/norgetråden/

God gammeldags utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1484982723945.webm
youtube.com/watch?v=jY8o0-rKCeo
youtube.com/watch?v=p5mmFPyDK_8
consequenceofsound.net/2017/01/shia-labeouf-protests-president-trump-with-live-stream-that-will-run-for-four-years/
youtube.com/watch?v=NgEQE4YjHII
youtube.com/watch?v=HdqVF7-8wng
youtube.com/watch?v=M6XT9G5FDlI
youtube.com/watch?v=j0wduU9ac-Y
youtube.com/watch?v=HX7fJIWV1NA
youtube.com/watch?v=9OodFPqooes
youtube.com/watch?v=HWlqiv-YL7c
youtube.com/watch?v=j5EYtywmXLM
twitter.com/NSFWRedditGif

For Aurora

i.4cdn.org/wsg/1484982723945.webm

tredje for miljoet

andre for at alkohol er IMPLISITT NORSK

Nr 2 for Selda Ekiz

Litening too Half the World Away right now. Foltes god mann.

>mer lonnsomt å nave enn å jobbe

Dette er helt sant, og helt tullete. Jeg fikk nettopp en jobb gjennom NAV, så nå får jeg 3000 mindre kroner i måneden.

Jævlig bra system, må jeg si.

fy faen jeg kunne drept for ei baconpolse akkurat nå

Guttaaaaa Anonsen spanderte ass

Jeg vil anslå at det er omtrent 15% sjanse for at jeg mister jomfrudommen min på fredag

meg til hoyre

Slurker i meg en ol

Dere har gitt meg håp om at å mote anons IDVL kanskje ikke er så skummelt allikevel.

Neida vi har det veldig hyggelig. Det som er er at bare de som er hyggelige velger å gå ut vettu, de andre anonsa er for opptatt med å sitte inne og hate livet

Her finner du kun hyggelige autister

>dfn ser at du er tom for alkohol når du enda ikke har nådd sorpe full
fy faen gutta jeg..

Når du når det punktet er det på tide å ta en mellomstor pause, fåvæ.

Nå har jeg hatt mageknip i en uke. Noen som kan noen kjerringråd som hjelper?

hva betyr dette

sluk i deg en liter sprite og spis en banan så fort du klarer. Det renser opp hele systemet der nede så alt av magevondt forsvinner

noen andre /leverpostei med rodbeter/ her?

At når du ikke blir full nok lenger på det du pleide å bli full på for, så er det på tide å ta seg en pause fra alkohol.

>t. alkoholikeranon

Hvorfor har jeg en folelse av at du tullebrever med meg nå, anonsen?

Skal vi stikke ut på byen eller skal vi bare sitte her og slurker i meg en ol?

j-jeg hater deg
t. påtroppende alkoholikeranon

hvem andre /vilikkeblidelt/ her?

youtube.com/watch?v=jY8o0-rKCeo

Pris Herren!
youtube.com/watch?v=p5mmFPyDK_8

>unge kvinner og hanreier
Ikke overrasket fåvæ

Vond mage kan skyldes mye rart.
Yoghurt og cola skal være bra for dårlig mage har jeg hort.

Ta mitt råd for det er for sent.

Hva faen er de kringlegreiene her?

Hva tenker folket om Rex Rudi?

Hva faen er dette?

consequenceofsound.net/2017/01/shia-labeouf-protests-president-trump-with-live-stream-that-will-run-for-four-years/

vil egentlig ikke det

Håper noen kommer og odelegger hele greia

Å dæven, nå har ikke Trump noe annet valg enn å trekke seg!

Sup Forums er på plass.
Sup Forums er på plass.
youtube.com/watch?v=NgEQE4YjHII

se tilbake kl 5, tror Sup Forums har noen påfunn

aner ikke hvordan jeg klarte å fökke opp det brevet så mye, men jeg lar det stå som en advarsel for ungdommen.

kl 23:00, om 20 minutter*

youtube.com/watch?v=HdqVF7-8wng

Hva tenker tråden om dette?

Hva skjer med han her da? Har han gitt opp?

why don't you all pack up your stuff and move here? You'd be happier here, and we'd welcome you.

Det er så frustrerende. Trump snakker nesten utelukkende om at USA må samles igjen, uansett rase, etnisitet eller kjonn (altså noyaktig hva disse folkene "vil") og disse fjolsene nekter å delta fordi.. vel tja. Jeg skjonner ikke hva som er problemet til disse folkene, ærlig talt. De bare proteserer for å protestrere, det er helt latterlig.

Can i live with you?

e9

>De bare proteserer for å protestrere, det er helt latterlig.

Nettopp, de LARPer 60-talls kontrakultur, bare at de faktisk ikke har en legitim sak å kjempe for. De så vel på en kul dokumentar om hippier og tenkte at "sånn vil jeg også gjore!"

1 we're perfectly happy in our desolate empty corner of the world
2 your political structure is chaos
3 yours is a culture built on propoganda
4 Americans in general are pretty annoying, even if norwegians are too, they are an annoyance i can stand
5 why exactly should we?

De har skapt sin egne idé om hva Trump er, og det er at han er et slags monster som skal gjöre livet surt for alle som ikke er hvite menn.

Forövrig finnes det profesjonelle demonstranter, eller i hvert fall demonstranter som alltid dukker opp. Av og til har man sett de samme menneskene bli busset inn til protester, av og til er de i mot abort, andre ganger demonstrerer de for abort f. eks.

Kanskje er disse profesjonelle demonstrantene bare en minoritet, men de er nå alltid der hvor det er mulighet for å holde skilt og rope det som er på dagens agenda.

Det er ikke mitt hjem.

Sup Forums skal sende pizza til stream stedet.
skuffet.
Shia kommer bare til å betale for pizzaen.
han har mer en nok penger.
Og de som dummer seg ut er sikkert sulten.

Brev gude tier norsk musikk.

youtube.com/watch?v=M6XT9G5FDlI

youtube.com/watch?v=j0wduU9ac-Y

youtube.com/watch?v=HX7fJIWV1NA

youtube.com/watch?v=9OodFPqooes

I do not have a separate home currently, but if I did I'd be more than welcoming.
>1 we're perfectly happy in our desolate empty corner of the world
Don't lie to yourself
>2 your political structure is chaos
Yes, it is very humorous. Why watch the world burn if you can be in the middle of the fire?
>3 yours is a culture built on propaganda
Only mainstream Amerca. Quiet aesthetically pleasing indie American culture is rather soothing, when you find it.
>4 Americans in general are pretty annoying, even if norwegians are too, they are an annoyance i can stand
This is true, but don't forget your people often mistake being friendly with being noisy/annoying.
>5 why exactly should we?
You have a much larger dating poole here, along with more options in life.
There is no home, only adventure.

Du har rett når det gjelder betalte demonstranter.
De er alltid de som drar det i gang.

Enten du liker fyren eller ikke, så digger jeg denne videoen med Andrew Breitbart som konfronterer en slik betalt gruppe. Han jager de rett og slett vekk med argumenter

youtube.com/watch?v=HWlqiv-YL7c

>dfn jeg klarte å kjope noe lettol fra kiwien som tydeligvis ikke er stengt allikevel
gutta

Det er ikke ulovlig å selge lettol etter alkohol salget stenger din nepe

JEG VET DET men jeg trodde kiwien i min nærleik var stengt fåvæ sdm

Nepe er en fugl

når tar kringleprotestene slutt?

>t. fugleanonsen
drep deg selv

Aldri, det er det eneste folk har igjen som de tror gir livet mening.

>politisk aktivisme gir ikke livet mening
er du nihilist fåvæ?

slikt har da fantes i all tid

Jeg mente selvfolgelig disse kringleprotestene som og De utretter jo ingenting, de bare driter seg ut. De vet ikke hvorfor de er der engang.

dette stotter jeg fåvæ
t. jævla blodrod sosialist

Kiwi har da vanligvis åpen til 23.

Rex Rudi, fåvæ
Rex Rudi

It's impossible to move to America, and you know that. We'd have to be drawn in the god damn green card lottery to go there.

min lokale kiwi pleide å stenge 21 på laurdager fåvæ

bedriten tegneseriee fåvæ

Nå må vi snart gå ut gutta

Noen som går på UiO her? Hvor bor folkens?

Neinei

I'm sure you could find a way. Perhaps get sent here by military? How difficult would it be for me to go over there though? Including getting an education and such.

men da er vi enige om hvertfall det, da.

t. jævla sprutbrun natsoc'er

Det er mange på UiO. Jeg vil ikke si hvor jeg bor men litt utenfor Oslo. Er på treff nå, vi må få til noen flere med flere folk.

DAE HESTESKO TEORI BEKREFTET????

To come to Norway? You fly here, and then refuse to leave. And we'll give you citizenship.

>I'm sure you could find a way.

"nei"

Nå må dere begynne å hore på Ludvig Nilsen

Surely you're not serious

>youtube.com/watch?v=j5EYtywmXLM

Jeg tror enten at ikke noen av disse russebilene eksiterer, eller at alle som har bedt han om å lage sanger bare gjor det ironisk.

>nei
>nei
Det kan da ikke være så vanskelig, kan det?

*dabber*

...

>noen stemmer på mdg
>selv om vi har et okonomisk system basert på evig vekst
evig ler meg ut hoyt

Stemte mdg post-ironisk ved forrige valg fåvæ

På norsk er ikke "dabbe" det samme som på engelsk, din dust
Engelsk er å kaste armen over ansiktet, men på norsk er det å slå noen i bisepsen deres

Ukulturerte svin

>post-ironi

>du vil aldri slikke disse fottene

god morgen gutta

Hun ser bare mer og mer latterlig for hver gang det dukker op ett nytt bilde av henne.

Jeg blir faktisk lei av å se den videoen der, det er jo DE som driver å protesterer og lager opptoyer som deler Amerika, kan de ikke bare gi Trump en sjangse og kanskje prove å samarbeide? Fy faen for noen jævla kringlefantete hyklere...

>wæææææ trump sa "ta de etter fitta" for 20 år siden wææææ for en skummel og slem mann!!!

VRÆÆÆÆÆÆL

>dfn legger meg i senga og kjenner på dfn ingen jv

>du vil aldri slikke disse armhulene

Når noen man har stemplet som så forfærdelig får så masse stötte, da bör man egentlig spörre segselv "ser de på ham på samme måte som jeg gjör det? Har jeg oversett noe?"

>Men hva med Hitler
Han fikk makt i en tid når informasjon var my vanskeligere å oppdrive. idag kan enhver person oppsöke begge sider av en debatt og talllöse refleksjoner over den uten å svette. "Hitler" er ikke et argument

Jeg forstår ikke hvorfor disse folkene enda ikke har reflektert det minste over hvorfor de ikke liker ham