ik heb niet eens meer zin om te drinken editie
welkom: 2015
Niet welkom: 2017
ik heb niet eens meer zin om te drinken editie
welkom: 2015
Niet welkom: 2017
koffie
ik ga er naar toe omdat het kanker grappig is daar
aub onhout dat waner je bang of anstig ben
verget noit tijde waner je blij was
waner dag donker is heriner altijt blije dag
kan me geen blij dag herinere
pleeg zelfmoord
>
>>Jammer. Mijn vader heeft mij al vroeg geïntreseerd in geschiedenis en hij is nog ook een hobby genealoog die soms op conferences spreekt.
Mijn Opa (in wiens huis ik meer opgegroeid ben dan dat van mijn ouders) vervulde dezelfde rol in mijn jeugd, hij nam me altijd mee naar kastelen en slagvelden en zo. (toevallig heeft hij ook stamboomonderzoek gedaan.)
Helaas had ik een hele nare geschiedenisdocent in de onderbouw. Daarbij kwam kijken dat ik in mijn deukhoedfase zat tijdens de vakkenpakketkeus, dus geschiedenis werd het niet. Gelukkige heb ik nu de smaak weer te pakken
met >geesteswetenschappen duidde ik op het feit dat menigeen /his/-ganger het "humanities" gedeelte van het bord niet serieus neemt.
dit
Koek. Maar ik blijf weg uit de
>waarom heb ik geen vriendin
>vrouwen zijn geen mensen
e.d. draden. Laatste tijd ben ik meer gaan intereseren over de MBTI draden alhoewel ik ook weet heel die test gewoon zever is. Altijd leuk om je vrienden in een categorie te plaatsen.
>Laatste tijd ben ik meer gaan intereseren over de MBTI draden alhoewel ik ook weet heel die test gewoon zever is
Best wel ja. Maar wel heel wijd verspreid.
kan ik als olander gratis studeren in belgie? hoe werkt dat? krijg ik dan gratis geld van hun?
Cool. Ik ben amper naar slagvelden geweest. En als ik al ging was dat met de school.
>geesteswetenschappen mop
hoe meer ik op deze website loer, hoe meer ik denk dat ik echt autistisch ben.
Maar eigenlijk is er vrij wel wat discussie over geesten als je er een goede draad over maakt.
Iemand hier die CSGO HVH doet?
>wanneer je mensen vernietigd met iwebz en mensen die kankergoeie priv8 cheats als ev0lve enz hebben vragen wat je gebruikt je gewoon ze4, kiduahook2 of ezfrags zegt
Speel gewoon als Belg en als je gegevens moet hebben vervals je die gewoon.
>als het lukt
gefeliciteerd
>als het mislukt
ga naar het gevang en ontvang gratis hoger onderwijs
och wat infantiel
>wanneer je mensen vernietigd met iwebz en mensen die kankergoeie priv8 cheats als ev0lve enz hebben vragen wat je gebruikt je gewoon ze4, kiduahook2 of ezfrags zegt
mijn brein kan nog net omvatten dat dit grammaticaal klopt
Zo werkt het niet, jullie kunnen hier ook met (grotendeels) dezelfde voordelen studeren, maar studiefinanciering is wel gedragen aan bepaalde voorwaarden, hetzelfde geldt voor Nederlanders in België. In NL is het zo, 10.000 voor een gemiddelde bachelor voor een niet EU/EEG/Zwitser en het verlaagde tarief voor iemand die dat wel is. Dat moet ook zo gelden in België.
refund aub uff ya$$
Wat vinden daadwerkelijke autisten ervan dat "autistisch" zo'n stopwoordje geworden is? Kom op, er moet hier toch wel één zitten?
ik las
>och wat frikandel
Ik heb 235 spellen op stoom en Tegenaanval Gaan is onironisch niet in dat lijstje opgenomen.
Ik heb gehoord je moeder houdt van tinderen
Ik vind het wel grappig, verhoogt iig de bekendheid ervan bij de gemiddelde persoon.
boeie
Maar het veroorzaakt ook misinformatie. Ik zou het zelf wel naar vinden. Net als dat er met "homo" gescholden wordt, dat lijkt me ook lullig als je homo bent.
Walen zijn oké
Vlaams separatisme niet
L'union fait la force
arabier aub
kk homo
>(jij)
Nu ophoepelen.
Geef hem geen aandacht.
Het veroorzaakt misinformatie maar alle voordelen hebben z'n nadelen. Ik denk dat we allemaal weten wat een homo is, een mongool of zelfs een kankerlijer. De laatste zou ik niet mee schelden, mongool zou ik eigenlijk ook moeten stoppen want die mensen kunnen helaas niet volledig meedraaien in de samenleving terwijl een autist dat (alle miems terzijde) vaak wel kan.
Je moet er ook wel wat de nuance van inzien, niet overal boos om worden, en als het ook maar een beetje meer begrip kweekt omdat ze blijkbaar typische autistenkaraktertrekken opmerken met dat woordje dan is dat mooi meegenomen.
Het was net zo boeiend als zijn paal.
Ik vind het wel grappig als mensen schelden met kankerlijer.
boeie
>Kom op, er moet hier toch wel één zitten?
zou je denken
...
Taytay
Advies aan jonge dichters
(door keizer Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus)
Vermoord je moeder,
ga dan leven in een flat
en vergeet wie je was.
Blijf ver weg van de scholen der rhetoriek.
Met hun hyperbolen
en onechte situaties
die enkel leugenaars trainen voor de senaat.
Laat uw school van filosofie
zijn de nachtelijke straten.
Dwaal er rond met bendes
gedesillusioneerde aristocraten.
Draag een giftige bloem in je haren.
Wanneer je niets te zeggen hebt
schrijf dan niet.
Onze wereld heeft al teveel poëzie.
Bejubel onpopulaire helden,
helden van de slaapkamer, zoals Paris.
Herbekijk je inspiraties.
Uit een hoop mislukte pogingen
zal je echte gedachte ontspruiten.
Doe al deze zaken,
en nog steeds zal je geen dichter zijn.
Jij hebt makkelijk praten als neuronormaaltje. Ik vind het echt kut als mensen er mee schelden.
Kameraad waarom doe je een vieze jood
Ik heb zelfs een autipas.
Schaakmat.
Het leven is makkelijker als je niet zo moeilijk doet over alles.
Ik heb zelf autisme (nou... PDD-NOS, maar tegenwoordig heet dat hoogfunctionerend autisme) en ik vind dat jij je smoel moet houden. Dit is net zoveel onzin als Sylvana Simons die de term "zwarte man/vrouw" als beledigend ervaart.
Sorry! Wat heb je precies. Ik gewoon asperger. Tis Niet dat ik moeilijk doe. Ik vind het gewoon kut
Tis gewoon kut dat ZELFS KANKERPATIENTEN respect krijgen maar ik niet als het om schelden met ziektes gaat
Furius
(door keizer Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus)
Eerst wilde je dienstjongen het niet,
maar nu zit je vast aan hem, Furius,
hij geeft je een boeket anjers in de ochtend,
en slaapt voor je kamerdeur in de nacht,
je vrouw is razend en jij bent ermee verveeld.
"Ik wil voor altijd bij jou blijven,"
zegt hij en aapt je meningen na.
Het is je verdiende loon, Furius.
Het achterbaantje is niet allemaal rozegeur en maneschijn.
Jezus.
Waarom zijn tablets nou zo duur?
En waarom kost een Ipad air 2 meer dan 400 euro terwijl het al 2 jaar oud is?
Lol, gelatine op een kankerpatiënt? Kanker toch op.
t. kankerpatient
paal kankipas ter bewijs
TayTay is de messiah, onze verlosser, hemel op aarde.
Ik kreeg asperger maar die term is vertrokken grotendeels. Je kunt op alle slakken zout gaan leggen maar ik vind het enorm klote als mensen op mijn slakken zout gaan leggen. Waarom wil ik sinterklaas vieren zoals het hoort (met zwarte piet), waarom zou ik wel goedbedoelde grapjes mogen maken over homo's en mag een ander dat niet over mensen met autisme? Je moet in een maatschappij met het vrije woord om kunnen gaan met een beetje kritiek, vaak vind ik woorden die het hardst gezegd worden veel meer waarheid bevatten dan een genuanceerde uitspraak. Als mensen het niet meer mogen zeggen zeg je eigenlijk dat je geen grappen mag maken over autisme, wat niet heel anders is dan "ik heb iets en je mag er geen kritiek op hebben", een grap is vaak de beste manier voor een ander om iets uit te leggen.
Het lijkt voor velen niet zo te zijn "beledig anderen niet" maar "beledig mij niet". Ik raad je een ding aan, lees het stukje op encyclopedia dramatica over autisme, ik vertel je dat het een beetje pijn gaat doen, deed het mij ook. Maar alles daarna is appeltje eitje. Je kunt alles in mate doen, maar een woord in de ban is gewoon censuur vanwege je feel feels.
Tis niks met censuur te maken ik wil gewoon respect
Respect omdat wij niet te veel impulsen tegelijk aankunnen?
Repsect omdat ik vind dat me respect onthouden wordt. Ik heb het gevoel dat ik automatisch minder gerepspecteerd worden dan en neuronormaaltje alleen omdat ik auisme gev
kan ik weer palen
Je kunt niet ontkennen dat autisme dingen met zich meebrengt die negatief zijn voor de mensen om je heen. Het is lastiger communiceren en vaak hebben autisten een soort gevoel dat ze niets meer hoeven te proberen in het leven vanwege de autisme, en het moment dat mensen een grap maken dat autisten niet meedoen met het spel der leven zouden wij ons aangevallen moeten voelen? Nee, er zit waarheid in, belangrijke waarheid zelfs. Als je respect wil probeer je dan als een zo goed mogelijk persoon te gedragen die respect afdwingt, ik zeg niet dat mij dat altijd lukt, ik ben nog steeds een sulletje, maar ik heb me ook geleerd niet van alles wat aan te trekken en ik raad je aan hetzelfde te doen.
Echt, lees ED, de beste tip die ik een mede-autist ooit kan geven.
Respect moet je verdienen.
weer
Heb instructies hier die ik moet volgen als er iets mis gaat.
Slaat de kuur aan?
Ik zie geen kanker, ja mijn ogen zijn open
Gelukkig wel. Maar ze geven het grote kans dat het terug komt.
Ik ben slaperig, mijn Brain fog is at 75%
Kanker zie je dan meestal niet met je ogen.
Wat een noodjoot ben jij toch! Krijg een ziekte oetz
Laten we het hopen user dat het beter blijft gaan.
Wel een geweldig zelfrelativerend vermogen dat je het dan toch toepast in je palen. Ik zou je mijn bak koffie sturen als plaatje maar die is al een paar uur op. Hier is wat extreem dure kopi luwak.
Jij bent de user met de melanoom, is het niet?
Hoe gaan ze het behandelen?
Veel beterschap oetz
Dank je voor de dure poepkoffie. Die staat nog op mijn emmerlijst.
Ik heb een kwaadaardig lymfoom. Zwarte vlekjes zijn voor zwakkelingen. Ik krijg immunotherapie en chemotherapie. Elke maand moet ik dus naar het ziekenhuis en dan in 2 dagen radioactief gemaakt worden.
Dank u.
Jongens, m'n broertje heeft geen vrienden en ik vind het echt zielig voor hem omdat ik een tijdje hetzelfde had.
Elke keer als ik een weekendje thuis kom zit hij gewoon de hele dag op zijn computertje.
Hoe kan ik hem helpen :(
tjezus wat naar
beterschap jongen
*ontritst biemel*
is arabier nog hier oetz
Kankergare blokhut deze
>die schedel
Dank u. Grotendeels ben ik alleen moe, maar voor de rest valt het wel mee. Alle tijd voor spelletjes en schijtpalen.
Wat vinden jullie een beter uitgaansgebied Leidseplein of Rembrandtsplein
Hoe oud ben je?
Het beste, user.
31
Mijn vader had hetzelfde, hij kreeg ook radiotherapie. Ik wens je veel sterkte user, en hoop dat je beter wordt.
Ik zit in fase 3. Het zit dus nu in alle lymfevaten en klieren. Geen radiotherapie voor mij. Dan zou ik gefrituurd worden, want die krengen zitten over. Doe dat maar niet.
Maar dank u.
Bedankt aan iedereen. Nu weer terug naar het normale programma er weer schelden met ziektes.
*overal
typetyfus
Geen last van lymfoedeem?
Ik heb het aan m'n rechterpoot oetz
Ik had een enorme tumor in een lymfeklier die in mijn lies zat. Na 2 behandelingen was die gekrompen en heb alleen daar nog een litteken van de kijkoperatie aan overgehouden. En nee, ik ga geen foto van mijn kruis maken.
>En nee, ik ga geen foto van mijn kruis maken.
Balen zeg
Wat balen is, dat ze gingen scheren toen ik al onder narcose lag. Vroeger kreeg je tenminste nog een zuster die de boel van tevoren ging scheren.
Bedoelen jullie niet... ballen?
Meerdere dokteren hebben die betast. Daar was niks mis mee.
Vind je dat niet vervelend? Een douane heeft letterlijk keer mijn ballen betast op Schiphol onder ""fouilleren"
Hij zag er ook als een nicht uit. Vond ik niet zo aangenaam oetz
Eerste keer dat ik hoorde dat ik het had, was ik meer bezig met het verwerken van de informatie. De dokter kon echt letterlijk alles met me doen en ik was nog stoïsch aan het wezen. Na een tijdje went het gewoon dat je afgetast word door mensen in witte jassen. Zelfs niet een semi bij de vrouwelijke artsen in opleiding. En daar zitten wel wat schattigtaartjes tussen.
Had wel iemand die duidelijk nieuw was bij de afdeling voortplanting (moest wat donaties achterlaten) en die deed een praatje voor het eerst bij mij. Was duidelijk dat het zijn eerste praatje was, want hij probeerde niet te giechelen. Moest bijna lachen omdat hij moest lachen.
>Rembrandtsplein
Daar gaan alleen maar dronken kuttoeristen heen die cocaïne willen kopen.
Gaaaaaaap
Slaap lekker schatteboutjes. Kankerpatiënt wens ik nogmaals heel veel beterschap.
Moge vele kipjes jouw kant opkomen en aan je ballen sabbelen.
Kus
Dank u. Slaap lekker. Ik ga een spelletje spelen, dus ben ook niet aanwezig nu. Verdere vragen beantwoord ik morgen wel of wanneer ik weer radioactief ben. Dan moet ik toch een aantal uur uit m'n neus vreten.
>dvw dode draad
...
Als ik toch zoveel jaren van mijn leven verspil, kan ik er niet meteen nu een einde aan maken?
INTP meesterras reporteert in.
>dvw te intellectueel voor 4kin
je kunt nog aan je lul sjorren en snelvoer eten, waarom jezelf nu al van kant maken?
Nee man. Een leven duurt langer dan 25 jaar.
Waarom iets doen wat praktisch geen betekenis heeft in het leven?
>dvw te slim om te genieten van simpele dingen
boeie
Ja, maar toch houdt iets je tegen. De vraag is wat dat 'iets' is.
Als alles betekenisloos is kun je het ook net zo goed wel doen ipv niet. Als je dopamineregulering normaal werkt zou eten en fappen lekker moeten zijn. Dus gewoon doen.
drink meer.
Nooit meer nuchter.
Stop
Al
Mijn
Ellende
Nu
Maken we er een einde aan.
ewa boys
welterusten