm out, kankermongolen. KankersociAl doen.......

BeegPUNTcom have fun

dubs voor naam

Ja, had hetzelfde met xtc. Had nooit iets tegen drugs en stond ervoor open. Uiteindelijk met oud en nieuw toch gedaan met mijn maten. Eye-opener, echt. Tofste avond van mijn leven.

Nooit leuk als je zelf niet onder invloed ben. Eerder super ongemakkelijk.....

Nope, alleen coke, mdma en eens paddo's gedaan. Is het wat?

wow wacht even, particuliere vooropleiding? omdat paps 3 ton in het jaar verdiend betekend nog niet dat ik thuis ben geschoold. Heb heel vrolijk op een christelijk basisschooltje gezeten met 100 leerlingetjes en toen vwo gedaan . Rustig aan ;)

Sure

dubs voor user's naam