Hey Sup Forums, swedebro here...

hey Sup Forums, swedebro here. I think that [THIS CONTENT IS UNAVAILABLE IN EU MEMBER STATES DUE TO THE HATEFUL AND/OR VIOLENT NATURE OF THE CONTENT. ANY DELIBERATE ATTEMPT TO ACCESS RESTRICTED CONTENT WILL
RESULT IN PROSECUTION TO THE FULLEST EXTENT OF THE LAW UNDER CONSPIRACY AND ACCESSORY GUIDELINES FOUND IN RESOLUTION #3648. CONTACT YOUR LOCAL MEP FOR MORE INFORMATION.]

but of course, thats just my opinion.
what do you guys think about that?

Other urls found in this thread:

hashocean.com/?rid=438892
twitter.com/NSFWRedditGif

wanna talk champ

Jag tycker att du är en homosexuell individ.

Translation for subspecies: I think OP's a faggot

This isnt Sup Forums

I dont give a shit. I will continue to do what i like. They cant censor me or my lolicon drawings.

Nån som har röka i Västerås?

no, it's Sup Forums for random shit, so we post whatever the fuck we want. Now sign up to Hashocean faggot.
hashocean.com/?rid=438892

HAHAHAHAHAHAHAHhahahahahahahaha......

Bögjävel

That multiculturalism and diversity sounds comfortable in the idea, but is not viable in the real world.
This is how political correctness and social justice is killing, slowly but surely, the countrys who takes "immigrants" in who still lives in the stone age. It cannot and will not co-op with our cultures.

second that

This. All hail the germanic race.

Alla ni som har problem med invandrare, bor ni i ett Gettho?
Har själv aldrig haft problem med några invandrare, men å andra sidan så bor jag inte mitt ibland dem.

Its true what youre saying, to some degree. But as long as the segregation is nonexistent and the original citizens outnumber the stone agers, they will adapt our culture widely in at the most, 3 generations. Obviously our culture adapts part o theirs as well, but its all a part of integration.

Tough ungortunatley there is too much segregation and itt will neer work as it would and should so youre completely right in how it looks right now.

naj, jag sa att [THIS POST UNAVAILABLE IN EU MEMBER STATES DUE TO THE HATEFUL AND/OR VIOLENT NATURE OF ITS CONTENT. ANY DELIBERATE ATTEMPT TO ACCESS CENSURED CONTENT WILL RESULT IN PROSECUTION TO THE FULLEST EXTENT OF THE LAW UNDER CONSPIRACY AND ACCESSORY GUIDELINES FOUND IN EU RESOLUTION #3648.]

what part do you live in?

Jag bor i gamla Bromma (säger gamla för bromma är stort och i de "nyare" delarna existerar mångkultur) och här ser man sällan en enda invandrare. Det händer att en och annan polack är här och snickrar, men annars är det ett rasrent område. Med andra ord bor det bara vita här.

Dock så tvingas man tyvärr bevittna mångkultur och rasförräderi när man rör sig i centrala Stockholm och andra vanligtvis trevliga delar av riket, och ibland händer det tråkigt nog att blattar från Stockholms förorter kommer hit på nätterna och begår personrån och inbrott då alla som bor här är höginkomsttagare (sker dock ganska sällan, mest innbrott under sommarens semesterperiod)

Halmstad, liten kuststad i sydvästra Sverige

>As long as the original citizens outnumber.
This is a war tactic that muslims have been using for several hundreds of years. Sneak in, and conquer from behind enemy lines. It is how they always have done it. The purpose is to breed us out in numbers, and then the violent part will take over. If you look up the birthstatistics for the average white family, its like half of a person, per household. Muslims holds 4 wives and have high birthrate numbers. 3 generations sounds like the correct guess.

Följdfråga då; är 'rasförräderi' ett stort problem för dig?
Har själv knullat ett antal invandrartjejer nämligen. Gör det mig till en rasförrädare?

This is true. Several (yes several) imams in Denmark was busted with hidden cameras preaching to new arrivala on how they dont need to adapt because they outbreed the Danes anyway

Hur approachar du blattetjejer för ligg?

Nej, jag har inget problem med folk som enbart har ett utländskt utseende, ogillar dem som utövar sin "gamla" kultur mm. Och även om de tjejer du knullat "beter sig som blattar" så är rasföräderri för samlag ett väldigt starkt ord.

Med rasförräderi syftar jag mer på vänsterfolket som står för integration snarare än assimilation

Bor i en liten ort utanför Borås. Min kommun precis som alla andra kommuner vill leka duktig och har gjort plats för babbeslaskerna genom att först lägga ner vårdcentralen. Andra orter blir av med ålderdomshem. Ty.

TLDR; Babbar överallt, occkuperar alla kommunala hyresrätter.

Som alla andra tjejer? När du kommer ner till kritan är det ingen skillnad mellan dem och svenska tjejer. Ibland är det till och med lättare då många av dem känner sig kontrollerade av sina familjer, vilket gör det lite rebelliskt att ligga med en svensk man.

Jaha, okej. Jo, då förstår jag vad du menar. Men ras =/= kultur. Skulle det inte snarare vara kulturförräderi?

Nice trips.
>I am Danish myself, i have seen the footage of it.
And unfortunally, people are so retarded in this debate that they actually think being a muslim is a race. The race is called Arabs. I mean, holy shit... That they dont even realize this. And that people dont even know that they use Taqiyya, so its "legal" for them to lie to infidels, as long as it benefits islam. They cannot be reasoned with, and people need to realize this fast.

Jo kulturförräderi är ett mycket bättre ordval! Ras har ju inte någon större betydelse, men föredrar att en grov majoriet av befolkningen har ett västerländskt utseende då jag ändå vill se bekanta ansikten i min del av världen

Yes, frankly the arabic culture is a big part of the violent anti-west behaviour, it is definetely not just radical islam.

Regarding seeing all muslims as a race goes hand-in-hand with my above statement, since most muslims coming here are arabs as well