/ruisleipä/

Uusi nimikokeilu painos (hei jätkät nyt on 2017 chillatkaa)

Other urls found in this thread:

fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi
twitter.com/NSFWRedditImage

oispa tötö ja viinaa

Vielä kaksi (2) vuorokautta niin saat varmuudella viinaa ja ehkä tytyä jos rahkeet riittää

Ihanan positiivinen nyymi

Hey Finland

What does your new general name mean?

rye bread

...

Alright, ty.

Have a nice day!

Thank you and have a nice one too

Juuh sellast se on

atnabuusmyymi?

finns are for boipuccing

Ruisleipä on pahea

Ai oot homo vai

t: Abdul bin-Hamad al-Hakhanasheed al-Zalbamomum bin-Alahaabd

En tykkää myöskään kaljasta, kahvista tai suolakurkuista (saatika sitten viinasta ilman lantrinkia, hyi saatana)

Pizzojen reunatki on aika meh, ja yleensä jätän ne syömättä

Moikka moi /ruisleipä/ mitenkäs on aamu lähtenyt käyntiin?

Oon nyt ryypänny viikon putkeen, en tosin 247 mut joka päivä kuitenki. Millaisetkoha jälkiolot tulee?

Tai no, kahvi kyllä saattaa mennä kerman, sokerin ja kermavaahdon kanssa

Muuten hyi saatana

Autisti.

No minkäs makunystyröilleen mahtaa

En tykkää nii en tykkää saatana

Mutta onko /ruisleipä/ KIVA kenraali?

Pliis vastatkaa.

Ei sille autismillekkaan mitään mahda.

Tää on vaan kokeilu

Voidaan jatkaa mämmillä jos ei oo tarpeeks kiva

Oisko tää: krapula

Ota rauhoittavia tai beta-salpaajaa jos löytyy ja jos tunnet tarvitsevasi niitä. Juo myös ihan vitusti vettä ja ota b-vitamiineja nassuun

Noi rauhottavat onneks löytyy. Eniten morkkistaa se et soitin töihin "kipeenä" tän ryyppäyksen takia. Mun oikeesti pitäs jotenki saada stoppi tähän.

Junaraiteita jos löytyy läheltä niin nillä ratkeaa.

>Selaile netflixiä
>Nää tämä
Onko tuo kansi aina ollu noin paska?

Voisin lopettaa täällä käymisen, mämmi on jo pitkään normoutunut ja nimen muutos olisi hyvä päätepysäkki itelle. Oli ihan kivaa pari vuotta täällä tappaa aikaa.

Löytysköhän yksinäiselle holistille jotain muuta paikkaa?

Ota rauhoittavia VAAN jos tuntuu ettei oikeesti kestä. Nekin aiheuttaa nimittäin riippuvuutta.

Jos on vaan keskivertoa pahempi darra, niin kestä se kuin mies ja pidä 3 kuukauden tauko holista. TEE SE SAATANA.

...

Nimi ei ole muuttunut vielä, ollaan vasta kokeiluvaiheessa.

Aattelin ihan tosissaan tota antabusta kanssa, mutta te nyymit nauroitte sille viimeksi. :(

ole hiljaa
sulla on rauhottavia JA valitat krapulasta? nyt vittu oikeesti

ruisleipa

menisitte sinne TÖIH IN saatanan narkkarit

En

e
*narkkaa*

Eniten valitan siitä että oon ollu pois tärkeistä työjutuista,

Oispa

>Oon nyt ryypänny viikon putkeen, en tosin 247 mut joka päivä kuitenki. Millaisetkoha jälkiolot tulee?
ei varmaan mitään jos sulla on bentsoja? vitun idiootti ja/tai ehkä huomiohuora, antaa olla

No sori. Voin kyl lisää tohon et oon vetäny myös amfetamiinia, aluks otin sitä vaan et saisin työt hoidettua kunnolla mut se meni sit vähän viihteilyks. Laskuihin on sit kiva ottaa pieni määrä bentsoja ja viinaa. Tätä on myös jatkuna se viikko. Jooh, huomiohuoraan mut ei oo muutakaan vertaistukea.

>Jooh, huomiohuoraan mut ei oo muutakaan vertaistukea.
ei se mitään, itsekkin teen samaa
kuhan et valita olemattomista ongelmista kun sulla ON BENTSOJA VARALLE
ite oisin/antaisin (antanu) yhden sormen bentsoista laskuissa
elä kehtoo!

Ymmärrän ton sun kannan bentsoista mut se ei ihan toimi niin. Ja muutenkin, bentsoja on vitun helppo saada. Hommaa niitä ite.

Miks tolla on niin kapeet hartiat

>se tunne kun heräät etkä saa kunnolla happea ensimmäiseen pariin tuntiin

Oisko tää: keuhkoembolia

rip in pieces nyymi

Ei oo. Suomalaisilla naisilla vaan tuppaa olemaan leveät hartiat, niin on poikkeuksellista nähdä tuollaisia

ei mitä vittua nyt loppuu tällaiset nimikokeilut samantien ja seuraavaan lankaan taas /mämmi/

No miks

Ootko joku konformisti homo bääbää

Miks suomalaisilla naisilla ja miehillä on voimakkaat leuat?

>Ja muutenkin, bentsoja on vitun helppo saada. Hommaa niitä ite.
sinulla ehkä, minulla ei

Olemme lähimpänä Cro-magnoneja kaikista Eurooppalaisista antropologisten mittausten mukaan, ja cro-magnoneilla oli vahvat kulmikkaat leuat.

Herrarotua, lähimpänä Cro-Magnoneita.

Onneks ei ollu pottuneniä tai vinoja silmiä tai muutne ois meemit totta.

Miks vitussa tän pitäis olla joku ruisleipä, olis vittu ees sauna tai paska tai joku vanha mutta ruisleipä?

Vitun uushomot vittuun mun mämmistä.

Kulmikkaan leuan lisäksi niillä oli myös korostuneet poskipäät, joka on myös tyypillistä suomalaisille.

sipulikanava

>paska

>stk tein pari kolme /paska/a ennen kuin /mämmi/ vakiintui

juu ei ole
luuletko että olen joku idiootti?!?!?

miten olis toi silkkitie

pitääkö antaa vaaville osote kun on niin vaikeeta?

ton postauksen perusteella tiedän että olet

ei helevetti mun pierut haisee ihan homeiselta ripulilta

apua

en enää tilaa kämppääni enää mitään, liikaa menetettävää
mitäs seuraavaksi?

Meil muuten täysin samat.

ota ne talteen ja vapauta sun suuhun. sen pitäis auttaa

ootko ikinä haistanu homeista ripulia?
en usko

sipulikanava on f2f

Ei tämä ole uskon asia

juu niin on, mutta ei tästä kaupungista löydy bentsoja
pitäiskö käydä aina onnibussilla helsingissä?

Miten aiomme pysäyttää hänet?

Pitäsköhän epäironisesti kokeilla mämmiä?

Tosiaan pienempi riippuvuuspotentiaali ja yliannostusriski kuin holissa. Ja jälkitilat on vissiin ihan siedettävät, varsinkin jos holiin lähdetään vertailemaan.

no osta sitten vaikka bulkilla joku iso määrä kerrallaan tai tilaat

Huume on aina huume jne. Alkoholi on kuitenkin turvallista kun sitä saa kaupasta.

En tiedä oliko tää nyt jotai satiiria lampaista vai ihan vilpitön mielipide mutta juuh, toivon ensimmäistä

Kerrotaan esiaviollisen seksin pahuudesta.

et oo tainnu ikinä oikeasti tilata mitään tai ei oo vielä jääny kertaakaan kirjettä tulliin ja/tai postiratsioihin? älä huoli, kyllä se päivä vielä koittaa
t: kokemusta on

Huhhuh, etpäs tiiäkkään miten väärässä sä ite oot. Mistä moinen katkeruus? Paha darra?

vertaatko noita kahta ihan oikeesti?
varmaan sieniäkin voi vetää 24/7 kun ne ei oo niin vaarallisia kun alkoholi, oksikodoni yms

Bulkkia ei osteta omaan käyttöön t. poliisi

Oon kyl josku vetänyt yksin kokonaisen pizzan jossa oli herkku sientä enkä kuollut.

en tiedä olenko väärässä, en taida olla
paha darra kyllä on
kirjeitä on vaan jääny tulliin useita ja eräs poliisiratsia eteläsuomessa toi kotietsinnät ja syytteet
mutta silti, ei h-merkintää!

Miten se nyt taas auttaa yhtään mitenkään?

Itel jäi ulkomailt kerran kirje tulliin jonka joku hattivatti oli tilannu. Ei mitään syytettä. En käytä missään nimessä ite mitään laittomia päihteitä, kaikki päihteet mitä käytän on alkon omia laillisia päihteitä.

mullakin on jääny useita = syyttämättäjättämispäätös joka kerta
ei jaksa enää

>vertaatko noita kahta ihan oikeesti?

fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi

>varmaan sieniäkin voi vetää 24/7 kun ne ei oo niin vaarallisia kun alkoholi, oksikodoni yms

Ei tietenkään voi. Tossa on otettu vaan huomioon riippuvuuspotentiaali ja yliannostusriski, ei sitä millasia vaaroja voi koitua aineen käyttäytymistä muuttavista vaikutuksista itselleen tai muilleen.

Veikkaisin että on vaarallisempaa mennä LSD tripilla rattiin kuin kahen promillen humalassa.

En tiedä onko tää jotain lautaläppää että huumeiden, etenkin mämmin kaltaisten, vaarallisuutta vähätellään vai onko kyse vaan perus nististä.

Mut ennen kun suomentulli oltiin päivitetty niin hattivatti tilas ulkomailta mun osotteeseen kokoajan laatu tavaraa. Nyt se on vaan tehny saman kalliimmalla suomen sisällä.

Vitun hattivatti.

eli jauhoit ihan vaan paskaa ilman oikeaa kokemusta asiasta?

Ja tosiaan, alkoholi vaikuttaa käyttäytymiseen sen verran että yli 80% tapoista Suomessa tehdään sen vaikutuksen alaisena.

Perus nisti. Tää sama keskustelu käydään mämmissä päiviättäin ja se on aina joku perus elämämkoululainen narkomaani.

kunnes se suomen sisälläkään ei enää onnistu
"kerta se on ensimmäinenkin"

mikähän siinäki on
ite oon aina hyväntuulinen kännissä ja halailen joka paikassa kaikki (puoli)tututki läpi

>kahen promillen humalassa rattiin

Asiasta kukkaruukkuun, joskus on hauska lukea palstauutisista kun joku paikallinen voittaja on puhaltanut ratissa jotain 3-7.

Itse en moisessa pierussa pysyisi edes pystyssä, mutta nämä mestarit pääsevät vielä jotenkin tien päälle.

>vaarallisuutta vähätellään vai onko kyse vaan perus nististä

En vähättele mitään. Mämmiin voi jäädä riippuvaiseksi tai kuolla melkein yhtä suurella riskillä kuin alkoholilla, varsinkin jos ekaa kertaa käyttää.

?

No hattivatti voi tilata sulle kilon heroiinia vaikka mistä maasta tahansa. Mut suomen sisällä se ei mee tullin läpi eikä muuta.

Tai oliskohan vaan niin, että alkoholi lisää impulsiivisuutta ja siten henkilöt, jotka muutenkin on taipuvaisia murhatoimiin päätyvät tekemään niitä? Aika hyvin kuitenkin loput maailmaa pärjää ilman toistensa tappamista kännissä.

niin?
hattivatin lähipiiriä kun aletaan tutkimaan ja hattivatin omakin kämppä on poliisien "listalla" niin eihän siinä nyt enää voi tehä mitään
sekin päivä vielä koittaa, en halua vittuilla mutta jos luulet että tuo postihuumekauppa on varma homma niin...

Aika ironista kun täällä mämmissä on nyt ainakin 2 alkoholiriippuvaista (antabusnyymi ja toinen joka alkaa käyttämään antabusta) mutta ne ignoorataan täysin, ja heti kun yrittää käydä järkiperäistä keskustelua laittomista huumeista niin haukutaan elämänkouluksi.

Oon tosiaan yliopistossa opiskelemassa, ja holia käytän säännöllisesti pari kertaa kuussa. Mitkäs on sun setit? Tuskinpa ne hirveesti paremmat tosta on