/mämmi/

Krapula -painos

...

...

...

Syön jauhelihaa ja wokkivihanneksia.

juuh krapula on hirveätä ja kaikkee mut oispa ny kuitenkin vaa loli

Krapula vaan pahenee hetki hetkeltä.

how many threads yall niggers need?

*poks*

5

...

Hirvee olo, mutta runkkaaminen tuntuu paljon paremmalta kuin selvänä. Yöpöytä on täynnä runkkupapereita ja osaa oon käyttäny 3-4 kertaa.

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Saksaksi pitaisi olla Suomen kieli virallisesti

0-4 kirjoitan mämmille eroottisen iltasadun
5-9 meen nukkumaan

En tajua miks krapulassa runkkaaminen menee. Kai se on se alkoholi + paritteluvietty ihan evoluutioon saakka iskeytynyt meillä suomalaisilla.

Hyvää yötä.

MOOODEEET

>nukkumaan 18:00
kantsisko lopettaa hengittäminen mätisäkki

Muistutus kaikille nyymeille

luulin kyrväksi mutta kissahan se siinä

>uliuliuli

lolittaa

Jos yrittäisin paritella tässä olotilassa, niin todennäköisesti oksentaisin kumppanin päälle, ellei se sit ratsastas mun puolikovalla munalla.

Alkoholi kai laskee testosteronitasoja ja sit darras ne taas nousee, niin seksi kiinnostaa enemmän. Oon sit täs miettiny, et panettaakohan roidihirmuja aina kun ne ottaa steroidei.

oon vihainen videopelille

a) huono alku ja vihollinen pelaa kilpailumetaa ja häviä äärimmäisen nopeasti

b) hyvä alku mutta vihollinen sattuu counteroimaan sen täydellisesti ja häviä äärimmäisen nopeasti

Ite oon kirjottanu eroottista tarinaa varmaan 2 viikkoa ja mietin aina selvinpäin että oon kyllä aika säälittävä ihmisriekale.

Pelaat ilmeisesti Muinaisten Puolustusta.

Ite menin vielä aikasemmine nukkumaan, nimittäin 6:00

Oispa Tekken 7

PEHMEÄ
E
H
M
E
Ä

Päivän unohdettu sana:
peelo

>Hän odotti pitävänsä hauskaa Dotassa

Viimeinen Tekken mitä pelasin oli muistaakseni Tekken Tag Team Tournament tai joku tollanen. Siin oli se keilausjuttu kans.

Ai pehmeä jänis vai?

Pehmeä loli

väärin projektoitu

Eikai tuohon dotan patchiin vielä ole tullut mitään kilpailumetaa? Vai onko?

Eiku haamu.

Dotasta puheenolen, uuden patchin luoma hämmennys saavutti minulle lopultakin 5k mmr pisteen maagisen rajan supportilla.

Oon aika ylpeä.

> mämmi postaa niin paljon loleja että ne tunkeutuu alitajuntaan
> runkkaa ihan muulle, mut vähän ennen laukeamista näkökenttään ilmestyy loli ilkkumaan että aika likaista tulla loliin

sellasta se on olla uushomo

Miks pelaat paskoja tiatokonepelejä?

Oon ollu täällä ihan liian kauan.
Plus univaje.

On aika hyväksyä lolidomin ehdoton ylivaltius.

Lisää lolia?

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Älkää hei, en jaksa ratkoa tota captchaa koko ajan

Tulispa munkin luo loli kun runkkaan

> 7s eroa

>Oon sit täs miettiny, et panettaakohan roidihirmuja aina kun ne ottaa steroidei.
Hyvinki, aika hyvin tunnettua toi roidien vaikutus käytökseen.
Itelläki pireissä joskus iski helvetillinen panetus.

Onko vittu pakko postaa noita vitun pikkutyttöjä kun sitä varten on ihan omat vitun laudat VITUN VITTU

Hommaa jutkupassi

Kävin just animella, ama.

Onhan ne yliarvostettuja, mutta ei tarvi laueta(triggeroitua) kuitenknaan.

pieru pyrsy prööööt prutnm

k-kyllä

Luulitko että täällä on vain yksi, häh?!

Tässä olis Gloli.

Funtsin täs äsken, et mitä jos ihmisillä olis geneettinen muisti? Kaikki sun faijan/mutsin sekoilut ois sulla omassa muistissa ja muistaisit tarkalleen, et miten sut on pantu alulle. Vähentäiskö tää häpeää ns. aroista asioista, kuten esim. seksuaalisuus, vai lisäiskö sitä?

Ei kun harvinaisen organisoitunut lolipostaaja jolla on monta laitetta ja passi.

Miten animen katselu onnistuu intissä?
Pitäis tammikuussa mennä. Onko siellä nettiyhteyttä että jos otan läppärin niin voin ladata siellä jaksoja vai pitääkö tässä ladata niin paljon kuin kerkeää kovalevylle?

Joka saatanan lanka täynnä tätä paskaa

Juu tää on joku lolinyymien salajuoni.

>vai pitääkö tässä ladata niin paljon kuin kerkeää kovalevylle?
Ellet asu Australiassa, niin ennätät ladata aika vitusti tavaraa täs ajas.

>muistaisit tarkalleen, et miten sut on pantu alulle
jtp niin aika kiihottavaa

Sotkussa on wifi, mahollisesti siellä iltahengauspaikassa. Jos tarviit nettiä huoneeseen ni sitä mobiilitikkua.

Kasarmilla on wifi.

Vähä vaikee tietää. Mut jonkintasoinen geneettinen muisti kyllä on, eihän muuten joidenkin eläinten käyttäytymistä pysty järjellä selittämään. On myös teorisoitu, että osa ihmisten peloista johtuu osittain esi-isien kokemista uhista. Esimerkiksi pelko sängyn alla luuraavasta hirviöstä voi johtua siitä, että kauan aikaa sitten ihmiset nukkuivat puissa, jolloin vaara uhkasi altapäin. Vaikea asia tutkia, mutta helvetin mielenkiintoinen se ainakin on.

Tässä olis sulle kotilo.

Kyl siel on wifi ihan kassullaki eikä niitä varmaan hirveesti kiinnosta jos lataat animuja

Ne asiat olisi paljon tavallisempia ja sitä kautta vähemmän häpeällisiä.

Jaa, ei mun aikana ollu.

Tulee muuten paskaa niskaan jos hommailet nettiä tupaan ilman et käyt asian läpi komppanian päällikön kanssa

Et katso.
t. animetonanimeaatuintissä

Ite kattelin kännykällä jostain animeseason.comista silloin kun olisi pitänyt nukkua mutta ei huvittanut.

Olisi varmaan kannattanut nukkua sillä sairastuin, uuvuin ja lensin intistä vittuun sen takia. En silti kadu koska ilmaiset C-paperit myöhemmin jossai vätystoimistolla.

Animespedet on sellasia nakkikoneita kuitenki että kannattaa vaan suoraa hommata c-babers

Pääsispä takas kiusaa mosia.

Joku mesoaja kuitenki haluaa, että läskipullapunkeroita hieman juoksutetaan.

Vastasko se äiti ikinä?

Juu, puhuttiin itseasias kaks yli 20min puhelua tos aamu- ja iltapäivällä. Käänsin sille neljä Mämmötghin biisiä suomeks ja puhuttiin sen nuoruudesta ja mun alkoholismista yms. Pukeutui kuulemma aina mustaan, käytti push-up liivejä ja hengas pelkästään poikien kanssa, eikä sillä ollu naispuolisia kavereita.

Miten tässä broilerilenkissä voi olla 0% lihapitoiusuus?

>nyymin mutsi oli stereotyyppinen kävelevä punainen lippu
Tää selittää aika paljon. Oliko muidenkin?

Viinaa vaan

Oma mutsi oli alkkis ja syrjäytynyt. Ei ole näköjään omena kauas pudonnut.

Sellainen kiltti ja älykäs hippityttö, joka sit alkoi seurustelemaan SM-urheilijan kanssa.

Ei, mun mutsi oli uskonnollinen hihhuli. Nykyään se on syrjäytyny alkkis. Molemmat punasia lippuja.

Sori, luin väärin, imen munaa

Vaikuttaa melko homolta

Oma mutsi lähinnä vähän hippi ja liberaali. Ei ihan tykkää siitä, miten omat poliittiset näkökannat ei istu nykyaikaan mutta elää asian kanssa kuin ihminen.
Ei tosin muuta vikaa, muuten kunnioitettava ja hieno ihminen.

Miksi tyttöystävät on niin homoa?

Oisinpa homo niin olisi paljon mukavempaa olla miesystävä jtp

Saispa pupua.

hmm tein järjettömän paskan langan mut se vaan poistettiin eikä tullu bännejä tai ees mutea bänneihin asti

>elämä on niin mitätöntä ettei ole edes bannien arvoinen

juuh tiedän tunteen

Tommonen limanen läski hyi vittu.

Juu nakki viuhuu vaikka ois suojassa

>jopa keharit saa enemmän pillua

Male homosexuality is both a blessing and a curse. It really is. True love between two male homosexuals is the truer of the loves. It is the strongest of the bonds that can be made between two humans.
True love is also hard to come across, let it be homosexual or heterosexual. It is particularly rare in the case of male homosexuals, due primarily to two main reasons, the one and most obvious being that homosexuals compose only a small percentage of the human population, limiting the amount of individuals homosexuals will ever be able to meet. The second and probably the most controversial is not only subtle, but insidious and detrimental to the male-male relationships. The curse of male homosexuality: the libido. Homosexual men engage in sexual encounters more often than heterosexuals and lesbians. This is expected as men are more lustful than women. Casual encounter are more likely to occur between gay men since both individuals have such a strong desire for sex. Due to the biology of men, male homosexuals tend to live a very hedonistic, lustful life, leaving very little time, space and even desire for true love.
Legitimate love between two men never begin with lust. Instead, it begins with friendship, which grows stronger, to the point where pleasuring your friend in a sexual matter becomes commonplace. At this point, true, authentic homosexual love has been established. This passion never fades. It only ends in death of one of the men.
The reason why true love between male homosexuals is so unbelievably strong is that before all else, these men are friends. Best friends. The relationship is held together primarily by a robust, life-long friendship. One that allows for intimacy. A gay man’s boyfriend is, above all, his best friend.

Lataat etukäteen ja laitat läppärille tai kännykkään ja katot sitte punkassasi.

Voi vitun streamhomot ei saatana. Mikä siinä lataamisessa on niin vaikeaa?

Kristus et faijan kans on ahdistavaa puhua silloin, kun mul on joku "pielessä". Mutsi osaa suhtautua ihan neutraalisti siihen, et oon päissäni, mut sit faija kuulostaa aina siltä et oisin vähintään surmannut jonkun perheen.

Ois varmaan kannattanu tehdä enemmän pentuja kuin yks, niin ei ois kaikki munat samassa korissa.

Oispa