Sverigetråden – benupplagan

Då kör vi igen!

Other urls found in this thread:

sv.wikipedia.org/wiki/COBOL
twitter.com/SFWRedditImages

Shit thread

Kuso thread

bra tråd

fin upplaga :3

>dkn ingen pv eller fv att spela spel med

>dkn ingen att kela med

>du kunde ha blivit fött tjej
>du kunde ha levt på betas som skickar pengar till dig för du är snygg och dominant
>men du blev född kille istället

jvdk ;__;

varför har gb gräddglass en pedosymbol?

lägg ner /svt/

Ta livet av dig.

Projekt "söt pojke" – dag 4
Föregående >har inte känt något socker sug på hela dagen
>kan det redan vara borta?
>åt ingen frukost eller lunch
>men en rejäl portion tacos till kvällsmat
>prövade loka crush
>aldrig mer
>håller mig till vatten, te eller mjölk
>jag fortsätter starkt framåt!

Är GB glassgubben /vår grabb/?

Ganbatte user-kun! :3

Känns för jävligt

Vad är ditt mål? Att bli en söt pojke? Varför? Är du tjock nu eller?

Vad driver dig till att skriva ett sånt här brev? Jag förstår om mitt brev gjorde dig frustrerad eller kanske rent av rosenrasande. Däremot förstår jag inte varför du skulle gå hela vägen och säga att jag ska ta livet av mig. Det innebär att jag inte skulle vakna nästa morgon för att kunna upptäcka livet något mer, jag skulle inte kunna träffa min familj eller vänner igen. Jag skulle inte kunna säga till min mamma att jag älskar henne, jag skulle inte kunna säga att jag älskar dig till min pappa. Är det verkligen det du vill? Är du en sån sadist att du verkligen vill se mig död? Vad är det för underliggande problem som ligger bakom ditt brev?

Är det en dålig barndom eller bara en dålig dag? Mitt brev kan sannerligen inte ha triggat dig så mycket att du önskar livet ur någon du ens har träffat.

Jag visste att någonting inte stod rätt till med den där glassgubben.

Ta livet av dig

Tack, user!
Ditt stöd ger mig motivation.
Är ett ordentligt fläskberg.
>191cm
>100kg

döda dig själv

sluta sno bilder

>Vad driver dig till att skriva ett sånt här brev? Jag förstår om mitt brev gjorde dig frustrerad eller kanske rent av rosenrasande. Däremot förstår jag inte varför du skulle gå hela vägen och säga att jag ska ta livet av mig. Det innebär att jag inte skulle vakna nästa morgon för att kunna upptäcka livet något mer, jag skulle inte kunna träffa min familj eller vänner igen. Jag skulle inte kunna säga till min mamma att jag älskar henne, jag skulle inte kunna säga att jag älskar dig till min pappa. Är det verkligen det du vill? Är du en sån sadist att du verkligen vill se mig död? Vad är det för underliggande problem som ligger bakom ditt brev?

Är det en dålig barndom eller bara en dålig dag? Mitt brev kan sannerligen inte ha triggat dig så mycket att du önskar livet ur någon du ens har träffat.

>dkn är lika lång som du men väger 35kg mindre

Jag är dock för smal.

>35kg
65 kg och 191 cm? Jävlar. Jag kände mig som ett benrangel på 70 kg och 183 cm

>191cm
>söt pojke
välj 1

>faktiskt sno min bild

Jag hörde en gång talas om en kille som jobbade ~2 dagar om året och tjänade en normal årslön på det. Han jobbade på någon oljeplattform med att göra underhåll på deras värdelösa och antika mjukvara. Vad bör jag lära mig för att jobba med något liknande? Obskyra programmeringsspråk från sjuttiotalet och embedded?
Är rätt säker på att historian är sann, eftersom att han som berättade den kände personen i fråga. Det lät inte som att personen i fråga var en ovanligt bra programmerare, bara att han kunde tillräckligt obskyr teknik.

Hoppa framför ett tåg

kenobi

>dkn Krysantemumprinsessan kommer aldrig att vara min oyabin

Begå självmord

T R U M P

>dkn lyssnar på dokumentär om skolskjutningen i bromma 2001
>dkn hela 00-talet passerar i revy

alla dessa känslor...

Sök hjälp.

Detta kanske: sv.wikipedia.org/wiki/COBOL

Man kan faktiskt vara söt även om man är lång.
Jag snodde den av litauenanon för ett par år sedan, faktiskt.

Ja, har tänkt på cobol och algol 60.

oj vad snygg hon är nummer ??

>Man kan faktiskt vara söt även om man är lång.
bevis?

Ditt filnamn säger annorlunda

>dkn man är litatuen user

innan ni säger att jag ska ta livet av mig så borde ni ta livet av er

...

abort är mord

häng dig, abort är inte mord

>Ditt filnamn säger annorlunda
4chanX mann1!
D– Det bara är så. Jag har inte bevis just nu men...

>att döda en oskyldig och försvarslös människa är mord
>foster är människor

abort är mord QED din jävla fjant

...

>dkn man är litatuen user
Jag tror dig inte.

abort är mord

DÖD TRÅD.

Varför?

nej

nej

du har rätt, vänta bara på att litauenanon kommer igen (proffstips, han kommer inte)

nej

tråden != abort och det är därmed okej att tråden är mord

>nej

lmao bra argument

>han går inte på abort fester i Lund
Det är sjukt kul, tjejerna blir så kåta när dom gjort abort.

okej så om jag dödar din frus barn som är i hennes mage är det inte mord enligt dig? coolt

Menar du att detta () var ditt verk?

>tråden != abort och det är därmed okej att tråden är mord

vänta, jag kan vara lite onykter, men vad jag menar är att abort inte är mord och att det inte ska vara olagligt.

bryr du dig om jag bränner ner ditt hus?
bryr du dig om jag bränner ner mitt his?

svara på frågan mann1, eller skulle du säga i mot dig själv då?

>lund

alla har vi hemligheter

vilken fråga? abort bör vara lagligt.

Om ditt nästa argument är att """svenska tjejer xddd""" använder abort istället för kondomer borde du hänga dig sjäkv

vad ska jag spela? Sugen på Batman Arkham Asylum igen men vet inte

dark souls

Jag dödar din frus barn som fortfarande är i hennes mage. Är det inte mord enligt dig då?

jag vill knula clowndel

gå ut och lev livet istället

Finns inget argument för abort som inte rättfärdigar barnamord favä.

>abort bör vara lagligt.
detta är inte mer än ett normativt påstående

Det är snart midnatt.

Själv hade jag tänkt spela Eldemblem. Har bara spelat en gång till spelpojke avancerad. Är att rekommendera!

gå och lägg dig då

Tror ni att Gud ger en ny människa sin själ direkt vid befruktningsögonblicket eller sker det senare?

ja

kanske

vi kiommer inte komma någonvart för att vi har olika synpunkter. jag tycker att abort bör vara en rättighet för att barnet ifråga som kommer födas (tack vare att abort är olagligt som du föreslår) kommer ha ett dåligt liv eftersom de som i största allmänhet gör abort är de som kommer vara dåliga föräldrar.

jag lägger ner min sida av debatten eftersom jag inte har några argument, ni vinner. abort är mor osv haha xd

Tar ett par månader innan en bebis är medveten.

Paprika! :3

Wrack är kul.

>jag lägger ner min sida av debatten eftersom jag inte har några argument, ni vinner. abort är mor osv haha xd

ja tack för du erkänner iaf

vad innebär ett dåligt liv?

beror på vilket land människan kommer ifrån, vissa människor får inga själar alls, som svenskar tex

[spoiler]jag menar det inte[/spoiler]

du har rätt. abort är mord. ett dåligt liv är att bli aborterat

Alltså, Thomas av Aquino trodde att det skedde runt vecka 3 iom neurulationen av de 3 groddbladen. Dagens insikter i embryologi visar dock att individualiteten börjar formas mycket tidigare, redan de första dagarna. En del menar dessutom att hela personen finns potentialiserad i arvsmassan, vilket ju också är sant.

Vilka ska man spela?

>källa: min röv

Källa är Larsen's embryology.

Tänk om vi bara är ett genetiskt experiment av Ayy lmaos

tänk om vi är ayy lmaos

Jag på bilden.

>dkn ingen /trash/ sverigetråd

>när det slår dig att de tre senaste åren var totalt bortslösade och du ligger och tänker tillbaka till "höjdpunkterna" i ditt liv och grinar tills du spyr

Allihop i tråden borde bli söta fällor! Vi kan alla klara det och vara söta tillsammans! ;3

Skapa en då!
Vad vill du breva?

>vad vill du breva?

vad fan tror du?=

>när det slår dig att du har varit "vuxen" i tio år och din kuk är fortfarande fet

>dkn slösade dom senaste 7 åren och gjorde nästan ingenting

>börjar närma mig 30 år gammal
>suttit inne och spelat dataspel sen jag var 8-9 år

Livet är alltid en besvikelse.