...
Sverigetråden - 2dupplagan
först för 2d
JAG VILL KNULLA FICKLAMPSANON I RUMPAN
Perkeleen hurrit, nyt helevettiin täältä. Menkää takasi pelaamaan pingistä ja menkää Tanskan alaisuuteen takaisin
jag med
vi får nog plats bägge två samtidigt
Äntligen en svensk upplaga.
Gör han det?
Min qk är inte lång men rätt tjock är den :3
t.15cm men tjock som en colaburka ;3
Ja, inget är mer ursvenskt än tecknade japanska barnprogram
FAHGTIST så är tvåhå inte ett barnprogram, det är ett dataspel.
Slår vad om att den inte alls är colaburkstjock.
Vill du se den?
S-såklart.
nån som ska på kent ikväll?
Min morsa och syster ska dit.
J J J J
Langa din(er) kik/snapchat ;3
>inte bara breva här eller på imgur
baka
imgur
Jag har blivit bannad två gånger för det, så nej kommer inte göra samma misstag tre gånger...
Breva på /soc/ och länka då.
bara breva imgur
>vägrar ge mig kik/snapchat
Okej, ni får inget. En dag så kommer ni ångra det, jag finns på kartan i sötpojkarsidan för er andra.
>rebuild 3.0
hur kan man göra något så dåligt oironiskt
>dkn ingen 2d fv
HAHAHAHAHA SVENSKA MÄN BLÅSTA ÅT HELVETE
>dkn man kommer aldrig vara japansk och lagligt kunna jaga denna kvinna och köra spjut genom henne och sedan göra fin sushi av hennes köt
>sitter och tittar på tv i soffan
>mamma sätter sig bredvid och lägger sina fötter på mitt skrev
f1h1
finns det bögar här som inte bor i stockholm REEEEeEE
>tfw Finland is the only place left where real Lucia tradition is still alive
Jag bor i gbg.
Ska på korridorsfest ikväll och berika några av era kvinnor :)
I live in Finland nice to meet you Homo-Peter.
Har inte sett en enda rebuild ännu.
>han berikar inte min fru
VGH
Fyfan vad fula de är
They are finlandsvenskar, inbred you know
>dkn videospel dagen efter ryggpass alltid får musklerna mellan skuldrorna och nacken att nypa åt ordentligt
>dkn sover över hos mamma över lovet
>hon säger att jag borde slappna av på ledigheten så hon tar min tvätt och så vidare
>har det alltid rätt stökigt i mitt rum
>hon plockar och håller upp mina underkläder mot sitt ansikte och luktar om de är rena eller smutsiga
Så jäkla pinsamt. Är fan 22 år nu och inte 10 liksom.
Jag vill gifta mig med henne
But the Lucia I posted is the official Lucia of Finland 2016.
Så gör min mamma med favä.
Fårakläder är inte tradition.
The other candidates were ugly fat feminists though :P "surprise" that people voted for her.
>hon plockar och håller upp mina underkläder mot sitt ansikte och luktar om de är rena eller smutsiga
user...
Those dresses look waaaay better than the shit swedish lucia wear.
Hej user.
hmmmm...
>dkn
>dkn jag dödade tråden
Och är det något vi har sett på sistone, är det att våldet ökar. Det oprovocerade våldet ökar. Sparkar mot huvudet på en liggande människa tillhör i dag tyvärr inte ovanligheterna. I min ungdom förekom detta inte. Sparkar förekom ytterst sällan och aldrig mot en liggande försvarslös människa. Vapen fanns knappt ens i tanken. Är detta ett inlärt beteende? Barn tenderar att imitera beteenden hos en individ som de identifierar sig med. I våldsamma tv- och datorspel övertar spelaren angriparens roll och identifiera sig med den som aggressivt attackerar andra. Spelen kräver aktivt deltagande från spelaren. Här handlar det inte om passivt observerande. Repetition förstärker inlärningen. Datorspelen bygger på repetitiva beteenden hos spelaren, som tränas att agera aggressivt och utan impulskontroll och där dödandet belönas.
RADER
Fick mig att tänka
Av den här bilden att döma verkar familjen Bin Laden vara rätt sekulära. Ingen bär slöja eller nåågot sådant och de bär för den tiden ganska hippa västländska kläder för den tiden.
Kan någon för övrigt bekräfta om det verkligen var Osama till höger i bilden? Han ser rätt jävla mesig ut.
Kvinnan till vänster ser också rätt het ut.
Om min mamma hade en sån röv så hade jag också klämt den.
Betygsätt
4/10
säkert dryg som alla andra blonda tjejer
inte drygare än dig i alla fall :P
>:P
>
sen när var bin laden något annat än sekulär sunni muslim?
Ortens egendom/10
Han var ledare för den då mest islamistiska terrororganisationen?
Häng dig
...
Såg nån upprörd kvinna skriva om hur hon såg barnen utomhus leka krig och påstod att ingen lekte krig på hennes tid.
Bokstavligen när har barn inte lekt krig? Varför tror hon knallpulverpistoler var en grej.
...
...
Aldrig gillat den där "stilen". Spara på mascaran och skaffa ordentliga ögonbryn.
MEN FÖR HELVETE
>svenskorna
Bra mamma, hon stoppade svennehoran bli rasknullad
>dkn man skrivit tenta i sex timmar
>dkn man blev precis klar de sista fem minuterna av tiden
>dkn man uppfyllde precis minimum kraven för godkänt
>dkn man inte plugadde
>dkn man är för smart för plugg
>svennehora trodde att han inte skulle gifta sig med sina egna efter han var klar med henne
0/10
äcklig 3d
divi?
>svenska kvinnor
>>svennehora trodde att han inte skulle gifta sig med sina egna efter han var klar med henne
d1a. bild relaterad
>dkn man faktiskt saknar att skriva tenta
hey sverigebros i'm doing some very important research work. i'm trying to get this text translated into tosn of languages on Sup Forums. could you help me out by translating it to swedish?
>Well good morning. Bit cold out. Irish weather. Sun is out though, hopefully it'll warm up a bit. On my way home from Dublin, sixth time this week. In the Enfield service station now. Go and see if I can get some food. Alright. Don't know what the rest of the day I'll do, just see how it goes. Talk to you again. Bye.
12 år försent din dumme jävla hanrej
>skrev 6 timmars tenta på 2,5h timme
>borde klara godkänt
2 ez, bara plugga typ 4h per dag i snitt
Nej! Men nu när du nämner honom, är han mord?
jag er bög och jag gillar kuk
>15e december
vafan...
>dkn omtenta om 3 veckor men inte ens hämtat den gamla för att se vad jag gjorde fel
>antyder
Att hon knullade runt med en babbe är inget men att skaffa barn med en babe är ännu värre. Dräp dig själv hanrej.
Krävs en speciellt sjuk user att sitta och skapa dessa jodlar för att breva här.
Ingen bryr sig
>dkn inte köpt några julklappar än
vad köpa till mor? max 1,5k.
krävs en speciellt paranoid user för att tro att jag måste hitta på dessa jodlar själv. Gå in på jodel i en storstad så ser du sån här skit dagligen
Varför är det så många cuckbrev här nu? Så var det inte för ett år sen. Eller är det samma person?
>"ey brur hit med telefonen och jackan mannen"
vgd
>Att hon knullade runt med en babbe är inget
>t. SD
youtube.com
TRUMP KOMMER INTE BLI VALD
smäller telefonen i marken så den går sönder
Det är färre nu än förr. Det som finns nu är mer bögbrevare. Cuckbrevarna dog ut, så bögarna kommer fram nu.
Det var inte vårt år i år heller då