Sverigetråden - HELL SEGER upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtu.be/Dy4HA3vUv2c
flockdraw.com/1yiqz5
youtube.com/watch?v=NVKem03suPE
youtube.com/watch?v=Q08boVlPl6Q
youtube.com/watch?v=wz-NPyJZ_kQ
youtube.com/watch?v=q2R2btO4MEo
i.4cdn.org/wsg/1485012813713.webm
twitter.com/AnonBabble

/balt/

youtu.be/Dy4HA3vUv2c

dålig upplaga favä

20 spänn på att tråd1 blir rensad pga swastikan

Flockrita?
flockdraw.com/1yiqz5

>möh rättigheter is västerländska civilizationen

Cuckanon...

>inte vara nazidrägg är att vara cuck
Conny...

>two weeks

Asgier...

>de ska göra om och våldta T6
N-nnej!

Hur länge tills äckliga likbleka svennar är utrotade? Vill ha ett gyllene brunt Sverige.

Mohammed...

Men jävla /r9k/-bög, inse att män och kvinnor har helt olika förutsättningar, intressen, begär och "bäst före datum" i livet.

Kvinnor når sin högsta attraktionskraft i sina senare tonår till när de är typ 25 sedan går det snabbt utanför. Under dessa år så lever de drömmen och får uppmärksamhet kors och tvärs, du kan inte ens föreställa dig vilken jävla drömvärld de lever i, särskilt om de är snygga. De behöver inte göra ett jävla skit annat än att existera för att få allt serverat. Men redan när de är 30 så börjar skillnaden märkas ganska kraftigt, de får inte längre blickar hela tiden, de måste själva ta kontakt med män, de får inte längre allt lika lätt serverat. När de sedan är 40 så är det helt kört (utom i extremfall) och då slår det dem hur jävla ensamma de faktiskt är. Ingen gillade dem, de var bara en vagina. Inse vilken jävla omställning de går igenom när de "slår i muren"? Det är som att gå från miljardär till uteliggare. Samtidigt så kommer män aldrig få känna av det totala privilegiet som att vara en 20-årig kvinna är men männen blir sakta mer attraktiva upp till sina sena 30:s och fortsätter vara attraktiv i flera decennier till. Det är inte förrän en man kommer upp i pensionsåldern som han slutar bli attraktiv och även då kan han få ligga med modeller med hjälp av pengar och makt (se Trump)

Nu till begär. Kvinnor får inte ut lika mycket av att knulla främlingar som män gör. De vill kunna låsa fast en Chad för hela hennes biologiska programmering bygger på att finna en alfahanne som kan skydda henne och hennes barn. Att bli pumpad och dumpad kan vara lika jobbigt för en kvinna som att vara ensam och runka är för en kille. Därför de blir bittra precis som vi.

Denna jävla feminism-cancer där vi behandlar män och kvinnor lika är så jävla sjuk.

Präst sättet ser ju fett bra ut.

läste inte, FI partimedlem.

sparad upplysning

is this raycist white male famous in svveden?

Oironiskt bra brev

...

d1a favä, känner flertalet tjejer som ligger med killar höger och vänster och är självmordsbenägna. lätt att bli avundsjuk på sexet men det är inte det de vill ha/behöver

Präst är typ den enda förbättrade

>copypasta
>bra brev
mm, argument som stefan molyneux ger varje anti-feministisk video

>tjejer
>självmord
haha aaaaa

Detta! Flera tjejer jag känner säger att de känner sig smutsiga efter de ligger runt och säger att de aldrig ska Göta det igen.sen efter ett tag gör det det igen och mår lika dåligt. Sorgligt att se

...

Wow you're a sexy lady

ursäkta mig, herr fina siffror, men spenderar inte min tid med att kolla på cuck-videos

Skatt är stöld.

Paladin var ju rätt bra också.

Hur kommer dom olika färgerna fungera?
Får man välja eller vad?

Så klart finnen få de fina siffrorna

Breva inte dessa typer av brev igen din transa, heemar dig nästa gång du bifogar en 2dbild!

Abort är mord.

Tveksamt

Elakt ;_;

SSRI har ingen effekt på mig så jag ska byta medicin. Någon som vet vad jag kanske kan komma att få?
Ja, jag faller för medicinjuden...

respond to me

>bulgarcucken

2dTRANSAN ÄR MENTALSJUK HAHA, MAN KAN INTE HITTA PÅ DETTA HAHA!!!

fyfan vilket sammanträffande att "homobrevare" är mentalsjuka HAHA!!

Passa dig 2dpedofil, du får smaka på mina storlek 48 militärkängor om du inte lägger av!

Tänk att fingra henne hårt i halvmörkret medan hon kvider "Nej Pekka vi kan inte, barnbarnen sover i rummet bredvid"

flickvännen

youtube.com/watch?v=NVKem03suPE

Snälla förolämpa mig mer

Det finns ju 4 olika svårighetsgrader på räder numer. Verkar även vara en alliance och en hordeversion

rude racist bulgarophobes I see how it is im reporting your thread

No one here is happy about what is going on our nation, feels bad if you're just here to meme on us.

Gyllene En har gjort slut med sin tjej ;_;

Han var tvungen att välja mellan Sverige eller att bila en familj och framtid med henne i Irland...han valde nationen ;_;7

youtube.com/watch?v=Q08boVlPl6Q

no I was wondering what's the general opinion about him in Sweden

bra brev

hon var typ 4/10 så ingen förlust
men autist som han e kommer han knappast kunna skaffa svensk fv i och för sig

SJW see him as a housenigger
Normal swedes see him as just a guy who want to fish popularity and good boy points + youtube money
semi-right people see him okay, since he makes notes on what shit happens here
nazis see him as trash that needs to be stomped

Sluta vara så elak ;_;

t. stefan

Bry dig inte om honom, det är bara hans egna problem som blöder in i hans brevande!

Och vad ska du göra åt saken? du är en feminin beta, du skulle inte ens kunna försvara dig från en 12 årig flicka HAHA!

Svaga personer som dig är till för att mobbas! haha!

lmao thailand? hmm vad ska han göra där
han kommer knulla skiten ur barn

Jag är inte så värst svag tycker jag.

KLOCKAN ÄR FAN INTE ENS 5, VAR BLEV SOLEN AV?!?!?!

BARA MASSA JÄVLA DIMMA O MÖRKER I GÖTET

Vad kommer det där albanmemet ifrån som man kallar dåliga svenska postare?

>and no I'm no gonna participate in any decadent behaviour now that I'm single, I don't wanna think about it. I will wait a year or two and then I will find a Swedish princess and sire an heir
Jag älskar den här snubben! Bästa dutubkanalen någonsin. han är oironiskt inspirerande

>svenska postare
>postare
Abdul...

absolut värdelös tråd

>nordbröderna försvinner i två månader
>den gyllene försvinner i två månader

Precis NU när det är deras perfekta läge, vad i helvete?

Jag har inte träffat många albaner i Sverige, beter de sig förjävligt eller vad? Är det pga Arg blatte som folk skämtar om albaner?

Mobba honom inte! Mobba mig i stället! Slå och förnedra mig!

>Vad kommer det där albanmemet ifrån som man kallar dåliga svenska postare?

Mdongo va fan skriver du?

Snälla skapa ett nytt trådjagjag

Twitch försöker få mig att kolla på drayswe
Hemskt

töm livet ur din kropp

Som exempel finns det en med svensk flagga som postar "varför har vi ingen kultur" och då kallas han för alban, varför?

youtube.com/watch?v=wz-NPyJZ_kQ
fyfaaan

>hitta en svensk prinsessa
Bokstavligen my pure waifu.jpg

>syrran frågar om jag vill impregnera mina skor
Vad fan?????

jag har nästan inte skapat ett enda trådjagjag

För att etniska svenskar vet att svensk kultur finns då de växer upp i den.

haha, skulle kunna brotta ned dig och kedja fast dig till en lyktstolpe med ena handen bunden bakom min rygg haha!

Min 8-åriga lillasyster hade kunnat brotta ned dig utan problem! haha!

Impregnera din syster

det är ett teckan, hon vill ha qk

feminism är inte ett problem i sig

det är attityderna och kulturen som sprids i kraft av media och marknaden som är problemet

"manlig promiskuitet" är ett sken, ett jagjag som idag hemsöker både kvinnor och män för att få dem att konsumera mer, se libidinalekonomin

global hyperkapitalism frambringar en hypersexualitet

Sant, fast arg blatte är ju alban och han har gjort en video där han försvarar existensen av svensk kultur

Ojdå~
Du måste vara stark..

>dkn dattan bannlyst från kanalen

Kommando eller SÄPO i KF2?

Hallå jag vill ju också bli nedbrottad och fastbunden! ;_;

>youtube.com/watch?v=q2R2btO4MEo
Oironiskt det roligaste jag sett på länge.

jrannsaka er själva

>införe "OMG KANALEN ÄR 2D FOKUSERAD DRA TILLBAKA TIL REDDIT KVÄÄÄÄ"

Vad tror du jag försöker göra?

Mitt objektiv är att ta dessa falna individer från deras vardag av dekadens och föra dessa individer till det sanna ljuset!

I så fall har du misslyckats totalt.

Varför har du kvar proxyn?

Vem mer blev mobbad av tjejer i höstadiet? Uppskattade det inte då men nu är det f1 h1

i.4cdn.org/wsg/1485012813713.webm
>m-me... shlomo!

Jaa önskar jag kunde insett då hur hett det är att bli mobbad och förnedrad av tjejer

Pappa~

va

Blev mobbad innan högstadiet med men i högstadiet var det bara en sporttjej som alltid jävlades med mig.

animebögarna har vaknat

2 tjejer i högstadiet tänker också att det är f1 h1

har ni någonsin utsatt någon för en rasistattack?

t. aftonbladet

bort med proxy