Sverigetråden - Hell seger upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KbQFq4oKwbM
youtube.com/watch?v=uBXhdrWr5QM
youtube.com/watch?v=AzQ2h13HVVY
youtube.com/watch?v=5lrzgWsBo0I
youtu.be/I5jpCOz1AUI
youtube.com/watch?v=Ri5Gjb_deR8
youtube.com/watch?v=DKHH-vXxSzo
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

youtube.com/watch?v=KbQFq4oKwbM

WE

...

jag till höger

...

Fattar inte hur folk får ork till att träna
Jag orkar inte ens göra en armhävning

jag till vänster (missfostret)

du får ork när du orkar gå till gymmet eller något

>F-secure
>frivilligt installera virus

detta favä

det här måste vara bete

Fyfan vad lätt det är att vinna ett argument med en vänstercuck.

Hade en """polare""" på facebook idag som skrev ett inlägg om hur hemskt 2016 hade varit och hur vi måste stoppa nationalismens och populismens frammarsch.

"Häng dig din jävla vänstercuck, gå och sug av Ahmed och hans 17 söner. Jag och alla nationella kommer att försvara norden tills vi inte har en endaste gnutta liv kvar i våra kroppar" svarade jag på hans inlägg.

Självklart blev vänstercuckpolaren upprörd över min kommentar. Rasist och dum i huvudet kallade han mig. Jag flinade IRL på grund över hur lite jag brydde mig över hans cuckkommentar.
Men i slutet av hans svar så läste jag något som gjorde mig så in i helvetes förbannad.
"Varför är norden värt att försvara? Vad gör norden så speciell? Vad kämpar ni ens för?"

Jag skakade av ilska när jag skrev mitt svar. Den här äckliga jävla vänstercucken undrade vad vi kämpade för? Jo, det skulle jag fan tala om för honom.
"Äckliga dumma vänstercuck. Du har ingen jävla aning vad du snackar om. Du vet inte vad norden innebär, och vad norden betyder. DETTA är vad vi kämpar för" skrev jag och postade bild relaterad till honom.


2 timmar senare. Han har fortfarande inte svarat. Hell fucking seger.

vad gör man när alla gym i närheten är fullpackade med babbar förutom 6 på morgonen?

sverige åt svenskarna favä

Detta

jag till höger, denna user ljuger

Muslim here, with a message for you Islamophobe.

The West created this mess.

It was you who divided up the land.

It was you who put in the puppet governments.

It was you who built the oil wells on Muslim holy lands.

It was you who allowed the Jews to exterminate and enslave the Palestinians.

It was you who played geopolitical games with Iraq and Iran during their war.

It was you who gave Saddam chemical weapons.

It was you who caused the Ayatollah to come into power in Iran.

It was you who created the Mujaheddin, Osama Bin Laden, and Al Qaeda.

It was you who killed 1 million children with your economic sanctions on Iraq.

It was you who, with your gluttonous oil consumption, gave power to Saudi Arabia and turned a blind eye to their funding of Wahhabi extremism.

It was you who abused the Arab world so much that they felt they had to attack your soil on 9/11.

It was you who started an endless massacre across all of Afghanistan in retaliation against a small group that lived there.

It was you who invaded Iraq unprovoked, destroyed it's infrastructure, massacred it's people, and left it in shambles in your wake.

It was you who covertly ignited civil wars in Libya and Syria because it suited your geopolitical interests, only to let the bloodbaths stagnate when your goals failed.

It was you who not only caused ISIS to exist, but allowed them to grow like a cancer unchecked.

It was you who destroyed the lives of millions of Arabs and forced them to leave their homeland.

You are the cause of all of this. Still you go ahead and blame us for all these tragic incidents. I'm not easily triggered but shit like this makes me really mad

>Ett enda blandraspar är ett blandraspar för mycket!
>Det är vår ras, folk och nation som står på spel.
>Enbart den extrema mängden rasblandning som förekommer i reklamerna är motbjudande.
>Det går att urskilja en tydlig anti-vit agenda i dessa avskyvärda publiceringar, ren hjärntvättningspropaganda.
Fint brev, Klasse!

that was the UK/US. You think the rest of the world had any influence, involvement or even knowledge about these things? watch some Adam Curtis documentaries or something.

bra brev, Lennart, mycket bra brev...

EMELLERTID

Dina byxor börjar brinna. Vad gör du?

människokroppen e ecklig

RADER

varför gör svenska kvinnor såhär?

Var på skalan hamnar ni?

spydde lite i munnen

>ju mer bök, desto mer naken
Så rätt de menade, men ändå så fel.

hett

Förstår inte varför Ikea har börjat propagera enormt för rasblandning. Antar att Ingvar har förlorat all makt och kan endast vara nån form av rådgivare numera.

De infiltrerar och försöker omvälva.

t. inte ens stormbög

IKEA finns ju i princip alla länder så precis som de flesta företagen görs 1-2 reklamer för ALLA länder, alltså både för amerika, europa, asien osv.

inget fel att blanda

>vara rostbiff till denna grad
jösses

>Kinseyskalan
wew

Ah, juste... Det är ju ett internationellt företag haha glömde :P

youtube.com/watch?v=uBXhdrWr5QM

>ickerunk 2017 och ser det här
tack nu kommer jag aldrig mer att runka

>missar helt att IKEA ständigt försämrar sina grejer
Och det är därför du förtjänar att få den fallfärdiga bokhyllan Anna-Maria i skallen.

dubbar till andra språk. du har dock rätt, i princip all reklam så shillar dem för rasblandning. MEN det spelar ingen roll, svenska kvinnor har alltid gjort detta och kommer alltid att göra det tills det svenska folket försvinner.

detta är varför jag är bög

>känner inte igen kul när de ser det

Min morian!

Detta är vad som väntar er som aldrig upplevde tonårskärlek och sex. Detta är vad som finns kvar att välja på.

"Ingenting" väntar mig favä

Känns som man känner er alla fast man egentligen inte gör det.

Är ni bara en personlighet i tråden men en helt annan ivl?

>in4 alla är nbögar och bara jag som är neet

Sitter på jobbet just nu favä

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

nästan alla är mobilbrevade nbögar... endast 4-5 NEETs i tråden.

Nä alla här har jobb och fv och ett lyckligt liv mannen. Ska gå och knula min fv nu, ses.

>dkn Goethe förlorade oskulden vid 40

varför skapar ofrivilliga oskulder den bästa konsten?

För intelligent för sex

Vem fan raderade ? Länkar strider inte mot reglerna

Är det bara jag eller är anatomin helt väck på benen/foten?

Skulle ni?

youtube.com/watch?v=AzQ2h13HVVY

Städaren tog bort brevet för att brevaren var för mentalt efterbliven att krossbrädelänka. En hint om att denne borde sticka tillbaka till bleddit

bara om jag får binda upp honom när jag knullar honom

För intelligent för proper anatomi

Varför ser du på sådan skit?

man fattar varför svenska kvinnor föredrar invandrare...

så när hade du tänkt gröntexta drömmen?

Kikuhime är min frufu!

youtube.com/watch?v=5lrzgWsBo0I

snälla du tror du han är ett sånt där pervo eller?

>inte ha koll på nationens dutubare

Hur var hans författarskap efteråt då?

Tänk vad alla Stacies gick om miste bara för att de hakade upp sig på hans fot.

>ha koll på nationens dutubare
>ha koll på dutubare öht
Vad i helvete

>svenska """"män""""

>möter upp hos han
>vi hälsar och går in
>tar hissen som är typ 1.5 m^2 liten
>obekväm tystnad
>går in i hans lägenhet
>får chansen att spana in honom
>storväxt och ganska kraftig även, det märks verkligen att han bänkar åtminstone 120
>vi börjar snacka lite
>TVn och SVT2 står på och vi sätter oss i soffan
>han anmärker att det kanske inte är det roligaste programmet
>vi glor på TVn i typ en halv minut innan han flyttar sig lite närmare mig
>jag flyttar mig närmare honom och vi börjar försiktigt smeka varandra
>han vänder huvudet mot mig och kollar mig djupt i ögonen med sina blåa ögon
>-le våra läppar möts-
>hans kyssar smakar härligt syrligt och lite mint
>känns så bra
>känns så rätt
>vi fortsätter att bara kyssas och smeka varann i några minuter
>funderar att gå ner på honom i soffan när han föreslår att vi istället flyttar till sängen
>föser ner honom och mig själv i sängen
>liggandes fortsätter vi att bara hångla och smeka varandra ett litet tag
>-le tafsande intensifieras-
>våra händer glider längst med varandras armar och ben
>min ena hand pendlar från att smeka hans mage och bröst under tröjan och hans ben som blottas av de korta träningsshortsen
>han har det här laget börjat stöna lätt när jag tar på han
>reser mig upp och sätter mig och gnider ru mot hans qk under shortsen medan jag lutar mig fram och snor åt mig lite fler av hans fantastiska kyssar
>lägger mig bredvid honom igen efter en stund och fortsätter kyssa och smeka honom
>vi tar av varandra tröjorna
>börjar slicka och försiktigt bita hans bröstvårtor medan jag smeker hans mage och medvetet stöter till hans qk med armbågen
>-stönande intensifieras-
Resten får ni fantisera fram själva.

Vad fan ska man krossbrädelänka för? Tråden var helt ointressant, praxis är att länka bilden om det t.ex är en bild i /wsg/s "webmer med ljud för andra bräden"-tråd.

se

>breaths in heavily

W E
E

Should snus get wet? Is it alright to let it get wet with beer or anything or should you try and keep a tight seal?

Also, can you use it when gurning?

Schysst brev, äfen fasst ja ej e bök!

Det finns ett stort överskott på män på grund av flyktingar är till störts del män. 120 män på 100 kvinnor i Sverige nu. det män kan göra för att kompensera är att söka kvinnor i andra länder och gifta sig med. vad som kommer hända annars är att bara 50% av de svenska inhemska männen kommer få en partner.

Svenska män för söka i alla möjliga länder i Afrika SydAmerika eller Asien. svenska kvinnor kommer gifta sig med män från andra länder i första hand eventuellt kommer de i andra hand acceptera att gifta sig med en svensk man när de behöver pengar, gäller inte alla men en majoritet av kvinnorna föredrar ícke-svenska män. De gifter sig gärna med tiggare och analfabeter av den anledningen de lärs att de är de enda som förtjänar kärlek. Svenska män betraktas som förtryckare som har förtryckt världens folk under alla år

Skulle det komma någon utländsk kvinna till Sverige kommer hon i allra flesta fall inte gifta sig med en svensk man. Svenska män är i en usel situation medvetet skapad av feminister och vänsterpersoner som hatar den svenska kulturen. Fast skynda er på för på grund av ovanstående kommer den svenska ekonomin rasa ihop som ett korthus inom några år

Why does janny keep deleting northern brothers threads?

>WE are not WEAK people
>WE are not HALF people
youtu.be/I5jpCOz1AUI
Also I get that by having the videos in English they can reach a wider audience, but they're mostly on Swedish issues anyway so there really isn't much point.

Vad tittar han på?

>bo under en sten

They want the meme audience

BBC-porr

It's autism

>Why does janny keep deleting northern brothers threads?
hes weak af 2bh
fukcing halfpeople jannie faggots

>bo under en sten
Vad fan har du emot bunkeranon?

VI

Vad menade han med detta? Jag investerar mina besparingar i utländska aktier och fonder, skiter sig den svenska ekonomin får jag extremt hög köpkraft. Varför ska jag söka i Asien/SA/Afrika? Varför inte östeuropa?

The "Golden one" aka "Latsbrah" aka "The Glorious Lion of Sweden" är helt okej med massinvandring och rasblandning, han vill bara att den svenska kulturen det svenska språket och det svenska folket ska stå först. Han är helt okej med att araber, yugoslaver, afghaner, afrikaner, sydamerikaner osv kommer till sverige såvida de blir "Trve Friends".

Han är inte rasist eller etnocentrisk, han är nationalist!


PS han är tillsammans med en icke-svensk kvinna.

Är det där Varg?

Kan inte vi SverigePolare börjastyrketräna seriöst o sedan ha en härligt manlig liten styrketävling på /ndt/?

>PS han är tillsammans med en icke-svensk kvinna.
tror han och irländskan gjorde slut

>Jaså du har köpt choklad? Men det kan du ju inte äta, så tjock som du är! Nej det är nog bäst att jag tar dem för mig själv~

Vad gör du?

haha aa mm strax

>tfw 5'6
>tfw want to go back to Stockholm but felt so out of place around attractive, well-dressed and tall Swedes

>dkn spelat för mycket CS med ryssar på de """"""nordeuropeiska"""""" servrarna
>pratar nu engelska med rysk brytning
Gycklar inte ens, hur fan löser jag detta?

>>möter upp hos han
>hos han
>han

Jonte...

>drömde att jag hittade massa bilder på min kompis när han knullade sin fv och hennes lillasyster
Vad i hela jävla helvete är det för fel på mig?

>tfw 5'8 ugly and dressed in old rags

>du kommer aldrig rasblanda med en blattepojk

>antyder att användningen av han iobjektsform är grammatiskt inkorrekt

HOW DO I GET SWEDISH BF??
youtube.com/watch?v=KbQFq4oKwbM

haha aa

Is this why /sv/ has a reputation for being the most autistic general?

Not meaning to be derogatory, just that some guy on /brit/ was complaining it was normie general so people told him to come here or go to /britfeel/

hes taken

I'm wet
youtube.com/watch?v=Ri5Gjb_deR8

lär dig svenska

>sitter på föreläsning
>tjej sätter sig bredvid mig och frågar nånting om kursen
>svarar henne
>hon fnissar och börjar leka med sitt hår
>vi pratar i ett par minuter om allt möjligt
>kommer plötsligt ihåg vad tråden berättat för mig om svenska kvinnor
>ger henne en äcklad min, kallar henne för en vidrig rasblandande dekadent slynhora och spottar henne i ansikte

Tack för att ni har min rygg grabbar

>dkn jag kan skriva under på mkt av det

>bajsbrevar om Kristian Vikernes
Då blir det tut i luren för dig:

youtube.com/watch?v=DKHH-vXxSzo