myrsangerutgaven
forrige:
myrsangerutgaven
forrige:
Hva er en fin fugl?
forst for brutale selvmord av verste sort
Nei fy faen Dustefjert-utgave
Nå henger jeg meg
Tror dere Varg liker fugler?
En med sæddrakt
Hörte jeg snakk om fine fugler?
Nå må dere...
...begynne å tenke over livet deres
...
Noen som blir med ut gutta?
vet ikke
hvor vil du?
Ja jeg har fulgt med her og det er bare polsevev det Lindberg sier.
please lad mig smage norsk penis.
Ut hvor?
er du biologisk kvinne
ok, men jeg er sober
Feil spǿrsmål.
Er du sǿt?
Det er vel rimeligt subjektivt.
nej.
Jeg er sjokkert og sint at autister får seg damer som homsen i natt tråden. Hvorfor gjǿr de det når jeg er mye bedre som person, intelligent og ganske kjekk? Kvinner går jo etter utsende fǿrst og jeg er blandt de beste, så går de etter personlighet og jeg er blandt de beste. Så hvorfor får tapere damene?
Er du normiss?
Jeg kan være begge deler. I det normale liv er jeg normiss, alene er jeg en Gud.
hvem /raseblander/ her?
...
Jeg tenker vi stikker innom Kaos en kjepp tur, så ser vi derfra. Hva tenker dere gutta?
Hva mener du?
Husk å aldri sæde inn i ei nigresse.
Barcelona klassetur puleren her. Jeg gjorde dette også en gang. Denne gangen er jeg dog 100% sikker på at det ikke ble barn (hadde kontakt over en kort periode med hun i ettertid).
>Jeg tenker vi stikker innom Kaos en kjepp tur, så ser vi derfra. Hva tenker dere gutta?
Litterært hvor? Er det i Oslo eller?
>dog
>svarer på sitt eget brev
mener at jeg er sober, og at dere er fulle
>svarer på sitt eget brev sitt svar på sitt eget brev
>Sober
På norsk seier vi edru.
>svarer på sitt eget brev sitt svar på sitt eget brev sitt svar på sitt eget brev
Fǿr brydde jeg meg veldig om det, men nå dytter jeg 30 år, og er ikke lenger opptatt av hvordan eventuelle barn ser ut, så lenge jeg er glad i henne. Min mor kommer til å gjǿre meg arvlǿs om jeg ikke får et med ei norsk/svensk/dansk/finne da, men igjen så bryr jeg meg ikke særlig. Hun kan pakke boligen sin opp en viss plass om det skal være hinder for min lykke.
Alt meg fåvæ
hadde tenkt å ta en tur på butikken. Så fant jeg ut at bilen hakke ladning og starter ikke. Nå sitter jeg her og venter..
om du er homo, ja
>Ja, jeg bor på Island
Dette må du bevise.
Jeg tok med sober-user med uhell.
også
>sötpai fugl
Hvorfor er egentlig fedoraer og kantete blitt en kombinasjon som er "kult" for tullingene? Er det på grunn av alle de gråsone noir detektiv filmene?
har de biler på en så liten oy?
Fy faen......
Nei, om eg er norsk.
Om du vil breve på engelsk er det mange andre trådar på brettet du kan gjer det i.
Men i NORGEtråden skriv vi NORSK.
>Det er en "Velg alle bildene som inneholder en butikkfasade. Klikk på Bekreft når det ikke er noen igjen."
>Et bilde som gjentar seg som butikkfasade over og over
Fy faen jeg hater denne dritten. Om de skiftet bilder fortere hadde det ikke vært noe problem
>kan ikke velge ut-tægga veggen eller skummle garasjen
M-men jeg har kjöpt ting der også..
sober er norsk, din teiting!
Jeg tror det er fordi 20-50 tallet er "deres" tidsalder. De tror at disse karene som slo konene sine og snakket ned om negre var det de assisoerer med "den perfekte gentleman" av en eller annen grunn, og på den tiden var fedoraer veldig vanlig. Jeg er ikke blåpillet, men å slå koner og drive med åpenbar rasisme er ikke det jeg vil se på som en gentleman.
haha..fy faen...
har ikke vært ute i hele dag gutta
bare sto opp også satt jeg meg foran skjermen gutta
kroppen foles rotten og stiv gutta
fy faen gutta
gutta
Kanskje er de sjentilmenn fordi at de ikke sa neger og slo konene sine i en tid da det var vanlig?
din illiterære tulling
Syns fedoraer kan være kule, men folk flest kler dem ikke da jeg mener at kun svært definerte maskuline trekk og kroppsform er nǿdvendig, samt at i dag så har hatten blitt mer en formell hodeplagg framfor daglig bruk. Er jeg en fedora bare fordi dette?
Syns jeg ikke nei. Men hvis du har hatten, da må du også ha frakk over dress-klærna dine. Og være maskulin og ha bra kroppsform.
>Driver å kjǿre opp
>Skal på landeveien
>Bare hvit snǿ overalt, så kjǿrer rolig for å holde meg ved feltlinjen og svingene, maks 50-60
>Andre kjǿrer som helter i 80 uten stress
Er det bare jeg som suger og er for feig, eller tar folk litt vel store risker?
Både og min venn.
Folk som har ikke havna i ulykke pleier å være komplett idioter i trafikken.
har hatt 4 selv, og kjörer som deg.
Du har et poeng men samtidig ikke. Bare fordi det var vanlig da, betyr ikke det at det gjor dem til sjentilmenn i en ny og mer opplyst tid.
>jeg leser ikke tråden for jeg brever
Bilde relatert
Mente kanskje at de ser opp til den tiden fordi at de var sjentilmenn pga grunnen som jeg gav.
Og ha fedora i dag sier at du er hvite-ridderen og er med på nyjeste politiske-bevegelser, hvertfall i deres mening
For andre som ser de da er de autister
Ja, regner med at jeg kansje er i ytterste laget forsiktig (dog har bare 4 dager kjǿring av 10 på et intensivkurs), men når snǿen er såpass at konturaen på landskapet og veien er helt likt så tenker jeg at man kansje bǿr være litt rolig. Umulig å skille veilinjer, og man ser ikke veiskulderen/grǿfter pga snǿen også. Var en gang jeg kjente at snǿen tok tak i en grǿft da jeg stilte meg til hǿyre for motkommende trafikk og det gjorde meg litt nervǿs.
Regner med at dette har mye med erfaring og hvor vant man er dog.
Jeg beklager at jeg ikke kan gi deg ett godt svar tilabke, men du får denne gratis (Deg)'en av meg, desverre er fedora-politikk litt utenfor mitt kunnskapsfelt.
Greit det. Jeg har ikke peil hva jeg snakker om selv, bare har meninger
>autist
>dfn du får det siste brevet i den forrige tråden
Jeg vil alltid bli husket som en legende
>islending norsk
*tipper hatten og slikker meg rundt leppene*
Kan vi alle ha gruppe-sex nå?
Hvis jeg tar meg en kald dusj med klær på og legger meg ut i kulden hvor lang tid tar det for jeg dor?
Jeg drepte meg selv i går ved å ta en kald dusj og legge meg ut på i kulden. Det er ikke verdt bryet fåvæ.
kjem an på kor kaldt d e
Islendinger er våre barn.
Jaaa :3
Folk som havner i 4 ulykker (såframst man har selv skyld) er oftest komplette idioter også da. Og de lærer aldri. Antar du ikke er helt skyldig i alle da du enna har lappen.
sorry mann, min regel for gruppesex er at jeg ikke blir med hvis mann/kvinne ratioen overskreder 5:1, og jeg er ganske sikker på at norgetråden har mindre jevne forhold enn som så
men men
>alle 4 var ikke min skyld, 3 kjörte på meg, og 1 var jeg passasjer i en bil som ikke klarte stoppe for nok pga ising.
>Rygg-problemer
Kommer an på hvor kaldt det er ute og hva klærne er laget av. Alt fra 10 minutter ved ekstrem kulde til mange timer.
Snakker om bilkjoring
>Kjorer i 89 på bygda
>En homo bak meg som tuter og presser seg opp mot meg, selv om han kunne forbikjort meg tusen ganger på lange strekninger
>Sånn holder han på i 50 minutter
Forstor hvorfor road rage er en greie. Fikk helvetes lyst til å bråbremse og la han kjore i meg.
Gutta, er det innafor å like og være lilleskje?
Nei
Åja, nå skjǿnner jeg hva du mener. De som kolliderte var idioter da de ikke har vært i ulykker selv. Trodde du antydet at jeg var idiot fordi jeg ikke har opplevd ulykke og kjǿrer forsiktig der det må til
Spörs vel om det er sötpai eller jamal som er storeskjea
Snakker om homofili
>Kjorer i 95 på bugda
>En homo dukker opp foran meg og nekter å kjore raskere enn 89 selvom han kunne sluppet meg forbi tusen ganger på lange strekninger
>Sånn holder han på i 50 minutter
Forstår hvorfor road rage er en greie. Fikk helvetes lyst å gasse på å krasje rett i baken på han.
Greit det, jeg mente bare at de som kjörer veldig fort på steder og tider der man burde helst kjöre saktere er idioter som ikke har havna i ulykker, og tenker det er ikke en mulighet fordi "mah kjöreskillz"
Þegar ég byrjaði að taka í vörina(í 8. bekk) kostaði dollan 700-900 kall út í sjoppu nú kostar hún 2600kr í sömu sjoppu
hvaða rugl er þetta
Det var du som drepte tråden
t. enda en trafikkulykke statistikk.
butikktur
hva skal jeg handle?
kaffe
Takk
Spoken er hos deg, jeg har ikke en gang lappen. Men på alvor så snudde jeg bare fullstendig om på brevet ditt for komisk effekt.
Nåå jeg legger jeg meg fy faen...
NULL VISJONEN DIN DRITT
Har lyst å lære å synge, men vil bare ove hvor det er absolutt ingen som kan hore meg.
Hvor kan jeg ove?