Still need weed!!

Still need weed!!
Moss

Ok Svenskeanon. Gå til Campino-kebab, prøv å spør folk der.

Känns lite risky, det får bli sista utvägen om det inte löst sig om någon dag. Men funkar det verkligen när det glider in en random svensk och ställer skumma frågor?

Bump

Ta båten over og kom deg til Sandefjord.

Horten hade gått fint, men Sandefjord är lite för långt dessvärre. Men tack för förslaget user

herregud holder du på idag også? Reis inn til Oslo for faen. Tar deg vel en 40 min - 1 time med kollektivtrafikk. Hadde du gjort det igår ville du hatt weed idag.

æøå

Till slut är det nån som nappar, you never know. Så mycket tid och pengar som går åt för att resa till Oslo för en bit soapbar är det fan inte värt. Så desperat är jag inte. Btw, om det nu är så jävligt att se samma sak varje dag så borde du nog hålla dig borta från Sup Forums

Det plager ikke meg at du sitter her hver dag og maser om weed i Moss. Sier bare at det ville vært mer effektivt å dra til Oslo. Du kan jo muligens kombinere turen med mer enn å bare kjøpe dop.

God morgen tapere

Du leter altså etter likesinnede?

Anledningen till att jag försöker igen är att jag fick svar från en i Horten och en annan i Moss som kunde hjälpa, det är dom jag försöker nå. Hade jag haft mer pengar så hade jag rest till Oslo, men med kollektivt så kostar det 300 spänn t/r. Då drar det iväg vet du

possible å få dat wacky tobacky i trondheim?

checked.

chek'd

Woah

seff

>Anledningen till att jag försöker igen är att jag fick svar från en i Horten och en annan i Moss som kunde hjälpa

Glem dem, de er bare idioter som prøver å være morsomme. Jeg hart aldri sett noen narkodealer som har gitt frukter på Sup Forums.

Snakker av egen erfaring. En gang sendte jeg en tulling på bomtur nedi byen der jeg bor, fordi jeg mislikte noe han sa i en annen kommentar. Fikk ham også til å poste et bilde av seg selv.

seff?

ah nvm.

Givetvis så kan man inte lita på folk fullständigt, men finns det en liten chans så är den ibland värd att ta

Vet inte hur det är i norge, men här i sverige ser man ju mer eller mindre vilka som håller på med droger och kan fixa det.. 16 åringar i adidas kläder är ju en typ, gå fram och fråga nån sån, hände mig då jag var runt den åldern att folk jag inte kände kom fram o fråga om weed tex, kom även en 40 åring tjackis och ville att jag skulle fixa lyrica för 4lax, anyway, fråga nån som ser ut som en pundare om de kan fixa några gram. Seems to be working for other people..

Tänkte eventuellt prova det ikväll efter jobbet

Try it och gör en tråd ikväll, är legit nyfiken på att se hur det går för dig.

Det kan jag absolut göra