/Norgetråden/

Sædgåsutgaven

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8U2SIwjykF0
m.youtube.com/watch?v=eU0fS0GA6Ek
strawpoll.me/12181448
youtube.com/watch?v=77djDLy0gwU
youtube.com/watch?v=vQ3jvPeYXf0
youtube.com/watch?v=dG8ZC0ih0mM
youtube.com/watch?v=UBv3Ocj5NJk
youtube.com/watch?v=UOOBlcOIcLs
twitter.com/SFWRedditImages

FORST FOR TEGNEFILM

forste for gjeninnforingen av jodeparagrafen

youtube.com/watch?v=8U2SIwjykF0

m.youtube.com/watch?v=eU0fS0GA6Ek

Fytti faen det må være vanskelig å være mannlig svart sykepleier i Norge. Har vært i praksis som sykepleier i 3 uker nå, og nesten alle de gamle damene jeg pleier har snakket med meg om han "negeren som jobber på avdelingen".

De lar han ikke pleie dem. En av dem forklarte det kanskje best: "ingen negermann skal ha tillgang under min bluse"

Det er ubeskrivelig artig på jobb.

forst for neger

Syvende for gjenbrever denne undersökelsen for å se hvor folk bor

Hvilket fylke bor du i?

Venligst stem her
strawpoll.me/12181448

hvopr er bouvetoya???++

youtube.com/watch?v=77djDLy0gwU

Landet til de frie og hjemmet til de modige, gutta.

>sandnes ikke med
boikott

har en teori om at amerikanere ser for mye på film

Beklager. Bare fastlandet var inkludert, men en ny stråpoll lages ikke


Sandnes er i Rogaland
Slutt å megme

fy finnmark...

*tar frem proxies*
jheh... ikk no personli

Hvor er rogaland vennene mine fra?

youtube.com/watch?v=vQ3jvPeYXf0

S A N D N E S
A
N
D
N
E
S

>Höyreliberterianer er en respektabel ideologi det, og synes ikke det du sier er noe dumt.
Ja jo takk. Liberalistene som er relativt ren klassisk liberalisme har sett en ganske stor fremgang, og da prover vi egentlig å få frem dette med at verken FrP eller Venstre faktisk er noe særlig liberale, og kanskje dra de litt i riktig retning.
>Jeg tror bare at visse ting ikke burde være for profitt, slik som politi, fengsler, og rettsvesen.
Hva for slags profitt snakker du om? Det finnes mange typer kapital her i verden, og jeg tror at hvordan det bare fokuseres på okonomisk kapital er litt trist, det finnes mange måter å tjene på en handling, emosjonell kapital, sosial kapital, moralsk kapital, osv... Hvis vi skal tenke sånn kjip objektivistisk greie med "alt er egoisme!!!!" (som til en viss grad stemmer, men hvordan det legges fram blir bare så utrolig dumt) må vi jo sporre oss selv, hvilke måter er egoisme bra på, og hvilke er det dårlig?
>Jeg har heller ikke veldig tro på at frivillig fattighjelp kommer til å bli særlig effektivt for å bekjempe fattigdom i et land, men det har heller ikke blitt prövd så det kan jeg ikke si for sikkert.
Jeg er ganske sikker på at det fungerer. Jeg og familien min har ganske tette bånd til sentralamerika, og der har vi for eksempel hjulpet til med ernærringsprogrammer og drift av en helt privat skole, kun for at landsbyen der vi har et hus skal få det bedre. Dette er privat velferd i praksis, i en verdensdel hvor offentlige """"tjenester""""" virkelig er en vits. Ting i Norge er ganske ille på flere punkter (jeg har blitt rævkjort ganske hardt på flere punkter selv) men hvis vi ser det i forhold til livet i Sentral-Amerika så er kanskje ikke ting *så* ille (men gidder ikke den "afrikanere sulter og du klager? idiot!!!" greia, lidelse er en subjektiv folelse).

eg e ein sannisgut eg

Rekefjord

Hahaha, fy faen.

Haugalandsregionen

Berre tullenamn over heile linja jo.

sam er alt for klok fåvæ

synd at verdensfred ble avbestilt

Jeg kan ikke tro at jeg virkelig glemte Finnmark
Beklager, men etter nesten ett dögn er du faktisk den förste som peker det ut, så jeg tviler på at det er særlig mange

se

>Mennesker har utviklet seg rundt det å spise kjött, det var lenge en nödvendighet. Det er bare i nyere tid vi snakker om å totalt slutte
Jeg foreslår ikke at vi skal slutte, jeg elsker å knaske i meg en god saftig burger med frisk og digg salat på, med diverse tilbehor.
>Godt poeng, men jeg syns egentlig ikke det er så ille at dyrene blir spist, så lenge de blir behandlet godt mens de lever
Helt enig, egentlig, men jeg spor meg ofte om det er rett eller ikke. Jeg er ofte i tvil om det meste egentlig.
>Ikke om jeg hadde et personlig forhold med den. Om kjöttindustrien var avhengig av det hadde det vært greit
Kanskje hvis jeg var i Kina eller Korea eller noe sånt hadde jeg smakt på det, men fortsatt... jeg vet ikke jeg.
>Desuten, så er dyr som Kuer og Griser blitt så avhengig av menneskelig pleie at de ikke hadde overlevd uten oss lenger. Er da ikke så ille at vi får kjött for å holde dem i live
Ja, det er jo et bytte vi gjor med de. Kanskje bedre at vi avliver de humant uten at de forstår hva som skjer, enn at de blir spist av ulv eller hvaenn som spiser de uti guds frie natur?
>Så det finnes gråsoner av "eiendom"?
Nei, det finnes bare sporsmål om hvem som kan eie. Alt kan eies, men kan alt erverves på en ærlig måte? Hunden min har jo ikke kommunisert på noen skikkelig måte at den vil bo hos meg og bruke bånd når vi går tur osv, men samtidig så gir jeg den ytelser (mat, husly, og alt en eier burde gi til sin elskede hund) i bytte mot at den ikke stikker av (hvis den finner på å spasere ut doren hvis vi lar den stå åpen ved et uhell, kommer den alltid tilbake for eller senere, da den vet hvor maten er). Er dette et ærlig forhold? Holder jeg hunden min til fange?

>synd at verdensfred ble avbestilt

Det er synd ja, men jeg tror det er mulig at det er en bra ting allikevel. Monty Python sin "life of brian" ble jo bannlyst i en rekke land, og det hjalp jo bare på populariteten. MDE fikk jo ganske mye oppmerksomhet i media også etterpå, sikkert haugevis med nye fans også. Det var jo forst etter det skjedde at jeg begynte å folge med på de skikkelig selv, selv om jeg har visst om de i flere år. Å bli bannlyst for kunstproduktet sitt er som å bli verifisert som "punk", altså kul. Jeg håper hvertfall at det hjelper dem, og ikke skader dem.

>norrmännen köper nästan upp all smör och grädde
>det kommer vara brist till påsken

NU BLIR DET KRIG ERA JÄVLA FETTON, SLUTA KÖPA ALL SMÖR OCH GRÄDDE.

WE

Neida, Sogn og Fjordane har en god vinner på jentenavn.

KÖP INTE ALL VÅR SMÖR ELLER GRÄDDE HÖR DU, SLUTA.
JAG VILL HA MINA SEMLOR OCH OM NI TAR SLUT PÅ ALLT SÅ FINNS DET INGET.

Hevn for unionen, forbanna tapersvenske. Alt ditt smor er tilhorer oss

>Oslo - Muhammad

KAN NI INTE GÖRA SMÖR SJÄLV, NI HAR PENGAR. SLUTA

Hvorfor skal vi jobbe når vi kan leie inn Svensker til å gjore det for oss? Har ikke du noen bananer å skrelle, svenneapekatt?

*smäller käften på Jonas*

Inget personligt pysen.

Har ikke du noen immigranter å finne leiligheter til?

Näh, aja. Sluta köpa för fullt allt vi har. Ni äter ju inte ens semlor.

Du har litt kunstig norsk synes jeg, anonsen, veldig mange töddler.

>Ni äter ju inte ens semlor.
Og med hvordan vi handler nå til dags, ser det ut til at du ikke spiser semlor i år heller :)

Skal se på noe Jenter og Stridvogner gutta

gi meg én god grunn

Varför brevar du 2D?
Är du en jänta eller?

Nei fadderullan anonsen, kos deg!

Se verden brenne, selvfölgelig.

fy faen gutta

>jänta

>Är du en jänta eller?
Hva mente han med dette???

>bare 2 i Nordland etter at jeg stemte tidligere i dag
>nå er det 7

Det skal jeg vettu!

samme, færr

>Nordlendinger

youtube.com/watch?v=dG8ZC0ih0mM

og jeg trodde JEG brevet kringle

>meg og en til fra vestfold

anime

Hva er det du impliserer?

アニメ


youtube.com/watch?v=UBv3Ocj5NJk

>Frivillig donasjonsbasert privatisert velferd
Om dette fungerer er vel det optimalt, men det tilsier at alle må ha lik mulighet for å gå på det om folk virkelig sliter.
Men man unngår også staten da, og det er jo for så vidt bra.
Da begynner vi å snakke venstreliberterianer, men det tilsier jo også at folk i landet stort sett har en del penger, og det kan jo variere med ökonomien.

Nordlendinger er megmegfolk fåvæ.

youtube.com/watch?v=UOOBlcOIcLs

Dere burde klare å tilbakevise dette.

Klarer ikke å ta en fyr som ser ut som han der seriöst fåvæ

bokstavelig talt intet argument fåvæ

>7 fra Nordland
Hvor i Nordland er dere i fra gutta?

...

rekedalen

>det bildet

>han tar ikke fysiognomikk alvorlig
Jævla liberaler

>Tronderlag

RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Ok, greit, jeg er en dust.
Men jeg neglisjerer ikke en stråpoll som allerede har fått så mange stemmer likevel

>dfn må bæsje men har besök
innafor å drite i en colaflaske?

Da anser jeg debatten i forrige tråd som ferdig og jeg vant igjen. Nå må venstrehanreiene finne på nye falske argumenter snart. Dette blir for lett til å stimulere meg

bare... gå på dass? slutt å være så jævla pinglete

Bare vær deg selv, Erik

...

har ikke lås på dassen og er autismo
jaok da kjörer jeg på

Dagens moral er: det er ikke bare gamle folk som sklir og faller i dusjen.

Neste episode gutta

Hva i helvete er det som feiler kroppen din

spǿr meg hva som helst om norrǿnt da

hahahahahahahaha der viste du han!!!!! x)))))) faen så jævla episkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Debatter har ikke vinnere din lök, jeg har akkurat samme mening som jeg hadde i stad.

>han ser på en debat som noe å vinne eller tape
>han erklærer at han vant noe som allerede er over, dermed indirekte liver det opp igjen
Gå din vei

Brukket tå, hoven fot, sokker med mǿnster.

Var det så vanskelig å skrive det til han istedenfor å poste den jævla le tips fedora meme dritten?

Jævla idiot.
>se hvor overlegen jeg er :^)

Jeg er så jævlig kåt på de jævla jentene i sine stridsvogner ass


faen

Hvilken rolle hadde björner i mytene?

Og tidligere spurte jeg om metaforer slik som at Mjölner er metafor for kuk
Jeg ville vite om du kunne peke på noen flere metaforer, men du bare svarte at du var enig.

Traff en nerve der ser jeg

Syns synd på dem jeg. Har jobbet med et par negere ila livet og de prover faktisk, og betaler du din skatt og gjor en innsats så er du ok i min bok. Fremdeles vet jeg at mange kollegaer bare snakket dritt om dem eller ignorerte dem når sjefen ikke var til stede.

Han ene var 41, en stor neger, stille og særdeles hofflig, hengte seg selv i 2012 pga ptsd han slet med etter han romte fra Rwanda når dritten gikk til helvete. Eneste i familien sin som kom seg unna. Og enkelte på jobb kommenterte de var glad han gjorde det og det var på tide.

Har erfart at guttene i håndverkerfag som snekkere og elektrikere er mer inklusiv og grei enn folk i service og kontor, uansett alder.

rumpe

Men hvorfor er foten og ankelen din så motbydelige

Ja, jeg skrev jo det? Bruk hodet da idiot.

heng deg selv jævla negerelsker

Enda rumpesmerter over min verbale overlegenhet? Men greit, vi kan la det ligge. Du vet jo at jeg var best når du startet med falskhet

fy faen...

>min verbale overlegenhet
Dette er grunnen til at ingen tar deg seriöst i virkeligheten.

>Han ene var 41, en stor neger, stille og særdeles hofflig, hengte seg selv i 2012 pga ptsd han slet med etter han romte fra Rwanda når dritten gikk til helvete. Eneste i familien sin som kom seg unna. Og enkelte på jobb kommenterte de var glad han gjorde det og det var på tide.
Brot du NAP mot de slik som en burde ha gjort i en slik situasjon? For det finnes faen meg grenser til hva man skal tåle fra folk altså.

>Mohammed
>Lucas
>Matheo
>Noah

SLUTT Å GI BARNA DERES SEMITTISKE NAVN VRÆÆÆÆÆL

Du var grei i den andre tråden, vet ikke hvorfor du skal begynne med barnslig sinnabreving nå.
Om du virkelig er han samme da.