Hvornår fik I først piger?

Hvornår fik I først piger?

Other urls found in this thread:

mega.nz/#!i04y1bZa!A4yGbHGZdPelSib8Cye87PVKv8Av5XSBt2Lp3gYrQZo
gsmarena.com/samsung_galaxy_c5-8047.php
youtu.be/s-mOy8VUEBk
twitter.com/NSFWRedditGif

hvad ???

da jeg var 16 mistede jeg min mødom

story?

Når jeg var 15.

Da jeg var 40

4710 She was a huge whore..
I have finally decided to release it.


Mirror :
mega.nz/#!i04y1bZa!A4yGbHGZdPelSib8Cye87PVKv8Av5XSBt2Lp3gYrQZo

OP du formulerer dig som en fucking abe.

kh.

din fucking dansklærer.

da jeg var 14, med min kusine, som var 13.

Jeg mistede min mødom da jeg var 13 år... Hun hed Pernille og var fra Taastrup!

Klamt!

da jeg var 15 med din mor

Hei Danmark, identifiserer du deg seksuelt som nordmann? Post bilde av din kusine!

virus
kek

næsten 20, stadig ikke været der endnu, men har personlige grunde som giver en god begrundelse for, hvorfor jeg ikke har haft sex endnu. Intet der plager mig, har haft alt for meget andet at tænke over i forholde til mit liv.

knegg

Hvad hedder den russiske side hvor man kunne finde billeder af danske piger? Var i medierne en overgang.

virus

du måvist hellere daffe retur til 9gag

Ja klart... det er selvvalgt ;)

>Hun hed Pernille og var fra Taastrup
>Pernille
du er over 30 år, yes?

Du kan da skride! 9gag er for bøsser!

>identifiserer du deg seksuelt som nordmann?
dude wat

Og?

Det var ikke ham der ville gå tilbage til 9gag, han sagde at den anden person skulle gøre det.

aka summer fag.

ikke blive sur nu, vel.

Siden han knuller kusina si. Vi er jo en hillbilly gjeng fjellaper, amirite?

bare en konstatering, ingen under 30 hedder Pernille længere. Jeg ved det fordi jeg er 40.

vær hilset broder.

...

Vær hilset

ah, ok. Ja, jeg holder meget meget af myseost og hotdogs med rejesalat, så... heja Norge.

kækked

Danmark is weaksauce. Shut up until you have taken back skåne!

NOBODY WANTS SKÅNE

Er den blød om penis?

oggie hoggie fagotty hog

Suominigger observert

Myseost; tenker du fløteost/gräddost eller tenker du brunost?

Skåne er sgu'da meget pænt, og skåningerne ville hellere være danskere, de må bare ikke for sveabøsserne.
det brune, mand.

Har I set den nye Apple Galaxy C5?
gsmarena.com/samsung_galaxy_c5-8047.php

Hell yes du har forstått det. Spiste nystekte vafler i går med det på. Helt magisk. Får du fatt i det i Danmark?

se hende
facebook.com

/dr3dk/videos/1053241324722608/

det er svært at skaffe i Danmark, man skal helst kende en nordmand som henter det hjem.

jeg vil hellere se din mor

Shit sux, kompis. Hadde jeg ikke vært voksenfag skulle jeg dratt til Roskilde i år og tatt med 1kg brunost til deg. Om du har balls til å poste adresse skal jeg kjøpe brunost og sende til deg når jeg får lønn, skjønt det er ikke umulig den blir dårlig på veien.

tak for tanken broder, men jeg kender en norsk dude som får det sendt af sin mormor så jeg kan altid score noget hos ham.

Er der en aktiv dansk volafile?

Godt å høre, user.

Fuck Skåne. Take back Dannevirke.

Btw, mine danske venner gjør dere selv en tjeneste og se denne;

youtu.be/s-mOy8VUEBk

Mistede min møgdom som 17 årig. Derefter var der en lang tør periode hvor jeg ændrede mit liv og blev /fit/ og nu er jeg 21 og har fast kæreste.

Sgu helt okay.


Nu forbereder jeg mig bare på den kommende borgerkrig i Europa.

det her forhelvede

hehe, jeg venter fortsatt på det føkkings bildet

ER DER EN AKTIV DANSK VOLAFILE?

Er det en thread for de som identifiserer seg seksuelt som Volbeat?

DANMARK TIL EJDEREN

...

...

VI VIL HAVE KALMARUNIONEN TILBAGE

Jeg er i midt tyverne og kender adskillige, der hedder Pernille.
Desværre homie, din teori holder ikke

Faktisk ville dette være en god idé hvis det inden kunne lykkes at sverige hevet ud af den politisk korrekte suppe de svømmer rundt i PT.

Var 16-17 år, boede på Amager, mistede min mødom til en pige fra Nykøbing Falster i min storesøsters seng.

seriøst? piger under 25 der hedder Pernille? Jeg troede det navn døde med min generation.
jep, de har taget deres del af skraldet og kan roligt stramme op nu. Så, kunne vi have et forenet Skandinavien.

Tror dem jeg kender er mellem 25-28. I hvert fald 3 af dem.

Er der mange weed smokere herinde? Tænkte på, hvis køber på staden, om i har lagt mærke til at priserne er steget ret meget her for 1-2 måneders tid siden?

Har aldrig selv købt, får altid af venner. Som en idiot der ikke selv har prøvet at købe det, hvordan plejer du at købe det?

...

INGEN AKTIV VOLAFILE?

Gik i klasse med en pernille i 10. Jeg er 23 lige nu.

ITT

din mormor er en aktiv volafile

pølz

int.user-ib.ru/dk

Den er blevet nakket af politiet. Hvis du prøver at komme ind på den, bliver du bare mødt af en stopbesked omkring straffelovens paragraf 235.