Which country are you a -boo/-phile for?

Which country are you a -boo/-phile for?
strawpoll.me/12042815
Discuss!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YpidpwTCd9M
youtube.com/watch?v=pLH7NDjAe14
youtube.com/watch?v=9k8KCNyXdho
youtube.com/watch?v=L1DSgq7LIIw
twitter.com/NSFWRedditImage

Estonia

qt suomi

Iran

Israel

South Korea

>including Poland and Russia

Plenty of people are "russiaboos", I don't see why not. I'd have put in all ~200 countries if you could copypaste into strawpolls.

...

both combined

franse

Latinboos

Pls gib qt mexican/ital/french/huezilian gf

We don't gib qts. You have to come here, find one, and court the bitch.

Finland

China/Taiwan and Iran

I'm also a Latin Ameriboo.

I shall take this challenge (someday)

>Poland
>Germany
>Russia
Shit thread

No need to be salty, not our fault nobody likes your nigger generic island

America

It's better than Poland.

At least we're not as bad as USA

Why the fuck would you only type in five options when Strawpoll offers like 30?

...

spen

Laziness.

Damnit Sweden. One day I'll make a proper poll. Maybe when this thread is dead. Maybe tomorrow. Maybe in a week. Maybe in a year.

Christmas Island

t. santaboo

>not including the United States of America

>implying anyone but Burgers would even like that shithole

>Deutscher
>hasst die Freiheit

Please stay home with your Syrian boyfriend instead of voting this year.

fucking weebs pls kys should have added britain instead

scotland

Ireland

> Russiaboos in second place
))))))))))))))))

Germany

Norway,

RIDF is behind it probably. Or people just vote for it ironically.

I'm not meming, but India. I find it has a fascinating history, especially the colonial side.

1. Slovenia
2. Switzerland
3. Estonia

>I'd have put in all ~200 countries if you could copypaste into strawpolls.
you should have done that.Your poll is worthless.

+5 hryvnia

I like Frens

I am a supreme -boo for the Altai Nation in Russia. They are the perfect fusion of Mongol and original Turkic culture. Some of them even still believe in Glorious Tengrii, which is enough to make me love any people. They also make amazing music. I am training to throat sing like this. Pic related is an Altaian shaman.

youtube.com/watch?v=YpidpwTCd9M

I am also a -boo of Azerbaijan, Kazakhstan, Estonia, Hungary, China, and Malaysia.

Holland but a lot of the posters on Sup Forums are twats

That guy's full of shit he just manually put in the points

You're still upset about that thing, aren't you?

Would be Sweden but you guys cucked your shit up with way over the top """"""""""progressiveness""""""""""

I'm learning Portuguese if that counts, and I really like it when a Brazilian flag calls me a folha, I plan on visiting Portugal once I polish my Portuguese.

france

but don't tell anyone

Britain 2bh, please send gf

Hong Kong.

I've been learning swedish for almost a year now and I'd say I'm on intermediate level, but I don't think sweden produces enough content for me to even be a swedeboo. I've watched more american stuff dubbed in swedish than actual swedish shows.

Sweden because they're pretty liberal and I'm not an edgy Sup Forumstard.

youtube.com/watch?v=pLH7NDjAe14

Venezuela

Va fan? Det är så dåligt. Jag faktiskt trodde att svenska dubben var i allmänhet bra.

Den svenska dubben dubben av den animen är ökänd för att vara urusel. Många animedubbar från den tiden har lite den känslan, men till skillnad från de flesta nyare animedubbar så har de översatts direkt från japanska istället för att vara en översättning av en engelsk dubb, vilket märks genom att svordomarna är kvar.

youtube.com/watch?v=9k8KCNyXdho

youtube.com/watch?v=L1DSgq7LIIw

Sweden! ;)

Spen

Norway

Finland

The Ancient times are much better imo.

Vilka anime var populära på nittiotalet? Jag försökte att söka up ops från animer som var populära i brasilien på svenska (som dragon ball och sakura card captors), men kunde inte hitta dem.

Tror inte dem serierna dubbats, jag har sett Sakura Card Captors på TV, textat. Dubbarna av exempelvis Starzinger distribuerades bara på VHS, och har senare blivit återutgivna på DVD.

(((freedom)))
i don't even dislike jews, but placing these bracets there was just to fitting

>Ctrl + F
>United Kingdom
>0 results

United Kingdom
there you go

Tack, jag har aldrig sett starzinger, inte populär i brasilien, tror jag. Men jag kunde hitta pokemon, digimon och sailor moon på svenska, så det är något.

United States of America :(

It is the most thankless country you could be a fan of.

>pokemon, digimon och sailor moon
De serierna är ju lite mer kända, de hittar man lätt. Samtliga dubbningar av engelska dubbar, känns extremt tattigt med tanke på hur alla lågbudgetdubbningar från 80-talet var översatta från japanska.

Bild relaterad: Min frufu.

You don't mean it

Japan, this is Sup Forums after all

...

I do I love Britcoms like black books, spaced, blackadder and so on. You're like nicer, funnier, more civiliced Americans.

Damn, really, I forgot. Actually, Roman times, King Arthur legend, Anglo-saxon times, norman raids, dutch invasions, medieval times, top-tier longbowmen, yeomen archers, cavalries, castles, Shakespeare, literature, Navy are all good. One of my tops in Civilization and total wars.

>You're like nicer, funnier, more civiliced Americans.
That's like a backhanded compliment

Oh come on, you know my English skill isn't good enough to do complicated shit like that. Now you're just fishing for compliments.

Thank you Azerbaijan

...

Å, jag hade helt glömt om medabots! Tittade du på den? Jag verkligen hade raderat den från mit minne.

> Min frufu.
kek, är det hur man säger waifu på svenska?

Russia

>More Germany than France votes
trash

Why would you add Poland??! You already have Russia on there which is almost the same thing

>Tittade du på den?
Jag tittade nyligen på den textad. Jag var inblandad i ett textningsprojekt för serien, men översättaren blev påkörd av en bil, så vi fick avbryta. Därefter var det nån som skulle översätta en portugisisk textning till engelska, men den blev inte av. Nu har dock Squaresubs gjort en komplett textning av serien, de håller på att sätta ihop en batch också.
>kek, är det hur man säger waifu på svenska?
Ja, iallafall på Sverigetråden.

Are you that orientalist guy from Serbia?

Slovenia
Bosnia and Herzegovina
Lithuania
Czech Republic

Så översätter ni från engelska till svenska (eller japanska till engelska/svenska)? Men, om alla svenskar pratar engelska, varför göra det?

I am americaboo and want to live in Charlotte, NC

Nej, projektet jag var inblandad i var för att göra engelsk text. Jag var typsättare.

Man dubbar bara barnprogram här. Allt annat är textat.

poland because muh heritage

>21 people are polephiles

whut

Harry Potter-filmerna upp till 4 dubbades av någon anledning dock. Annars dubbas inga otecknade filmer, bortsett från riktigt kassa av någon anledning, exempelvis Scooby Doo-filmerna från början av 2000-talet.

När det kommer till animerade filmer så verkar de inte dubbas om de får en åldersrekommendation för biograf på 11 år, jag vet iallafall att exempelvis Coraline inte dubbades.

Notera även att Djungelboken 2 hade högre åldersgräns än Borat på bio.

Okej. Det ger mening.

Ja, men jag har hittat svenska undertexter för många engelska tv-serier (jag vet inte hur man skriver pluralen för engelska ord), och jag fattar inte varför svenskar göra det.

Jag har själv ofta problem med att hitta svenska texter, speciellt för serier. Min pappa kan inte engelska.

Förresten, hänger du på Sverigetråden eller så ofta?

>hänger du på Sverigetråden eller så ofta?

Ja, men det finns en annan brasilien som talar svenska, tror jag.

Jag förstår. Lite konstigt att fråga om detta här p 4kanalen, men finns det någonstans jag kan kontakta dig? Skulle vilja chatta eller så om det är möjligt.

Ja, självklart, maila mig på [email protected] och jag kan ge dig kontaktinformation.

UK = best country