Hi - post your results Sup Forums

Hi - post your results Sup Forums

Other urls found in this thread:

speedtest.net/my-result/5565312392
twitter.com/NSFWRedditGif

...

...

embarassing

Digibro speedtest.net/my-result/5565312392

>speedtest.net/my-result/5565312392
decent

5 pc's going of off it atm

:(

depressing. how come you don't kill yourself ?

This is next to my router. It's worse when I'm in the basement

>slower than 79% of DE (GER)
fuck me

OP here - jezuz fucking christ - the world is in such a bad shape?

Feels good seeing the fiber optics cable entering the endpoint wireless terminal.

Ok I thought mine was shit, but fuck bro...

Seen better days

I live in a big city and still this is the best my provider could do. Switching to a different provider next month.

Digibro here, you dont even have an idea how bad internet speeds are throughout the world in some countries we are lucky with our ISP

amen brother PRAISE THE LORD !!!

Alter Versatel größte pisse bin gerade erst nach 1&1 gewechselt habe jetzt 50.000

...

schon lustig die beiden gehören jetzt zusammen und versatel bietet trotzdem keine besseren verträge als 16k an

wie schnell war dein anschluss gelegt ?

true i have the shitiest internet ever

also beim ersten freischalt termin haben die das einfach nicht freigeschaltet und sich auch nicht gemeldet, habe da angerufen und mich beschwert da meinten die die hätten keinen Techniker frei gehabt. Ja dann haben die gesagt das sie am 16.07 freischalten was sie dann zum glück gemacht haben, musste zwar 3 wochen länger warten aber wenigstens habe ich keinerlei ping probleme mehr.

...

ich arbeite von zuhause und darf mir keine 3 wochen ohne internet leisten deswegen zöger ich halt so lange mit dem wechsel :/

Filename

the king arrived ! too bad he has lag compared to OP :D

...

...

yea I too could run a speedtest on my hosted server. get a life faggot