/mämmi/

Avaruustyöukkelipainos

Segamainos

Eihän se noin toimi.

Entä jos kuoleman jälkeen synnymme taas uudestaan tähän samaan elämään mitään muistamatta ja samat virheet toistaen?

Olipas segalla likaisia mainoksia. Postaisin lisää mut loput antais varmaan bannit.

>mitään muistamatta
Eli ihan sama, jos vaan kuolisit.

Paras noita

sonylla on paremmat mainokset

miks niillä on mun kuva

Näin vois olla jos aika ois semmonen looppi et kun universumi vihdoin kuolee ja supistuu ja räjähtää uudelleen tismalleen samalla tavalla kuin aikaisemmin

en tiiä

Juu viinaa vaan

Ei kyllä ollu ps2 hyvien pantsujen arvoinen

> kiina tuo rannalle kasan mannertenvälisiä ohjuksia vastauksena trumpin kommenteihin
sepä eskaloitu äkkiä, tänään on vasta päivä 2

> Juncker haluaa koko EU:n laajuisen perustulon, kommentoi eilen
skviik skviik

>stk tuut näkemään yhdysvallat palamaan maantasalle ydintulessa

Tuntuu hyvältä.

MIKSI IHMISET ON NIIN PASKOJA VIDEOPELEISSÄ ?????

Siis ahdistaa katsoa kun jengi oikeasti ei tajua yksinkertaisimpiakaan mekaniikkoja. Kyse ei ole siitä että joutuisin edes itse pelaamaan tälläsiten kanssa, mun kavereilla on ÄO yli 65, mutta siis mitä vittua, miten sä voit pelata jotain tuhansia tunteja ja pelata kuin Yui Hirasawa?? Peli voi olla ihan mitä vaan Dotasta Mmorpg:seen tai vaikka cs:ään.

Tajuan jos on uusi, mutta luen "guidea" jonka on taas kirjottanu joku vitun multiretardi joka ei vittu ymmärrä puoliksikaan miten tää paska toimii.

Sellaset anti-amerikkalaiset kommarisestit sieltä
Etkö ole kiitollinen Setä Samulille hänen altruistisesti tarjoamastaan suojasta?

Tein jo vanhasta corollasta power armorin mutta fuusio corea ei löydy mistään auttakaa

Sen guiden on kirjottanu joku 12v tyty joka haluaa huomiota, ja on pelannu sitä peliä tutoriaalin verran.

ps2 oli loistava systeemi

Oispa elämänhallinta. Aloin just vetää piriä ja huomenna ois töitä.

Samat. Valvoin eilen kuuteen ja oli koulua ja nukuin sit neljään eli eipä paljon taas koulussa käyty.

Mitäkö tein sen koko yön? No pelasin runescapea kaverin kanssa ja kun se meni klo 3 nukkumaan katoin 3h animee.

No ei niin paha kuin pirinveto. Joko jatkan vetämistä tai sit meen 0-2h unilla laskuissa töihin.

Mä voin olla sun elämänhallinta :3

Oispa

ota ketipinor, niillä saa unta vaikka olis kuinka vauhdeissa

itel ne ainakin toimi nukutuslääkkeenä silloin kun vedin vielä piriä, joku 75 mg riitti hyvin tipauttamaan kun otti annoksen ja meni vartin päästä sänkyyn makaamaan

Ei oo mitään muuta kuin bentsoja. Taidan ottaa pari ja jauhaa purkkaa töissä. Onneks ei oo autoa tai työt muutenkaan vaadi mitään kuljetusta tms.

Miksi poistelet

Aika jees.

Koska vastasin tohon animehomon viestiin ennen kun kunnolla edes luin sen loppuun. Heh.

Ei mitään saumaa ellet oo joku make ukkosmuna NHL tähti

Pireis oon noi.

no hyi vittu jotain bentsoja

ite vaan nukkuisin sen mitä pystyy, jos samoilla silmillä menee duuniin pirilaskujen jälkeen niin rupeaa vaan vituttamaan kaikki

No pakko varmaan ottaa pienet aamulla ja sit bentsojen avulla vaan mennä duuniin. Täs muuten pitää tietää se et saan kumpaakin laillisesti respalla mut valvominen ja pirilaskut on silti perseestä.

Näytönohjain sano itsensä irti. Saattaa tehdä tiukkaa kun on tottunut koneella istumaan sen 15 tuntia päivässä. Tää on hirveetä.

ADHD?

Osta uus?

Millä postaat? Ootko normo jolla on älyvibra?

Juuh, narkolepsia ja ahistuspaska myös. Elikkä antavat mulle sitä concertaa ja deksamfetamiinia respalla.

plää plöö

Mikä paska? Mulla ois 970 mätänemässä tuol hyllyllä

Miks ostin GTX 1080, kun en edes pelaa mitään?

arvasin että vedät joko konsuja tai medikinettiä kun sanoit että respa löytyy

voi hyvä luoja se on kovaa kamaa, toivottavasti et rännitä sitä

Suun kautta tai nokkaan menee. Voin muuten sanoa että aikalailla samaa kamaa kuin kadulta saatava piri, mut puhtaampaa.

Noist concertoist myös tulee paljo hirveemmät laskut kun piristä/dexamfetamiinista.

Kerroin terapeutille 4chanista ja se oli käynyt etusivulla katselemassa mikälainen paikka tämä on.

lol goy

mä aattelin venaa ja ostaa 1080ti:n millä paskapostata tänne

ai haluat suljetulle osastolle

Epäironisesti ostit tonnin kortin paskapostaamiseen? Vittu mikä porvari. Paljon sulla on orjia?

1070 riittää jos on 1080/60Hz pleb

>aikalailla samaa kamaa kuin kadulta saatava piri
no ei vitussa ole, kadulta saat paskaa jollet tunne oikeita ihmisiä

konsut myös nousee nopeammin, iskee kovemmin, ei kestä yhtä pitkään, ja ne laskut on joo ihan vitun perseestä

oonkin 144hz turbopostaaja

kuka teistä kiisunyymeistä tunnustaa

No ei se ollu, ku 700 €. Onpahan hienot värivalot mitä voi kattoa koneen ikkunasta.

Riittää varmaa siihenki melkeen joka pelissä

Kai se pitää jostain rahat repiä
Tästä mun touhusta on normoilu kaukana
560

Sitä juuri meinasin. Siis katupirin pitäs olla sitä raceemista eli dexto/levo sekotusta, mut usein siinä on seassa myös tutkareita ja/tai metaa. (ja tietty jatkeita jotka ei vaikuta mitenkään)

Se katupiri on puhtuadeltaan selasta 10-30% keskimääräsesti.

Concerta laskut on silti omasta kokemuksesta kaikista paskimmat, jopa meta/MDPV laskuihin verrattavissa.

Et vittu osta 1080 Ti 1080p-näytölle.

Jaa saksasta tilasit vai?

>Tästä mun touhusta on normoilu kaukana
uteliaisuus heräsi

minkä sortin leivänpaahdin on alla

Meemibuild mallia 2011 GTX 560ti prossuna i5 2500k

kato vaan

Ei, kun ihan Suomesta. Oli Asuksen Strix Systema Storessa 700€. Oli aikamoinen yllätys.

Eipähän tarvii pelleillä sakemannien kanssa, jos jotain takuuasioita tulee.

onks 60hz ja 144hz eroo ku silmä kuiteski näkee vaa 30fps

Voit laittaa ne ylimääräiset 50% sun frameista talteen jonnekin.

Mitäköhän vittua, 200€ virhe hintalapussa

30fps per silmä
+ silmälaseilla se tuplaantuu eli näet 120fps vitun dorka

Vaviskaa, tason 42 ylivelho
> mun tulevaisuus

mut oon kyklooppi

Laitan parempaa ruokaa kuin ykskään teistä.

Noh ois toi 970 tuolla, saat halvalla jos tuut noutaa

Jauheliha ja wokkivihannekset on parasta.

Tossa on se ongelma että pitäis pistää virtalähde uusiksi kun säästin siinä ehkä vähän liikaa aikoinaan

Juuh perus katupiri on jotain 20%, silti kehtaavat pyytää siitä sen 30-40€/g. Sen takia ite vedin aina sitä concertaa, sain 52mg konsuja alta kympin ja yhdestä sellaisesta saa jo useammat vedot.

Se ketipinor on siitä hyvä että saa nukuttua, laskut ei ole silloin hirveitä. Päivärytmistäkin pystyy pitämään silloin kiinni.

En tiiä, mitä ne oli sählänny siellä. Sama kortti on 809 € Jimissä, paitsi et nyt sieltä saa näköjään Intelin 256GB PCI-E SSD:n kaupan päälle.

Juuh, mut OIKEESTI puhas piri (esim. niinku noi dexamfetamiini pillerit) niin 20-30mg nokitettuna pärisee jo kovaa. Täälläpäin porukat puhuu "puhtaasta" kun on 0.1-0.2 hyvä annos. Ja aikalailla sama juttu IV:nä.

IV oon testannu pari kertaa, jumalalliset nousut tuli kyllä kristalli metasta mutta niin. Nyt vaan käytän näitä mun resepti paskoja joita on aika helppo väärinkäyttää koska bentsoresepti myös laskuihin.

vitun nistit

Juu hinnat valuu alas kun 1080 Ti puskee kulman takaa

Juuh, ite sain joskus sellasta 60% piriä neljäänkymppiin.

Ihan tahnamaista paskaa jota piti sekoitella helvetisti mutta kyllä pärisi jo se 0.1

Voi olla, että Nvidia odottaa lähemmäs Vegan julkasua Ti:n kanssa.

Eli todellisuudessa se oli varmaan jotain 30-50%.

Muista myös et toi tahna on aikalailla kusetusta, siinä on paljon nestettä ja sen voi kuivattaa jauhemuotoon.

Muutenkin suun kautta otettuna amfessa on aika huono hyötysuhde.

Eli todellisuudessa se oli varmaan jotain 30-50%.

Muista myös et toi tahna on aikalailla kusetusta, siinä on paljon nestettä ja sen voi kuivattaa jauhemuotoon.

Muutenkin suun kautta otettuna amfessa on aika huono hyötysuhde.

>moi

Ei se kyllä ollut lähelläkään mitään vakiopiriä

Vedin aina IV joten tunnistan kyllä pienetkin erot

>Eli todellisuudessa se oli varmaan jotain 30-50%.

moikka :3

juuh

Juuh oon ite konkari kanssa ja 20-30mg pärisee jo suun kautta jos on oikeesti puhasta.

>brassinyymi teki itsemurhan

Moro brassinyymi. Mitä kuuluu?

juuh

Moi,

Miten vieroitan itseni animesta? Olen yrittänyt vähentää katselun vain viikonlopuille, mutta silti tulee välillä arjen kiireen ja stressin vuoksi sorruttua ihan keskellä viikkoakin, ja sitten menee ihan useampi jakso kerralla...

Ui juma.

Hommaa tyty
t. entinen animehomo, jonka tyttöystävä pelasti

Vitusti kuitua.

Ja tulit sitten tänne kummittelemaan. Kannattais siirtyy sinne kuoleman jälkeiseen elämään eikä jäädä pariks sadaks vuodeks tänne mämmiin

miks

>animehomo
>sai tytyn
Uskopuhetta ja en pasko.

>Hommaa tyty