Dåligt med Sverigetrådar på sistone, några som fortfarande är vakna?

Dåligt med Sverigetrådar på sistone, några som fortfarande är vakna?

Jag ska upp kl 5, fortfarande här.

så du sover?

Någon med röka i Västerås?

Har nattjobb, så godmorgon

...

stop speaking in cuck language, use the arab text

Your daily reminder:

>1914 Nippon victory over German barbarians!

Nippon capture more krauts than Nippon killed.

>Barbarian Krauts trembled in fright at sight of GLORIOUS NIPPON FIST and surrendered!

Nippon is civilization, something aryans never initiated!

>To this day GLORIOUS NIPPON win war against Bavaria, but no Nordic chimps win war against GLORIOUS NIPPON!

aryan might is surrender to GLORIOUS NIPPON!!!

Varför är alla svenskar så himla bögiga?

Hatar Västerås.

Svergie är ett meme land

Det är nog Sup Forumss fel. Alla är vi nybögar, gammalbögar och svenskbögar. Självklart är OP en bög.

För att alla kristna bögar som tror på en falsk gud har inkräktat och förstört vårt broderliga öde till Valhalla. Vi har överget Oden och därför vårat syfte till existens. Vi måste ena det skandinaviska folket och invadera Northumbria och Frankia; vinna tillbaks vår ära så vi kan festa i gudarnas hallar med våra förfäder. Vårt folk är dött tack vare jävla hipsters som inte står för sig själva eller deras stolthet för kung och fosterland.

Varför är alla med dylika åsikter som dig så otroligt dåliga på att hantera det svenska språket?
Det är ju verkligen bara botten av IQ-skalan som postar sådan skit...

Ligger nog lite i detta folk på Sup Forums är ännu mer bögiga än vanliga svenssons

>mfw making swede men into hanrejs

...

>tror att IQ betyder något

börk börk bådurka durkå börk

skibbedi hoo doobedi ha mööse?
Försvinn, utböling.

>Vad är IQ

Hellre skriva dålig svenska än att vara dum i hela jävla huvudet.

Oroa dig inte den sanna svenska guden kommer valet att antingen kriga eller gå med honom. Allah kommer antingen visa dig vägen till paradiset eller till helvetets oändliga lågor

yes I saw a mööse
faggot

Flyttar till Skåne från Göteborg om mindre än två veckor. Några allmänna tips?
Börjar plugga i Lund, fixat lägenhet i Helsingborg.

Bli inte våldtagen, rånad eller slagen av muslimer

Vem behöver gudar? Det är bara att låta CG16 leda det magnifika älgkavalleriet in i strid. Låt oss besegra utbölingarna () i en ärorik batalj!

Har inga tips, men jag är glad att du flyttade från den skithålan.

Känner du "henne"?

Uhm... har du lågt IQ så är du redan "dum i hela jävla huvudet", du vet. Det är lite det som är grejen med att mäta någons IQ. Du mäter en persons förutsättningar för att kunna agera intelligent.

Ens IQ har också kopplingar till hurpass bra din hjärna fungerar överlag. Personer med högre IQ har lättare att tänka abstrakt och att göra mentala kopplingar. De lever dessutom längre i genomsnitt än personer med lågt IQ och de tenderar också att tjäna mera pengar.

Men fortsätt handveva bort allting ni inte tycker om om det får er att känna er bättre. Ni har det säkert svårt nog redan så ni behöver inte tynga era huvuden med tanken att ni kanske inte ens lever upp till genomsnittet.

Själv så lämnar jag Svea rike snart och ska resa runt i Asien i några år.
Någon som har några tips?

Att förneka gud är en lika grov synd som att förolämpa den allmäktiga guden. Din död kommer komma med tidens gång och då får se guds gåva till alla syndare, ett hav fullt med eld.

Du har säkert inte ens varit i Göteborg, din jävla loser.

Such edge

Du glömde bort huvudpunkten med IQ, det är inte källan till ens intelligens. Se det som att ha en dålig lastbil, men innehållet kommer från en välrespekterad tillverkare. Antingen agerar man impulsivt med snabba tankegångar, eller så sätter man sig ned och klurar ut en bättre lösning och tag den tid man behöver.

9:ans biologi nivå.

Men fortsätt handveva bort allting du inte tycker om om det får dig att känna dig bättre. Du har det säkert svårt nog redan så du behöver inte tynga ditt huvud med tanken att du kanske inte ens lever upp till genomsnittet.

Du vet väl att hans inlägg är bait?

han vet inte att han är på Sup Forums slösa inte din tid me han

>Predikar på Sup Forums
Bara genom att komma hit har nog du också begått några dussin synder som skickar dig till ditt "eldhav". Blir nog bra, ska du se. Det är nog lätt att ha grillparty där.

nu vill jag ha kuk

Jag är en människa som begår synder för rädda livet på Allahs barn men för att få bort alla mina synder vid livets slut tänker jag och min fru begå det mest heliga i islam, martyrium

ayyy lmao, det var ett tag sen ja

Hört att blacked dot com är en bra sida

I kognitiv psykologi betyder intelligens en helt annat sak, inte vad många andra tror.

Äckliga svenskböga i denna tråden asså, edge lords som tror dem är tuffa genom att hänga på Sup Forums.

4 chan is kill..

...

Det är därför du måste gå med Islam, så att vi får ett stop på västerländsk "degerency"

NER MED KUNGEN

Total edge lord.. antar du har minst 8a fedoras

Islam är mer gay än allsång på skansen och melodifestivalen tillsammans

Varför har vi inte direkt demokrati?

För att politiker vill ha makt och tjäna pengar

Döbs^^

>Jag tänker gå med i ISIS, bli en Internet Tough Guy i tortyrvideor och bli skjuten av en rättfärdig amerikan.
Låter som en bra plan, Ahmed.

För att makt kåta politiker då inte skulle få bestämma lika mycket

Tror inte du skulle säga de orden om isis höll ett svärd mot din nacke

gissa vad jag sitter och runkar till

Haha Isis är ett gäng pundare som tror på en påhittad man uppe bland molnen.

Håriga feminister.

Gå med Isis? Det påstod jag aldrig. När jag är gammal nog och ålder hindrar mig från att hjälpa andra människor till guds väg, då kommer jag begå det heligaste i Islam, martyrium

Jegermaister!

Isis är guds kämpar och slåss för en rättvis värld

Lol påstår sig vara muslim och hänger på Sup Forums
(vet att du är troll men skulle vara skoj om du inte var det ) Skulle bli skoj o se när du åkte ner och försökte ansluta dig till IS och du sedan blev halshuggen som en icke troende istället. hahaha

Västriksgatan 32 B
Fråga efter Henrik

45 minuters pendling från hsbg till lund, kunde inte hitta närmare ställe o bo?

Din respektlösa hund vad är det du inte fattar? Jag tänker inte gå med Isis, de har tillräckligt med män. Mening med mitt liv, precis som min fru gjorde, är att sprida guds budskap och konvertera svenskar.

Tyvärr inte, jag får ha det som något tillfälligt ställe tills jag hittar en lgh inom eller nära Lund :/

Är du konvertit?

...

...

...

synd, ta tåget. gång avstånd till uni i lund 5 min. undvik knutpunkten på nätterna... och klostergården, norra fäladen, linero i lund bla...

Och den rättvisa världen ska de nå genom att knulla getter, förlora alla slag och döda civila

vad händer en natt som denna då?

Min fru kom från mellan östern och konverterade mig till den sanna regionen. Efter att hon hade talat om Allahs budskap har aldrig förstått hur jag har kunnat vara ateist i större delen av mitt liv

Detta är en svensk thread inte Ylyl

Gud förlåter alla synder för de som begår martyrium

>Jag tänker inte gå med Isis, de har tillräckligt med män.
>Jag stöder Isis, men vågar inte vara med och bråka.
>mfw

Förnedring av den sanna guden kommer inte tillåtas i det nya Sverige

Mellan östern och vad ?
Jävla idiot, det stavas Mellanöstern du kan ju inte ens stava hur skall du då lyckas konvertera folk?
Dessutom vet du inte ens vart din fru är ifrån, vad är ditt problem är du så upptagen med att knulla skäggiga män och läsa fantasy böcker ( koranen ) att du inte lärt dig det?

Om du läst allt jag skrivit hade du fattat att mening med mitt liv är att konvertera svenskar till Islam och sedan begå martyrium

Lol skall spendera sitt liv att konvertera folk till islam för att sedan döda dem. är du jude ?
Judar gillar inte heller muslimer.

röka i bromma?

Jag vet var min fru kommer ifrån men det irrelevant. Jag tackar dig för att du visar fel som jag har begått. Dina skämt osmakliga och du hade straffats i det nya Sverige

Att döda trogna muslimer som följer koranen är en synd. Endast otrogna kommer dödas men om trogna skulle bli skadas under martyrium förlåter gud även detta

>ctrl+f
>Västerås
Japp, den finns. Inget mer här och göra.

Vart inte var....
... "men det "ÄR" irrelevant"

Får hoppas de här konverteringarna som du planerar inte skall ske skriftligt för då vette fan va de kommer ha för religion i slutändan med tanke på hur du skriver.

>hav med eld
-.-

absolut!

...

Okej det får räcka med shit postingen ska sova nu, godnatt ^^

I heard that swedish men butthole are the finest. How true is this? No homo.

...

>^^
edgy snapback boy

>shit post
Usch vad du är ful i munnen. I sverigetråden heter det minsann skitinlägg.

God I fucking wish
Vet inte varför men det här fick mig faktiskt att skratta ^^