/mämmi/

Kauppisen asteroidilouhinta painos

Paras noita

Tässä parempi

Asspull = persveto
t.kääntäjä pro

Mikäs rotu ja ideologia pitäs olla

Perhonen, Fanatic Xenophobe ja Militarist

military rebublic, juntta vai diktaattori

Vitun hyvä herätä puol kymmeneltä illalla, taas on takana tehokas opiskelupäivä, saatana. Vois alkaa hiljalleen ottaa itteään niskasta kiinni.

Diktaattori tietenkin

aloha, who's ready to have some good time?

...

...

LAKUPIIPPU

...

Ok then

todellisuus yritätkö edes

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänny pökköä pesään ja ulkomaalaiset on huomanneet tän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

>70105278
Haista vittu, et saa (you)

Juuh elikkäs torille.

LAKUPIIPPU

Pay debts

Ei nukuta, en ole vielä tehnyt lihastreeniä ja tekee mieli vain katsoa animea.

Onneksi ei ole mitään velvollisuuksia.

Tämä missä?

>70105278
Super Pro tipsu: sage ei oo tehny mitään vuosiin

Ferris is unironically a cute fennoswede trap.

>swedish flag-like ribbons
>finnish flag-like dress

I need a cute fennoswede ferris-looking trap bf

täh?

Little Witch Academia eka episodi.

jooh näin sellasta painajaista joka vaan toistu ja toistu vaikka tajusin sen jo uneks, lopulta herätin itteni HUUTAMALLA mahd. kovaa, en sit tiiä et huusiko mun keho oikeesti

Lisää todisteita siitä että Japsit rakastaa meitä.

Tein tommoset laiturille. Haha lälläslää.

Japani ja Suomi ovat sieluiltaan yksi.
Tämä on liitto joka tekee animesta viimeinkin todellista.

ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA ANIME ON PASKAA

Parempi juomaraha: Sage toimii edelleen.

Olen tosi väsinud! Tekis mieli vaan jäädä kotiin nukkumaan.

Normot herää nyt lyhyiltä yöunilta kun itse lähden seuraavaksi kauppaan ja sen jälkeen nukkumaan

Juuh, muistan vielä kun rottailin ite tolleen. Ei enää ikinä, vittu mitä paskaa.

No onko pirteä ja raikas olo? Millaiset fiilikset edessä olevasta työpäivästä?

Harjasin just hampaat

Normaalisti ois paremmat kun oon menny nyt joka päivä kello 8 nukkuu mut eilen sain unta vasta joskus 11-12. Nyt väsyttää aika paljon, mut onneks on ed.

MEE VITTU TÖI_HIN MÄ TARVIIN LISÄÄ TUKIA

>nukkuu päivällä
Aika plebit setit.

>hän ei nuku silloin kun huvittaa

Semmonen lammas siellä

Yöpöllöt ovat yli-ihmisiä

semmonen moloch sieltä

Menen. Ei vaan huvita nukkua silloin kun naapureilla on oikeus metelöidä.

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Oispa kaljaa.

juuh

Menen nukkumaan nyt, hyvää yötä

Nyt ois hyvä hetki porata :D
t. Sun naapuri

Kävin just aamulenkillä ja se tuntu yllättävän höpöltä.

Antabusnyymi paikal?

Ei

*yrjöää*

Minkä takia Gambiassa neekeröidään?

Siellä ei ole tarpeeksi gambinaa.

Joku tönttö istu mun etee vaik junas ois ollu muual tilaa ja vilkuili mua. Mitä hän tarkoitti tällä?

ite oisin jo pano hommissa

Ei juma oisit päässy panee

Missä ootte tavannut tyttöystävänne?

Mä haluisin tyttöystävän, mutta en millään keksi mistä semmoisen voisi löytää. Ainoat vaihtoehdot tuntuisi olevan tinderi tai baari, mutta kumpikin noista on paskaa.

Pitääkö minun tyytyä etsimään itselleni tytyä jostain lähiräkälästä vai teenkö itsemurhan?

Gettailin kvadroja nepalilaisella Rapa Nui -fanisivustolla

Mee vittu KOU LUUN

Kullanarvoinen neuvo: Älä ota neuvoja sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvistä asioista neloskanavalta tai muiltakaan laudoilta

Siksi toisekseen, harvemmin tuntemattomaan tötöihin kadulla törmätään, hommaa se kaveripiiri ensin. Jos olisit sen tehnyt ei tarvitsisi kysellä tyhmiä

Minulla on kaveripiiri joka koostuu suurimmaksi osin yksinäisistä sinkku miehistä jotka käyttää huumeita.

Uskoin vielä tohon kaveripiiri memeen 5 vuotta sitten, mutta se ei ole osoittautunut kovin toimivaksi.

*vaientaa anime*
kuka on seuraava?

Mulla ei ole ollut kavereita 8 vuoteen

ruotsalaiset

Vähän kuin sanoisi että
>Hommasin polkupyörän, en usko tohon automeemiin ollenkaan

Ootko kolmekymppinen?

Ite oon huomannut että 25 paikkeilla tosi vitun moni ihminen vieraantuu lähtes täysin vanhoista kavereistaan. Lisäksi ne jotka ovat tuohon mennessä parisuhteessa, hyväksyvät tosi huonosti niitä kavereita jotka on vielä sinkkuja.

työkkäristä tuli lappu että joudun jonnekkin maaseutumuseoon 3kk palkkatuettuna työntekijänä.

virallinen nimike on museoapustaja

26, jonkin sortin masennus iski amiksen viimesenä vuonna ja käytännössä sieltä valmistuttua en ole nähnyt ketään. Näin jälkiviisana olisi varmaan pitänyt mennä lääkäriin mutta turha sitä tässä enää on ulista.

Oli muuten sitten niin epäselvä vertauskuva että oksat pois.

>hommaisin polkupyörän, en usko automeemiin ollenkaan
Eli hommaat mielummin maksuttoman kulkuvälineen joka maksaa ainoastaan fyysistä vaivaa semmoisen puolesta johon tarvii laittaa rahaa tankkiin ja vakuutuksiin ym muuhun. Eikös juuri silloin nimenomaan kannata hommata polkupyörä jos ei usko automemeen.

Tule läpi sieltä, mitä helvettiä yrität sanoa?

kai ootte jo TÖISSÄ

No se on varmaan ihan mukavaa puuhaa.

Oon jo sanonu vittu kolmelle soittajalle etten jatka sopimusta mitä persettä

Se halus panna.

Ite hoidan noi sähköpostilla niin on ainakin todiste siitä että on pyytänyt lopetusta jos tulee onhgelmia.

juuh Vattenfallia vaan

juuh samasta firmasta mikä omistaa sähköverkon että tulee samassa laskussa siirrot ja käytöt

jaa eikö Elenia ostanukkaa kaikkia verkkoja?

Yökerho.

Obama siirtyy eläkkeelle about keskiyöllä tänään.
Jännityksellä odottellen huomisen lehtien rääkymistä.

Moi ja hyvää huomenta kaikille :3

Vittu kun vois pelata tota speleniä mutta combat ombi niin caccainen kuin woi

PÄIVÄSTÄ TOISEEN JÄÄN OVEN TAA
PÄIVÄSTÄ TOISEEN MUA PALELTAA
PÄIVÄSTÄ TOISEEN MUN TOIVEET MURSKATAAN

>Herää
>Ei turritytyä
;_;

Voiko oispatukseen kuolla?

Turrien ainakin pitäisi.

poden huonoa omaa tuntoa siitä että vedän kalsarikännit kerran viikossa
olenko hintti?

jooh ite oon aloittanut taas kävelee 5km "lenkkejä" tulee aina niin helvetin euffoorinen olo

Juuh

>alko kassalla ostamassa munalikööriä sun muuta
>Mikä tää juttu on et nuoriso on alkanut ostamaan munalikööriä
>not sure if kaksmielistä, innocent flirttailu tai tosissaan
>choose option C, myyjä amazed et juon kylmänä enkä tee siitä munatotia, me leaving confused
Kokemuksia myyjistä yleensä???

Menin yks päivä kauppaan ja joku myyjä yritti veloittaa kaks euroo muovikassista mut sit se tajus antaa rahat takasi

Menin kerran kauppaan ja näin siellä tosi söpön myyjän ja aattelin jo pyytää treffeille mutta sitten ymmärsin minkälainen kassaneiti ainoana naiskontaktina oleva friikki olen ja palasin mämmiin postaamaan idolipaskaa.

>kaupassa tankkaamassa makaroonia kaappiin
>myyjä kysyy mihin tarviin 30 pussia makaronia
>not sure if A: haluaa mun luo syömään makaronia B: heitti läpällä C: ihan tosissaan
>lukitsen vastauksen A
>myyjä inpressed kuinka hyvin osaan keittää makaroonia
>me leaving confused ainaski oli makaronia

Kuiskasitko että makaroneja lattialla?

Ylis antaa jotain suojausvaroitusta yhteyden kaappaamiseta. Muilla samat?

...

Oisit sanonut sille että keräät makaronia rakentaaksesi niistä pallomeren asuntoosi ja kutsunut sen sinne alastonuinnille. Ja sitten kun sillä livahtaa vahingossa makaronia rakoseen voisit herrasmiehenä napata sen sieltä pois ja "vahingossa" hipaista klitorista ja kohta oletkin jo sänky puuhissa.

Sivunoottina Kalle kummittelee taas chaptassa.

No käyn senkin homofiili. Oliko muilla samat vai?

stk ei aikaa pelata videopelejä