/mämmi/

Animevastainen Pasas painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R2F_hGwD26g
youtube.com/watch?v=mHYaX9bsf6Q
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/

*pieraisee korvaasi*

animet pottaan, ei /mämmi/:in

tiiän että animenkatsojat ovat alaikäsiä jotka käy vielä potalla

...

nice

Pitäsköhän muuttaa tän generaalin nimi näin 2017

Omia ehdotuksia: /paska/ /suomilanka/ /isämmaa/

En ole nukkunut kahtena viime yönä. Tänään ajattelin ottaa soppaa siinä toivossa, että sammuisin.

Teki mieli pelata Half-Life kun viimeks ku pelasin olin yläasteella.

Latasin sit ton ja top kjeh, kesti jotain 10 sekunttia. Kiitos 200 meganen netti.

/sikarimunkki/

/kurkkumopo/

Pelasin ton ekan kerran viime vuonna. Sehän on ihan saatanan hyvä peli. Half Life 2 on tosin yliarvostettua paskaa.

Kakkonen voittaa estetiikassa. Pelattavuudeltaan ja etenkin viholisten haastavuudeltaan ykkönen vie mennen tullen.

Greatest ally.

/neekeri/

Kyllä F.E.A.R. oli noista viime vuosikymmenen puolessavälissä julkaistuista fpsistä parhain.

oispa

HL1 on ihan uskovitunmattoman hyvä peli, ei sitä turhaan sanota fps pelien edelläkävijäksi. Juoni 5/5, tunnelma ihan vitun 5/5 vaikka polygoneja ollut käytössä vähemmän ku kotipizzan lätyssä pepperoneja ja ihan vitusti eastereggejä ja loppuun asti hiottua kontenttia jota hämmästellään tänäkin päivänä.

/ruisleipä/ä joskus ehdotettiin. Omasta mielestäni nimessä pitäis olla ä tai ö.

No juu aika lailla olen samaa mieltä mutta tykkään kaikista eniten noista kunnon old school FPS:istä. Quake, Doom, Blood, Duke Nukem...

Ite tykkäsin Half Lifestä enemmän. F.E.A.R oli kyl tosi hyvä kans, top tier AI ja gunplay. Far Cry se ensimmäinen oli tosi hyvä kans.

Oispa vielä hyviä FPS pelejä olemassa.

/ruisleipä/

Ikävä kyllä jos jonkin genre on totaallisen jonnetettu, on se FPS.

>ilmeeni kun 75% "saavutuksista" saavuttaa väistämättä pelin aikana
>ilmeeni kun saavutukset ylipäätään

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Kalle missä helvetissä se betoni viipyy? Sen piti olla täällä jumalauta kello 14 reikä reikä

Täällä on kalliit miehet kaivelemassa muniaan lisäprosenteilla kun eivät pääse valamaan

Vittu jos se ei seuraavan 15 minuutin sisään ole täällä niin perutaan valu

Ja kalle, HAISTA PASKA

Juuh, pelannu noi läpi monta kertaa koska hyviä pelejä ei vaan oo. Vikat mistä tykkäsin oli Crysis Warhead.

Aapeeseellä on hyvät piffit niin eihän tässä juoksevan hevosen selässä olla kjeh kjeh

Oispa tyty(poju) joka ottais hellästi(rajusti)

...

Itel tulee täys paniikki/psykoosikohtaus yleensä jos valvon edes sen yhden yön sen jälkeen kun on menny vähäksi ajaksi viimein nukkumaan. En tiiä hirveempää oloa. Siksi en tee sitä enää.

Tää uus Xandrian levy on höpö

FPSien kanssa suurin ongelma on se että niitä julkaistaan sekä konsoleille että pceille, tämä johtaa siihen että niistä pitää tehdä hitaampia ja helpompia kuin silloin kun ne julkaistaisiin vain pcllä.

Oispa

>stk hd 6850 ja amd phenox 1055t
Pyörii sil Crysis ihan hyvin ilman AA:ta ja 1680x1280(?) resol. Näyttää hyvält mut kaikki noi vanhat hyvät pelit pyörii hyvin.

Uudet pelit ei pyöri sitten millään, mut en jää paljosta paitsi koska ne on suurin osa täyttä paskaa.

FEARin AI:stähän tehtiin jossain amerikkalaisessa top tier yliopistossa tutkielma juurikin tekoälyn kehitystä sivuten.Yliopisto taisi olla MIT jos en väärin muista,googlettamalla selviää

>ilmeeni kun peleistä täytyy tehdä helpompia laitteelle joka on suunniteltu pelaamiseen kuin laitteelle joka ei ole, koska pelilaitteella on paskempi pelata kuin ei-pelilaitteella

Oispa.

>stk ollut puhelinjonotuksessa jo joku 10min jo ja jonotus maksaa
juuh elikkäs jooh

Hiiri on vaan god tierin tähtäin tattiin verrattuna.

+ konsoleiden rauta vanhaa jo julkaisupäivänä

Mites toi Nioh?

Ihan jees.

Ei edes haittais vähän yksinkertaisemmat pelit konsolilla, mutta kun ne ei nykyään edes toimi kunnolla.
Jotain Oblivionia tai Fablea pelaat, nii alkaa kone yskimään välikuvia pyörittäessä, ja maastossa et pysty kääntyilemään ilman repeilyä ja Minecraft-tason vähitellen piirtyvää etäisyyttä

>stk sisäsiittoinen ja koko suku kainuusta

petyin aika pahasti mun teistä homoista ei suurin osa ei oo pelannu ees HL1?
nyt jumalauta vittu, kai teistä on suurin osa edes syntyny '99
surullista

>tfw oon hengaillu pohjois pohjanmaalla 500v

kainuu on kyllä semmosta uudisraivausta, ettei siellä ole keretty rutsahtamaan kun niin vasta muodostunu niitä suvulla täytettyjä kyliä

Ruma/meh

Seksikkyyden multihuipentuma

Kuinka monella teistä on normaalit silmät eikä myöskään pottunenää?

mul

>normaalit silmät
Juu mullahan on semmoset liskoviirut.

HL1 ei oo tullut pelattua mutta Trespasser, Quake, Thief 1, Duke Nukem, Shadow Warrior, Doom ja Wolf 3D on tullut vedettyä.

youtube.com/watch?v=R2F_hGwD26g

ei

>HL1 ei oo tullut pelattua
Suosittelen pelaamaan koko pelisarjan läpi. On tosi hyviä oikeesti.

tarkasta BLACK MESA

Ainakin HL1 ja sen lisärit ovat vitun 5/5. Kakkonen on ihan ok sekin, mutta ei enää niin vitun rouhee.

t. eri

vittu työ kyllä ootte terseestä
t: HL1 eka fps, quake seuraavana, sit kolmas ja sitte HL2

helppo /ruisleipä/

Joskus muksuna tuli kyllä pelattua hl1 ja 2.

Pelkäsin ihan pirusti niitä zombeja ja näin painajaisia.
Mutta toisaalta, pelkäsin niitä Turok demopelin luola örppöjä kanssa.

HL olisi parempi jos vihut ja pelaaja vaatis vähemmän kuteja kuollakseen. Todistakaa mut vääräksi (ette pysty).

hyvä hyvä

youtube.com/watch?v=mHYaX9bsf6Q

Äiti soitti taas ja kysy että käynkö vielä koulussa ja miten mulla menee.

Sanoin et käy ja hyvin.

Huijasin!

/ruisleib/
ei piä syrjiä

HYVA HYVA!

...

Moi mämmi,

Vihaan itseäni ja haluan kuolla.

Onko tähän jotain parannuskeinoa?

SSRI-lääkkeitä olen vedellyt jo vuosia. Lopetan ne kohta, koska fuck that useless shit

...

/pisut kortsus/

no juu HL1 ja quaket on kyllä klassikoita mut todettakoon että CoD1 ja 2 on kyllä täyttä timanttia myös :^)

>SSRI-lääkkeitä olen vedellyt jo vuosia. Lopetan ne kohta, koska fuck that useless shit
sitten vasta näet oikean totuuden

En ole itse kokeillut mutta kuulemma kunnon tujaus psykedeelejä saattaa korjata tuon

Niin noh, olen toki ollut vuosia ilmankin.

joo tää kyllä tuntuu pahalta

Joo heitä ne lääkkeet vittuun mutta älä lopeta seinään.

I feel you my brotha

Life is a fuck's life.

tein tota muutaman vuoden. kyl ne lopettaa kyselemisen ku kolmekymppiset lähenee

endorfiini on kyl paras :D ja dopamiini :D

Ite tykkäsin HL2 enemmän kun HL1. Kummatkin on kyl tosi hyviä.

ja serotoniini ja vaniliini :DD

HL2 ongelma on se että noin puolet siitä on physiikkamoottorin esittelyä joka ei enään oo niin vaikuttavaa ku se oli silloin joskus.

>physiikkamoottorin esittelyä joka ei enään oo niin vaikuttavaa ku se oli silloin joskus.
eli et pelannut peliä tarpeeksi pitkälle?
tapa ittes
>heh

Mitenniin Ravenholm ja sirkkelinterät ei oo enää vaikuttavaa?

Se gravitaatio pyssy on melko meh ku se on nähnyt jo 100 kertaa muissa peleissä.

juu nii on

No sanokaapas muka parempi peli? Ite en oo löytäny sellasta, vaikka HL2 onkin jo yli 10v vanha.

HL3

juu ei oo, kiinnostaako niin paljon?

Luulin että telkkarista kuoli yks pikseli mutta se oli joku roska, ja kaupassa oli jauhen liha tarjouksessa 1e/paketti. Hyvä päivä.

itel ois toi [spoiler]pip[/spoiler]peli

Siis ei millään pahalla. Ois vaan kiva pelata joku hyvä peli pitkästä aikaa.
Never ever.

Söitkö wokkivihannesten kera?

ei oo
kiinnostiko vielä enemmän? keksi omat vitun pelis vitun homo saatana

JES! Saan nostettua 800e opintolainaa eli saan laskut maksettua. t. 300e nyymi

Tšernobylin Varjo

Meinasin joo ja parmesaania päälle

Onks sul noin paha darra vai miks oot niin katkera? Johtuuko naisen puutteesta vai mikä on?

sitten itkettää ku pitäis ne lainat maksaa toimeentulotuilla
mut eihän siinä, niinku meilläpäin sanotaan niin kaikki aikanaan!

toi ensimmäinen
keksi omat pelis vitu HMO

No mitä muuta vaihtoehtoa mulla ois? Sen takia että oon opiskelija niin ei riitä rahat edes vuokraan.

Järjetön systeemi.