Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=n69dKhTZJXk
youtube.com/watch?v=5zgkySBTUIw
youtu.be/dhJiTI8fw7I
ux.stackexchange.com/questions/53264/dark-or-white-color-theme-is-better-for-the-eyes
youtube.com/watch?v=75zmIj_4LFQ
youtube.com/watch?v=9R4enuAtOW4
nordfront.se/engelbrekt.smr
twitter.com/SFWRedditGifs

...

HELL KRISTUS

2D är skit.

Dags att knula min robot

>antyder att vi inte kommer få fån själva

rolig get grappar.

fyfan vad jag är trött på butiksfasader kvä

2b är het. är det någon som vet hur länge demon är ute? har mitt ps4 fast i min lägenhet medans jag är gisslan hos mina föräldrar

>stormsnorrar

Vad gör ni ens här? Stick snälla.

>"jappa betyder ligga"
Sen när i helvete..?

>han tror alla som gillar jagjags är stormare
du är på ett spektrum eller hur?

j ligger jävligt nära n på tangentbordet. gör matten

Ska göra mochi nu, vill ni ha lite?

Spel?

Mmm visst

>japtråden just nu
Hatar städaren jagjageri och skämt?

>dkn jag aldrig fattar 2d-referenser i tråden
>dkn jag aldrig sett en 2d förutom pokemon på tv när jag var liten

test

Sup Forums är en säkerhetsplats för reddit så vitt jag vet.

>dkn nattrunk

t-test

detta favä

hatar städaren oss?

>libanon får vara kvar
lmao """städaren"""

sov gott mann1

>blev tempblockad för att jag skrev he se en gång

säg inte att jag kommer bli bannlyst pga detta ;__;

SJW-Städaren tror att han har segrat men han har fel.

Kampen kommer ALLTID att fortsätta! Du kan blocka oss, banna oss, tysta oss, och till och med döda oss! Men vi kommer ALDRIG ge upp kampen om vårt folks överlevnad! HELL SEGER KAMRATER, kampen fortsätter!

libanon är städaren

>städaren raderar bild på blond lucia
är städaren är en åhlens sympatisör?

Jävla autiststädare i japtråden

TESTAR TESTAR ETT TVÅ TRE

ETT TVÅ ETT TVÅ TESTING TESTING

g
m
e
fv

> dkn brevar på mobilen och ont i fingrarna

>blev inte blockade för att jag har 4kanalpass

>städaren dödar sverigetråden genom att bannlysa 90% av brevarna

STÄDAD.COM

>libanon är en proxybög som stulit foton från nån tjock arabs instagram

Byggd för ST SV

När testbögarna bajsar upp tråden

ajaj

fick mig verkligen att tänka

Glömde säga att du har bra smak kamrat, har samma tema

>dkn nbög här och inte blir bannlyst

Varför i helvete skulle man vilja låtsas vara en tjock libanes

dum rasblandande judinna. varför brevar du henne?

youtube.com/watch?v=n69dKhTZJXk

tror inte att det finns människor som använder annat än imorgon

>imorgon
>bra smak

>städaren får ett anfall och bannlyser alla svenskar

han har översatt arabiska åt sverigetråden din dumma nbög

kanske 2dbögar, men de är ju inte mänskliga

Detta favä

Fast vi har sett bilder på hans rum av alldeles för låg kvalité för att det skulle kunna stämma. Vidare har vi sett bilder tagna av flera olika kameror. Dessutom hade instagrambilder haft filter. Fast det är klart, han hade kunnat göra cameramapping och rendera alla bilderna på libanon. Vocaroo-problemet kvarstår dock.

>införe svenska ip nummer får en rangeban

Man får inte ens uppskatta fina siffror

om inte imorgon vore så fult skulle jag använda det för att lätta skadan på ögonen. men det är jättefult!

Han hade kunnat be en riktig arab göra det, eller bara använda google översätt och OCRa/lära sig tecknena.

>faktiskt bli jagjagad
Ljust text på mörk bakgrund är faktiskt sämre för dina ögon.

t. expert

>racism
bokstavligen hela Sverigetråden borde tas bort

Bokstavligen avsluta ditt liv

jasså? känns som om ögonen spänner sig mer när jag använder yotsuba b. ska ha detta i åtanke dock. tack käre expertanon

>vad är ockhams rakkniv

>Ljust text på mörk bakgrund är faktiskt sämre för dina ögon.
[källa saknas]

varför låtsas kloanon vara missbildad?

Imorgon är bästa temat

>racism
>bokstavligen
rader detta

Ockhams rakkniv är inte tillämplig när det rör sig om avancerad autism.

vilken stil använder ni för Sup Forums?
Använder Tomorrow

mörkad version av futaba

I was chosen by heaven
Say my name when you pray
To the skies, see Carolus rise
With the Lord my protector
Make them bow to my will
To the skies, see Carolus rise
To the skies, see Carolus rise

Suga kuk och tycka om att bli knullad j/n?

youtube.com/watch?v=5zgkySBTUIw

Imorgon

J

>Suga kuk och tycka om att bli knullad j/n?
>j/n?
jävla nybög

youtu.be/dhJiTI8fw7I

Den är bättre på svenska favä

Fan vad deprimerad jag blev, herre jävlar...
Orkar knappt breva detta, mitt hjärta är tungt som fan

ux.stackexchange.com/questions/53264/dark-or-white-color-theme-is-better-for-the-eyes

Här har du massor av källor du kan gå igenom om du känner för det.

rödpillra mig om engelbrekt

That was extremly gay

Fick mig att tänka

vidrig tysk borgare som hatade sverige

I know Im not really supposed to like the guy since he kicked our asses way back when.
But gotta admit he was a badass

>However, most studies have shown that dark characters on a light background are superior to light characters on a dark background (when the refresh rate is fairly high). For example, Bauer and Cavonius (1980) found that participants were 26% more accurate in reading text when they read it with dark characters on a light background.

>The reason why this matters is because of focus. As this article on UXMovement states, "white stimulates all three types of color sensitive visual receptors in the human eye in nearly equal amounts." It causes the eye to focus by tightening the iris. Since the eye is focused, dark letter forms on light backgrounds are easier to read. When using a dark background with strong light letter forms, the iris opens to allow more light in, but that causes letter forms to blur. Why?

>People with astigmatism (approximately 50% of the population) find it harder to read white text on black than black text on white. Part of this has to do with light levels: with a bright display (white background) the iris closes a bit more, decreasing the effect of the "deformed" lens; with a dark display (black background) the iris opens to receive more light and the deformation of the lens creates a much fuzzier focus at the eye.


Du får med andra ord en 50% chans att läsa med lite bättre träffsäkerhet samtidigt som du anstränger dina ögon betydligt mer med vit bakgrund.

>samtidigt som du anstränger dina ögon betydligt mer med vit bakgrund
Bokstavligen var ser du det?

Det är lättare att läsa och är då också mindre ansträngande för dina ögon.

>kicked our assses
More like kicked August's ass while Stanislaw tried to save you from his and Russia's influence

Var gick allt så fel?

youtube.com/watch?v=75zmIj_4LFQ
We can respect each others history despite being former enemies. In the end we are still European brothers and our past can't change that. We need to stand united now when all of Europe is under siege and the future of all of our countries are at stake.

>People with astigmatism (approximately 50% of the population) find it harder to read white text on black than black text on white. Part of this has to do with light levels: with a bright display (white background) the iris closes a bit more, decreasing the effect of the "deformed" lens; with a dark display (black background) the iris opens to receive more light and the deformation of the lens creates a much fuzzier focus at the eye.

>Det är lättare att läsa och är då också mindre ansträngande för dina ögon.

>"white stimulates all three types of color sensitive visual receptors in the human eye in nearly equal amounts." It causes the eye to focus by tightening the iris.
Du anstränger ögonmusklerna betydligt mer genom att titta på ett vitt sken. Det är samma princip som om du skulle få för dig att titta rätt in i solen, men givetvis är det mer extremt att titta in i solen.

Frihetskämpe och upprorsman med enorm karisma som vägrade se sitt folk lida under kronans förtryck.

hur fick engelbrekt makten i Sverige?

älskar svensk historia men får lite panik eftersom man inte kan se hur det verkligen var. Utan bara tänka sig.

Hoppas blir en av oss favä

Detta

Varför tyr sig nazister alltid till förrädare? Engelbrekt, Quisling och NDSAPs behandling av de tyska patriotiska judarna.

youtube.com/watch?v=9R4enuAtOW4

nordfront.se/engelbrekt.smr

Engelbrekt var en hjälte som stred för folkets rättigheter mot tyrannerna som styrde.

>hans brev blir raderat på grund av för mycket HE FU SE
Japstädaren måste vara autistisk favä

>nordfront
mm strax

Texten är inte ens politisk. Nordfront publiceras massa historiska artiklar under "dagens datum".

Tror ni att det finns nån i SMR och på nordfront som har fått över 1.0 på högskoleprovet?

>Klagar på kronas förtryck mot folk
>brevar en bild på Gustav "Sveriges Stalin" Vasa