Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wZRziALIx9c
instagram.com/p/BKoH9hPAH4q/?taken-by=baltichov.dj&hl=en
gp.se/ledare/åsiktskorridoren-är-död-1.4125564
livebunker.rocks/chat/int
files.catbox.moe/7kedb4.webm
formular.sd.se/sd/medlemsansokan/
youtube.com/watch?v=uvW-QTiZLQ0
twitter.com/SFWRedditImages

hell tåhå

hell seger

Hell 2D. Inom rimliga gränser.
Död åt sötbrevare, rollspelare, och transor.

Vad ska jag använda för IDE för python på linux?

Gedit fungerar inte

Varför namnbögar du? Vill inte se dig här igen nybög

om tio minuter är det bögtimmen dock och då får fällanon börja breva! :3

Min 2hufu på bilden

Bögtimmen finns inte längre för att ni bögar spammar dygnet runt

>dkn 20 minuter kvar innan man har loggat in på QX

Daglig påminnelse att ni blir våldtagna utav staten var dag som går.

blunda då hora

Vad lyssnar ni på?
youtube.com/watch?v=wZRziALIx9c

Vad är skillnaden på 2hå och anime?

>älskar demonen med dildo på pannan

2hå är dattaspel

anime är tvserier

HAHAH BÖRK BÖRK I EIM FRUÖM SWEIDIEN!
WOUD YÖU LAIK TO EET SAM METBÖÖÖLLS?

thats rude of you ireland

>>>/räddit/

...

Mobba henne inte

berlusconi pls go

Är 2hå ett dattaspel eller alla dattaspel i animestil?

Är det någon som inte hatar fwaaa egentligen? Vad är hans plan?

2hå är en serie dattaspel i "bullet hell" genren som är skapad av en och samma man, ZUN

Divi är min pojkvän och jag älskar honom! Vi ska gifta oss!

Oironiskt tack

>animestil

du sur favä?
SC var alltid dampbarn


dödade krosus iaf, fick en rätt fin bröst

> Sverigetråd
> Kan snacka om vad fan som helst med andra Svenskar
> Enbart Spam och anime

Måste det vara såhär?

>breva 30 sekunder ina bö tö börjar

men du

>mkn ingen har mig som fru

BÖRK BÖRK I MAEK SHIELF!
I CUALL IT GRÖNKULLA BÖRK BÖRK!
I SHELL AT IKEA TO LEETTLE EURÖ GÖYIMS!

Jag vill få mitt liv på rätt spår men det skulle nog vara lättare, snabbare, och bättre att bara hänga mig själv.

Någon gör en webm av detta tack

instagram.com/p/BKoH9hPAH4q/?taken-by=baltichov.dj&hl=en

Är det där inte animestil menar du? Besöker bara Sup Forums favä och vet inget om sånt utöver vad jag ser här

Ska vi snacka om Australiska Öppna?

Vad tror du om Federers chans till en 19e stor släm?

F-förlåt! Jag blev så ivrig att berätta för alla hur mycket jag älskar honom!

Fällanon?

Gör inte det user jag älskar dig :3

gp.se/ledare/åsiktskorridoren-är-död-1.4125564

>Men DN då, tänker du nu. Det är väl en blytung röst i debatten? Nej, det är just det tidningen inte längre är.
>DN är en lokaltidning i Stockholm som råkar vara rikslikaren för Stockholmsbaserade journalister och en del politiska kommentatorer.

PETER WOLODARSKI BLÅST ÅT HELVETE

Jag lovar att inte ta livet av mig om du inte tar livet av dig.

zun är i en klass för sig själv

>är du singel
>ja
F1h1

SC är äkta nationalister som kämpade mot alla odds för att återta sitt hemland Lordaeron från de odöda äcklen ledda av en knulande alv. De fortsatta kämpa trots att Alliansen hade svikit dem och allierat sig med alver, draenei och annat demoniskt smuts. Hela SC utgjordes av ärorika mänskliga krigare och paladins

Jag spelade inte ens på en RP server men jag bar stolt min SC tabard från TBC till WoD. Först på min mänskliga arms krigare och sen på min heliga paladin

>statsen på bilden
Jävlar vad högt det är. Jag trodde de hade normaliserat alla stats igen?

>instagram.com/p/BKoH9hPAH4q/?taken-by=baltichov.dj&hl=en
Måste runka

Alice en söt, SÖT

Alltså, dra åt helvete vad sällan jag sitter på Sup Forums och er jävla jargong med fällanon, brevar, namnbögar får mig att explodera.

haha jag blev också jävligt kåt av den videon av någon anledning

Jag jobbar inte.

vgh

Jag är nog bög hur mycket jag än försöker att inte vara det :(

Var inte arg!

Det är trots allt bögtimmen just nu.

svårt att sluta vara det när man fått smaka

Acceptera det bara user!

Nejdå, jag är inte arg, tvärt om, jag menar att jag exploderar av skratt. Kommer troligen få en arg lapp på min dörr imorgon, men vadfan.

>dkn orolig över att nån av mina bröder är det

vsg user!

livebunker.rocks/chat/int

SC är cuckar som blev cuckade av både alliansen och horden.

>Jävlar vad högt det är. Jag trodde de hade normaliserat alla stats igen?
Ja det gjorde de i WoD, men statsen är skyhöga igen.
Och detta är bara Legions första tier, och jag är endast 884 ilvl, max ilvl är typ 930 just nu

Vi behlver ju ljud :( men tack ändå

här har du ljud, är du nöjd nu?
files.catbox.moe/7kedb4.webm

Jag ska beställa pizza så fort jag vaknar imorgon

Ska följa Federer på tv så fort jag vaknar :3

>inte tränat knäböj (eller ben över huvud taget) på ett halvår
>knäböjer idag
>min maxvikt har bara gått ner med 37.5 kilo

känns bra favä, trodde det skulle vara värre

formular.sd.se/sd/medlemsansokan/

>SC är cuckar som blev cuckade av både alliansen och horden.
De är hjältar som vågade stå emot både de ociviliserade odjuren i horden och de förrädiska demonlakejerna i alliansen. Varian Wrynn var rätt baserad kring Ulduar-patchen där han hotade orcäcklen men sen blev han också en hanrej som resten av alliansen

>Ja det gjorde de i WoD, men statsen är skyhöga igen.
>Och detta är bara Legions första tier,
Sasuga blizz

>dkn blir sugne på att resubba ibland och sen kommer jag på att de har totalförstört karaktärsmodellerna, halvmergat servrar och lagt till massa nya achievements som jag aldrig kommer kunna kunna fixa såhär i efterhand
Jag kommer nog komma tillbaka den dag då blizz säger att de släpper den sista expansionen, bara för att ta farväl av skiten som jag slösade bort så många år av mitt liv på

Crille...

HUAAAAAAAAAAAAAAAAAA

whew, tack!

Detta är det sista på länge din jubelidiot. De har inga planer på att göra en ny expansion

Tycker alla ledare är extremt lama nu och känns nästan som det inte finns nån anledning att ha horde och alliance.

Ingen riktig konflikt mellan dom förutom att sylvanas är jobbig

Blev inte många ur SC i princip galna av paranoia och dödade alla som inte tillhörde dem? Har för mig att det berodde på att om ett lik görs till odöd innan förruttnelsen har börjat så är det omöjligt att se skillnad på en odöd och en levande. Detta ledde till att SC ansåg att man inte kunde lita på någon utanför kulten och började föra krig mot alla, inte bara de odöda.

...

bilden gör mig oironiskt ledsen

Undrar hur dessa människor tänker när dom kollar sig i spegeln

Tänk dig att presentera henne för dina föräldrar

hehe mm

på talat om baserad så slår inget i WoW Garrosh

garrosh är WoW:s svar på Klas Lund

Är inte den brinnande legionen besegrad nu? Då är de väl släppa en sista expansion så småningom som fokuserar på de gamla gudarna och titanerna

De försökte ju tvinga fram en konflikt i MoP och WoD men det kändes ju bara forcerat och tråkigt. Sen hjälper det ju inte att utvecklarna verkar vara överdrivet kåta på orcer och deras historia

Ja, men hur är det galenskap att döda potentiella fiender? Om du var en människa och inte var med i SC trots att du befann dig i Lordaeron så var du ju helt klart en fiende. Det var deras radikala fanatism som gjorde dem så perfekta

De var ju inte alltid en liten sekt heller. Alexandros "Askbringaren" Mograine och andra mäktiga krigare och paladins ur Silverhanden och Loraderon slöt upp bakom dem i början

Helt förståeligt. Det är inget kul någonstans när man tappar en del av sin burgare ur brödet.

Höggeneral Abbendis av det Blodröda Korståget är WoWs svar på Klas Lund. Garrosh var en jävla neger som chimpade ur för hårt

>nu ska jag vara normbrytande genom att medvetet försöka se ut som en idiot, eftersom det är för jobbigt att formulera och uttrycka något orginellt

>Sen hjälper det ju inte att utvecklarna verkar vara överdrivet kåta på orcer och deras historia
Nu har dom blivit kåta på Sylvanas och alver istället, hoppas verkligen dom dödar henne i legion.

Abbendis: cuck som hatade oddöliga för att de mobbade han när han var barn, blev hatad av alla och dog utan problem

Garrosh: alfahane som förklarade krig mot hela världen, tvekade inte att använda atombomber på städer och korrumperade sig själv för att få tillräckligt med styrka att försvara sitt folk

Hur hittar man en pv(man) eller fv(kvinna) om man inte är ful men inte supersnygg?

Ännu vidrigare. De odöda är onaturliga och hela deras existens går emot naturens eviga lagar. Lordaeron tillhör de sista levande ättlingarna till riket, alltså det Röda Korståget

Den bästa Abbendis är flickan som reformerade Röda Korståget till Röda Slakten

Garrosh är ett dumt odjur och hade inte Varian Wrynn varit en hanrej så hade han dräpts långt innan han ens hade chansen att ta makten över Horden

hej

hej :3

jag såg honom först din jävla hemrivare

heje! :3 ni är väl inte 2dbrevare?

>dkn alla skärmbilder från innan WotLK är försvunna
>dkn man aldrig kommer gå tillbaka till de roliga dagarna i livet

youtube.com/watch?v=uvW-QTiZLQ0

beror på, är jagjag ritade i måla 2d?

>wowbögar spammar ner tråden med sitt skitspel som skulle dött ut för 8+ år sedan

HEJ!

>dkn spelade bc med kompisar för det var det enda som fick mig att sluta tänka på självmord
>dkn sagt upp kontakten med dom kompisarna för 4 år sen

Jag hoppas ni alla får en smärtsam förlossning.

vrf arg

därför att det är tråkigt jävla skit som hör hemma på /vg/

Nej det är okej favä