Zijn er nog andere kankerlijers aanwezig?

Zijn er nog andere kankerlijers aanwezig?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zfoKpHmvuLA
youtube.com/watch?v=JcNfbomoQdo
twitter.com/SFWRedditImages

Ik ben zo geil

Ja godverdomme, maar ik ga zo naar buiten om Pokémon te vangen. Ff uit de kelder met dit semi-mooie weer.

Wat gaan jullie vandaag uitspoken, broeders?

vandaag ga ik zwemmen en BBQen ondanks het semi mooie weer

Omdat jullie hier posten heb ik een cadeautje voor jullie.

/4CCA4E1

Volgens Piet blijft het vanavond ook nog mooi weer en het BBQ cijfer is een dikke 7. Zijn er bij het zwemmen nog leuke meiden aanwezig?

Wat een smerig wijf, wat is het verhaal?

Ik heb nog geeneens zomervakantie, dat is pas kankerzooi

Waar zit je dan? Heb het ook pas sinds gisteren..

Het verhaal erachter ken ik niet. Ik kwam deze gewoon ineens tegen. Wat ik eruit ophaal zijn die 2 andere meisjes die erbij zijn, haar een beetje aan het opstoken. Die kerels horen er ook bij want er wordt gezegd om hun niet te filmen, alleen het meisje. Dat meisje is duidelijk dronken en ik denk ook niet dat zij ooit gewild heeft dat dit op het internet kwam.

Zuigt om haar te zijn, haar ouders zijn weer trots.

Fucking nazis

Jazeker. natuurwater op een beschutte plek. Ik nodig altijd vrouwelijk schoon uit. Helaas hebben we nog niet veel van rokjes en zomerjurkjes kunnen genieten afgelopen dagen :/

Ja zoiets dacht ik ook, maar die meid haar gedrag zat al in haar en is niet ontstaan door de alcohol. Wel erg sneu, maar die zit nu vast al opgescheept met een gekleurde baby, dus die heeft wel andere dingen om over na te denken dan dit filmpje. Gedrag heeft ze waarschijnlijk van haar ouders, dus zie zullen er waarschijnlijk niet naar omkijken.

...

Toevallig de Vlietlanden? Daar is het altijd wel chill. Inderdaad nog heel weinig rokjes en jurkjes gezien, op die ene lekkere week na. In de grote steden kleden ze zich wel heel snel nogal bloot haha, vooral in slettenstad Utrecht.

Boxmeer

Iets met Rotterdam beste kankerstad ofzoiets.

Goeiemiddag medelanders

Vraag me toch altijd af waar het dan precies fout gaat. Zal wel een soort van groepsdruk/blinde liefde zijn. En die andere die erbij waren willen niks anders dan die "gekke blanke tatta" voor schut zetten.

wat maken jullie je kankerdruk over die kankerslet dan

>Doei, ik ga niet in de douche neuken.

Neger krijgt maar nauwelijks zijn lul omhoog, wat een prutser.

Ik vertrek uit dit kankerland doei

Iemand hier in de buurt van Arnhem of Nijmegen?

Waarschijnlijk een niet gezonde hechting met haar ouders en dus emotionele verwaarlozing, waardoor ze op deze provocerende manier validatie/aandacht wil krijgen van die meiden en jongens, om er een soort van bij te horen. Dit gedrag zie je best wel vaak, kan me ook wel voorstellen dat zij de loser is en dat die grote bek alleen maar provocerend is.

Wat een waardevolle toevoeging, vriend. Ga je anders mee Pokémon vangen in regio 070?

I met a qt from tinder two days ago and tonight she comes to my place.

She is helping me learn dutch :)

Hahaha, slettenstad Utrecht.
Geboren en getogen!
Maarseveense plassen is waar het gaat plaastvenden.
en ik vertrek NU!
laters lieve nekbaardjes

met*

Of: mij*

Veel plezier vriend, daar in de echte wereld

Hey gasten, ik ga ff naar de winkels.

Moet ik voor 1 van jullie honden nog wat meenemen?

wat een kankerdom snolletje. Wel sneu maar dan moet ze maar niet een kankerdom snolletje zijn

>or 1 van jullie honden nog wat meenemen?
Kipsatébroodje aub.

Kanker op Freud

I live close to Utrecht moskee, what are the chances my date get raped by sharia police coming to my place ?

She is 1m75 blonde blue eyes photo model (as a hobby)

Jep, vlakbij Nijmegen. Jij?

100%, unless she wears a burqa. After rape she will get stoned, and you will be beheaded infidel, allahu akbar

dichtbij arnhem hier

...

Dit

Allahu

Als je in de omgeving Rotterdam woont haal ik hem zo voor je.

studeren

maar eerst ff een jointje opsteken

Vandaag is zo'n dag waarop de hele dag binnen zitten en Rocket League spelen ok is.

Wacht, dat is elke dag.

haha ja dat spel, ik ben master -> rising star -> met pittige stats

#nl muziek:
youtube.com/watch?v=zfoKpHmvuLA

Nijmegen is beter hehe

Alsof jij daar ook maar iets van weet cave dweller ;)

Kanker Rotterdammers.

Leiden is de shit.

kanker spel moet godverdomme die kanker zandbak map fixen en ook die vieze aziatische kanker map verbannen.

Pokemon Go is een beetje niet bestaande wanneer je een androïde hebt, of niet fem?


F1 kijken, kanker saai imo

Apkmirror

Goed verhaal man, lekker kort

Maar wie gaat mij investeren door een drone army te maken met hoge AI om heel nederland te irriteren?

als je die drones nou gebruikte om alle hakbars te laten exploderen, dan had ik het misschien gedaan

Jesus wat een saaie kanker boel hier, kanker maar lekker op. #imout

1 op 8 kans om verkracht te worden in nl. im betting she already got fondled on the way to your date.

drone + rasberry pi + camera + programmeer skills (programmeer al 8 jaar) + wapen naar keuze + netwerk van drones

Ik ga lekker eigen drank maken met mijn stook keteltje. Zin annnn!

Iemand nog wat sletjes om te posten? Regio Amersfoort of utrecht met name. Woudenberg zou helemaal top zijn

jij wel dan?
NSG man

Those were the days , when every one on tv was white

Gister een chick gebalt en mijn lul stinkt al de hele dag. Iemand tips om mijn kleine rakker weer fris en fruitig te laten ruiken?

Of all the things you could have said about the music, you start with this. Just fuck off m8
youtube.com/watch?v=JcNfbomoQdo

al zeep geprobeerd?

Ja, sta op het punt om chloor te gebruiken, want het ruikt momenteel naar een vismarkt hier

Douchen?

thanks broertje
daar ga ik voor

...

...

alle natte kutjes op een stokje, ik wil pokemon go spelen maar zit hier met kut Lumia, windows phones zijn schijt

...

...

...

...

Ken jij wel sletjes in nijmegen dan?
Welke school

...

...

...

Ga die neger shit lekker in die andere thread posten

...

...

nee kanker op vieze kanker jood, race war now

...

...

...

...

Die kanker pokemon go doet t niet bij mij. Was helemaal van plan om die kankergymleider te verslaan wordt me toch weer roet in t kankereten gegooid. Waarom heeft nl altijd zo eennlate releases? Omdat t n kankerland is, ga denk ik in duitsland wonen.

...

...

...

>koekoud

...

Ik ga ff een patatje bakken

ben je er nog?

Interesseren mij die negergifs nou, als ik daar shit over wil lezen ga ik wel naar stormfront ofzo. Overdreven gejank hier van die kankernazis.

Hoezo, man? Waarom denk je dat hier alleen maar mannen komen?Zie hierboven en als ik het zo hoor zijn de sletjes die ik ken te oud voor je ;)

Ik ben er weer

...

Nah rond de 17/18 is helemaal mooi
Ik gok dat jij inderdaad wat ouder bent

wat een fijn gemoedelijk draadje is dit toch

Joah rond de 9/8 jaar ouder dan wat je helemaal mooi vindt

Ah. Redelijk verschil dat
Nou veel plezier met je eigen leeftijd man :P