/Norgetrauet/

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=v27cpRn_Gc0
youtube.com/watch?v=QiaHa6PXAKg
youtube.com/watch?v=UhdIv045WH0
youtube.com/watch?v=p5mmFPyDK_8
twitter.com/NSFWRedditVideo

Fǿrste for flinke nordmenn på eventyr i Asia

andre for husregler

hvem /fornǿyd/ her?

TREDJE FOR GJENINNFORING AV JODEPARAGRAFEN

Fant en vill gjedde.

>Dfn hun ikke er ekte

gutta...

Diktatur mener du vel.

Sjuende for nassere kan ikke telle.

Hva for en kreftpasient de lot ut av sykehuset?

Espen?

Sånn passe, kanskje 6/10

Kilde?

fy faen...

>Som at noen for eksempel utförer sånne last-stand hendelser hvor de pröver å drepe så mange som mulig
Da er det jo fint at alle andre har våpen så slike ting kan stoppes for det skjer noe særlig stor skade da.
>Som at noen som ikke er oppegående nok til å tolke en situasjon rett tror han er tvunget til å drepe noen
Shit happens.
>Som at noen missbruker våpenet sitt for å manipulere andre
Da blir de som regel skutt tilbake, hvis noen andre også har våpen.
>En hindring som kan lede til at folk kan lære bedre å sikte, lære hvordan de skal rense/oppbevare våpenet, lære hvordan man skal reagere om noe går galt, eller om man möter en galning som også har pistol
En burde ikke ha dette som krav bare for å eie noe.
>Fordi barberkniver må man helt opp til noen, for å kunne kutte med, og er ofte ikke dödelig om du ikke treffer godt.
Sier du at de er ufarlige? En pistol må man også sikte med, og er ofte ikke dodelig om du ikke treffer godt.
>Fordi fyrverkeri ikke kan brukes like fritt som en pistol kan. De lader ikke, skyter mye kortere enn en pistol, og om du så blir truffet er det större sjanse for å overleve
Poenget med fyrverkeri er at idioter også skader seg selv med de, og at de i likhet med våpen, er livlose objekter, de gjor ikke skade i seg selv uten at en eller annen idiot gjor noe dumt med de.
>Må også påpeke at til og med fyrverkeri er satt i et skeptisk lys, hvor det hele tiden er diskusjon om å fjærne til og med det (som jeg syns er idiotisk)
Nok et bevis på at demokrati er et onde.
>Det spörs jo helt etter situasjonen, om de bare er skyldig i kjöp er det vel ikke nödvendig med annet enn en bot, kanskje samfunstjeneste.
Og hva skjer hvis en stritter seg imot disse tvangsmidlene? Da er det inn i bur, eller doden. Alle statlige lover og regler bygger på et statlig lofte om at de som ikke folger de, vil bli utovet vold mot, helt til de velger å folge det igjen, *eller er dod*.

nordkvinne*

mannesvin

Ikke han du spurte, men det er Anchovy fra Girls Und Panzer, en fantastisk bra serie om du liker homofile jenter og stridsvogner.

Det greide ikke du heller HAHAHAHAHAHAHAAA

Hun er en skatt!

Det var liksom spoken da, din nisse

Å

Jeg hater politikk ass gutta

Påminnelse på at Hitler gjorde ingenting galt.

youtube.com/watch?v=v27cpRn_Gc0

jeg elsker deg

Hater ikke politikk, jeg bare hater ideologisk lukka idioter som alle nassene i tråden.

Det er umulig å diskutere en dritt med de uten at de skriker hanrei eller at de sutrer over at de er marginaliserte som om de er medlem av en eller annen afro-amerikansk og lesbisk undergrunn.

jeg hater deg

Hvor homofil snakker vi?

>Hater ikke politikk, jeg bare hater ideologisk lukka idioter som alle nassene i tråden.
>Det er umulig å diskutere en dritt med de uten at de skriker hanrei eller at de sutrer over at de er marginaliserte som om de er medlem av en eller annen afro-amerikansk og lesbisk undergrunn.
Jeg hater all politikk, jeg vil bare leve i fred uten tvang. Jeg hater også min egen politikk da, for jeg vil egentlig ikke kaste bort tida mi på den heller.

For det meste bare veeeeeldig åpenbare undertoner. Problemet med yuri anime er at du som regel ikke får se hardkjernet kyssing eller hånd-holding, bare veldig åpenbare hint.

Jeg kan dog garantere at hvis du ikke har store aversjoner mot anime, liker jenter, og liker stridsvogner, kommer du til å like Girls Und Panzer.

Håndball gutta.

Gutta, tror jeg skal se Jenter og Stridsvogner: Filmen igjen, skal jeg holde dere oppdatert denne gangen også?

Jeg er usikker på om jeg har sett den siste filmen. Er det den hvor de slåss mot hun hvite lolien som også liker bjornene?

...

Skal se etterhvert. Fikk du med deg 2 av Japans best kjente ordentlige full on Yuri manga skal adopteres i lopet av 2 kvartal?

Ikke brev og kjor

Har ikke fulgt med så mye i det siste. Hvilke er det snakk om?

Men han sitter jo åpenbart i passasjersete?

>Da er det jo fint at alle andre har våpen så slike ting kan stoppes for det skjer noe særlig stor skade da.
>Shit happens
>Da blir de som regel skutt tilbake, hvis noen andre også har våpen.
Dette kan ikke være seriöst...

Jeg har aldri sakt at pistoler ikke er livlöse
Jeg har aldri sakt at barberkniver er ufarlige
Jeg har aldri sakt at de som kjöper ulovlig skal dö
Om du virkelig ikke greier å se ting utenfor det svart-hvite synet ditt er det ingen vits i å diskutere noenting med deg

Jeg gidder ikke krangle om dette lenger, men vær så snill å legge merke til at jeg er FOR at hvem som helst over en viss alder skal ha tilgang til våpen. Alt jeg sier er at det bör reguleres basert på at folk bör vite hva de driver med

Ja, de sloss mot universitets laget

Ah, ja da har jeg sett den. Kjor på, hold oss oppdatert!

Har du forresten lest リボンの武者?

Han holder telefonen i hoyre hånd
Ingen anonsen har venner fåvæ

>Citrus
>Netsuzou Trap -NTR-

>Dette kan ikke være seriöst...
Det er ditt valg. Jeg har diskutert dette her så mange ganger at jeg sliter med å ta det seriost selv. Det alt bunner i, er at det er mitt jævla valg om hva jeg skal gjore med min eiendom, og andres jævla valg om hva de skal gjore med sin eiendom. INGEN kompromiss.

Allerede tilbakevist.

Nei den har jeg ikke lest, er den bra?

>hva jeg skal gjore med min eiendom, og andres jævla valg om hva de skal gjore med sin eiendom
Dette var ikke en diskusjon om eiendom, det var en diskusjon om våpen

Om greia er at du sier det du sier ut i fra din possisjon som en våpeneier, så diskuterer du jo noe helt annet enn det jeg gjör...

Falskt
Brev sjåfor

>>Citrus
Husker å ha sett denne på /u/ haugevis av ganger, men har aldri fanget oppmerksomheten min.
>>Netsuzou Trap -NTR-
Heisann, den hadde jeg faktisk ikke hort om for. Skal se om jeg får lest den.

>Nei den har jeg ikke lest, er den bra?
Nå er ikke jeg ekspert på garupan generelt, men jeg kan love deg at det er noe av det mest intense du kommer til å lese. ligger ute på batoto, men er fortsatt i produksjon og det blir jo faen ikke scanna inn mer enn ett kapittel i halvåret.

Svært homo, ikke snakk om undertoner men direkte homolust.

>Dette var ikke en diskusjon om eiendom, det var en diskusjon om våpen
Jeg begrunner min rett til å gjore som jeg vil med våpen i eiendomsretten. Når vi snakker om lover og reguleringer, er eiendomsretten alltid noe vi må ta med i beregningen.

...

Mine fine dubletter

youtube.com/watch?v=QiaHa6PXAKg

Imponerende

>Lynnvillingur

Burt með þig

>Jeg er 14 år og er skikkelig kantete!

du snakker med en autist, bare gi opp

ny tråd?

fy faen gutta

husket nettopp silkeboxere

det var en ting gutta

Ble du... avfyrt?

>du snakker med en som har rett, bare gi opp
FDFD

youtube.com/watch?v=UhdIv045WH0

>Svært homo, ikke snakk om undertoner men direkte homolust.


hores perfekt ut fåvæ

Ja, jeg ble avfyrt av det ufattelig dårlige forsoket på å være kantete.

Pris Herren!
youtube.com/watch?v=p5mmFPyDK_8

Kvifor

Det er overlegent, familie.

...

>stþ engin landamæri til að byggja vegg yfir

Hvað er til bragðs að taka?

PRIS KEK

ikke han karen du svarer til, men du er kringle ass

>det finnes "rette" meninger
>INGEN KOMPROMISS er rett

Det finnes en objektiv sannhet, men jeg er litt usikker på hva den er. I mellomtiden stotter jeg meg på NAP, da dette virker ganske universelt og kommer i min mening til å gi det beste samfunnet. Det er ikke rakettforskning å skjonne at det ikke er greit å slå folk som ikke har slått deg, så ja, jeg har rett, du har feil.

hva er det du prǿvde å få til med dette brevet, user?

Uff da, så fælt å hore.

hold no kjeften på dåkkar, e dåkkar 13 alle mann?
blir faen meg flau av å lese denne tråden

Jeg kjenner folk som er joder og Hitler sine handlinger forte til at mange mennesker ble drept, inkludert nordmenn, så den posten din over her, den sletter du med EN ENESTE GANG! Ellers skal jeg rapportere deg til sjefen for 4kanalen!

>brever anime
>blir flau av andre

Ok.

Fint att du blir med i diskusjonen

dere burde klare å tilbakevise dette argumentet.

>"""""""Vínlands"""""""" """""""saga"""""""

Fremdu sjálfsmorð

Anime er veien til opplysthet, min godeste plebmatiker.

Bor jeg se på Westworld filmen om jeg ser på serien?

Jeg liker deg. Du er kul.

Beste dagen i nyere Norges historie. Hyll fuckings SEIER

nei

Påminnelse: Island tilhorer Kongeriket Norge

Beklager, jeg snakker ikke nazistisk.

Ja, filmen var bedre.

For ovrig gjor også store deler av England det.

Bruker det bare som reaksjonsbilder fåvæ

nå må du gi deg. såpass mye tysk klarer du å lese.

>NAP

Kommer ikke over at bilde relatert uironisk var en av dem

>England
Skottland*

Burde stått "Pay your fair share or we'll break into your house at night and shoot your dog and maybe you too if you don't come willingly into our cage-house"

Ærlig eller fedora? Uansett, har jeg spurt fordi jeg vil ikke ha spoiler i serien

Ja det har du rett i faktisk, jeg har lett for å blande de to. Jeg beklager.

>han glemmer mann oya
Les videre min gode mann

>Sjórnleysis-kapítalistar trúa virkilega að samfélagið virki svona

Þarft þú ekki að fara eitthvað út kallinn minn

[autistic screeching]

Snakk Norsk, innavla islending-pakk.

Ærlig. Det er en bra film som også var ganske innflytelsesrik for filmer som The Terminator. Det var også den forste filmen noensinne som brukte CGI.

>NAP