/norgetråden/

Nanami-utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=k6D6sbG74Nk
youtube.com/watch?v=YUUCsoHPACo
youtube.com/watch?v=8QHoXOjI4vs
youtube.com/watch?v=78C_oBavFKo
youtube.com/watch?v=0BJM-P7ri58
aftenposten.no/kultur/Stottet-Marine-Le-Pen-i-Klassekampen--fikk-sparken-som-spaltist-611162b.html
dagbladet.no/nyheter/svenske-gravide-marilyn-15-var-fange-hos-is-i-atte-maneder/66190185
youtube.com/watch?v=3DVb_zpJf5U
twitter.com/AnonBabble

forst for jeg skulle akkurat til å lage en utgave, men så kom denne og da gadd jeg ikke

youtube.com/watch?v=k6D6sbG74Nk

like greit
trådkrig på denne tiden av dognet hadde vært forferdelig kjedelig
animeutgaven får holde

anime er for klessetryner

youtube.com/watch?v=YUUCsoHPACo

Hva faen er dette her?

Ervin Kohn ville vært stolt

youtube.com/watch?v=8QHoXOjI4vs

verste kringlefantene jeg har sett på lang tid

gta online er så sykt kjedelig, skjonner ikke folk gidder

nå må dere våkne

Hvor vanskelig er det bare å si "Ja"?

>ingen sovn i natt heller

jaja, da slipper jeg hvertfall skuffelsen av å våkne opp

Ny dag, nye muligheter gutta.

hvordan slutter jeg å lese ribskog gutta
klokka er nå 6:47(som det står på klokka)
bare noe jeg har tenkt på
så sånn er det
ps. eller 6:48 blir det vel nå da

Man slutter ikke å lese Ribsskog. Du er nå /en av oss/ og det er ingen vei ut. Ta det fra en som har fulgt eventyrene hans i åtte år.

Leste litt om englandssagaen hans for en stund tilbake, veldig merkelige greier.
>han emailet dette til hoysterett

Noe av det sykeste er når han skriver facebook-meldinger til folk og ikke engang vet om han har rett person, for så å rable ivei hundre linjer med detaljerte seksuelle opplevelser og andre personlige ting. Skulle onske jeg hadde laget en "best of" av de sykeste greiene hans.

Disse er også godt tilskudd, blir vanskelig med best of når hele greia bare funker

endelig en fuglefri tråd.

jaja...

nok en dag....

med nye...

muligheter...

haha aa, du kommer bara sitta här och bajsbreva

Fanden. Syk for tredje dag på rad. Er jo nada jeg kan gjore hjemme.

Nå må dere legge dere

nehei

hvem juledigg liker dere?

for en söt utgave! god morgen gutta :*

Jeg liker Olaf Sands Rifla Potetflak.

hej

hei

Hvorfor er hun så perfekt?

Det er hun ikke.

Jeg elsker Akari!

Fy faan gutta..
Jeg ELSKER Yuno

Vil du bli med meg til Japan?

...

>dfn ingen bipolar tumblr-jv

knasker i meg litt polarbröd med falukorv
slurker i meg litt sjokolademelk

youtube.com/watch?v=78C_oBavFKo
>dfn ingen sot Oversiktspillende jv

Ja, der har du nok funnet kriteriene for drommedama.

snorker i meg litt sǿvn
drǿmmer i meg litt hvile

youtube.com/watch?v=0BJM-P7ri58

Velkommen til min å vidars dromme sang

aftenposten.no/kultur/Stottet-Marine-Le-Pen-i-Klassekampen--fikk-sparken-som-spaltist-611162b.html

fy faen...

aftenpoften

Hva er liksom så jævlig overraskende med det her? Klassekampen er jo en venstreavis, det vet jo alle.

Jeg skjönner faen meg ikke hvorfor Norge blir regnet som et av de beste landene å bo i. Det er et kaldt drithöl fyllt med deprimerende byer uten liv, anti-sosiale drittsekker, sandnegere og sosialister.

>fyllt
Fylt mente jeg.

morn gutta....

God morgen, Polen.

Fordi på tross av alle de tinga der, så blir du latt være av både staten og de fleste andre folk til å gjöre hva du föler for.

Du undervurderer hvor mye som skal til i et land for at du ikke trenger å være redd når du går rundt i offentligheten.

Etter å ha bod i USA et år, foles norge som et fengsel. Kan. Ikke. Gjore. En. Dritt.
Skal tilbake dit asss

Nyter en bedre kopp te kælla.

Lam eller svin, gutta?

svin er haram bror

Skulle onske jeg likte lam så må si svin. Klarer bare ikke smaken på lamme kjott.

>te i plastkopp

Svin. Likte de 200grams pakkene rema solgte for 10kr her en stund siden, var perfekt storrelse fåvæ

Hvis jeg kjenner tråden rett så er det minst en person som foretrekker lam.

Ja, se

Det er en sånn plast tur kopp jeg har hatt siden barneskolen. Har mista toppen av termosen min så den funker bra som erstatning

>lamme kjott

Det var noen andre jeg tenkte på.

Lammelår med godt tilbehor og saus er en fryd for smakslokene.

Pc pult i tre xDDDD

Du er ikke litt redd for at hun skal stoppe deg ut, eller dope deg ned og låse deg i en kjeller eller noe sånt da?

Han her?

>å ha vært Yunos personlige (sex)slave
Skriv meg opp mann.

Nei, han postet for noen timer siden.

>postet for noen timer siden
Lenk til brevet?

Dette er hjernen deres på anime, unger

Nei, du må nok bruke hodet, det er ikke vanskelig.

Næh bættre, itj diskriminer min kjærligheit for Yuno'a mann

Nei, da gidder jeg ikke.

Sikkert teposer også? Bondetamp.

Nei, si det. Hva tror du?

Veldig subtilt. Jeg liker det...

Du kan faktisk ikke finne på dette,

dagbladet.no/nyheter/svenske-gravide-marilyn-15-var-fange-hos-is-i-atte-maneder/66190185

>"""""svensk"""""

>"- Jeg hater dette jævla drittlivet, det er så jævla vanskelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjore, sa datteren gråtende da hun etter noen måneder ringte foreldrene fra Irak"

Lam smaker ullsokk, med få unntak.
Svin er shitty kjott uten skikkelig smakt, med unntak av bearbeidet kjott som f.eks. Bacon.

Nei si det

Hvor gikk alt galt?

>Forst romte hun fra familiehjemmet der hun bodde; deretter viste det seg at hun hadde tatt seg til Syria sammen med sin mye eldre kjæreste; nå satt hun fanget hos Den islamske stat (IS) uten mulighet til å komme seg hjem. I tillegg var hun gravid.

HAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAH

God mårra, jentlemen

...

Svergie ja...

Syns faen ikke synd på henne. Vanvittig vittig

Regnes det egentlig som fangenskap når man frivillig blir sammen med en muslim, folger ekstremistiske tulleregler og så flytter til IS-land? Foler det blir litt som å sage av seg fottene og klage over at man må sitte i rullestol.

>kåken til foreldrene

Hælle måne

Subtilt

Typisk svake fattigfolk. Er bare de som radikaliseres i Norge også.

>han forventer et barn på 14/15 år å være fullstendig bevisst over sine valg

Når du er 15 år i Norge så er du kriminelt ansvarlig i fölge loven.

>Barn kan ikke kritisk tenkning.

Flott megmeg.

Du trenger ikke være "fullstendig bevisst" på dine valg for å forstå at det å romme hjemmefra med en radikal muslim som sier at han vil slutte seg til IS og drepe folk er en dårlig ide.

Nier ser jo ut som en fryd å spille. Pris Platinum.

youtube.com/watch?v=3DVb_zpJf5U

Lobus frontalis er ikke fullstendig utviklet för du er 25 år. Denne hjernelappen er ansvarlig for blant annet avgjörelser. Sier du at du ikke skal holdes ansvarlig för du er 25?

Jeg likte Transformers spillet fra Platinum. Skal sjekke dette også når det kommer ut på PC.

Femtenåringer skal ikke holdes ansvarlig, men sekstenåringer skal få være med på å påvirke utfallet av valget?

Bra greier.

tviler på at det er hva kjæresten fortalte henne
nah poenget mitt er bare at man ikke bor vurdere henne på samme måte som en voksen

Hva med fjortenåringene?! Hvis femtenåringene får velge, hva med de stakkars fjortenåringene user?!

Jeg mener at knapt attenåringer bor få stemme.