Sverigetråden - Hell seger upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=g1SME7p0LUE
dubblaidentiteter.story.aftonbladet.se/
youtube.com/watch?v=KbQFq4oKwbM
youtube.com/watch?v=wttcNV9fBhI
en.wikipedia.org/wiki/Overton_window
twitter.com/SFWRedditImages

Grod morgon

fortsätt breva vad ni jobbar med

Bajsbrevare på kanalen

efter jul så har jag suttit inomhus hela tiden
förvandlas till en kaosneetsnart

tja tja kanalen. hade en underbar jul tsm med familjen och flickvännen. hade några biocheckar som skulle gå ut i nyår så mellandagarna har varvats mellan NK, Sturegallerian, Saga och Rigoletto. Tänkte dela med mig av det vi såg så ni slipper slösa pengar.

>Nocturnal animals
Betacuken Jake Gyllenhaal får sin familj bortrövade, våldtagna och mördade framför sina ögon för att han är för pussy för att försvara dem. Sen hämnas han på mördaren (Aaron Taylor Johnson) genom att skriva en bok. Fantatiskt skådespel och nervkittlande rakt igenom. Mitt betyg: 8/10. Tjejens betyg: 10/10.

>Don't breathe
Någon slags slasher-skräck där ett gäng pundare gör home invasion på en blind och hemlös krigsveteran som gör sitt bästa för att försvara sig men dör ändå på slutet. Jävligt sorglig. Mitt betyg: 6/10. Tjejens betyg: 3/10.

>Allied
Under det brinnande första världskriget gifter sig spionen Brad Pitt med en tyska för att komma över tyska försvarshemligheter. Efter halva filmen inser han att hans cover håller på att falla sönder och han tvingas skjuta sig igenom halva tyskland (inklusive frugan) för att ta sig till Schweiz. Mitt betyg: 6/10. Tjejens betyg: 1/10.

>The accountant
Ben Affleck spelar en autist med savantförmåga till siffror. Han tjänar enorma pengar på att vara revisor och donerar nästan allt till ett hem för andra autister. Filmen handlar om hans svåra relation med föräldrarna och brodern och om känslorna som väcks hos honom när en tjej förälskar sig i honom. Mitt betyg: 7/10. Tjejens betyg: 2/10.

Ska se Arrival också imorgon och Hacksaw ridge efter det, återkommer med recensioner!

>det är inte målet
Nej, men att ni håller på med sånt förstör era chanser att nå ert mål.

Vet nån hur man fixar så mina (du)n inte har streckade linjer?

Behöver du en vän?

t.letar efter en

>vilja vara nbög

Tror du ja. Att böja sig för judar och homosexuella hjälper inte heller.

och jag är inte någon från NMR eller så om du tror det.

Ja efter att ha varit kaosneet under 8 år så vill man ut och leva igen ;_;

AHAHAHAHAH vitingar blåsta åt helvete!!

>tror du ja
mm har gått bra för er de senaste 70 åren

SD, Dansk Folkeparti, Fremskrittspartiet osv lyckades ju bättre på 20 år än vad ni någonsin gjort.

GE MIG TIPS PÅ HUR MAN SNABBAST BLIR AV MED EN FÖRKYLNING

häng dig

Breva ditt ansikte när du aldrig kommer att vara en trög neandertalare från NMR eller SD

Håll dig varm, dryck mycket med vatten.
Sov.

>sf bio
ägd av bonnier, bojkotta

...

käka dessa
t. turk

Dessa filmer finns ju redan på bluray. lmao Är svenska biografer verkligen så långt efter?

Nog bara user som är efterbliven och ser filmer sent

Jag shillar för ett svenskt företag

vad för företag?

...

>dkn man ska börja jobba på Max
>dkn ens chef säkert kommer vara en 16 årig tjej

>och flickvännen
Slutade läsa där, bit kuken av dig

LOL

f1h1 favä

mm god frukost

Är du bög, eller?

Ett (((företag)))

>på allvar ta bort (you)-funktionen
för vilket jävla syfte

För att du ska sluta beta med en massa idiotisk skit

omg hej badboll

>är förvånad att en japansk jude knular skit up

f1h1
>user gör som jag säger och gör det ordentligt annars kommer jag sitta på ditt ansikte tills du kvävs ihjäl

>inget danmark

bra värld

Jag på bilden

wow kommer du ihåg när (you)'s inte fanns och 4kanalen var betesfritt

>16 brevare
>40 brev
>dkn man själv säkert skrivit 20 brev redan

Du ser inte ut så där, inte än.

nej, jag kom hit förra veckan från reddit, 9gag, tumblr, somethingawful, ebaumsworld och newgrounds

...

jag åt vänster

nej men det e jag

>man jag ska skicka ut 5 fulla boxar med galvanize Gravelers med Allahu Akbar som smeknamn som bara kan Self-destruct och Explosion på nyårsafton

Ser fortfarande dun så fattar inte om ni är seriösa favä

>och flickvännen

Skjut dig själv.

avaktivera ditt tillägg

BREVA BILD PÅ (DU) DIN BÖG

men då får du ju fem lådor med skitiga wonder trade fickmonster

>user vad tycker du om mina nya brallor? jag fick dom i julklapp av mamma :)

riktiga (du)n

*pussar dig på kinden*

Oj, jag råkade bara

Bokstavligen en man

Nej inte säkert, skickade många drampa i julas och fick rätt många bra breedjects tillbaka

hmm

4kanalx?

Till skillnad från dig

youtube.com/watch?v=g1SME7p0LUE

Mitt fickmonster på bilden.

gå till reddift för uppbåtar

mm virru att jag ska heema dig eller?

döda hiro när?

en tredje atombomb när?

f1jh1

Finns det bra svenska komiker?

Enda jag komma på är väl Johan Glans och Henrik Dorsin som kan vara lite roliga ibland

northern brothers

mm för att enkelt se när någon svarar på en i en tråd som kan ha över 300 svar på andra brev är exakt samma sak som röstningssystem

tillbaks till reddit med dig putte

southern brothers

Magnus Betnér

dubblaidentiteter.story.aftonbladet.se/

Glöm inte, det är Sveriges skyldighet att ge alla en plats i samhället!

magnus betnér

Den gyllene

Åh, nej, kan du inte berättiga ditt cuckbrevande för du:n längre?

youtube.com/watch?v=KbQFq4oKwbM

WE

Det är väl bara att kolla på sitt egna brev

youtube.com/watch?v=wttcNV9fBhI
:))))))

Finns det bra svenska tjejer?

Enda jag kan komma på är väl mamma och min kompis fv

hihi

JAG KNULLAR DIN MAMMA

estelle

folk har metat sen innan 4kanalen existerade, men det kanske man inte vet om man kom hit från reddit 2015

du svarade på din egen fråga

>antyder att du känner fler tjejer

Fan va livet är bra just nu. Vem fan behöver fv?

hon kommer växa upp och få stor svart

THE

>manuellt bläddra igenom 10+ brev som man har skrivit för att kolla om någon svarat på ett av dem
>ctrl+f (you) nedifrån och upp
Vilket tror du är enklast?

får man konstiga blickar om man går på bio ensam?

fortfarande inte fattat om det är satir

hmmm

Ojoj akta så du inte skrapar rostbiffen mot marken emelie

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTHERN BROTHERS

j de kommer slita dig i stycken

>ER
>NI

Men din fitta. Vad fan håller du på med?
Är du någon annan än user som frågade varför stormbögar håller på Trump?
Sluta skriv NI.

Jag och någon annan user skrev om att de stödjer Trump för att flytta på "overtonfönstret". Det är allt.
en.wikipedia.org/wiki/Overton_window

Så börjar du skriva något trams om att SD och Dansk Folkeparti har lyckas bättre. MENAR DU VERKLIGEN DET?

Det vore ju inte i Stormbögarnas intresse om de helt plötsligt skulle anamma SD:s politik. Själva skiftet av "fönstret" skulle då försvinna. Stormbögar som stödjer Trump och SD gör det för de inser att deras idéer är för extrema just nu.

Sen är det så att de flesta stormbögar (nu menar jag NMR osv) faktiskt inte stödjer SD. De vill ha revolutionen direkt, eller något sådant.

t. alberta barbosita

youtube.com/watch?v=g1SME7p0LUE

Ses om 12 dagar