I dag skjer det-utgaven
Forrige
I dag skjer det-utgaven
Forrige
>dfn ingen amerikansk langrenns-jv
Funker også å skyte deg selv i hodet for höyt blodtrykk.
Det var da voldsomt.
Er du litt avfyrt?
får deg vvirkelig bare til å tenke litt
hvem /sterk kjeve/ her
Nå har hoyremegmeger gått for langt. Ser en kuk på 31 på fb som krangler på at finner ikke er hvite og derfor en del av marxister som onsker oss vondt, helt uten noen form for ironi. Leter disse folka etter grunner for å hate og være sint på alle sammen?
Han lirker fra seg mye rart (at islendinger er angloer som utryddet de originale norske beboerne og hater oss) har jeg sett men dette blir bare dumt.
Nei er ikke avfyrt i det hele tatt. Men brorvitenskap kan du ta med deg tilbake til /fit/-homsevennene dine.
Sup Forums åpna Pandora's boks, og nå får du bare leve med det. Det kommer bare til å bli verre.
håper du havner i et gasskammer fåvæ
Var ikke Benny ganske inkompetent idiot som ikke skjonte verken militær eller nasjonal styring? Sa ikke gaffern noe av det samme og?
CNN er virkelig söppel fåvæ.
Noen andre her som tror de kanskje er litt jödisk?
Skulle önske jeg var det fåvæ. Hadde jeg sikkert hatt 20 mer IQ-poeng.
Triste er jo at du har rett. Man kan diskutere om venstre dyttet hoyre til dette, men hoyre glorifiserer ignoranse og paranoia som intellektuell fri tenking, og normaliserer tåpelige utsagn de forsvarer med at motargumenter må komme fra fienden uansett for tullete ting de sier (som selv upartiske reagerer på)
Mon tro om venstre vil folge med og stadig bli mer på kanten selv for å ha folge på hoyre.
Liker ikke fremtiden. Verden er bedre enn noensinne og nå skal folk odelegge alt.
Men det er jo faktisk ikke brorvitenskap.
Det finnes faktisk en del nyere forskning på årelating, bare let det opp.
Fascist-Italia var en katastrofe under andre verdenskrig, kan nesten skylde på de for at Tyskland tapte, ettersom at Italia feilet så totalt i Nord-Afrika at Tyskland måtte sende egne tropper ned dit vekk fra fronten for å rydde opp etter Italienerne.
Joa, men var Italia sådann soppel takket være Benny boy eller var det flere faktorer, og Benito gjorde bare så godt han kunne?
Bilde relatert.
Kommer bare til å bli mer polarisert tror jeg på det punktet her. Begge sider av den politiske flöyen over hele Vesten har slutta å diskutere noenting med hverandre på en saklig måte, og komme til kompromiss.
Jeg liker det ikke sjöl, og håper at hele dritten ikke raser sammen.
MAGA
A
G
A
italia var utrolig fattig, og Mussolini viste godt at det ikke var klar til en krig
for krigen var han i prosessen med å bygge opp landet, og gjorde for så vidt en god jobb, men Hitler gikk i gang med invasjonen til tross for at Mussolini hadde bedt han vente så lenge som mulig
Sitter på toget gutta
Elsker tog
Hater offentlig transport
#autismspeaks
Tanketter er rent ubrukelige, og ekte panser slår alt. Ikke urimelig at de 275 panservognene som sorget for seier
Sjekk forholdet mellom artilleri og soldater, du overvurderer panservogner kraftig hvis du tror de hadde stor påvirkning. Det er uansett logistikk som vinner kriger.
Ja når du sier det syns jeg det hores kjent ut. Hvorfor hadde Hitler det så travelt? Var han redd de allierte skulle ta han igjen på våpenkapplopet og miste overraskelsemomentet? Lurer på om Japan ville angrepet USA uten verdenskrigen. USA stoppet oljen til dem for ww2 om jeg husker rett da de var i kina
Man kan vel skylde mye på Hitler, Italia hadde aldri såvidt jeg vet lyst på krig. Nazistene presset også på fascistene i Italia all raseteorien til det tredje riket, som skapte mye problemer innad i landet, oppror, splittelse og faenskap. Italienerne brydde seg ikke så mye om biologisk rase, og satset heller på en sterk nasjonal identitet på tross av rase.
Skal jo også nevnes at Tyskland var den mest avanserte krigsmaskinen i historien på det tidspunktet da.
Hvis de ikke hadde vinni over et plebeierland som Italia, så hadde jeg blitt overraska fåvæ.
De er kansje ubrukelige men CV-33 tankettene er ganske sote da
Skal til by'n gutta
Majoriteten av artilleri ble smadret, noe enkle soldater ikke ville klart for slaget var så og si vunnet. Skal ikke se bort fra at italienerne hadde drittvåpen fra ww1 og
...
Hvorfor er du så ivrig etter å bortforklare inkompetent italiensk lederskap med angivelig utstyrsmangel?
>satset heller på en sterk nasjonal identitet på tross av rase.
Det forklarer hvorfor de var så udugelige..
Har bare reservert vaskemaskinen frem til 15:00 på vaskeriet, men den er ikke ferdig for 15:12. Noen andre har reservert den fra og med 15:00.
Hva skal jeg gjore?
Kan jeg ta ut klærne for den er ferdig med å vaske?
Nei, det kan du normalt ikke, doren låses sånn at det ikke skal være mulig.
Yamamato var en klok mann og forsto mer enn politikerne ut i fra sine utsagn å forstå
>har ikke egen vaskemaskin
fy faen
er du flyktning?
Jeg onsker bare å se et storre bilde. Liker ikke "de suger og vi er best" som eneste grunnlag om slag. Er skjelden bare det som skiller seier og tap
På vei til by'n gutta
Fy faen, så jeg har altså to alternativer:
1. Prove å åpne den for den er ferdig, og risikere at det spruter vann utover hele vaskeriet
2. Vente til den er ferdig, men risikere å måtte forholde meg til en annen vasker som er irritert fordi jeg tar opp tiden hans
>er du flyktning?
Nesten, jeg er student.
kan noen gi meg et (you) kl 16 og si at jeg må huske å ta klesvasken
Det er godt etablert at italienerne led under inkompetent lederskap under andre verdenskrig, med mulig unntak for marinen. De hadde flinke soldater, og noen veldig gode fly bl.a., men det kunne ikke redde dem fra lederskapet. Du bare synser.
privatiser lånekassa
De har ofte en mekanisme for å åpne for tiden, men dette pleier å være kronglete og kan innebære fikling med stromledning eller bruk av spesielle program og tastekombinasjoner. Er ikke bare å dra hardt i doren og forvente at den åpner seg. Mulig du til og med må ha servicenokkel om det er industriell vaskemaskin, som det noen ganger er i storre studenthus. På den maskinen jeg har tar det intet mindre enn 7 minutter å avbryte et program for å få opp doren.
SKU GJERNE HATT EI DAME
SOM KUNNE KOSE LITT MED MEG
Vel, de ble enda mer udugelige etter at raseteorien til det tredje riket ble innfort, for nå begynte det landet Benny hadde klart å samle å splitte seg opp etter rasegrupperinger. Det okte selvfolgelig også antall partisanere og motstandere mot Italia.
Jeg er forsåvidt ganske enig i raseteorien til Italienerne, at rase er en psykisk ting like mye som en fysisk ting. Du kan være så arisk du bare vil, men du kan fortsatt være en neger i hodet.
Så jeg er altså hundre prosent pult? Må egentlig stikke bort nå snart, så jeg hadde virkelig satt pris på en bonn om at ting loser seg.
fy faen gutta
Det er faktisk ikke vanskeligere enn å mote opp klokka 4 og si pent ifra om at maskinen dessverre ikke er ferdig.
Bare prov å stoppe det, hvis du ikke får til så forklarer du bare situasjonen til den neste personen. Om personen ikke er sinnsyk så vil han/hun nok være forståelsesfull, og mest sannsynligvis kommer de til å hjelpe deg med å slå av maskinen også.
Ikke stress!
Er det klokka seks skarpt at Donald blir sverget inn?
Framme i by'n gutta, McDonalds har forsvunnet gutta.
Trump må utnevne og sende ny ambassadǿr fǿr den åpner igjen.
hores ut som om du er helt enig i Nazistenes raseteori gutt
Ja tror det.
På vei hjem fra by'n, UTEN McDonnald's gutta
Enig, tror det er eneste verdt se denne sesongen, eller i det minste en av de 3.
>Jeg er forsåvidt ganske enig i raseteorien til Italienerne, at rase er en psykisk ting like mye som en fysisk ting. Du kan være så arisk du bare vil, men du kan fortsatt være en neger i hodet.
kringlete
"god helg"
gå på burger king istedet :)
By?
Den nærmeste Burger King er i sverige
Vel, jo, nja. Selv om Goebbels mente at det fantes unntak var deres rasepolitkk basert på biologi, mens italienerne baserte seg på Evola sitt konsept om "spirituell rasisme".
Goebbels ble forresten så uimponert av svenske menn etter et Sverigebesok at han kalte de "halvt ariske, og halvt jodiske".
barn av regnbågennn :DDD alle er liiig :--D ikke mob kammeraten miin!11
henger meg nå
kan jeg få en Big Mac fåvæ?
youtube.com
Hvordan ville dere reagert på dette?
Tror dere hun gjennomförte det?
Jeg er tilbake nå, det gikk ganske greit. Det kom en tydelig semi-autistisk jente som skulle bruke vaskemaskinen etter meg. Det var andre ledige maskiner der, men hun endte opp med å bare ta med seg de skitne klærne sine og dra.
ta henne på tissen
Superhero burger Trondheim fåvæ
Har han rett?
youtube.com
Q: hvem by skule vert Norge's hoved stad hvist Norge's Konge hetet Bård`?
A: Bårdådjo
ehehehehehehehe
>tydelig semi-autistisk
Hvordan?
>dfn ingen semi-autistisk jv
>sitter bare her i norgetråden
>får plutselig ereksjon
SPLITTER PIIIIIIINE
Hvorfor spurte du henne ikke om hun ville være jv-en din?
frisordama hadde store patter, deilig å kjenne dem i nakken min
Nå tror jeg du er litt for vennlig med oss, fåvæ
Jeg mener, på en måte så er vi ikke engang ekte
Slurker i meg litt kaffe
>dkn du ikkje er eit ekte menneske
Halla gutta, hakke vært i tråden siden november, har dere funnet på noen fuktige megmeger siden da?
Rullestolanon drepte seg selv
Du tuller, ikke sant?
Det er rykter, men kan hende fåvæ.
;_;7
Ryktet sier så
>Det er rykter
Da skjedde det ikke.
Har du virkelig vært borte så lenge at du ikke har fått det med deg?
>Rykter
Han sa at han tenkte å ta livet av seg, og så horte aldri noen noe mer, vil kalle det litt mer enn rykter.
Jeg sier jo at jeg ikke har vært i tråden siden november. Kan du lenke til selvmordsbrevet?
...
fy faen....
morgen gutta
Hva skal dette bety? Det der er jo ikke et trådbrev.
Er det enkelt å finne arbeid som vekter? Må ein ha vekterkurs?
Eg sto og royka utanfor ein utestad, og ein fyr kom opp og viste meg legitimasjonen sin heilt uoppfordra
heng deg
>Når kvinnfolk teaser deg bare
Er som å komme med buffetbord med plastikkmat til sultne afrikanere fåvæ