Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OT0yoo9B2Bc
vocaroo.com/i/s03mjfLhs9i7
vocaroo.com/i/s0D5mlwjO4JY
vocaroo.com/i/s15Me0HqHjdl
twitter.com/NSFWRedditGif

>Swedish soldiers are literally homosexuals

>Germany literally doesn't exist anymore

ska återvänta till fosterlandet strax
ska ni ha något från taxfree?

That's what a feminist defense department does.

sug min snopp gratis :3

Ni kan skratta åt oss, göra narr av oss. Peka och flina. Men sanningen vet ni.

Den starkaste och mäktigaste varelsen i vår jords historia är människan. Och den starkaste människan är den vite mannen från Europa.

Han byggde städer och länder. Arméer och poliskårer. Han uppfann matematik, psykologi, sociologi, filosofi, geografi. Han tog fram relativitetsteorin och sanningen bakom gravitationen. Han tog fram elektriciteten och maskineriet, industrierna. Han koloniserade världen med sin framgångsrika kultur, och aldrig visade han fruktan.

Han försvarade sina hemländer. I tusen och åter tusen år höll han invaderande krafter borta från moderlandet. Han slog tillbaka perserna, där den vite mannen visade sin styrka, trots sin underlägsenhet i siffror. Han slog tillbaka muslimerna i Wien, när allt hopp tycktes vara ute. Och 2020 år efter Kristus slog han tillbaka muslimerna för sista gången, och rensade sitt hemland för gott.

En dag skall han kolonisera universum, och stjärnorna skall i evig tid sjunga och lysa i hans minne.

Ingen bryr sig.

*spark på snoppen*
mer kostar extra

fl:li

...

sambög

Väl skrivet. H-hell seger.

>Och 2020 år efter Kristus slog han tillbaka muslimerna för sista gången, och rensade sitt hemland för gott.
lol

Ska jag skaffa 4chanX eller? eller vad fan ska jag ha? för jag vill se (Du)s igen, jävla kines fitta som tog bort det

Ingen bryr sig.

HELL SEGER!

Detta, vi måste runka till anime hela dagarna istället.

Öva på arabiska istället. Men om du ser vit ut kanske det är lika bra att du flyr

Translated this on Google. Beautiful :'(

Du måste ha 4chanX ändå för att filtrera snubbelautisten ovan samt spanjoren och libanesen

You should read this tripfag's coming post on how the future of the white man is masturbating to anime

>filtrera libanon
>filtrera överhuvudtaget
Häng dig nybög.

Hade inte behövt filtrera om inte autismen vore så stark. Varför ska jag läsa vad en jävla animetittande stormsnorre bloggar om?

Så att du kan känna dig glad över att du aldrig kommer att vara lika patetisk som honom.

Sounds even better than expected pêh

>antyder att inte filtera är autistiskt som fan

Reddit faller dig nog mer i smaken. Där kan du nedrösta folk som är jobbiga. 4kanals charm är ju att man kan skratta åt alla psykfall som brevar här.

funkar tillbakablixt vpnen bra? Hur många länder och samt ip adresser är det? Och dom är väl inte sådanna skitiga detected proxys som är bannad på 4 kanalen?

Visste ni att skatt är stöld?

>dkn ingen pysslingfv

Visste du att skatt betalar för ditt NEET-liv?

>ge upp
Ayy lmao

de flesta jontevpn är bannade på kanalen, du måste gå till antingen vpn för gamla gubbar som surfar barnporr eller företag som gör skumma affärer, och de är dyra. kostar väl iallafall 500kr/mån men ganska värt i slutändan.

>man när folk stöder Palestina (ett 100% påhittat koncept)

detta.

israel enda vettiga landet i mö

>antyder att Israel inte är påhittat

Alla stater är påhittade koncept. Det enda verkliga är rasen.

haha aa asgeir raser är definitivt inget påhittat koncept xD

>införe börjar spamma massa """""""vetenskapliga""""""" artiklar från nordfront och stormfront som ska motbevisa mig

mycket riktigt, vad smart du är user :-)

Varför ska jag länka något som du hade insett om du hade öppnat dina ögon? Det är endast i Nordeuropa som folk fått för sig att det inte finns raser pga judiskt inflytande.

Inte ett argument.

lmao stormnördar

>dkn idag var en helt ok dag

Oväntat favä.

Vad gjorde du idag då, user?

Påstår du att detta är ett argument ?
Se Häng dig.

Jag önskar att jag kunde säga detsamma om dig.

Det är du som påstår att raser finns. Det är du som har bevisbördan för att visa att din tes är riktig.

Det är inte jag som behöver bevisa något.

omg så jävla död tråd

hehe, mm ;-)

Ras: Ras är en grupp individer inom en djurart som kännetecknas av vissa gemensamma ärftliga egenskaper.

Dela upp människor baserat på ovan och du har raser!

Med din logik så är inte ens vita människor/arier en ras. Det finns fullt med olika ärftliga egenskaper bland vita/arier bland annat sjukdomar etc.

>Häng dig.

Inte idag, gubben.

Shoppade loss för julbonusen (stereotypt som fan, jag vet, men kom igen...), bästa väninnan tillbaka från familjen efter jul kom förbi och proppade mig full av saffransbullar. Bolaget hade inte slut på bubbel ännu. En bra dag, som sagt.

Raser är distinkta genetiska grupperingar inom en art. Inom mänskligheten saknas dessa distinkta grupperingar, då olika folkslag överlappar med liknande folkslag och tillsammans bildar ett kontinuum som sträcker sig mellan genetiskt mycket olika folkslag. Rasbegreppet är därför dåligt lämpat för att klassifiera skillnaderna inom den mänskliga arten.

>asgier brevar rasbiologi i sverigetråden klockan 5 på morgonen
>asgeir kallar detta för kamp
>imorgon ska asgeir sätta upp klisterlappar
>detta är revolution enligt asgeir

lmao

God natt.

>shoppade loss

Det är väl inte så positivt? Säkert trevligt med vänner och saffransbullar eller bubbel är aldrig fel, åt mina sista idag ;_;

Jag gör det ganska sällan, det var en sån där "för en gångs skull" grej. Och som sagt, julbonus från jobbet så det kändes lite som gratis pengar... Var mest saker jag behövde, köksredskap som är slitet (har fortfarande massa saker som jag fick ärva av mamma som HON köpte när hon flyttade hemifrån på 70-talet). Ok, massor av jävla kläder också, kan fan inte säga nej till skotsrutigt... kan fan skicka ett dussin elever till katolsk flickskola vid det här laget.

Hoppas du köpte en magic bullet, topp köksredskap favä. Och inte för att vara sådan men absolut ingenting fel med gamla robusta köksredskap, oftast är dessa utav otroligt bra kvalité även om storlek/ljud kanske är lite avtändande.

Rutigt är det nya svarta favä, redan investerat i två rutiga skjortor och är helnöjd med det beslutet.

Håkan Svenssonför 2 veckor sedan
Vänta bara när man retat svensken tillräckligt vi har kunskapen ock inte minst vapnen.
Svara

Vad menade han med detta?

WE

HELL SEGER

Gjorde IRA något fel?

youtube.com/watch?v=OT0yoo9B2Bc

breva tips som hjälper mig att vara vaken i 24+ timmar

Mentalitet (helt oironiskt).

Annars kan du prova koffein.

Tjack

hade ni tänkt vakna?

Megumi är söt.

hur knullat är ert dygn?
jag vaknade 14 igår och ska sova snart

haha nörd

häng dig älskling

Jag vaknade 16 igår och tänkte vara uppe längre så att jag får någorlunda normal dygnsrytm på nyår.

söt

*Håller din hand*

Jag bara brevar söta saker, jag identifierar mig inte som det.

a-aaaaah-user, det där är min snopp

Är du otrogen mot Asuka eller?

Men herregud user din snopp är ju helt CP-missbildad!

Den ser ju för helvete ut som en hand!

Om du uttalar t:et i "mycket" bör du hänga dig.

Om du uttalar "krascha" som "kracha" bör du hänga dig.

Om du inte antingen skarrar dina R eller rullar dem, bör du hänga dig.

Jag är arab, jag kan ha upp till fyra fruar :^^^^^^^^)

Breva mer söt

...

...

Oj vilken jävla tjockis
Ärre du på bilden?

Min vän från libanon, han gillar anime och fåglar som jag fast han äter lite för mycket vilket gör mig orolig D:

vocaroo.com/i/s03mjfLhs9i7

lmao bög

vocaroo.com/i/s0D5mlwjO4JY

Jag är en nordisk broder är allt jag är.

Vi KOMMER rädda moder Svea.

Blir det granatkastningen på tolvslaget?

>kvart över åtta på morgonen

vad gör du, user

Fy tusan det finns så många kostymer här med hakkors på sig. Hell seger.

VI DE NORDISKA BRÖDERNA, VI DE NORMALA MÄNNISKORNA har kommit till jorden, till Sverige, till Norden för att försvara vad som är lika vårt, vad våra förfäder har lämnat till oss!
Men beta vänstern förstör allt. Vi måste erövra det som annars kommer att gå förlorat. Men VI DE NORDISKA BRÖDERNA kommer att göra det vi måste för att rädda vår kultur, vår nation och vårt MODER SVEA!
Om ett par år efter att den västerländska civilisationen har haft några fler segrar, kommer fler människor att öppna sina ögon och se förstörelse de har bringat över oss, då kommer de att följa oss. Vi kommer inte få någon uppskattning, vi kommer inte bli erkända, vi kommer inte bli tackade men vi kommer i alla fall veta att våra ansträngningar som patrioter inte har varit meningslösa. Vi kommer att lyckas. Vi kommer att gå segrande.
Alla våra vackra nationer kommer att frodas. Alla våra förföriska länder kommer att blomstra. Hela Europa kommer bli magnifikt och stå som en strålande staty av ära för resten av världen att imitera när de inkuberar sina nationer med samma kärlek som en nyfödd får från sin mor. Vår patriotism handlar inte om imperialism och att ta över världen, vår patriotism handlar om att upplysa människor att hitta andan av gemenskap för sina landsmän oavsett var du är från. Vi avskyr frasen "varje man för sig själv". Vår smala individualism ska bli offrad på altaret av den ädla och altruistiska andan av nationalism.
"Vi älskar vår nation och vill att ni ska älskar eran med."

gonatt! :3

vocaroo.com/i/s15Me0HqHjdl

>gonatt
men user, det är ju morgon

Jag på bilden.

Manskulting

vad är grejen med uniformerna?

SÅ värst kort är jag inte.

Tror inte jag förstår vad du menar.