Revently started learning german for fun and am looking for some good german liturature to practice on...

revently started learning german for fun and am looking for some good german liturature to practice on, any recommendations?

Mein Kampf is a good one

Start with the English dictionary first.

The Quran

Das Kapital.

This

This

Kill yourself

this

Die Spinosaurus Aegyptus by Ernst Stromer

Die Weiße Rose

Start reading with books for childs. The langage inside is simple, you can learn the basics and later read more difficult literature.

found the kraut

Steck dir Deinen Koran in den Arsch, Du blöde Sau

Leo Tolstoi's Krieg und Frieden in Chinese translation

if you intend to seduce german women, this shall suffice... but remember do not even touch them without their permission, you sick fuck

come on... he said he has already started learning german, so i would propose sometihing more challenging than book for childern like ze capital. he won't learn anything if he makes it himself too easy.

no need. that race is about to die off.

The Sorrows of Young Werther,

where are you from opfagg?
i want to learn some languages, so maybe we can exchange this "hobby"? I'm from germany.. greez

Gute deutsche Literatur?

Mit Klassikern wie Goethe oder Schiller kannst du natürlich nichts falsch machen, oder wie wärs mit Hesse?

Steppenwolf, Siddhartha, Narziss und Goldmund, sicher alles Klassiker die man gelesen haben darf.

Sonst ein sehr gutes Buch das ich gerade zum zweiten mal gelesen habe, kommt aber aus dem Original aus dem französischen, Jonathan Littells, Die Wohlgesinnten. Liest sich aber besser in deutsch, da das ganze aus der Sicht eines SS-Offiziers im zweiten Weltkrieg spielt. Ein riesiges über tausend seitiges Nazi Epos. Kann ich die nur wärmstens empfehlen.

Yeah, if you want to read the most beta book ever written while simultaneously learning to speak a version of german that no living person speaks anymore.

Wenn du fantasy magst kann ich markus heitz empfehlen. Die Zwerge ist eins meiner lieblingsbücher.

It is one of the greatest books of German literature, what do you recommend?