NEDERDRAAD

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/d_R3_uJa_fg?t=90
hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3053209/2017/01/12/Merkel-krijgt-eredoctoraat-in-Brussel.dhtml
youtube.com/watch?v=PZPapHk0kjk
youtu.be/OVa-mApCKdM?t=25
twitter.com/NSFWRedditGif

eindhoven

tilburg

nog nooit zo iets slechts gehoord

10 95 SCHRIK NIET MEER OP VAN GUNSHOTS
AK IN JE BACK NIKKA
KRAKAKA
youtu.be/d_R3_uJa_fg?t=90

baarn

Ik heb een hekel aan mensen die een andere mening hebben dan ik.

Zeg dat in mijn gezicht dan

hallo Noor

>vlaggenscripthoorndragers

dat komt omdat die van jou fout is en je kunt dat niet accepteren

paal je gezicht dan

>2
It's 6 uezs.

mvg. gehoorndraagt door Hollanders

je gezicht dan

Ben je een kankerj**d of een kankersos?

hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/3053209/2017/01/12/Merkel-krijgt-eredoctoraat-in-Brussel.dhtml

>Torfs en De Paepe: "Met 'wir schaffen das' plaatst Merkel zich in rijtje grote figuren"

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Vorte hoorndragers.

Universiteiten = ultralinkse hersenspoeling.

Hoi!

t. te dom voor universiteit

>t.
Vlaamse ruit, aub. Nek jezelf gewoon, kankersos.

Net zo'n grote grap als Obama die na nog geen maand presidentschap een Nobelprijs van de Vrede krijgt omdat ie een neger is.

Terwijl hij uiteindelijk veel meer drones dan Bush ingezet heeft.

Kunnen ze beter een Nobelprijs van de Vrede aan Poetin geven, die verdient dat tenminste.

>Merkel zegt in 2011 dat multikulti gefaald heeft
>Merkel nodigt in 2015 miljoenen moslims uit
>Merkel zegt in 2016 dat ze er spijt van heeft

Wat een groot figuur. Misselijkmakend groot.

En sedert wanneer doen onderwijsinstellingen aan politiek?

youtube.com/watch?v=PZPapHk0kjk

zet je echt aan het denken

>Kunnen ze beter een Nobelprijs van de Vrede aan Poetin geven, die verdient dat tenminste.
En de Pullitzer.
Als het tenminste waar is dat hij de hacks van de democraten bevolen heeft.

>En sedert wanneer doen onderwijsinstellingen aan politiek?

Sinds altijd. Helaas.

KIJK NAAR BUITEN JONGENS

Waaarom trek je zo mn aandacht?
Vind je me leuk? :3

merci om mijn dag weer te verkloten
jezus ze zei zelf dat ze een domme fout begaan heeft

?

Commentaren zijn hoopgevend.

Torfs was veel beter in zijn schoenwinkel gebleven.

>woont in Oost Belgie

>69839476
j-ja. Je bent héél aantrekkelijk.

>wanneer mannen je vragen waarom je op dansles zit

vrouwen houden ervan.

youtu.be/OVa-mApCKdM?t=25

Ik ben letterlijk aan het schudden.

Hij is bezeten door vlagflikkers.

...

s-sneeuw?

Norway starts with N, Netherlands starts with N. Does this mean we're friends? Also how loose are dutch women??

GEWOON

D-dankje, maar jij bent die user niet
Ik ben een puur

netherlands has a lot of black people
there's your answer

Ik volg dit jaar "lessen voor de 21e eeuw". Ik wou geen moeite doen voor die laatste paar studiepunten.
Proffen uit allerlei faculteiten komen gewoon idiote voordrachtjes geven, maar ik heb er wel uit geleerd dat alle niet-STEM richtingen blijkbaar effectief grote cirkelrukken zijn die grotendeels om politiek draaien.

Ergste tot nu toe: Sinologie

Ja, vrienden
En de vrouwen zijn niet zo los, heel vast
Ze zijn moeilijk af te schudden

Namibia also starts with N, Sören.

Holslag?
Mijn goed ik haat Holslag

wat studeert ge?

Paar jaar geleden bleek nochtans dat een meerderheid (of toch een groot deel) van de univstudenten voor NVA was.
Of misschien was het een bepaalde richting of fac of zo.

>Sören
Does my flag look Danish to you, kompis?

nog niet
t. luik

Carine Defoort
Holslag speelt dit jaar niet mee

>een meerderheid
Het was ongeveer hetzelfde als de verkiezingsuitslag, maar Groen deed het beter dan de spa. Ik denk dat NVA en Groen de twee grootste partijen waren.

Daarboven zijn de 'linkse' (lol) richtingen letterlijk beperkt tot de letteren en wijsbegeerte en dan nog is het geen meerderheid.

Zou mij enorm verbazen. De grootste richtingen blijven "progressieve" opleidingen als pol&soc, taalopleidingen, psychologie etc

>Af te schudden
This is the only part I didn't understand sorry..

> dgw ik geen Noorse namen ken
Anders? Thorsten? Mikael?

>vlaggenscripthoorndragers

>meer dan vage details over uw leven vrijgeven
Een wetenschap. Ik ben eerst begonnen in geneeskunde

biomedische
gekraakt xd

gietende regen hier regio Aalst

...

Anders works. Håkon is probably more common.

Schelden Belgen eigenlijk ook met kanker?

Hier in gent licht er al een paar centimeter sneeuw

>Zo'n kankerhoeveelheid sneeuw
godverdomme, moet ik hier nou morgen doorheen fietsen?

nee

>licht
godverdomme wat ben ik een kankermongool
*ligt

>imbliceren

m-maar Gent ligt d-dichter bij de kust toch?
;_;

Hakon it is then.

Nee, de Belgen zijn niet zo degeneraat.

Dit zet me echt aan het denken

Loose in the sense of vagina or easy to fuck?

Dutch women have extremely loose vagina's because they are usually tall. They actually have the widest pussies in the world.

Loose as in social or easy to fuck? No. Dutch women are extremely demanding and uptight. They are predators. They are extremely emancipated and financially independent. We have one of the most feminine society on the planet and we are basically a matriarchy. You can't even hit on them. They will hit on you. If you still chose to hit on them, they will mouth you down and verbally humiliate and destroy you. If you don't fit their check list of 500 billion demands you are instantly demoted to the friend zone. They will abuse you and enjoy it that they can play you around for a fool. They laugh about it with their girlfriends. So if your not a 10/10 god that has a steady job with an above average income, works out everyday and have a vibrant social life, don't even make an attempt.

I'd say they are one of the most difficult and unpleasant females in the world after traveling a bit and studying abroad. I was swimming in pussy when I was in Sweden were women basically hit on you just to fuck you. They are much nicer to. Kinda like Dutch women, but then the Dutch variant is extremely preud, nasty and demanding.

The only real hope is to get them fucking shitfaced drunk and abuse them back. Otherwise you are completely fucked.

In relationships this pattern continuous. She considers herself a princess. She will not do housework, because she is above that. She will make all sort of demands from you, strip you from your friends and family so that you become an extension of her life. Everything revolves around her and if your not willing to go with it you will be instantly dumped.

>fietsen

>Belgium has more snow than Norway right now.

Iemand kanker toewensen in België is geen belediging, sterker nog het is een compliment, omdat sterven aan kanker geprefereerd wordt boven het leven als Belg.

>wonen in de randstad

cont.

She has thousands of beta orbiters anyway. So she has a lot to pick from.

Dutch women are educated and intelligent. So they basically understand they deal the cards and they will take full advantage of all the perks that come with it. I've had 2 relationships with Dutch women, but it was unbearable. They basically conciser you a purse: a fashion item to accompany them and make them look pretty. You are just a tool.

This might seem like an exaggeration, but run it trough google. Most foreign men will testify to my account based on their experience. The women are about the worst in the world.

Some guys in this tread might start to meme about this post, but they prolly have no experience with girls so I wouldnt pay any attention to them.

ik wil een noorse vriendin :3

Ik ken maar een persoon die het woord kanker geregeld in de mond neemt

kan een belg dit bevestigen?

Allez en dat is uw arts zeker.

>They will hit on you. If you still chose to hit on them, they will mouth you down and verbally humiliate and destroy you.
Will they step on my lul and let me call them onee-chan as well?

Letterlijk autisme

Per vriendelijk hierbij verzocht om zo spoedig mogelijk op te kankeren

>nederdraad is een goede representatie van een populatie
het zit hier vol wannabe nederlanders

Dit is stierenstront. sedert wanneer krijgt de kust sneeuw en de rest van het land regen?

>one of the most difficult
Absolutely not.
>and unpleasant females
Absolutely.

>Some guys in this tread might start to meme about this post, but they prolly have no experience with girls so I wouldnt pay any attention to them.

Dus elke reactie van iemand op jouw paal mag al op voorhand afgewezen worden omdat jij van het vermoeden uitgaat dat die persoon geen kennis van vrouwen heeft. Oftewel een paler mag geen mening hebben over wat je zegt of je zal hem aanvallen op de persoon.

Goed, dan zal ik je vertellen dat je compleet gelijk hebt en dat zelfs God nog minder kennis heeft over Nederlandse vrouwen dan jou.

stop met die autist (Jij)'s te geven

Only if you confess Norwegian chocolate is the best in the world.

mag ook een keertje hé?

>dvw pisgele sneeuw

> wannabe

> dan jou

Boeiende paal dit.

da's een moeilijke

geen idee of ik het over heb voor haar :3

Get rid of

Waarom? Hij heeft veel moeite gestopt in zijn paal en in grote lijnen heeft hij gelijk.

>hij kiest niet voor Voe
pleb

dit oetz

Sadly, they seem to be quite submissive sexually.

But usually those who are dominant irl are submissive sexually. Not even truly submissive even, cause they top from the bottom.

You can already see the anger from the beta-orbiters or the women in the tread. Instantly lashing out at me for speaking the truth.

I'm going to Korea next year to find myself a much better Asian qtgf :3. Women here are just a bad investment and a guaranteed life of misery.

>I'm going to Korea next year to find myself a much better Asian qtgf

Vertrouw een slang over een Nederlander en een Nederlander over een Belg, maar vertrouw nooit een spleetoog.

Zodra je wat ervaring met meisjes en relaties krijgt, dan zul je hopelijk nog wel aan mijn wijze woorden terugdenken.

Waarom zou ik :S
Ik ben misschien ook al wat ouder en heb wat meer levenservaring dan jou. Ook heb ik meer gezien buiten Nederland om te weten hoe verschrikkelijk kut het hier is met vrouwen.