You cant go to sleep until you get dubs

You cant go to sleep until you get dubs

...

Look at these dubs

...

Sleep my child

ZZZzzzz...

>watch this get

Pls

Eternal sleep plz

I want fucking sleep. Gotta work tommorow

I can't go to work until I get dubs

I need sleep

Shit looks like I'll be late for work today.

Fuck rollin

o shit good luck Sup Forumsro

DAMMMIT

Night anons

winrar

just saying goodnight to everyone because of my doubles here.

i like this

zzzz time

again, and again, and again

2EZ

first try
check em

good night

nada, the god's frown on you

Sleep well bateman
Shit

im autist

roollll

Fuck ok now for real

Bet

...

kms

yay! double dubs

keksimusmaximus.png

well, I ain't gonna be going to sleep for many more hours, I've got time to play this game.

Nice

Roll

I don't want to sleep tho

man this is interesting

I CANT GET DUBS

...

I found kek

Sweet

What are dubs help me I'm stupid

maybe if I post a puppy, I will achieve dubs

...

Too bad. Check em

Cucks cant even get dubs

Need dubs

I'm shit at this

Awesome

...

Need dubs #2

...

i wanna sleep soon

Guess I'm not sleeping.

check em!

Wow! Such pupper, such joy.

Good night qt user

...

Need dubs #3

Dubs

Fuck you OP, I'll sleep whenever I want.

rollerino

Night suckas

it doesn't work

roll

...

Thanks Sup Forums now i can sleep

RoII

kek

apparently if you post puppers, you will never get dubs

DUBS BREAD?

That's because I stole your dubs, silly

easy

How bout dem apples.

Roooll

Duby

First try

I stole my own dubs

...

Duby 2

...

...

God exist

...

Roll yo

...

goodnight motherfuckers

...

Go to sleep

Yo conozco a un hamburguesero de por la casa, y el ogete siempre andaba diciendo que sus hijas estaban hecho un manjar, pero que ellas eran castas y que el matrimonio y la ch1ngada, y pues la neta si estaban buenisimas, yo me las brochetie a las dos, tienen buenisimas nalgas, lo mas ch1ngon fue que me las refiné al mismo tiempo, como que a las viejas les contaron de mi fierrote y los jales que aviento a la hora de mojar la brocha, entonces las dos viejas (con sus medidas de 90-60-100) me invitaron a cenar con toda su familia (las viejas las conocia desde morrillas, entonces el Don Pelos el hamburguesero pues me tenia confianza).

Total, como eso de las 7:30 que sali del jale, me fui para la casa de las viejotas, cual es mi sorpresa que los jefes no estaban, nomas estaban ellas dos solas, y me recibieron con un camison bien trasparente y las viejas no traigan tanga ni bikini (se les veía toda la penfla bien rica y bien carnuda), entonces que me hago el occiso y entro, y les digo: "ya mero queda el bisté", y me dijeron, "necesitamos darle una probadita para ver si ya esta", entonces las dos p1nches viejas cachondas que me avientan al sillon, y me encueran y me arrastran a la regadera y me empiezan a mam4r la tolonga, y las viejas buenísimas, se encueran ellas tambien y querian que les mam4ra el lonche y dije "por mi no hay p3do", tonces a las viejas les di placer oral hasta que se les salió toda la melcocha y me dijeron gritando de placer: "no nos castigues, danos vérga" y la mera verdad, pues dar vérga para mi no es problema, entonces empeze a pisarmelas a las dos al mismo tiempo, a una le daba placer ánal con los dedos y a la otra por la chocha con mi fierrote.

Eso fue el año pasado y desde entonces todos los sabados nos vemos en un hotel aqui en la carretera a Laredo de Monterrey para que ellas me deslechen con sus chochitas tan ricas y ojétes tan deliciosos.

fucking hell

what about cats, maybe posting a cat will get me dubs

Lost

...

Gay

so close...

alright, goodnight everyone!

I'm never going to get dubs