/Norgetråden/

Nordlysutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

tv.nrk.no/program/fbua61003076/tre-noetter-til-askepott
regjeringen.no/en/aktuelt/three-wishes-for-cinderella/id2465047/
youtube.com/watch?v=jIUTEjv2sfo
youtube.com/watch?v=jPGT7kLD_JI
youtube.com/watch?v=9q8muPd6G0A
twitter.com/AnonBabble

Hei

andre for jævlig stygge bannere

drunken*, er det du som lager bannerene fortsatt?

endelig en ekte tråd

Om du ikke er fornoyd kan du lage trådbilder selv.

Hva tenker vi om koreanske kvinner? Jeg tenker at de er framtiden for vår rase. Jeg vet, jeg vet. Man vil jo helst ha en norsk jente. Problemet er at norske jenter er så jævla degenererte. Og de respekterer oss ikke - bilde relatert.

Vi må alle sammen dra til Korea. Hvite norske menn og koreanske jenter ble skapte for hverandre.

Nå må du pelle deg tilbake til sverigetråden.

Allerede tilbakevist

Vurder å få deg noe min man. Det bor luke bort sånne dustetanker

Jeg elsker Akari!

Se

>The average person in Korea has their first sexual experience at the age of 22.8. The average age for males is 21.8, while the female average stands a bit older at 23.9, highlighting the early 20’s as a common age for either gender to lose their virginity.

>Norway: 16.5

Fy faen...

Jeg sier det ikke bare fordi jeg er en bitter jomfru, jeg sier det fordi dette er kanskje det störste problemet i vår tid.

tenker heller at afrikanske kvinner er det som gjelder jeg da

Afrikaner er jo helt inkompetente da. Det handler ikke om hvem som er penere, det handler om hvilke som har en overlegen kultur - nordmenn og koreanere.

hvis jeg noengang våkner etter en tur på byen med det skvipet der, blir det stevnemote med tauet og vodka i garasjen

EG

ELSKAR

NYNORSK!!!!!!

>dfn jungelfeber av livsfarlig grad
Greier ikke engang å runke til hvite jenter lenger og det værste av alt er at jeg bor i en liten drittby uten noen svarte sötpaier. Födt for å lide gutta

Studerte med en Koreansk jente i utlandet for noen år siden, og hun refererte til alle de kinesiske og japanske studentene som "ching-chongs".

Hvilken liker du best, /Norgetråden/?

Hvorfor går det ingenting på fjernsynet ikveld?
er jo ingenting å gjre, jo

Jeg kunne egentlig bare latt sifrene mine tale for seg selv
Hos kvinner i vesten er monogami på vei ut, det sier du jo selv. De er så jævla degenererte. Afrikanske kvinner er vant med at menn skal bedrive polygami mens de selv må være trofaste, for dem så er det kanskje degenerert å bare ha én make.
Det handler ikke om hvem som er penere eller hvem som har overlegen kultur, det handler om hvem som oppförer seg best i henhold til deg
Hadde også tatt selvmord hvis jeg fant ut at jeg var homofil

ikke seksualiser mine svarte sötpaier!

Kjenner et par sorte jenter, begge er utro sekundet de finner noen med storre penis eller ego.

da er det heldig at herren velsignet meg med en 22cm lang penis da

Hi guys, just a friendly paddy passing through looking for some advice.
How would be the best way to get from Bergen to Trolltunga without driving myself. Also is there a good bus/train link from north to south

Sorry if this suits /trv/ more but thought there might be some locals here

Trenar med far, bror, syster og kjæresten hinnar
Haha, ja....

det er lov å kose seg med dem men ikke rasebland ok, hyll Norge

Her er nökkelordet "jenter", vi snakker om kvinner lille venn.

Vil du snakke om godt voksne sorte damer bor du også begynne å breve bilder av dem istedenfor disse jentene i 20-årene du konstant brever.

hun siste jeg breva er jo da 31 år

har begynt å bruke olivenolje på samme måte som ketchup da jeg var sju.

er det noe poeng å oppgradere fra fǿrstepris?

Ser på Olympus Has Fallen
FY FAEN, gutta

Hele ideen med filmen er jo bare skremselspropaganda for at noen skal kunne innta Det Hvite Hus med terroraksjoner.
Som om det er bare en lek å trekke med seg 2 store angrepsfly hele veien inn til DC
Som om en gruppe på under 20 folk kunne klart dette

kan dessverre itj hjelp dæ, Lochlan!

steker meg noen egg gutta. lurer på om jeg skal frese opp no flesk for å ha ved siden av eller om det blir for mye til kveldsmat

...

do they still air Popelka in Norway?

godt med norsk flagg og julebrus. håper dere har en fin aften, gutta.

flott megmeg, skal ta det innover meg når tiden for avgjorelsen kommer
men alvorlig talt, jeg hakke akuratt trena i dag så jeg trenger ikke noe mye carbs. magan er ikke plassen jeg onsker å bulke up

har ikke sett den men har sett white house down
samme dritt der

Bare spis flesket du. Protein er bra, det gjor deg god og mett.

NRK skal sende den på julaften kl 11:00

tv.nrk.no/program/fbua61003076/tre-noetter-til-askepott

Yes, every year. It's very traditional.
We even financed most of its restoration.

regjeringen.no/en/aktuelt/three-wishes-for-cinderella/id2465047/

youtube.com/watch?v=jIUTEjv2sfo

That restoration looks nice,good job.
Hope you didnt make it more "progressive"

youtube.com/watch?v=jPGT7kLD_JI

jaja gutta...
det er en sånn kveld da gutta...

First of all you should know that Trolltunga is a fairly long hike for inexperienced city folks. Trolltunga at this time of year without fairly serious mountain gear is suicide, and there has been far to many news articles about idiots going up unprepared the last year.
The easiest way to get there from Bergen is by bus to Odda and other bus to Skjeggedal ("Trolltunga Shuttle" operates 15. juni – 15. sept, only bus that takes you to the end of the road). Timetables can be found on skyss.no

There is no land-based public transportation that goes all the way from north to south. There are fairly slow trains as far as Bodo, any further north than that and local airplane routes are the easiest form of transport. Taking the train from Bergen to Bodo takes about 30 hours including transfers, so flying is heavily recommended. If you are under 25 you can get cheap plane ticket at wideoe.no, they fly most of the local routes in the north and have deals with a larger carrier for flights in the south. Another option for travelling north is Hurtigruta, a cruise-like ferry that goes from Bergen and all the way north.

No changes were made to story or anything as far as I know, only picture and sound quality.

White House Down:
Kostet 150 mill$

Olympus Has Fallen:
Kostet 70 Mill$
Folk stemte faktisk for A+
Den fikk en oppfölger
Og poenget er bare å utnytte folks frykt for noe som ikke kommer til å skje

Bare det at slike tankelöse kopipastafilmer faktisk blir godtatt er patetisk

I det minste var Die Hard mer kreativ og ikke like tvingende med moralen, selv om den ikke var særlig mye bedre

I morgen blir det pressing for Zydrunas Savickas, den sterkeste mann som noensinne satt sin fot på vår jord.

>the government is spending your money on digitizing some shitty Czech movie from the 70s.

heller det enn å fore ubrukelige naut her i tråden

Privatiser NAV.

>Trolltunga at this time of year without fairly serious mountain gear is suicide
Planning for summer in the middle of the safe season. I know reasonably well how demanding it is which is why I'm planning on camping it as theres no way I'm making it there and back in a day. Have you ever been yourself?
Thanks for the advice about heading north, it really helps

yeah imagine how many of your fellow melanin enriched friends could get on welfare instead

Har oppkjöring om noen dager. Gruer meg, og er redd for å stryke.

bare kjör i vei

gjǿr som meg
bare vær deg selv

Takker for gode råd.

kjǿr på meg

Husk å vende rattet.

lykke til anonsen, jeg heier på deg!

hvordan kan du ha det
om det er jul

ikke glem å gire

Har det på fredag

Nei skal huske på det. Er det ekstrapoeng for å vise litt driftingegenskaper?

absolutt
ekstra bonus hvis du tiltrekker deg politiet

Det er vel også lurt å vise gode multitaskingevner ved å tekste litt mens man kjorer.

I've been many times to the area (Western Hardangervidda), but never to Trolltunga, far too many tourists. As for camping, apparently there isn't any good tent spots anywhere near Trolltunga itself, so expect to walk either a couple of kilometers back towards the fjord or a kilometer past the spot to find somewhere flat.

And make sure your tent can stand up so some wind, bring ropes to tie it down and extra tent pegs, wind speeds can get pretty serious up there.

Pic related was taken last summer about 25km from Trolltunga.

Sånn helt seriost, så fikk jeg bonuspoeng for å bruke sjettegiret. Var visst ikke mange som gjorde det, mente han.

Der jeg kjorer opp er ingen fartsgrenser hoye nok for sjette gir fåvæ

Tror det var 70-sone og slak nedoverbakke der jeg gjorde det, så det var hensiktsmessig. Men såklart ingen vits i å gjore det bare for å vise seg frem.

Der er en 70 sone her, men det er litt for svingete vei for sjette gir syntes jeg. Jeg kjopte bil for noen dager siden så jeg håper på å ikke stryke. Ellers blir bilen stående i fire uker.

Jeg elsker Akari!

>dfn 20 år gammel og har ikke engang provd å få tak i lappen ennå
ikke rart at nesten alle jeg kjenner ser på meg som på et vandrende megmeg

Bare vær deg selv tror jeg er det eneste megmeget som får med til å gapskratte hver eneste gang

Lappen ja, får vel ta en ny oppkjoring til våren. Egentlig mye jeg bor gjore til våren...

Kanskje ta en whisky på forhånd? For å stille nervene liksom.

Er ikke noe stress. Jeg fikk lappen for over tre år siden, og har ikke satt meg i forersetet en eneste gang siden jeg kjorte opp.

Jeg drikker ikke alkohol, men tipset er godt. Kanskje jeg får gjöre et unntak den dagen.

Hey Norge-bros. Sorry to shit in your thread with English, but would you recommend learning your language over Swedish?
I really want to learn a Nordic language and move to Sweden or Norway some day but I'm having trouble deciding which language to begin learning.
Also do you all have actual season there or just winter and a warm spring? It doesn't look like it gets very warm over there.

None of the languages are worth learning. Pick up mandarin or something instead

Norsk er mye bedre enn svensk. Uttalen er også enklere. Det blir mer enn varmt nok. Minst en uke med over 25C hver sommer. Vi har fire distinkte årstider som alle er omtrent like lange.

>dfn dersom svartedauden aldri kom til Noreg hadde vi tatt over heile Norden for lengst

Learn Icelandic. Swedish is a rapidly dying language thanks to open borders and a population that puts immigrant culture over their own. Norwegian isn't really that great of a language either, but it's far better than swedish and has a far lower degree of international words replacing the local ones. Icelandic is the only proper nordic language that hasn't been ruined by globalisation and immigration.

Men så er det kun litt ocer 300.000 som snakker det. Ganske bortkastet fåvæ. Jeg ville valgt å lære russisk eller mandarin.

>Vi har fire distinkte årstider som alle er omtrent like lange.
Virker som det host hele året for meg da men. Med små variasjoner så klart, noen ganger er det litt kald host så er det litt varmere host

iceland is a small island with a pop under 500.000 and in the middle of nowhere

If you learn Norwegian you have the added benefit of understanding written Danish and spoken Swedish pretty good as well, you don't get that with the two others. It's like the link between the languages. Don't fall for the Icelandic meme, it's a pretty cool language, but useless in every aspect.

why so many ginggers up there ?

if you learn norwegian you will most likely learn the dane-cucked eastern dialect (the one with "jeg"). swedish sounds way better than that trash, and all norwegians understand swedish.

men vi var ikke de eneste som ble rammet av svartedauden, hele Evropa led

> swedish sounds way better than that trash
Implying swedish isn't trash

>and all norwegians understand swedish
Nope, i don't speak nigger

Jeg er for å tvangsinnföre det norröne språket igjen. Vi kunne blitt kvitt bokmål og nynorsk på én generasjon med nok innsats.

Because we stole irish and scottish girls and raped them about 1000 years ago.

Noreg var definitivt sterkast rett etter vikingtida. den ramma vår spreidde populasjon sterkast.

Ehm.. den spredte populasjonen er en av grunnene til at den ikke rammet Norge så hardt som den kunne gjort. Om folk ikke hadde særlig kontakt med andre, var det ingen måte de kunne bli smittet på.

eg er samd

Beste språk-relaterte ideen jeg har hort på lenge.

youtube.com/watch?v=9q8muPd6G0A

>Hos kvinner i vesten er monogami på vei ut, det sier du jo selv. De er så jævla degenererte. Afrikanske kvinner er vant med at menn skal bedrive polygami mens de selv må være trofaste, for dem så er det kanskje degenerert å bare ha én make.
t. vet ingenting om noen afrikanske kulturer

Det er en grunn til at alle kjonnssykdommer er et enromt problem i alle afrikanske land utenom de langs middelhavet